بهترین هتل‌های منطقه بشیکتاش استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین هتل‌های منطقه بشیکتاش استانبول

اگر در تور استانبول هستید و برنامه سفرتان محدود است توصیه می‌کنیم بعد از گشت و گذار در محله سلطان احمد استانبول حتما رفتن به منطقه توریستی و بسیار جذاب بشیکتاش را در الویت خود قرار دهید. این محله با کفه‌های جذاب، فروشگاه‌های مختلف و مناظر زیبا یکی از نقاط بسیار زیبا و ستودنی شهر است که همه چیز را با هم در خود جمع کرده است. از هتل‌های عالی، بهترین کافه و رستوران‌ها تا جاهای دیدنی فعالیت‌های مختلفی را در اینجا می‌توانید انجام دهید. در اینجا بهترین هتل‌های این منطقه را معرفی می‌کنیم.

 

Swissotel The Bosphorus Istanbul

هتل Swissotel The Bosphorus Istanbul با داشتن گواهینامه سطح اجرایی ایمن هتل‌ها برای سال های ۲۰۱۶-۲۰۱۷ اتاق‌های لوکس و پنج ستاره را با استخر اختصاصی پشت بام و اسپای برنده جایزه ارائه می‌دهد. این هتل که در فاصله تنها چند قدمی از مرکز خرید نیشانتاشی استانبول فاصله دارد منظره‌ای بی‌نظیر از بسفر را مقابل چشمان مهمانان خود به تصویر کشیده است. تمام واحدهای Swissotel The Bosphorus Istanbul که طراح مشهور جهان Khuan Chew با ذوق و سلیقه سوئیسی طراحی کرده و گرمای فرهنگ ترکیه را به تصویر کشیده، از پیشرفته‌ترین فناوری و امکانات رفاهی منحصر به فرد برخوردار هستند. تمامی این اتاق‌ها دارای دوش حمام با امکانات لازم و مورد نیاز هستند در حالی که برخی از آن‌ها وان حمام در دسترس قرار داده‌اند. Swissotel The Bosphorus Istanbul همچنین با رستوران‌های شیک خود که طعم‌های منحصر به فرد غذاهای جهان را سرو می‌کنند، از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل است. کافه سوئیس به ویژه برای غذاهای آخر هفته خود شناخته شده که غذاهای ترکی، سوئیسی و بین‌المللی را به صورت سالم سرو می‌کند.

 

تفریح در استانبول همچون محلی‌ها

آدرس: Visnezade Mah Acısu Sok No:19 Maçka, Besiktas, 34357 Istanbul, Turkey

 

Çırağan Palace Kempinski Istanbul

این هتل ۵ ستاره که در کاخ عثمانی قرن نوزدهمی واقع شده و دارای یک استخر بی‌نهایت با چشم انداز تنگه بسفر است بی‌شک بهترین هتل استانبول برای اقامتی شاهانه است. اتاق‌های کاخ سیراگان دارای امکانات تختخواب‌های لوکس و پنجره‌هایی از کف تا سقف هستند و همچنین همگی آن‌ها بالکن با چشم انداز باغ‌ها یا دریا را در دسترس قرار داده‌اند. با داشتن چشم اندازهای خیره کننده از پل بسفر و برج مایدن، رستوران Bosphorus Grill غذاهای بین المللی و ترکی را با انواع مختلف انتخاب گوشت و غذاهای دریایی ارائه می‌دهد. در حمام ترکی استراحت کنید و یا از ماساژ در یک کابین خصوصی کنار استخر لذت ببرید. این هتل همچنین دارای یک استخر سرپوشیده و یک مرکز تناسب اندام نیز هست.

آدرس: Çırağan Caddesi 32, Besiktas, 34349 Istanbul, Turkey

 

Shangri-La Bosphorus, Istanbul

هتل شانگری لا بوسفر، بین کاخ دولماباغچه و موزه نیروی دریایی در سواحل اروپایی بسفر واقع شده است. این هتل مجلل دارای یک استخر سرپوشیده، اسپا و اتاق‌هایی با ظرافت و دکوراسیون زیبا و امکانات مدرن است. اتاق‌ها نیز دارای دکوراسیون معاصر با نکات برجسته آسیایی هستند. هر اتاق مجهز به ویژگی‌های پیشرفته، اینترنت پرسرعت رایگان، تلویزیون صفحه تخت و ایستگاه اتصال iPod است. هر سوییت نیز دارای یک اتاق نشیمن جداگانه و دو تراس با نمای بسفر است. حمام‌های مرمر گرم، وان و لوازم بهداشتی بولگاری نیز در اختیار مهمانان قرار داده شده است. رستوران IST TOO غذاهای منتخب جهانی از جمله طعم‌های ژاپنی، آسیای جنوب شرقی، مدیترانه‌ای و ترکی را سرو می‌کند. شانگ پالاس، رستوران با کیفیت این هتل معرفی آشپزی شانگری لا به شهر استانبول است که غذاهای لذیذ غذاهای چینی را با دکوراسیون جذاب و معاصر ارائه می‌دهد. در نهایت Lobby Lounge مکانی ایده‌آل در سفر با تور ترکیه برای لذت بردن از چای مستر Kung-Fu و چشیدن بیش از ۱۰۰ نوع چای و شیرینی چینی است.

 

تفریحات و جاذبه‌های آبی در استانبول

آدرس: Sinan Pasa Mah. Hayrettin Iskelesi Sok. No:1 Besiktas, Besiktas, 34353 Istanbul, Turkey

 

Four Seasons Hotel Istanbul at the Bosphorus

این کاخ نوسازی شده قرن نوزدهمی عثمانی که در امتداد تنگه بسفر واقع شده دارای معماری تاریخی هماهنگ با جزئیات مجلل است. استخر سرپوشیده و استخر روباز با چترهای آفتابی و صندلی‌های آفتاب رایگان بخشی از امکانات جذابی است که در اختیار مهمانان قرار داده شده است. این ملک ساحلی همچنین دارای یک باغ و یک تراس بزرگ با چشم انداز پانوراما از بسفر است. WiFi رایگان و پارکینگ اختصاصی نیز در محل موجود است. هر اتاق با سیستم تهویه مطبوع هوا، مبلمان عالی، یک ایستگاه اتصال iPod و یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای ارائه شده است. مینی بار، صندوق امانات و میز تحریر نیز در دسترس قرار دارند.

آدرس: Ciragan Cad. No:28, Besiktas, Besiktas, 34349 Istanbul, Turkey

۱۹ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران