بهترین هتل‌های محله بشیکتاش در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین هتل‌های محله بشیکتاش در استانبول

منطقه شیشلی یکی از نقاط به شدت جذاب و توریستی در سمت اروپایی استانبول است که مورد استقبال و بازدید توریست‌های تور استانبول قرار دارد. بشیکتاش به عنوان یکی از خیابان‌های شیشلی، منطقه‌ای مسکونی و تجاری است که از مناطق تاریخی و قدیمی شهر محسوب می‌شود و این محله را می‌توان مهم‌ترین مکان در استانبول از نظر خرده‌فروشی کالا به ویژه پوشاک دانست، بنابراین اگر به دنبال گردش در منطقه شهر قدیمی و دسترسی به نقاط اصلی هستید و هم می‌خواهید حسابی خرید کنید بشیکتاش، قلب مد استانبول جای شماست. در این مقاله به بهترین هتل‌های این قسمت شهر می‌پردازیم.

 

هتل ملاس استانبول (Melas Hotel Istanbul)

هتل ملاس استانبول که در استانبول و در فاصله ۳.۹ کیلومتر از پل شهدای ۱۵ جولای واقع شده، محل اقامتی با مرکز تناسب اندام، پارکینگ خصوصی رایگان، باغ و سالن استراحت مشترک است. هر اقامتگاه در این هتل ۵ ستاره دارای منظره شهر است و مهمانان می‌توانند از دسترسی به تراس و استخر سرپوشیده لذت ببرند. این اقامتگاه دارای خدمات اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته و صرافی برای مهمانان است. این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با میز، کتری، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش ارائه می‌دهد و حوله و ملحفه اضافی هم در دسترس قرار می‌دهد. همچنین صبحانه روزانه به صورت بوفه، الاکارته، یا گزینه‌های قاره‌ای ارائه می‌شود. به علاوه در این اقامتگاه رستورانی خواهید یافت که غذاهای مدیترانه‌ای، غذاهای دریایی و استیک هاوس سرو می‌کند. گزینه‌های گیاهی، وگان و بدون لبنیات نیز می‌توانید درخواست کنید. در این هتل ۵ ستاره می‌توانید دارت و مینی گلف بازی کنید و کرایه ماشین نیز در دسترس است. شما با اقامت در هتل ملاس استانبول به امکانات دیگری مثل حمام ترکی، آرایشگاه و مرکز تجاری در محل در محا هتل دسترسی خواهید داشت.

آدرس: 1 Profesör Doktor Bülent Tarcan Caddesi Gayrettepe Beşiktaş, Besiktas, 34349 Istanbul, Turkey

 

سیروس اتل استانبول (Sirius Otel İstanbul)

سیروس اتل استانبول، دارای باغ، سالن مشترک، تراس و بار بوده و مرکز تجاری و خدمات دربان هم ارائه می‌دهد. اینجا یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره در استانبول است که دارای پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر ملک بوده و برخلاف ظاهر بیرونی ساده‌اش سعی میکند نهایت آرامش را برای مهمانان خود فراهم آورد. اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی‌بار، دستگاه قهوه‌ساز، لوازم آرایش رایگان و میز هستند و حوله و ملحفه اضافی هم ارائه می‌شود. هر روز صبح در هتل یک بوفه، صبحانه قاره‌ای یا کامل انگلیسی/ایرلندی سرو می‌شود و رستوران آن غذاهای آمریکایی، آرژانتینی و بریتانیایی سرو می‌کند. همچنین در صورت درخواست گزینه های گیاهی، وگان و بدون لبنیات نیز در دسترس قرار می‌گیرد. از لحاظ موقعیت مکانی نیز کاخ دولما باغچه ۳.۱ کیلومتر و مرکز کنگره استانبول ۳.۳ کیلومتر از هتل فاصله دارند.

 

خاص‌ترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول

آدرس: Ayazmaderesi Caddesi No:8, Besiktas, 34449 Istanbul, Turkey

 

هتل لازونی در استانبول (Lazzoni Hotel)

هتل Lazzoni اقامتگاهی ۵ ستاره است که در شاخ طلایی استانبول و در کنار مرکز کنگره هالیک قرار دارد، ۱۰ دقیقه با ماشین از شهر قدیمی استانبول فاصله دارد. این هتل یک بار در تراس با منظره گلدن هورن و یک مرکز اسپا به مساحت ۷۰۰ متر مربع با استخر سرپوشیده، حمام، سونا و امکانات ماساژ ارائه می‌دهد. وای فای رایگان نیز در همه مناطق در دسترس است. اتاق‌های هتل ۵ ستاره Lazzoni به سبک نئو رنسانس دارای مبله‌ای زیبا بوده و هر کدام دارای مینی بار، تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند و در آن‌ها گاوصندوق هم ارائه شده است. صبحانه روزانه به صورت بوفه ارائه می‌شود. رستوران موجود در محل، سایر وعده‌های غذایی را نیز با هزینه اضافی سرو می‌کند. بار روی پشت بام مشرف به شاخ طلایی در طول روز باز است و می‌توانید از نوشیدنی‌های گوارا لذت ببرید. مرکز خرید هیستوریا ۶.۵ کیلومتر و مرکز خرید زورلو در استانبول ۷.۵ کیلومتر با این ملک فاصله دارند و بیمارستان Acıbadem Taksim 6 کیلومتر و بیمارستان آمریکایی در فاصله ۷.۵ کیلومتری از این هتل واقع شده‌اند. میدان تقسیم در ۹ کیلومتری ملک و مرکز کنگره هالیچ ۱۰ دقیقه پیاده روی است، به علاوه فرودگاه استانبول در ۴۶ کیلومتری هتل قرار دارد.

آدرس: Sutluce Mah. Imrahor Cad.No:14 Beyoglu, Beyoglu, 34445 Istanbul, Turkey

 

هتل وسپیا در استانبول (Vespia Hotel)

هتل وسپیا اقامتگاهی ۴ ستاره در Beylikduzu، در ۲.۲ کیلومتری مرکز خرید مرمره پارک، محل اقامتی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و بار ارائه می‌دهد. این ملک با داشتن اتاق‌های خانوادگی، تراس را نیز برای مهمانان فراهم می‌کند. به علاوه این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای برای راحتی بیشتر مهمانان است. همه اتاق‌های مهمان دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری، دوش، سشوار و میز هستند و در هتل همه اتاق‌ها دارای کمد لباس و حمام اختصاصی هستند. به علاوه هر روز صبح در هتل وسپیا صبحانه بوفه در دسترس است و همچنین مهمانان می‌توانند در قسمت سلامتی شامل حمام، جکوزی و سونا یا در باغ استراحت کنند. مهمانان می‌توانند به وای فای رایگان دسترسی داشته باشند یا از مرکز تجاری استفاده کنند. مرکز خرید MIgros در ۷۰۰ متری این ملک قرار دارد و با یک پیاده‌روی کوتاه در دسترس شما قرار می‌گیرد. به علاوه نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه استانبول است که ۵۲ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

 

بهترین هتل‌های منطقه اسکودار استانبول

آدرس: Haramidere Caddesi Yakuplu Mahallesi Haramidere Caddesi No 6/8, 34524 Istanbul, Turkey

 

گرند هتل گولسوی در استانبول (Grand Hotel Gulsoy)

هتل گرند گلسوی، اقامتگاهی در مرکز استانبول قدیم است که ۱۰ دقیقه پیاده تا بازار بزرگ استانبول و مسجد سلیمانیه استانبول فاصله دارد که یک استخر سرپوشیده ارائه می‌دهد. در حالی که همه اتاق‌های این هتل دارای تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و مینی‌بار هستند برخی از این اتاق‌ها دارای قسمت نشیمن هستند. به علاوه امکانات مجلل شامل سونا، ماساژ حمام و سولاریوم می‌شود. پذیرش اینجا ۲۴ ساعته است و کارکنان آن‌ها می‌توانند در اجاره ماشین و دوچرخه به شما کمک کنند. نه تنها غذاهای سنتی ترکی و بین المللی در رستوران هتل سرو می‌شود بلکه هتل گراند همچنین خدمات اتاق ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد. فرودگاه آتاتورک ۱۷ کیلومتر فاصله دارد و با ترانسفر فرودگاهی قابل دسترسی است. فرودگاه استانبول ۵۲ کیلومتر با شما فاصله دارد.

آدرس: Sehzadebasi Cad. No:17 Sehzadebasi, Fatih, 34140 Istanbul, Turkey

 

آل سیزنز هتل در استانبول (All Seasons Hotel)

این هتل ۴ ستاره که در  قلب تاریخی استانبول قرار دارد، تنها یک ربع با ترموا، نقاط اصلی دیدنی شهر مثل میدان سلطان احمد استانبول، بازار بزرگ، ایاصوفیه فاصله دارد. همچنین هتل آل سیزنز دارای حمام ترکی، سونا و امکانات ماساژ است تا در طول اقامت خود از آن‌ها استفاده کنید و لذت ببرید. این هتل دارای اتاق‌های مدرن مجهز به تلویزیون ال‌سی‌دی، تهویه مطبوع، مینی بار و کتری برقی است. به علاوه در سراسر هتل وای‌فای رایگان نیز در دسترس قرار داده شده است. همچنین سالن غذاخوری The Seasons Restaurant شام و ناهار را با منوی آلاکارته سرو می‌کند و Seasons Bar هم برای مهمانان انواع نوشیدنی‌های گوارا را سرو می‌کند. هتل آل سیزنز تنها ۲ دقیقه پیاده از ایستگاه تراموا فاندیک‌زاده فاصله دارد که دسترسی آسان به بسیاری از مکان‌های دیگر شهر را فراهم می‌کند. پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است و فرودگاه استانبول ۵۳ کیلومتر فاصله دارد.

 

بهترین هتل‌های محله کادیکوی استانبول

آدرس: Molla Gurani Cad. Emin Ali Yasin Sok. No: 5 Fındıkzade, Fatih, 34270 Istanbul, Turkey

 

هتل و اسپای دمیرای در استانبول (Demiray Hotel & SPA)

هتل و اسپای دمیرای اقامتگاهی ۴ ستاره در نزدیکی ستون کنستانتین در استانبول و آب انبار باسیلیکا است که از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، روم سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. میهمانان می‌توانند از مرکز آبگرم و سلامتی با استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و سونا و همچنین سالن استراحت مشترک استفاده کنند. به علاوه اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری، گاوصندوق و حمام اختصاصی با دوش، لوازم آرایش رایگان و سشوار هستند. در این هتل برخی اتاق‌ها دارای پاسیو و برخی دیگر دارای منظره شهر هستند. به علاوه در همه اتاق‌ها ملحفه و حوله در دسترس است. هر روز صبح در هتل بوفه، صبحانه گیاهی یا حلال در دسترس است و حمام و تراس نیز به عنوان ویژگی‌های لوکس در مجموعه گنجانده شده است. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی Demiray Hotel & SPA شامل مسجد آبی، ایاصوفیه و بازار ادویه است. نزدیک‌ترین فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول است که در ۴۰ کیلومتری هتل قرار دارد و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

آدرس: Hobyar Mah. Hocahanı Sok. No:10, Fatih, 34112 Istanbul, Turkey

 

هتل پرا پالاس در استانبول (Pera Palace Hotel)

هتل پرا پالاس در استانبول که در سال ۱۸۹۲ توسط معمار فرانسوی-عثمانی الکساندر والوری تأسیس شد، یک هتل موزه ۵ ستاره است که به سبک‌های نئوکلاسیک، هنر نو و شرقی طراحی شده است. این هتل مناظر فوق العاده‌ای از شاخ طلایی، یک استخر سرپوشیده، و اتاق‌های مجلل با چشم انداز شهر در منطقه تاریخی پرا استانبول ارائه می‌دهد. مراکز خرید محبوبی مانند مرکز خرید جواهر استانبول، مرکز خریدکانیون استانبول و مرکز خرید زورلومال به راحتی در ۲۰ دقیقه از طریق خط مترو قابل دسترسی هستند. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پرا پالاس به سبک کلاسیک و ترکیبی از تاثیرات اروپایی و عثمانی مبله شده‌اند. با کف‌های چوبی سخت و پنجره‌هایی از کف تا سقف، همه آن‌ها مجهز به تلویزیون و مینی‌بار هستند. حمام‌های مرمر از حمام سنتی الهام گرفته شده است. اکثر اتاق‌ها با بالکن‌هایی با منظره پرا و گلدن هورن یا همان شاخ طلایی تکمیل شده‌اند. رستوران آگاتا که به نام نویسنده معمای جنایی نامگذاری شده است، غذاهای ترکی معاصر ارائه می‌دهد. بار و تراس Orient یک نقطه گردهمایی محبوب برای افراد جامعه رده بالای استانبول و مسافران بین‌المللی است. به علاوه Kubbeli Saloon یک سالن چای است و موسیقی زنده ملایم پیانو را ارائه می‌دهد که به فضای جادویی آن می‌افزاید و اگر عاشق شیرینی و شکلات هستید شیرینی‌پزی کلاسیک فرانسوی Patisserie de Pera کیک‌های خوشمزه ترکی و فرانسوی، ماکارون، گتو و شکلات‌های خانگی را سرو می‌کند.

برای امکانات لوکس‌تر باید به Pera SPA by Spa Soul بروید که دارای یک حمام با سکوی مرمری گرم شده کلاسیک و حمام فوم است. مهمانان می‌توانند از حمام بخار، جکوزی، سونا و سالن بدنسازی کاملا مجهز لذت ببرند. استخر سرپوشیده جت استریم قدرت شفابخش آب را هم در تابستان و هم در زمستان ارائه می‌دهد.

خیابان‌های پر جنب و جوش خیابان استقلال تنها ۲۵۰ متر با هتل فاصله دارند. رستوران‌ها، کلوپ‌ها، آتلیه‌های هنرمندان، گالری‌ها و موزه‌ها تنها چند قدم دورتر هستند. این هتل در فاصله چند قدمی میدان تقسیم، ۳ کیلومتر تا منطقه توریستی شهر قدیمی، ۲ کیلومتر تا بندر کروز و تنها ۲۰ کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی آتاتورک قرار دارد، جایی که می‌توان ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اضافی ترتیب داد. فرودگاه استانبول ۴۸ کیلومتر با شما فاصله دارد.

 

بهترین هتل‌های محله شیشلی استانبول

آدرس: Mesrutiyet cad. No:52, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

 

منبع

۰۶ خرداد ۱۴۰۲

نظرات کاربران