هتل های ۴ ستاره ازمیر

جاذبه‌های گردشگری ازمیر
هتل های ۴ ستاره ازمیر

اگرچه نام و آوازه استانبول جهانی است، اما ترکیه دارای شهرهای ساحلی برجسته دیگری همچون ازمیر هم هست که به لحاظ موقعیت جغرافیایی و صنعتی از ارزش و شرایط منحصر به فرد و بالایی برخوردار است. این شهر که بعد از آتن بزرگ‌ترین شهر در سواحل دریای اژه محسوب می‌شود یکی از مقاصد برتر ترکیه است که باید از آن دیدن کنید. بنابراین اگر برای تعطیلات تابستانی به جایی ساحلی در ترکیه فکر می‌کنید که مثل استانبول شلوغ و مثل آنتالیا توریست زده نباشد به ازمیر نگاه ویژه داشته باشید. در اینجا به معرفی هتل های ۴ ستاره ازمیر می‌پردازیم.

 

هتل ۴ ستاره رامادا در ازمیر

این هتل ۴ ستاره دارای مرکز تناسب اندام، باغ، رستوران و بار در ازمیر است. این هتل ۴ ستاره دارای مرکز تجاری و خدمات دربان است. این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته، حمل و نقل فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر ملک می باشد. این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با میز، دستگاه قهوه ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون و حمام اختصاصی با حمام را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. Ramada by Wyndham Izmir Aliaga دارای اتاق‌های خاصی با چشم انداز کوه است و همه اتاق مجهز به چای خوری برقی است. مهمانان اقامتگاه می‌توانند هر روز از صبحانه قاره‌ای لذت ببرند.

آدرس: YALI MAH 130 SK NO 16 ALIAGA , 35800 İzmir, Turkey

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره ازمیر

 

عکس از: booking.com

 

هتل ۴ ستاره پارک این بای رادیسون ازمیر

این هتل نام آشنای جهانی در چند قدمی خط ساحلی کوردون، اتاق‌هایی با منظره دریا دارد. بازار تاریخی کمرالتی، برج ساعت ازمیر، مرکز خرید اسکله کوناک و بندر پاساپورت به راحتی در دسترس است. این یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره ازمیر است که هر واحد اینجا که با مبلمان شیک رنگارنگ تزئین شده است، تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، وای فای پرسرعت و میز تحریر را برای شما فراهم می‌کند. می‌توانید روز خود را با بوفه صبحانه غنی که در تراس و منظره دریا سرو می‌شود آغاز کنید. به علاوه برای اوقات فراغت شما مرکز تناسب اندام، سرویس اتاق، خدمات خشکشویی، میز تور در این ملک در نظر گرفته شده و با پرداخت تنها کمی هزینه اضافی می‌توانید از خدمات خشکشویی هم استفاده کنید. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که در ۱۱ مایلی پارک مسافرخانه رادیسون ازمیر قرار دارد.

آدرس: Cumhuriyet Bulvari No. 124, Konak, Konak, 35500 İzmir, Turkey

 عکس از: booking.com

 

هتل دابل تری بای هتل هیلتون در ازمیر

اینجا یکی از هتل های ۴ ستاره ازمیر است که دارای یک استخر روباز و مرکز تناسب اندام است و مهمانان می توانند از یک وعده غذایی در رستوران لذت ببرند. همه اتاق‌ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره ای هستند و در تمام این اتاق‌ها سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی مجهز کار گذاشته شده، و برخی از واحدها برای راحتی بیشتر مهمانان دارای قسمت نشیمن هستند. در حالی که برخی از اتاق‌ها چشم‌اندازی به استخر یا باغ دارند. در اینجا پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می‌شود و نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که ۲.۳ مایل از ملک فاصله دارد.

آدرس: Fatih Mh. Ege Cad. N:4A Gaziemir Izmir , Gaziemir, 35410 İzmir, Turkey

 

هتل ۵ ستاره‌ی ویندهام گرند ازمیر

 

عکس از: booking.com

 

هتل ۴ ستاره گریمارک ازمیر

یکی از هتل های ۴ ستاره ازمیر که بسیار مورد توجه قرار دارد هتل گریمارک است. این هتل با اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان و سرویس اتاق ارائه می‌دهد و امکاناتی مثل پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات دربان در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. این هتل دارای تراس و چشم‌انداز شهر بوده و مهمانان می‌توانند از صرف غذا در رستوران یا نوشیدنی در بار لذت ببرند. در این هتل، هر اتاق مجهز به میز، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، ملحفه و حوله است و تمامی اتاق‌های مهمان کمد و چای‌خوری برقی را برای مهمانان فراهم می‌کنند. نقاط دیدنی ازمیر نزدیک این اقامتگاه عبارتند از: برج ساعت ازمیر، میدان جمهوریت و قلعه ولوت. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که ۹.۳ مایل از هتل گریمارک فاصله دارد. با این همه اگه حس و حال بیرون رفتن نداشتید می‌توانید خودتان را در مرکز تناسب اندام داخل هتل سرگرم کنید.

آدرس: Mürselpaşa Bulvarı No:8, Konak, 35360 İzmir, Turkey

 عکس از: booking.com

 

هتل ۴ ستاره فور پوینتز ازمیر

این هتل ۴ ستاره که در فاصله‌ای چند دقیقه‌ای با ماشین از برج ساعت ازمیر واقع شده، امکانات رفاهی مناسبی را با قیمت‌های معقولی ارائه می‌دهد. تمامی اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند و می‌توانید از یک فنجان چای بر روی تراس یا بالکن خود لذت ببرید. در میان لیست هتل های ۴ ستاره ازمیر که تدارک دیدیم شاید این هتل کمی ساده‌تر باشد اما کیفیت امکاناتی که ارائه می‌دهند آنقدر بالا هست شما را راضی نگه دارد. تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به حمام اختصاصی بوده و امکانات اضافی شامل دمپایی و سشوار نیز در نظر گرفته شده است. اگرچه شرایتون به لحاظ امکانات از آنچنان چیزی برخوردار نیست اما به لحاظ دکوراسیون داخلی هیچ کم از هتل‌های آنچنانی ندارد.

آدرس: Cinaralti Avenue, Ankara Asfalti Street, 35110 İzmir, Turkey

 

بهترین سرگرمی و تفریحات آبی در ازمیر

 

عکس از: booking.com

 

هتل میا سیتی (Mia City Hotel)

هتل میا سیتی در منطقه Gaziemir در ازمیر واقع شده است و تنها ۲.۵ مایل از مرکز نمایشگاه فواریزمیر فاصله دارد. این هتل دارای استخر سرپوشیده، سونا و مرکز تناسب اندام است و پارکینگ اختصاصی رایگان در محل موجود است. هر اتاق دارای تلویزیون با کانال های کابلی است. برخی از واحدها یک قسمت نشیمن برای راحتی شما دارند. یک کتری در اتاق پیدا خواهید کرد. همه اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی هستند. هتل میا سیتی دارای وای فای رایگان در سراسر ملک است. به علاوه مهمانان می‌توانند از یک وعده غذایی در رستوران لذت ببرند. همچنین نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که ۲.۵ مایل از ملک فاصله دارد.

آدرس: Akcay Caddesi, No: 125 Gaziemir, Gaziemir, 35410 İzmir, Turkey

 عکس از: booking.com

 

هتل ۴ستاره اسوالین ازمیر

یکی از هتل های ۴ ستاره ازمیر که دارای ساختمانی مجلل و چشمگیر است، هتل اسوالین با ارائه یک تراس و مرکز اسپا، به راحتی در Gaziemir واقع شده و مجموعه‌ای از امکانات، مانند سونا و سالن بدنسازی ارائه شده است. وای فای رایگان در سراسر ملک و پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است. اتاق‌ها دارای دکور شیک، تلویزیون صفحه‌تخت و کتری برقی هستند. برخی از اتاق ها دارای قسمت نشیمن برای استراحت پس از یک روز شلوغ هستند. اتاق‌ها دارای حمام خصوصی با حوله و دمپایی هستند. اتاق‌های سوپریور دارای حمام آبگرم یا جکوزی نیز هستند. یک میز پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق و خدمات دربانی در این ملک وجود دارد. خدمات خشکشویی، خشکشویی و اتو نیز در صورت درخواست با هزینه اضافی ارائه می شود. می‌توانید صبحانه روزانه را به صورت بوفه باز در رستوران هتل سرو کنید و برای سرگرمی و اوقات فراغت در هتل بیلیارد و دارت بازی کنید. به علاوه ایستگاه متروی اسباس در فاصله کمی از هتل اسوالین قرار دارد که دسترسی آسان به مرکز شهر و سایر نقاط شهر را فراهم می‌کند.

آدرس: Akcay Caddesi No:172 Gaziemir, Gaziemir, 35410 İzmir, Turkey

 

بازدید از دلتا گدیز و فلامینگوها در ازمیر

عکس از: booking.com

 

هتل هیلتون گرند ازمیر

هتل هیلتون گاردن ازمیر بایراکلی در موقعیت مناسبی درست روبروی ایستگاه مترو Salhane در منطقه تجاری شهر، مشرف به دریای اژه قرار دارد و شاید اسم آن را در رده هتل‌های 5 ستاره شنیده باشید اما این یکی از هتل های ۴ ستاره ازمیر است که همان امکانات لاکچری هتل‌های ۵ ستاره ازمیر را در دسترس قرار می‌دهد.با متروی ایزبان 15 دقیقه تا مرکز شهر یا ۳۵ دقیقه تا فرودگاه عدنان مندرس بروید. با اقامت در اینجا از دسترسی آسان به رستوران‌های محلی، خرید، بازارها و سرگرمی ها، از جمله سالن کنسرت آرنا و مجتمع نمایشگاهی ازمیر لذت ببرید. روز خود را با یک صبحانه مقوی و آماده در Garden Grille & Bar شروع کنید. این رستوران همچنین غذاهای محلی آلاکارته را برای ناهار و شام ارائه می دهد. در پایان روز از خودتان با یک کوکتل پذیرایی کرده و مناظر غروب خورشید بر فراز دریای اژه را تحسین کنید. همچنین انواع نوشیدنی ها و اسنک ها در انبار ۲۴ ساعته پاویلیون موجود است که برای میان وعده های نیمه شب مفید است.

در مرکز تناسب اندام مجهز واقع در طبقه اول ورزش کنید و با دسترسی رایگان به وای فای، در مرکز تجاری کارهایتان را انجام دهید. این هتل در ازمیر دارای سه اتاق جلسه و یک فضای رویداد انعطاف پذیر برای پذیرایی از ۱۵۰ مهمان است. پارکینگ در فضای باز/سرپوشیده رایگان نیز در دسترس است.

آدرس: 1597/1 Sok No:6 Izban Salhane Duragi Karsisi Bayraklı , 35530 İzmir, Turkey

 عکس از: booking.com

 

منبع

 

 

۰۳ مرداد ۱۴۰۲

نظرات کاربران