بهترین کارها در سفری عاشقانه به شانگهای

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
بهترین کارها در سفری عاشقانه به شانگهای

شانگهای که به «شهر روی دریا» ترجمه می‌شود، ویژگی‌های چین قدیم را با معماری پیشرفته دنیای مدرن ترکیب می‌کند. همیشه در هر زمانی از روز و شب، چیزی برای اکتشاف در اینجا در دسترس است. این باعث می‌شود که برای بزرگسالانی که به دنبال گذراندن اوقات خوش و فرار کوچک از مسئولیت‌های روزمره خانوادگی هستند، بهترین مکان باشد. ما مجموعه‌ای از بهترین جاذبه‌های تور شانگهای را برای شما آورده‌ایم. هر یک از جاذبه‌های موجود در این لیست را دوست داشتید انتخاب کنید، اگرچه توصیه می‌کنیم در صورت امکان همه آنها را بررسی کنید.

 

در هزینه ورود به جاذبه‌های محبوب بزرگسالان صرفه جویی کنید

بسیاری از این جاذبه‌ها و کارهایی که باید در شانگهای انجام دهید در Go Shanghai Card موجود است. از بین این جاذبه‌ها، برای گشت و گذار و بازدید انتخاب کنید تا از ۳۰٪ تخفیف در پذیرش در مقابل پرداخت دروازه ورودی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که برخی از جاذبه‌های ذکر شده در این پست ممکن است به طور جداگانه فروش بلیط داشته باشند و در حال حاضر با کارت Go Shanghai گنجانده نشده باشند.

 

معرفی ۸ سوغاتی عالی در سفر به شانگهای

یو گاردن

معمار باغ یو، آن را به عنوان مکانی برای آرامش والدین خود در سال‌های بازنشستگی در قرن شانزدهم طراحی کرد. میلیون‌ها بازدیدکننده امروزی با کاوش در نمایش‌های مجلل که توسط طبیعت ساخته شده است، همان حس آرامش و زیبایی را تجربه می‌کنند. سنگ جید نفیس به عنوان قطعه مرکزی باغ عمل می‌کند. وقتی یک تکه بخور در پایین آن روشن می‌کنید، دود از سوراخ‌های متعدد آن جاری می‌شود. گفته می‌شود که در ابتدا توسط امپراتور هویزونگ در اوایل دهه ۱۱۰۰ سفارش داده شد که پس از گم شدن در دریا، در نهایت دوباره ساخته شد و در باغ به نمایش گذاشته شد. جاذبه‌های دیگر این باغ شامل دیوارهای اژدهای نفیس اطراف باغ، راکری بزرگ، باغ داخلی و سالن دیانچون می‌شود. بسیاری از سازه‌های اصلی از روزهای اولیه شانگهای در معرض نمایش هستند. اجازه دهید چشمان شما به تاریخ بصری یکی از زیباترین مکان‌های جهان خیره شود.

تور اتوبوس دو طبقه گردشگری شانگهای

می‌خواهید برای مدتی بنشینید روی صندلی و در حالی که استراحت می‌کنید جاذبه‌های شهر را کشف کنید؟ چرا در تور اتوبوس شانگهای Hop-On Hop-Off سوار یکی از اتوبوس های دو طبقه نشوید. در حدود ۲ ساعت و نیم کل شهر را طی کنید. دو مسیر اتوبوس مختلف را انتخاب کنید و به مکان‌هایی مانند میدان مردم و منطقه مالی لوجیازوی سفر کنید. از آنجایی که این تورها ۳۶۵ روز در سال کار می‌کند، در هر فصلی فرصت کاوش شهر را خواهید داشت. سایر ایستگاه‌های گشت و گذار شامل اسکله کروز رودخانه Huangpu، موزه شانگهای، سالن کنسرت شانگهای، میدان قرن و خیابان قدیمی شانگهای می‌شود. با استفاده از این تور اتوبوس، مطمئن شوید که در سفر با تور چین به شانگهای چیزی را از دست نمی‌دهید. شما می‌توانید وقتی با مکانی روبرو شدید که می‌خواهید بیشتر کاوش کنید از اتوبوس پیاده شوید، سپس با آمدن اتوبوس بعدی دوباره سوار شوید.

 

بهترین مکان‌ها در شانگهای برای خوردن غذاهای خیابانی

تور کروز رودخانه پوجیانگ

با شرکت در تور کروز رودخانه پوجیانگ، شهر را از روی آب ببینید. این رودخانه ۷۱ مایلی که هرگز یخ نمی‌زند شهر را به شرق و غرب شانگهای جدا می‌کند. شما می‌توانید دنیای قدیم را در کنار دنیای جدید در کرانه باختری مشاهده کنید. مقامات بسیاری از ساختمان‌های قدیمی را که اکنون در کنار سایر مکان‌های فرهنگی و سرگرمی باقی مانده‌اند، حفظ کردند. ضلع شرقی شامل بسیاری از ساختمان‌های مدرن فولادی و کلاسیک است که بسیاری از مراکز مالی و تجاری شهر را در خود جای داده است. کشتی‌هایی از سراسر جهان از بنادر کنار رودخانه بازدید می‌کنند. همگرایی سه رودخانه مختلف در طول جزر و مد به آب ظاهری شبیه به سه رنگ خاکستری/سفید، زرد و سبز می‌دهد که به شدت دیدنی است.

عرشه مشاهده برج جین مائو

این برج ۴۲۰ فوتی را در مرکز منطقه مالی و تجاری Lujiazui خواهید یافت. برج جین مائو دارای تعدادی دفاتر و یک سکوی دیدبانی است که می‌تواند تا هزار نفر را در یک زمان در خود جای دهد. آسانسورهای داخل ساختمان بازدیدکنندگان را تنها در ۴۵ ثانیه از طبقه همکف مستقیما به بالا می‌برند. این شامل تعداد زیادی اتاق کنفرانس و سالن‌های نمایشگاهی برای هر کسی است که به دنبال برگزاری رویداد در داخل ساختمان است. جاذبه‌های دیگر این برج شامل هتل گراند حیات شانگهای، امکانات تفریحی و اسکای واک ۶۶ یاردی بدون ریل در طبقه ۸۸ می‌شود. راحتی دسترسی به خاطر موقعیت مکانی آن باعث شده است که از Puxi نزدیک رودخانه Huangpu، توسط تونل، یا از فرودگاه‌های بین‌المللی Hongqiao و پودونگ قابل دسترسی باشد.

 

جذاب‌ترین نقاط کمتر شناخته شده شانگهای

Grand View Garden

زیبایی این باغ‌ها الهام بخش بسیاری از فصل‌های رمان کلاسیک چینی "رویایی از عمارت‌های قرمز" بود. گراند ویو گاردن خانه تعدادی غرفه و ترکیبی است که برای الهام بخشیدن به فعالیت‌های هنری مانند نوشتن شعر یا خلق موسیقی طراحی شده‌اند. چندین دیوار اطراف باغ هنوز حکاکی‌های اسطوره‌های کلاسیک چینی را در خود دارند. تعدادی از ساختمان‌ها هنوز مبلمان را در زمان ساخت باغ نگهداری می‌کنند. استخرها و آبراه‌های زیادی را خواهید دید که مناظر واقعا زیبایی را خلق می‌کنند. به راحتی می‌توانید در میان جنگل‌های خوش منظره، درختان گلدار زیبا، و باغ‌های به خوبی نگهداری شده در اندازه و سبک‌های مختلف سرگردان شوید.

پارک فیلم شانگهای

مجموعه وسیعی از ساختمان‌های تاریخی واقع در منطقه سونگ‌جیانگ، آن را به مکانی ایده‌آل برای تبدیل شدن به یکی از شلوغ‌ترین مجموعه‌های فیلم چین تبدیل کرده است. این سازه‌ها به پارک فیلم شانگهای اجازه می‌دهد تا فیلم و سریال‌های تلویزیونی با تنظیمات تاریخی دقیق بسازد. همچنین این پارک به یک مرکز اصلی برای گردشگرانی تبدیل شده است که مشتاق دیدن لوکیشن‌های فیلم‌های تاریخی هستند. اغلب بازیگرانی را می‌بینید که با لباس‌های مبدل تاریخی سرگردان هستند و برای فیلم‌برداری آماده می‌شوند. بر خلاف بسیاری از فیلم‌ها، بازدیدکنندگان تشویق می‌شوند که به عنوان بخشی از تجارب خود در این بازدید با تلفن یا سایر دستگاه‌های ضبط از خود در این بکگراندها فیلم بگیرند. آن‌ها مجسمه‌های مومی بازیگران مشهور چینی مانند ژو ژوان، گونگ لی و شانگگوان یونژو را را هم در این پارک دارند که می‌توانید در طول پارک پیدایشان کنید.

 

۷ غذای خوش‌طعم شانگهای

رصدخانه مرکز مالی جهانی شانگهای

بالای دومین ساختمان بزرگ در شانگهای که از نظر طراحی شبیه یک بطری بازکن است به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا شهر را از زوایای دید متفاوت از عرشه رصدی ببینند. از دروازه آسمان شروع خواهید کرد، که به شما یک نمای کلی از تغییرات عمده شانگهای را همراه با مینیاتوری از کل شهر ارائه می‌دهد. سپس در یکی از راهروهای آسمان قدم بزنید. وقتی به شهر وسیع نگاه می‌کنید، احساس خواهید کرد که در میان ابرها راه می‌روید. این طبقات همچنین محل برگزاری رویدادهای مختلف را در خود جای داده است. احتمال دارد با یک شوی مد، معرفی محصول یا جشن‌هایی که در پس‌زمینه رودخانه هوانگ‌پو به نمایش گذاشته می‌شوند مواجه شوید.

معبد خدا شهر شانگهای

این معبد نزدیک به ۶۰۰ ساله بازدیدکنندگان زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. آن‌ها می‌آیند تا معبد کلاسیک تائوئیستی را که برای دیدن چهره‌های کلاسیک چینی مانند ژنرال هوو گوانگ و ژنرال گوان یو تماشا کنند. منطقه خارج از معبد شامل فروشندگان متعددی است که انواع کالاهای منحصر به فرد آن منطقه را می‌فروشند. همچنین می‌توانید کمی توقف کنید و اجراهای آکروبات‌ها را تماشا کنید یا خوشنویسی‌های زیبای چینی سفارش دهید. وقتی گرسنه شدید از یکی از رستوران‌های بین راه غذاهای محلی بگیرید. مطمئن شوید که غذای خود را با یک دسر خاص مانند کیک گل آلو یا گلوله‌های برنج سیاه تمام کنید. ورود تماشای معبد خدای شهر شانگهای رایگان است.

 

بهترین بازارهای محلی شانگهای برای خریدی آسان

Xintiandi

فراموش نکنید که برای خرید کردن و تجربه بیشتر فرهنگ شانگهای در منطقه Xintiandi توقف کنید. لباس و لوازم جانبی را از برخی از برترین خانه‌های مد در جهان خریداری کنید یا بوتیک‌های کمی برای سوغاتی‌های بی‌نظیر پیدا کنید. به محض غروب خورشید، صحنه‌های شب زنده‌داری در اینجا نمایان می‌شود و می‌توانید چهره متفاوتی از آن را ببینید. رستورانی را انتخاب کنید و بنشینید تا غذای خوشمزه بخورید یا از یک کلوپ شبانه دیدن کنید و به جشن و پایکوبی بپردازید. همیشه در این قسمت از شهر اتفاق و رویدادی در جریان است. ورود به Xintiandi برای عموم آزاد است.

دیزنی‌لند شانگهای

با همسرتان در تور شانگهای به دیزنی‌لند بروید و از یک سواری هیجان انگیز لذت ببرید و نمایش‌های زنده را در طول روز تماشا کنید. هر دوی شما از بازدید از جاذبه‌های با محوریت فیلم‌های محبوب دیزنی از جمله شیر شاه، تارزان و فروزن لذت خواهید برد. زوج‌ها می‌توانند در رستوران Aurora ناهار بخورند تا یک تجربه غذاخوری رسمی منحصر به فرد را تجربه کنند. دیزنی‌لند شانگهای یک پارک موضوعی بزرگ است، بنابراین توصیه می‌کنیم حداقل ۲ روز را برای کاوش در همه تفریحات و جاذبه‌ها اختصاص دهید.

 

بهترین هتل‌های شانگهای که هرگز دوست ندارید ترکشان کنید

Shanghai Haichang Ocean Park

از یک روز سرگرم کننده با همسرتان در پارک اقیانوسی شانگهای هایچانگ لذت ببرید و دلفین‌ها، کوسه‌ها، پنگوئن‌ها، خرس‌های قطبی، نهنگ‌های بلوگا و ماهی‌های آکواریومی را تماشا کنید و درباره آن‌ها چیزهای متفاوتی یاد بگیرید. زوج‌ها می‌توانند با ترن هوایی استیل دلفین که یکی از طولانی‌ترین مسیرهای تندرو در جهان است، سواری خاطره انگیزی را تجربه کنند. برای تجربه‌ای فراموش نشدنی، حتما نمایش سیرک قطبی "رقابت نهنگ با دلفین" را تماشا کنید. پس از تمام هیجانات، در Rainforest Food Court با غذاها و نوشیدنی‌های محلی چینی انرژی دوباره بگیرید.

۰۷ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران