بهترین هتل‌های منطقه تقسیم استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین هتل‌های منطقه تقسیم استانبول

تقسیم در همسایگی محله بی‌اغلو مرکز اصلی شهر استانبول و بخش مدرن و پر شور این شهر تاریخی و اروپایی آسیایی است. تقسیم هدف اول اغلب مسافران تور استانبول در همان یکی دو روز اول است. در اینجا زندگی بانشاط و شلوغی در جریان است. مردم برای خوردن غذا در بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها و همچنین خرید کردن خودشان را به این منطقه می‌رسانند. اقامت در این محله یعنی دسترسی به بهترین فرصت‌های خرید و گردش و سرگرمی. ما در اینجا بهترین هتل‌های منطقه تقسیم را معرفی می‌کنیم.

 

CVK Park Bosphorus Hotel

این هتل ۵ ستاره جذاب و فوق‌العاده در تقسیم واقع شده و به اصلی‌ترین جاذبه‌های پر طرفدار شهر دسترسی آسانی دارد. اصلا ظاهر هتل گویای همه چیز است. شما در این هتل مجلل و سفید که از بیرون همچون قصرهای پریان به نظر می‌رسد به انواع امکانات رفاهی در اتاق‌ها و در مکان‌های عمومی دسترسی دارید. استخر، اسکراب بدن، خدمات زیبایی و آرایشی، حمام، سونا، یوگا، مرکز تناسب اندام، ماساژ، همچنین رستوران و کافه‌ای فوق‌العاده دسترسی خواهید داشت. اتاق‌ها نیز مجهز به تلویزیون صفحه تخت و شبکه‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه هوا، و پنجره‌های آفتابگیر و لوازم مورد نیاز آشپزخانه دسترسی خواهید داشت.

 

خاص‌ترین فروشگاه‌های استانبول

آدرس: Gümüşsuyu, İnönü Cd. No:8, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

Gezi Hotel Bosphorus

این هتل ۵ ستاره یکی دیگر از گزینه‌های درجه یک و کلاس جهانی در تقسیم است که به نقاط محبوب و دیدنی شهر دسترسی بسیار راحتی دارد. مانند اغلب هتل‌های دیگر هم‌رده شما در اینجا به امکانات رفاهی متعدد و کافه و رستوران دسترسی دارید. اما چیزی که این هتل را برجسته می‌کند نمای سحرانگیزی است که از تنگه‌ی بسفر و زیبایی‌های تاریخی ارائه می‌دهد و شما را با ۷ دلیل برای بازدید از تنگه‌ی بسفر استانبول قانع می‌کند. در حالی که اتاق‌های فوق‌العاده لوکس، شیک و زیبا هستند شما در محوطه هتل می‌توانید با رفتن به اتاق بخار، ماساژ و سونا و اسپا تمامی خستگی گشت و گذار روزانه را بشویید و با تنی سبک به تخت بروید. به علاوه رستوران هتل غذاهای ایتالیایی و مدیترانه‌ای بسیار لذیذی سرو می‌کند که از خوردن آن‌ها لذت خواهید برد.

آدرس: Gümüşsuyu, Mete Cd. No:34, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

Avantgarde Hotel Taksim Square

با اقامت در این هتل ۴ ستاره شما می‌توانید تنها با ۲ دقیقه پیاده‌روی خودتان را به تقسیم برسانید. مجموعه‌‌ای از امکانات رفاهی مثل اتاق‌های راحت با تخت‌های بزرگ، کمد، سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت و اینترنت بهره‌مند شوید. بعد از یک روز پر از گردش و پیاده‌روی می‌توانید در مرکز تناسب اندام وقت بگذرانید و گرفتگی بدن‌تان را به در کنید. شما می‌توانید در صورت لزوم از لباس شویی و خشک شویی در اینجا استفاده کنید. حتی برخی از امکانات ساده اولیه تجاری مثل فکس و فضای جلسه هم در دسترس قرار دارد.

 

۴ سرآشپز زن مشهور در رستوران‌های استانبول

آدرس: Gümüşsuyu, Mete Cd. No:28, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

Midtown Hotel

این هتل از دیگر گزینه‌های ۴ ستاره عالی در تقسیم است که به لطف موقعیت جغرافیایی‌اش مهمان آن می‌توانند به راحتی هر جا که خواستند بروند. هتل از نظر امکانات داخلی آنچنانی نیست و با این که استخر و جکوزی در کار نیست شما می‌توانید از اقامتی راحت لذت ببرید. اتاق‌ها دارای اینترنت رایگان، تخت راحت و تمیز، پنجره‌های رو به خیابان، تلویزیون و شبکه‌های بین‌المللی هستند. شما می‌توانید دور میزهای کنار خیابان در جلوی هتل بنشینید چیزی بخورید و استراحت کنید. بیرون از هتل هم  دسترسی به اینترنت قرار داده شده است.

آدرس: Kocatepe, Lamartin Cd. No:13, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

Away Hotel

اگر می‌خواهید از شلوغی و سر و صدای میدان تقسیم دور باشید اما آنقدر هم نزدیک باشید که با یک پیاده‌روی کوتاه به آن برسید این هتل ۳ ستاره پیشنهاد ما به شماست. امکانات عمومی این هتل محدود است اما هنوز هم آنقدر قدرت دارد که اقامتی راحت به شما ارائه دهد. اتاق‌ها راحت و دوست داشتنی هستند و امکانات اولیه در آن‌ها فراهم است.به علاوه شاتل فرودگاه، اینترنت رایگان و حتی فضای مشترکی برای دور همنشینی برای رفاه بیشتر مهمانان در دسترس قرار داده شده است. این هتل برای افرادی که می‌خواهند سفری مقرون به صرفه با اقامت در جایی مناسب داشته باشند گزینه‌ای غیر قابل تردید است.

 

۶ تفریح خیابانی در سفر به استانبول

آدرس: Cihangir, Hariciye Konağı Sk. No:7, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

The Stay Galata Hotel

این هتل در محله چوکورچوما و در عمارتی بازسازی شده که قدمت آن به سال ۱۸۵۰ می‌رسد قرار گرفته است. در واقع بیان ساختمان تاریخی اما طراحی داخلی آن مدرن است. استی گالا دارای سوییت‌هایی لوکس و مجلل با اینترنت رایگان هم هست. کافه Attic Lounge در طبقه بالایی هتل با طراحی زیبا و شومینه‌ای جذاب محیطی عاشقانه ارائه می‌دهد.

آدرس: Firuzağa, Bostanbaşı Cd. No 19, 34425 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

۰۳ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران