خوش‌مزه‌ترین غذاها در بهترین رستوران‌های چین

جاذبه‌های گردشگری چین
خوش‌مزه‌ترین غذاها در بهترین رستوران‌های چین

غذاهای چینی به عنوان متنوع‌ترین غذاها در جهان شناخته می‌شوند. به طوری که شما می‌توانید در تور چین انواع مختلفی از غذاها را بسته به سلیقه خود انتخاب کرده و میل کنید. برخی از غذاهای چینی به قدری محبوب و خوشمزه هستند که توانسته‌اند به یکی از محبوب‌ترین غذاهای جهان تبدیل شوند. بهترین کار برای خوردن غذاهای خوشمزه در سفر به چین انتخاب یک رستوران خوب و مناسب است. پس اگر شما نیز به شکم‌گردی و خوردن غذاهای خوشمزه و متفاوت علاقه‌ دارید در این مقاله ما را دنبال کنید. چرا که بهترین رستوران‌های چین برای خوردن خوشمزه‌ترین غذاها را در این نوشته مورد بررسی قرار داده‌ایم.

 

معرفی بهترین رستوران‌های چین

رستوران‌های چینی از تنوع بالایی برخوردار هستند. چرا که در این سرزمین می‌توانید انواع غذاهای سنتی و محلی چین یا غذاهای بین‌المللی و تلفیقی از غذاهای هندی و ... را پیدا کرده و میل کنید. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با بهترین رستوران‌های چین برای خوردن یک وعده غذایی خوشمزه به همراه خانواده آشنا کنیم:

 

۸ رستوران عالی در پکن برای خوردن بهترین غذاهای حلال

 

رستوران کای یی ژوان (Cai Yi Xuan Restaurant)

آیا سفری با تور پکن داشته و به دنبال رستورانی برای خوردن غذاهای چینی هستید؟ رستوران Cai Yi Xuan را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. این رستوران مکانی لوکس می‌باشد که به سبک هنری و سنتی چینی طراحی شده و بهترین غذاهای چینی را سرو می‌کند. خوشمزه‌ترین غذاهای این رستوران عبارتند از: دیم سام و پیراشکی بخارپز با خرچنگ. سبک‌های غذایی که در منو غذایی این رستوران می‌توانید پیدا کنید، غذاهای چینی و آسیایی هستند.

آدرس: 48 Liangmaqiao Lu, Beijing

 

رستوران اولتراوایولت (Ultraviolet Restaurant)

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های چین که در شهر شانگهای قرار دارد، رستوران اولتراوایولت می‌باشد. این رستوران که با سرآشپزی، آشپز معروف فرانسوی به نام پائول پیارت (Paul Pairet)از مشتریان خود پذیرایی می‌کند  یکی از معروف‌ترین رستوران‌های چین است. این رستوران به خاطر غذاهای خوشمزه و موسیقی زنده‌ای که در آن پخش می‌شود شهرت دارد. نکته منحصر به فرد در مورد این رستوران عدم وجود مکان ثابت برای آن است. غذاهایی که در این مکان حتما باید امتحان کنید نان سوپ ترافل و صدف پاپ راک است. سبک غذاهای منو غذایی اولتراوایولت اروپایی و غذاهای مدرن امروزی است.

 

رستوران و بار دیوینو واین (DiVino Wine Bar & Restaurant)

رستوران و بار دیوینو مکان مناسبی در شهر هنگ کنگ برای لذت بردن از نوشیدنی‌های خوشمزه و غذاهای فوق‌العاده ایتالیایی است. این رستوران در مرکز شهر هنگ کنگ که یک منطقه تفریحی برای گردشگران به حساب می‌آید واقع شده است. ادعا می‌کنیم که در این رستوران می‌توانید به هر آنچه که از یک محیط کلاس جهانی با غذاهای باکیفیت و خدمات عالی انتظار دارید خواهید رسید. پیشنهاد ما به شما برای سفارش غذا در این رستوران تارتار ماهی تن و پاستا پنه جروم است. اغلب غذاها در منو رستوران دیوینو واین ایتالیایی و اروپایی می‌باشد.

 

۹ رستوران ایتالیایی در پکن

آدرس: 73 Wyndham Street, Central, Hong Kong

 

رستوران آسیا بیسترو (Asia Bistro Restaurant)

هانگژو یک شهر جذاب توریستی در چین است که سالانه هزاران بازدید‌کننده را به خود جذب می‌کند. اگر شما نیز به این شهر زیبا در تور چین سفر کرده و به دنبال یکی از بهترین رستوران‌های چینی هستید توصیه می‌کنیم حتما سری به آن بزنید. این رستوران مکانی برای چشیدن غذاهای آسیایی خوشمزه با قیمت مناسب می‌باشد. اغلب غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند، غذاهای معروف چینی، آسیایی و دریایی نظیر سوشی می‌باشند. از جمله معروف‌ترین غذاهای این رستوران می‌توان صدف برشته، خرچنگ بخارپز، و سالمون ولینگتون را نام برد.

آدرس: GongShu District, HuShu South Road 28, JW WanHao Hotel 1st Floor, Crossing of Midu Qiao Road and HuShu South Road, Hangzhou

 

رستوران لاست هیون (Lost Heaven Restaurant)

وقتی صحبت از بهترین رستوران‌های چین می‌شود، نمی‌توان نامی از رستوران لاست هیون نبرد. این رستوران یکی از بهترین‌ها در شهر شانگهای چین است. آنچه این رستوران را از دیگر رستوران‌ها متمایز می‌کند سرو غذاهای خوشمزه یونانی در آن است. پس اگر سفری به تور شانگهای داشته و به دنبال مکانی متفاوت برای خوردن یک وعده غذایی خوشمزه هستید حتما سری به این رستوران بزنید و از خوردن غذاهای تند منطقه یونان لذت ببرید. از معروف‌ترین غذاهایی که در لاست هیون سرو می‌شوند سمبوسه بره، دنده خوک با سس مخصوص و کلم پیچ می باشد.

آدرس: 38, Gaoyou Road, Shanghai

 

رستوران نپالی ماناکامانا (Manakamana Nepali Restaurant)

برای کسانی که سفری توریستی به شهر زیبا و گردشگری هنگ کنگ داشته‌اند پیدا کردن یک رستوران با غذاهای خوشمزه در محیطی خوب اما قیمت مناسب کاری دشوار است. اگر شما نیز دچار چنین چالشی شده‌اید بهتر است رفتن به رستوران نپالی ماناکامانا را در لیست الویت‌های خود قرار دهید. با رفتن به این رستوران می‌توانید غذاهای خوشمزه از سرزمین هندی، آسیایی و نپالی را با قیمت ارزان تهیه کرده و از خوردن آن‌ها لذت ببرید. از دیگر نکات مثبت این رستوران می‌توان به خدمات آن که در آن ارائه می‌شود نیز اشاره کرد. چنان چه تصمیم قطعی خود را برای خوردن غذا در این رستوران گرفتید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان سیر یا پنیر و مرغ کره، موموس و کلفی را در آن تست کنید.

 

۸ رستوران عالی پکن مخصوص گیاهخواران

آدرس: G/F, 165 Temple Street, Jordan, Hong Kong

 

رستوران لو بوفه (Le Buffet Restaurant)

از جمله شهرهای زیبا و دیدنی چین به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری بی‌شمار، شهر ماکائو است. این شهر نیز موفق شده تا در طول سال گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کند. در صورتی که شما نیز به بازدید از شهر ماکائو رفتید و به دنبال رستورانی مناسب برای سیر کردن شکم خود بودید بهتر است سری به رستوران لو بوفه بزنید. این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های شهر ماکائو است که غذاهای فرانسوی، آسیایی و اروپایی را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد. علاوه بر آن می‌توانید انواع غذاهای دریایی را در این مکان سفارش داده و با لذت میل کنید. در رستوران لو بوفه هر سه وعده صبحانه، صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شوند که قطعا مورد پسند شما عزیزان خواهد بود. در صورتی که این رستوران را انتخاب کردید پیشنهاد می‌شود سفارش غذاهای ساشیمی، گونگبائو جیدینگ، خرچنگ پنیر و گوش ماهی سرخ شده را در لیست الویت‌های خود قرار دهید. سبک آشپزی در این رستوران به صورت چینی و آلمانی است.

آدرس: 1/F, The Parisian Macao, Estrada do Istmo, Cotai Strip, Coloane-Taipa, Macao

 

رستوران کینگز جوی (King’s Joy Restaurant)

کینگز جوی که در نزدیکی معبد لاما تبتی قرار دارد، یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های گیاهی در شهر توریستی پکن است. این رستوران توسط سرآشپز Pan Jianjun که یکی از معروف‌ترین سرآشپزهای چینی و آسیایی است، اداره می شود. اگر علاقه‌ای به خوردن غذاهای گوشتی نداشته و ترجیح می‌دهید غذاهای خوشمزه‌ای را که از سبزیجات تهیه شده‌اند را میل کنید پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به رستوران کینگز جوی بزنید. قارچ، سویا و دیگر سبزیجات گزینه‌هایی هستند که در طبخ غذاهای این رستوران مورد استفاده قرار می‌گیرند. King’s Joy یکی از بهترین رستوران‌های پکن در چین است که می‌توانید هر روز برای خوردن وعده‌های غذایی به آنجا بروید. معروف‌ترین غذاها در منو غذایی رستوران کینگز جوی قارچ صدف کونگ پو، توفو و قارچ برش خورده می‌باشد که از جمله غذاهای چینی و آسیایی مخصوص گیاه‌خواران هستند.

آدرس: 2 Wudaoying Hutong, Dongcheng Qu, Beijing

 

رستوران کریستال جاده لا میان ژیانو لانگ بوآ (Crystal Jade La Mian Xiao Long Bao Restaurant)

شاید با شنیدن نام طولانی این رستوران کمی تعجب کنید! با این وجود، این یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین مکان‌ها برای غذا خوردن در شهر ماکائو است. غذاها در این رستوران در محیطی گرم و راحت سرو می‌شوند. طبخ غذاها به شیوه‌های چینی و آسیایی طبخ شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. معروف‌ترین غذاهایی که در این رستوران توسط مشتریان ترجیح داده می‌شوند گوشت خوک چرخ کرده، سوپ داغ و ترش و کشک لوبیا می‌باشند. علاوه بر غذاهای گوشتی شما می‌توانید غذاهای خوشمزه طبخ شده با سبزیجات را نیز در این رستوران سفارش داده و نوش جان کنید.

 

معرفی ۸ رستوران با تم‌های عجیب در پکن

آدرس: 1/F, The Parisian Macao, Estrada do Istmo, Cotai Strip, Coloane-Taipa, Macao

 

رستوران چینی لنتینگ (Lanting Chinese Restaurant)

آخرین مورد از بهترین رستوران‌های چین که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، رستوران لنتینگ نام دارد. این رستوران با ارائه خدمات درجه یک و غذاهای خوشمزه توانسته به یکی از بهترین‌ها در شهر هانگژو و سرزمین چین تبدیل شود. محیط این رستوران نیز بسیار دلنشین و مناسب بوده و شما می‌توانید به همراه خانواده یک وعده غذایی خوشمزه و به یادماندنی را در آن میل کنید. پیشنهاد می‌کنیم اگر به این رستوران رفتید حتما خوردن میگوی کنجدی و غاز ترد را امتحان کنید. سبک آشپزی در این رستوران کاملا چینی بوده و برخی غذاهای گیاهی نیز در منو آن به چشم می‌خورند.

آدرس: No. 39 Wangjiang East Road, Shangcheng District, Hangzhou

 

نتیجه‌گیری

اگرچه تا این بخش از مقاله همراه ما بوده باشید با بهترین رستوران‌های چین آشنا شده‌اید. شما در رستوران‌ها چین می‌توانید انواع غذاهای چینی، آسیایی، هندی، آلمانی، نپالی، غذاهای دریایی و بسیاری موارد دیگر را سفارش داده و تست کنید. بنابراین کافی است تا بهترین گزینه را طبق سلیقه خود انتخاب کرده و از خوردن غذاهای خوشمزه مطابق با سلیقه و علاقه خود لذت ببرید. از آنجایی که کشور چین مقصد گردشگری بسیاری از توریست‌ها است شما می‌توانید رستوران‌های لوکس و گران قیمت یا خیابانی و ارزان قیمت متعددی را در آن پیدا کرده و شکم خود را سیر کنید.

۲۵ بهمن ۱۴۰۰

نظرات کاربران