بهترین هتل‌های ۵ ستاره ازمیر

جاذبه‌های گردشگری ازمیر
بهترین هتل‌های ۵ ستاره ازمیر

ازمیر از بزرگ‌ترین شهرهای ترکیه است که در قسمتی از سواحل دریای اژه قرار گرفته و تاریخی بسیار کهن دارد. فرقی نمی‌کند بازدیدکنندگان تور ازمیر طرفدار زیبایی و طبیعت باشند یا به دنبال فرهنگ و تمدن و یا سواحل و تفریحات آبی در واقع هر کسی که به ازمیر سفر کرده مجذوب و شیفته زوایای فریبنده آن شده است. در حالی که ازمیر زندگی مدرن و تاریخ را در هم آمیخته و ترکیبی منحصر به خودش پدید آورده اما اقامت در بهترین هتل‌های آن می‌توانید به شدت بر کیفیت سفر شما تاثیر مستقیم بگذارد.

 

Renaissance Izmir Hotel

این هتل ۵ ستاره فوق‌العاده که در ازمیر واقع شده اتاق‌هایی کاملا مدرن و زیبا ارائه می‌دهد که همگی آن‌ها دارای دکوراسیونی زیبا و شیک هستند و امکاناتی همچون تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و مینی بار هستند و حمام خصوصی با لوازم آرایشی رایگان، سشوار و دوش یا حمام با کورنا (حوضچه حمام) که تجربه حمام ترکی را ارائه می‌دهد را در دسترس شما قرار می‌دهند. همچنین رستوران الاکارته هتل واقع در پشت بام و تراس، با چشم اندازهای زیبا از خلیج ازمیر، غذاهای خلاقانه مدیترانه‌ای سرو می‌کند و صبحانه نیز به صورت بوفه ارائه می‌شود. نوشیدنی‌های را نیز می‌توانید از بار سفارش دهید. در اینجا سالن بدنسازی، جکوزی، ماساژ و اسپا و استخر سرپوشیده برای اوقات فراغت و بیکاریتان در دسترس قرار گرفته به علاوه اگر در سفری کاری هستید هم می‌توانید از سالن جلسه استفاده کنید.

آدرس: Akdeniz Mah., Gaziosmanpasa Bulvari, No:16 Konak , Konak, 35210 Izmir, Turkey

 

Swissôtel Buyuk Efes Izmir

هتل بی‌نظیر و ۵ ستاره Swissôtel Buyuk Efes Izmir در قلب شهر ازمیر و مشرف به دریای اژه واقع شده است. اولین چیزی که توجه شما را جلب خواهد کرد استخر وسیع روبازی است که جلوی هتل واقع شده و اتاق‌ها به آن نمایی دیدنی دارند. همه اتاق‌های هتل روشن و بزرگ و مدرن هستند و مجهز به تهویه مطبوع، دوش بارانی و تلویزیون ماهواره‌ای هستند و دسترسی به وای فای رایگان ارائه می‌دهند. رستوران Equinox روی پشت بام با چشم اندازهای زیبا از خلیج ازمیر، فضایی عاشقانه را ارائه می‌دهد و رستوران آکواریوم دارای غذاهای مخصوص کبابی و تراس باغ دوست داشتنی است. شما می‌توانید درمان‌های حرفه‌ای سلامتی و زیبایی را در Pparovel Spa & Sport دریافت کنید و در باشگاه بدنسازی و زمین‌های تنیس ورزش کنید همچنین برای مطالعه به Executive Lounge بروید که دارای صندلی و مبل راحتی شیک و میزهای است. همچنین یک سالن اجرایی مدرن مجهز به امکانات تجاری و مبلمان با کیفیت نیز در هتل وجود دارد.

 

تفریحاتی جذاب در تور ازمیر

آدرس: Gaziosmanpasa Bulvarı No:1 Alsancak, Konak, 35220 Izmir, Turkey

 

Mövenpick Hotel Izmir

هتل ۵ ستاره مونپیک اقامتی مدرن با منظره رو به دریای اژه، در کنار میدان مرکزی Cumhuriyet ازمیر ارائه می‌دهد. این هتل دارای امکانات رفاهی سطح بالا مثل سالن بدنسازی پانوراما و آبگرم چشم نواز با استخر سرپوشیده و درمان‌های جامع است و دسترسی به وای فای رایگان در سراسر ملک را فراهم آورده. اتاق‌های هتل با رنگ کرم و دکوراسیونی شیک تزئین شده و مجهز به مبلمان نفیس هستند و تلویزیون صفحه تخت و بالش‌های ضد حساسیت ارائه می‌دهند به علاوه برخی از اتاق‌ها چشم انداز چشمگیری به خلیج ازمیر دارند. رستوران Margaux تمام روزه غذاهای بین‌المللی و ترکی سرو می‌کند که با محصولات تازه و محلی تهیه می‌شوند. اما برای انواع شکلات و شیرینی‌های خانگی باید به Swiss Cake بروید همچنین طبقه آخر Mistral Bar انواع نوشیدنی‌ها با منظره خیره کننده شهر نظر شما را به خود معطوف می‌کند. به علاوه مرکز سلامت و درمان Coral Health Club کلاس‌های یوگا و پیلاتس، و همینطور سونا، ماساژهای مختلف و خدمات زیبایی ارائه می‌دهد.

 

گردش ۴۸ ساعته در ازمیر

آدرس: Cumhuriyet Blvrd.No:138 Pasaport-Alsancak, Konak, 35210 Izmir, Turkey

 

Wyndham Grand İzmir Özdilek

این هتل یکی دیگر از بهترین هتل‌های ۵ ستاره ازمیر است که بر فراز ساحل خلیج ازمیر دارای چشم اندازهای دیدنی از خلیج فارس است و در مرکز شهر واقع شده است. هتل دارای پارکینگ خصوصی خصوصی در فضای باز و سرپوشیده بوده و استخر بزرگ فصلی ارائه می‌دهد و حتی حیوانات خانگی را هم پذیرش می‌کند. اتاق‌ها همگی زیبا با چشم اندازی به دریا، طبیعت و یا شهر هستند و  به امکاناتی مانند تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و وای فای رایگان با سرعت بالا مجهز شده‌اند. هزینه اقامتگاه حیوانات خانگی ۲۰ یورو در روز بوده حداکثر ۲ حیوان خانگی در اتاق که کدام می‌توانند ۱۵ کیلوگرم یا کمتر باشند. صبحانه و ناهار روزانه در رستوران براسری سرو می‌شود. همچنین می‌توانید از غذاهای قاره‌ای و ترکی در رستوران Careme با اجرای زنده پیانو لذت ببرند و یا به کافه Vertice Cafe & Brasserie با تراسی زیبا بروید. به علاوه مرکز سلامتی Qualitasspa İzmir Agamemnon خدمات رایگان مانند استخر سرپوشیده و روباز با استخر کودکان، استخر آب گرم، وان آب گرم و حمام ترکی، و همچنین اتاق‌های آروماتراپی، SPA زیبایی، ماساژهای حرفه‌ای شامل ماساژ شرقی را ارائه می‌دهد.

آدرس: Inciralti Caddesi No:67 Balcova, Balcova, 35340 Izmir, Turkey

۲۹ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران