بهترین همبرگرهایی که می‌توانید در مرکز شهر شانگهای پیدا کنید

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
بهترین همبرگرهایی که می‌توانید در مرکز شهر شانگهای پیدا کنید

در طی هفته زمان‌های زیادی پیش می‌آید که هوس همبرگر و یا غذاهای فست فودی از این قبیل کنیم. این موضوع عموما در طول سفر شدیدتر هم می‌شود. گرچه بیشتر مردم در سفر به دنبال یافتن شعبه‌های مک‌دونالد هستند اما بهتر است همبرگرهای مختلف را امتحان کنید. ما در اینجا تعدادی از انواع همبرگرهای مرکز شانگهای را معرفی می‌کنیم. اگردر سفر با تور چین قصد رفتن به شانگهای را دارید به این فست فودی‌ها بروید.

 

The Bull & Claw

این رستوران جذاب و مدرن که در دکوراسیون آن از رنگ چوب تیره و نورهای نارنجی استفاده شده از نقاط محبوب فوتبالیست مشهور کریستینو رونالدو است که همبرگرهایش را ۱۴۸ ین عرضه می‌کند. در این رستوران به غیر از همبرگر می‌توانید غذاهای خوشمزه دیگری هچون استیک، صدف، و نوشیدنی‌های متنوعی را سفارش دهید. غذاها با سخاوت سرو می‌شوند. شاید به همین دلیل است که ورزشکاران جذب این رستوران می‌شوند.

 

در رستوران‌های لوکس شانگهای طعم متفاوتی از غذا را تجربه کنید

 

The Bull

 

 

GumGum

احتمالا مرغ سرخ شده و باربیکیوی کُره‌ای را تا به حالا امتحان کرده‌اید. حالا شما می‌توانید روح سئول را در گام‌گام با غذاهایی مثل کیمچی تند، گوشت و پنیر چدار پیدا کنید. حال و هوای رستوران با دیوارهای روشنش همان سبک کره‌ای را برای شما تداعی خواهد کرد. غذاها به شدت خوشمزه هستند و در تهیه غذاهای گوشتی مثل همبرگر از بهترین گوشت گاو استرالیایی که در بهترین رستوران‌های سراسر دنیا استفاده می‌شود، استفاده می‌کنند. بنابراین از کیفیت غذاها خاطر جمع باشید.

 

 

GumGum

 

 

Grinder

این یک رستوران درجه یک آمریکایی در محله شلوغ جینگان است که از بهترین مواد اولیه چون گوشت گاو استرالیایی، سس خانگی و سبزیجات تازه استفاده می‌کند. شما می‌توانید برای بالای همبرگر خود برخی از سس‌های مخصوص و یا قارچ سیاه را سفارش دهید. اما نکته جالب این که اگر دو برگر یا بیشتر سفارش دهید قیمت برای شما نصف ارزش محاسبه می‌شود.

 

بهترین رستوران‌های خانوادگی شانگهای برای صرف یک غذای خوش‌طعم چینی

 

Grinder

 

 

The Camel

هر چهارشنبه شب از ساعت ۶ عصر به بعد به کمل بروید و از چیزبرگرهای خوشمزه‌ای که تنها ۵۰ ین قیمت دارند بخورید. کمل کافه‌‌ای جذاب است که مسابقات ورزشی سراسر دنیا را از تلوزیون با کیفت اچ‌دی پخش می‌کند. این کافه جایی‌ست که می‌توانید برای خوردن فست‌ فودهای خوشمزه‌‌اش بروید و در کنار غذا خوردن به تماشای مسابقات بپردازید.

 

 

The Camel

 

 

O’Delice

این رستوران مدرن و روشن که در در طراحی داخلی‌اش از شیشه‌های فراوان و رنگ‌های تیره و روشن استفاده شده یکی از بهترین همبرگرهای شهر را با گوشت گاو استرالیایی به مهمانان خود عرضه می‌کند. به علاوه هر کدام از این همبرگرها با پرچم فرانسه سرو می‌شوند که به شدت چهره آن‌ها جذاب می‌کند. این همبرگرها با سس ماسکارپونه، سیب زمینی و دیگر مخلفات سرو می‌شوند.

 

غذاهای خوشمزه‌ در رستوران‌های شانگهای شما را عاشق خودشان می‌کنند

 

O’Delice

 

 

La Cabane

تمام حواس‌تان را به همبرگر Le 32 بدهید که با نان تست فرانسوی، گوشت گاو استرالیایی، و ادویه‌های معطر وسوسه‌انگیز تهیه می‌شود. لایه‌های پنیر از شدت داغی همبرگر داخل ساندویچ آب شده و از دور آن روان می‌شوند. به صحنه به شدت اشتهاآور مقاومت وسواسی‌ترین افراد را نیز در هم می‌شکند چه برسد به گرسنه‌های عاشق فست فود.

 

 

La Cabane

 

 

Enoterra

شما می‌توانید در هفت روز هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۴ بعد از ظهر مجموعه‌ای از همبرگرهای خوشمزه، سیب زمینی سرخ کرده، سالاد، انواع نوشیدنی‌ها، و همچنین چای یا قهوه را تنها ۵۸ ین سفارش دهید. به علاوه در این ساعت‌ها نوشیدنی‌ها نصف قیمت محاسبه می‌شوند و این یعنی شما می‌توانید کل روز بدون این که هزینه زیادی بکنید غذاهای خوشمزه و باکیفتی را به قیمت‌های واقعا مقرون به صرفه تهیه کنید.

 

۱۰ رستوران شانگهای برای خوردن بهترین غذاهای ایتالیایی

 

Enoterra

 

 

Fountain

این رستوران زیبا در ماه آوریل برای آخر هفته‌ها برنامه جالبی دارد. به این ترتیب که اگر یک همبرگر بخرید دومی نصف قیمت محاسبه می‌شود. قبل از اینکه چیزی سفارش دهید اول در مورد این از پیشخدمت سوال بپرسید. در این رستوران انتظار سفارش غذایی به لحاظ بصری زیبا و سالم را با کم‌تر ۱۰۰ ین را داشته باشید. غذاهای برجسته این رستوران شامل ماهی، چیپس، ساندویچ‌های پاسترامی و همچنین همبرگرهای استلا می‌شود.

 

 

Fountain

 

 

 Avenue

تنها با ۸۸ ین شما می‌توانید از نوشیدنی، یک استارتر، و یکی از ۵ مجموعه همبرگر در اینجا را سفارش دهید. این ۵ مجموعه شامل ساندویچ برگر گوشت گاو بزرگ، همراه با تخم مرغ، پنیر چدار، سالاد و گوشت تکه بزرگ گاوی می‌شود. با توجه به اندازه و مخلفات ساندویچ‌ها قیمت‌ها بسیار عادلانه و مناسب هستند. این رستوران که در جاده هنگشان واقع شده یکی از بهترین جاهای شهر برای خوردن همبرگرهایی فراموش نشدنی محسوب می‌شود. ابعاد این همبرگرهای پرملات جوری‌ست که خیلی از افراد قادر به تمام کردن آن‌ها نیستند.

 

۷ غذای خوش‌طعم شانگهای

 

 Avenue

۱۹ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران