معرفی برترین هتل‌های لاکچری شانگهای برای سفری لوکس به چین

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
معرفی برترین هتل‌های لاکچری شانگهای برای سفری لوکس به چین

شانگهای شهری متفاوت در چین است که به واسطه شهرسازی بسیار مدرن، زیبایی و سهولت در رفت و آمد و به خاطر سیستم حمل و نقل عمومی مثال زدنی‌اش، مقصدی عالی برای سفر با تور چین به حساب می‌آید. از همین رو هم هست که شانگهای تعداد بسیار زیادی گردشگر را در طول سال به خود می‌بیند و برای این خیل جمعیت انواع هتل‌ها را برای هر سلیقه‌ای تدارک دیده. کسانی که می‌خواهند سفری لوکس به این شهر را تجربه کنند، حق انتخاب از میان‌ ده‌ها هتل لاکچری شانگهای را دارند که ما در این مقاله به معرفی چند مورد از بهترین‌هایشان خواهیم پرداخت.

 


The Langham


این هتل با بنای بسیار زیبایش در بخش قدیمی‌تر شانگهای بنا شده اما خود مدرن، زیبا، نوآورانه و با استانداردهای بسیار بالاست. The Langham در مجموع ۳۵۷ اتاق و سوییت دارد که همگی آن‌ها با طراحی و اجرای مدرن اما با استفاده از المان‌های اصیل چینی ساخته شده‌اند. با توجه به اینکه این هتل در بخش زیبایی از شانگهای واقع شده، منظره‌ای که از پنجره اتاق‌ها تماشا می‌کنید عالی‌ست و به بسیاری اماکن تفریحی شهر نیز دسترسی خواهید داشت. استخر سرپوشیده، سالن ورزش ۲۴ ساعته، اسپا و سالن ماساژ اختصاصی، چند رستوران و ... از دیگر امکانات این هتل بسیار زیبا هستند که بسیاری آن را بهترین هتل لاکچری شانگهای می‌دانند.

 

در رستوران‌های لوکس شانگهای طعم متفاوتی از غذا را تجربه کنید

 

 

  The Langham

 


آدرس: 99 Madang Rd, Huangpu Qu

 


Fairmont Peace


Fairmont Peace از آن دست هتل‌هایی است که واژه‌ی لاکچری را معنی می‌بخشد. جایی نزدیک به مراکز خرید لوکس نانجینگ با آن بنای زیبا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفری مجلل به شانگهای است. جدا از ۲۲۰ اتاق و سوییت بسیار لوکس که لازمه‌ی چنین هتلی است، در طراحی Fairmont Peace یک شکوه و جلال خاصی به کار رفته که چشم هر کس را معطوف خود را می‌کند. این هتل در جایی قرار گرفته که شما از بالکنش محله جذاب پودونگ را مشاهده خواهید کرد و به راحتی می‌توانید در برنامه‌های مد، کنسرت، نمایش و بسیاری چیزهای دیگر در این محله شرکت کنید. این مکان نیز امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده لوکس، اسپای اختصاصی و سالن ورزش را در خود دارا می‌باشد.

 

 

  Fairmont Peace

 


آدرس: 20 Nanjing Road East

 


Wanda Reign on the Bund


این هتل نیز از آن مکان‌های خاصی است که نه تنها در طراحی و امکانات بلکه در منظره‌ای که به شما هدیه می‌کند و بخش‌هایش خاص، عالی و در بعضی مواقع شگفت انگیز است. اولین نکته ارزشمند در مورد Wanda Reign on the Bund، رستوران روی سقف آن است که شب‌ها با نمای زیبایی از رودخانه و کروزهایی که با رنگ‌های شاد از آن رد می‌شوند، مکانی معرکه خواهد بود. هتل نیز مجلل با طراحی بسیار زیباست و جزییاتی که در ۱۹۳ اتاقش لحاظ شده شما را به وجد می‌آورد. این هتل بسیار گرانقیمت در منطقه‌ای عالی قرار دارد و بسیاری از نظرهای مسافرینی که اقامت داشته‌اند دال بر این موضوع است که برای غذا خوردن حتما باید از رستوران‌های خود هتل استفاده کنید که از بهترین‌های شانگهای محسوب می‌شوند.

 

۱۰ مرکزخرید معروف شهر شانگهای که می‌توانید بهترین و ارزان‌ترین سوغاتی‌ها را از آنها بخرید

 

 

  Wanda Reign on the Bund

 


آدرس: NO. 538 Zhongshan East 2nd Road

 


Waldorf Astoria Shanghai on the Bund


یکی دیگر از هتل‌های لوکس و زیبا در Bund، Waldorf Astoria است که با آن نمای تاریخی‌اش کاملا متمایز از دیگر هتل‌ها خودنمایی می‌کند. ساختمان نئوکلاسیک این هتل مربوط به سال ۱۹۱۱ می‌شود که یک بازسازی کامل بر روی آن انجام شده و حالا ۲۶۰ اتاق و سوییت، یک سالن ورزش کامل، کتابخانه، مرکز تجاری بسیار پیشرفته و رستوران و کافه در خود دارد. اگر چه از نظر کلیات، Waldorf Astoria کمی نسبت به هتل‌هایی که پیشتر معرفی کردیم عقب‌تر می‌ایستد، اما طراحی دکور بی‌نهایت زیبایش مخصوصا در اتاق‌ها که بسیاری از آن‌ها با هم متفاوت هستند، می‌تواند اقامتی خاطره‌انگیز برایتان رقم بزند.

 

 

 Waldorf Astoria Shanghai

 


آدرس: No.2 Zhongshan Dong Yi Road, Huangpu District

 


Mandarin Oriental Pudong


این هتل زیبا در کنار رود هائونگپو واقع شده و تمامی ۳۶۲ اتاقش منظره‌ی زیبای این رود را از پنجره‌شان به تماشا می‌نشینند. بخشی از معروفیت این هتل جدا از اتاق‌های لوکس و بسیار مدرنش، به رستوران‌های با کیفیتی که در آن واقع شده مربوط است. یک رستوران با غذاهای ترکیبی عالی و یک رستوران فرانسوی بسیار با کیفیت. در این بنا یک اسپای عالی وجود دارد که دارای ۱۳ سوییت اختصاصی است و به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. یک استخر ۲۵ متری عالی، سالن ورزش کامل و کافه‌ای اختصاصی نیز در Mandarin Oriental وجود دارد که اقامتی بی‌مثال را برایتان تضمین می‌کند.

 

بهترین مکان‌ها در شانگهای برای گرفتن جذاب‌ترین عکس‌های اینستاگرامی

 

 

  Mandarin Oriental Pudong

 


آدرس: 111 Pudong Road Pudong

 


Kerry


Kerry از جمله هتل‌های لوکسی است که بیشتر در ضمینه سوییت‌های بسیار مجللش معروف است. این ساختمان بزرگ در مجموع شامل ۵۷۴ اتاق است است که ۳۳ سوییت لوکس آن از ۸۴ تا ۱۶۸ متر هستند و دارای اتاق جداگانه، سرویس حمام مرمرین بسیار عالی و امکانات کامل هستند. یک اتاق کنفرانس مجلل نیز برای کارهای تجاری در آن در نظر گرفته شده و یک استخر ۲۵ متری عالی به همراه سالن ورزشی ۲۴ ساعته در اختیار مسافرین قرار می‌گیرد. سالن تنیس، سالن بسکتبال روباز، اسپای اختصاصی، سونا و جکوزی و ... تنها بخشی از امکانات بسیار عالی این بنای بزرگ هستند.

 

 

  Kerry

 


آدرس: No.1388 Huamu Road, Pudong New District

 


Grand Kempinski


این هتل از بسیاری لحاظ شبیه به Kerry است و بیشتر برای کسانی در نظر گرفته شده که برای انجام فعالیت‌های تجاری منطقه پودونگِ شانگهای را برای اقامت بر می‌گزینند. با این حال قیمت پایه حدودا ۲۰۰ دلاری آن به مراتب کم‌تر از Kerry است. اتاق‌های Grand Kempinski با طراحی بسیار زیبا هستند و نمایی جذاب از رودخانه از پنجره‌شان پیداست. رستوران‌های اروپایی آن نیز غذاهای با کیفیتی سرو می‌کنند. استخر و اسپای اختصاصی بسیار خوب در کنار سالن ورزش نیز در آن در نظر گرفته شده است، اما دیگر از سالن تنیس و بسکتبال روباز در آن خبری نیست.

 

 

  Grand Kempinski

 


آدرس: 1288 Lujiazui Ring Road

۱۸ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران