بهترین هتل‌های ۴ ستاره در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین هتل‌های ۴ ستاره در استانبول

استانبول یکی از پربازدیدترین شهرهای گردشگرپذیر در دنیا محسوب می‌شود و به هیچ وجه دور از انتظار نیست که هتل‌های خوب بسیار زیادی در این شهر پیدا کنید. در میان انبوه هتل‌های مختلف، این هتل‌های ۴ ستاره هستند که با قیمت مناسب و امکانات عالی، همیشه بیشترین مشتریان را دارند.

به همین دلیل بد ندیدیم تا در نوشته‌ی امروزمان، بهترین هتل‌های ۴ ستاره استانبول را به شما معرفی کنیم.

 

Dosso Dossi Hotels Old City

این هتل که در منطقه سلطان‌احمد استانبول واقع شده، یکی از محببو‌ترین هتل‌ها در بخش تاریخی شهر بوده و به بسیاری از مناطق پربازدید شهر همچون مسجد ایاصوفیه یا مسجد آبی استانبول نزدیک است. ساختمان زیبای این هتل در داخل نیز با دکور و معماری زیبا، یک مکان عالی برای اقامت در استانبل به حساب می‌آید. این هتل امکانات خیلی از جمله اینترنت رایگان، اسپای اختصاصی همراه با حمام ترکی، سالن ورزشی بسیار عالی و ... نیز هست.

آدرس: Alemdar Mah. Alaykosku Sok. No:12 Sultanahmet, Fatih

 

Hotel Arcadia Blue Istanbul

این هتل نیز در منطقه سلطان احمد واقع شده و با آن رستورانی که در بالای ساختمان واقع شده و نمایی ۳۶۰ درجه از شهر و دریای مرمره برایتان به همراه خواهد داشت، یکی دیگر از انتخاب‌های خوب برای اقامت در استانبول است. این هتل همچون یک اقامتگاه ۵ ستاره شیک و زیباست و امکانات خوبی نیز در اختیارتان می‌گذارد. یک رستوران عالی داشته و در تمامی بخش‌های آن اینترنت رایگان در اختیارتان خواهد بود. البته خبری از استخر و اسپا در این هتل نیست و فضای آن کمی کوچک است.

 

گردش در میدان تقسیم: راهنمای ۲۰۲۰

آدرس: Dr. Imran Oktem Cad. No:1 Sultanahmet, Fatih

 

Ramada by Wyndham

ساختمان رنگارنگ این هتل چیزی نیست که در این منطقه از نظرها پنهان بماند. اینجا یکی از هتل‌های خاص استانبول است که با اتاق‌های شیک و همچنین امکانات رفاهی خوب، توانسته اسم و رسمی در بین هتل‌های پرتعداد استانبول برای خود دست و پا کند. این هتل در جایی بسیار خوب قرار گرفته و با داشتن اتاق کنفرانس بزرگ و یک رستوران شیک، حتی برای قرارهای کاری و سفرهای شغلی نیز مناسب به نظر می‌آید. Ramada دارای اتاق‌های خانوادگی بزرگ و همچنین یک اسپای لوکس و یک سالن ورزشی با امکانات کامل نیز هست.

آدرس: Turgut Özal Millet Caddesi 82, Fındıkzade, Fatih

 

The Fox Hotels

هتل‌های بسیار خوبی در محله شیشلی استانبول واقع شده که بدون شک The Fox Hotels یکی از آن‌ها به حساب می‌آید. هتلی که در فاصله‌ی دو کیلومتری از میدان تقسیم واقع شده و هم در بیرون و هم در داخل، بسیار شیک و تمیز است و امکانات رفاهی خوبی در اتاق‌های بزرگش فراهم شده است. بسیاری از اتاق‌های این مجموعه دارای تراس هستند و نمای شهر را برایتان به همراه خواهند داشت.

 

باکیفیت‌ترین هتل‌های ۳ ستاره‌ در استانبول

آدرس: İnönü Mah. Babil Sok. No:69 Şişli-İstanbul, Sisli

 

Euro Design

این هتل زیبا در فتیح واقع شده و از جمله هتل‌های معروف در این منطقه است. هم در بیرون و هم در داخل، ظاهر هتل بسیار شبیه به هتل‌های لوکس ۵ ستاره استانبول است و مکانی مجلل و زیبا محسوب می‌شود. یک رستوران بسیار خوب و همچنین مجموعه‌ی اسپای شیک با امکانات کامل دارد. اتاق‌های این هتل بزرگ و جا دار هستند و در همه‌ی آن‌ها دستگاه‌های قهوه و چای ساز گنجانده شده و اینترت رایگان نیز در همه جای هتل در دسترس است.

آدرس: Hobyar Mahallesi, Ankara Caddesi 24, Fatih

 

Antusa Design Hotel & Spa

هتلی دیگر در فتیح که همانطور که از اسمش پیداست، یک مجموعه‌ی اسپا و حمام ترکی بسیار خوب دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. هتل در یک منطقه‌ی بسیار خوب و پر جنب و جوش ساخته شده و دکور داخلی اتاق‌های زیبا و بزرگش، گرم و چشم نواز است. از نظر امکانات رفاهی این گزینه نیز نسبت به دیگر انتخاب‌های ما هیچ چیز کم ندارد و از نظر امتیاز کاربران نیز، تقریبا همه از خدماتی که گرفته‌اند، راضی بوده و آن را به دیگران نیز پیشنهاد کرده‌اند.

 

بهترین هتل‌های استانبول در سال ۲۰۲۰

آدرس: Alemdar Mahallesi yerebatan caddesi salkımsöğüt sokak no:16 FATIH

 

Taksim View Hotel

اسم آخرین هتلی که به شما معرفی می‌کنیم، گواه جایی است که در آن قرار گرفته. Taksim View Hotel درست جایی قرار گرفته که از پنجره‌هایش میدان تقسیم پیداست و این یعنی به راحتی از آن‌جا می‌توانید به بخش‌های گردشگرپذیر شهر بروید. اتاق‌های این هتل بسیار شیک طراحی شده‌اند و از نظر امکانات نیز کامل و عالی هستند. مخصوصا اگر سوییت‌های بزرگ آن را انتخاب کنید که البته گران‌تر از دیگر گزینه‌های هتل محسوب می‌شوند. این هتل یکی از بهترین هتل‌های منطقه تقسیم استانبول است.

آدرس: sehit muhtar mahallesi tarlabasi bulvari no:24 beyoglu

۲۱ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران