بهترین رستوران‌های ایرانی کشور چین

جاذبه‌های گردشگری چین
بهترین رستوران‌های ایرانی کشور چین

چین کشوری تاریخی با پیشینه‌ای شگفت‌انگیز است که از زمان‌های دور بسیار مورد توجه مردمان سایر سرزمین‌ها قرار گرفته است. چین به دلیل داشتن طبیعتی بسیار زیبا و منحصر به فرد و همچنین تاریخی غنی یک قطب گردشگری مهم و پرطرفدار می‌باشد. به ویژه در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیر اقتصاد این کشور سبب شده که سالانه تاجران زیادی از سراسر دنیا به این کشور پهناور سفر کنند. ایرانیان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به دلیل گسترش روابط تجاری میان ایران و چین هرساله مسافران فراوانی میهمان این کشور می‌شوند. علاوه بر آن ایرانیان زیادی در این کشور ساکن هستند.

مردمان چین بسیار خوش خوراک هستند و تنوع غذایی بسیار زیادی دارند. اما همانطور که می‌دانید ذائقه غذایی آن‌ها بسیار خاص بوده و بعضی از غذاهای آن‌ها بسیار غیرقابل خوردن برای سلیقه‌ ایرانی است. از این رو رستوران‌های ایرانی زیادی در چین شروع به کار کرده‌اند که غذاهای حلال و با کیفیتی مشابه رستوران‌های اصیل ایرانی ارائه می‌دهند. اگر دوست دارید تجربه سفر با تور چین را داشته باشید در ادامه با ما همراه باشد تا چند رستوران ایرانی مشهور چین را به شما معرفی کنیم.

 

رستوران سنتی خیام در شانگهای (Khayyam Traditional Restaurant)

رستوران خیام یک رستوران بسیار جذاب ایرانی است که در گذشته نام آن شاهزاده ایرانی بوده است. اما بعدها با عوض شدن مدیریت آن نامش به رستوران خیام تغییر کرد. بیشتر غذاهای این رستوران ایرانی و کاملا حلال هستند؛ که اگر یکبار غذاهای آن را تجربه کنید یکی از طرفداران پروپاقرص آن خواهید شد. فضای این رستوران بسیار جذاب و دلنشین است. رستوران خیام واقع در شانگهای چین و منطقه پودونگ می‌باشد. این رستوران یک گزینه مناسب برای ایرانیان و همه افرادی است که به غذای خوشمزه ایرانی علاقه‌مند هستند.

 

لذت خوردن غذا در بهترین رستوران‌ها گوانجو

 

رستوران رومی پکن (Rumi Restaurant)

رستوران رومی یک رستوران ایرانی بسیار زیبا و جذاب در شهر پکن چین است که از هر نظر می‌تواند شما را شیفته خود کند. اولین چیزی که به چشم می‌خورد نمای رستوران است که سفید رنگ بوده و معماری آن بسیار هنری و خیره‌کننده است. علاوه بر آن فضای داخلی آن جلوه‌گری می‌کند که ترکیب مبل‌های سفید و پرده‌های بنفش به زیبایی آن افزوده است. غذاهای طبخ شده در این رستوران بسیار اصیل و لذیذ می‌باشد که با ظروف سفالی و جذاب ایرانی این غذاها را سرو می‌کنند. در رستوران خیام با موسیقی سنتی ایرانی از شما پذیرایی می‌کنند که لذت خوردن غذا را صد چندان می‌کند. این رستوران گنجایش پذیرایی ۱۵۰ مشتری را در دو طبقه خود به صورت همزمان دارد. کارکنان این رستوران بسیار خوشرو و خونگرم هستند که همین موضوع سبب می‌شود احساس کنید در ایران به سر می‌برید. در سفر با تور پکن اگر طرفدار غذای ایرانی هستید حتما این رستوران جذاب را از دست ندهید.

رستوران پرسپولیس پکن (Persepolis Restaurant)

رستوران پرسپولیس یکی از آن رستوران‌های همه چیز تمام است که هرکسی با هر ذائقه‌ای می‌تواند از غذاهای آن لذت ببرد. این رستوران در سال ۲۰۱۴ در یکی از جاهای دیدنی و جذاب شهر پکن به نام سن لیتون افتتاح شد که توانسته علاوه بر ایرانیان نظر افراد زیادی را از نژادهای مختلف به خود جلب کند و طرفداران زیادی به دست بیاورد. این رستوران یک سال پس از تاسیس یعنی در سال ۲۰۱۵ به دلیل کیفیت بالا لوح بهترین رستوران خاورمیانه‌ پکن را از آن خود کرد. این رستوران نما و فضایی ایرانی داشته و بسیار هنرمندانه طراحی شده است که غرق در هنر معماری ایرانی خواهید شد. ساعت کاری این رستوران از ساعت ۱۱ صبح تا ۱ بامداد می‌باشد. کادر آن بسیار مهربان و صمیمی هستند که با خوشرویی تمام به نیازهای مشتریان رسیدگی می‌کنند. غذاهای طبخ شده در این رستوران حلال و بسیار خوشمزه بوده که تجربه‌ی طعم بی‌نظیر آن‌ها را به همه‌ی ایرانی‌ها توصیه می‌کنیم.

 

۶ رستوران غذاهای حلال در گوانجو

 

رستوران مجلل تهران 

رستوران مجلل تهران یک رستوران بسیار شیک و زیبا در شهر گوانجوی چین می‌باشد. این رستوران به شکل دو مجموعه مجاور یکدیگر که ظرفیت ۱۸۰ مهمان را به شکل همزمان دارد آماده سرویس‌دهی به مشتریان خود است. این رستوران دارای سالن‌های خانوادگی و فضایی برای مجالس نیز می‌باشد. این رستوران مساحتی در حدود ۲۰۰ متر مربع دارد. همچنین در نزدیکی بازار لباس و بدلیجات و بازار عینک و کیف و کفش قرار گرفته و از موقعیت مکانی خوبی برای توریست‌ها قرار دارد. دکور و فضای زیبا، پذیرایی خونگرم و غذاهای بسیار لذیذ و سنتی این رستوران را بسیار متفاوت و خاص کرده است که لحظاتی تکرار نشدنی را به مهمانان خود رقم می‌زند. شما نیز می‌توانید در کنار خانواده و دوستان خود از این فضا و غذاهای آن لذت ببرید.

 

بهترین رستوران‌های محلی پکن

۱۲ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران