معرفی بهترین هتل‌های لاکچری ازمیر

جاذبه‌های گردشگری ازمیر
معرفی بهترین هتل‌های لاکچری ازمیر

ازمیر یکی از زیباترین و محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ترکیه به حساب می‌آید و جاذبه‌های گردشگری متعدد آن، سفری مفرح و در عین حال فراموش نشدنی را برایتان رقم خواهد زد. این شهر همچنین گزینه‌ای عالی برای سفری لاکچری به حساب می‌آید. هتل‌های مجلل و ۵ ستاره‌ی متعدد و بسیار خوبی هستند که می‌توانید در تور ازمیر انتخاب کرده و اقامتی استثنایی را در سفر به این شهر تجربه کنید. اگر با این هتل‌ها آشنایی ندارید، ما لیستی از بهترین هتل‌های لاکچری ازمیر را در این نوشته برایتان گرد آورده‌ایم.

 

هتل ماریوت ازمیر  (Izmir Marriott Hotel)

هتل لوکس ماریوت در مارس ۲۰۲۱ افتتاح شد. هتل ماریوت ازمیر از جمله هتل های زنجیره ای ماریوت در جهان است که این بار با یک آپشن اضافه تر آمده است و آن هم جزو یکی از بهترین هتل‌ های ساحلی ازمیر. بله درست است آپشن اینبار هتل ماریوت ازمیر ساحلی بودن آن در کنار امکانات لوکس و منحصر به فرد آن است.

این هتل لوکس دارای رستوران، مرکز تناسب اندام و سالن استراحت است. اتاق‌های این هتل ساحلی خانوادگی و دارای تراس هستند. داشتن اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی از دیگر امکانات این هتل است. هتل ماریوت ازمیر مجموعه‌ای از امکانات رفاهی از جمله حمام، سونا و جکوزی، دوچرخه سواری و… را ارائه می‌دهد. از نقاط عطف هتل ماریوت ازمیر می‌توان به نزدیک بودن به برج ساعت ازمیر، میدان جمهوریت و میدان کوناک اشاره کرد.

 

بهترین هتل‌های رو به آب در ازمیر

آدرس: Akdeniz Mahallesi Gazi Bulvari No 1 Alsancak, Konak, Konak, 35220 Izmir

 

هتل سوئیسوتل بویوک افس ازمیر (Swissotel Buyuk Efes Izmir)

هتل سوئیسوتل گرند افس دارای تمامی امکانات لازم برای فراهم کردن آسایش برای مهمانان است. اتاق‌ها که به سبک مدرن طراحی شده‌اند دارای تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، حمام خصوصی، تلویزیون صفحه‌تخت و اینترنت رایگان هستند. خدمات اتاق و نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری از جمله اتو، خشک‌شویی و لباس‌شویی برخوردار شوید. پس از گردش روزانه، شنا در استخر سرپوشیده و یا روباز گزینه مناسبی به نظر می‌رسد؛ علاوه بر آن، می‌توانید از سونا، اسپا و ماساژهای معرکه این هتل بهره‌مند شوید.

هتل سوئیسوتل گرند افس که در منطقه کوناک قرار دارد دسترسی راحت و سریعی به جاذبه‌های دیدنی ازمیر دارد و همچنین بسیار مناسب برای پیاده‌روی‌های شبانه در ساحل است. از دیگر امکانات هتل می‌توان به سالن‌های اجرایی با صندلی‌های راحت و میزهای بزرگ اشاره کرد. کارکنان هتل سوئیس هتل ازمیر در کمال دقت و مهربانی به سوالات مهمانان پاسخ می‌دهند و به مشکلاتشان رسیدگی می‌کنند. فرودگاه عدنان مندرس ازمیر فقط ۱۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از امکان رفت‌وبرگشت به فرودگاه بهره‌مند شوید. استفاده از پارکینگ برای مهمانان رایگان است.

آدرس: Gaziosmanpasa Bulvarı No:1 Alsancak, Konak, 35220 Izmir

 

هتل رنسانس ازمیر (Renaissance Izmir Hotel)

خدمات ۵ ستاره ، موقعیت مکانی عالی در مرکز شهر و امکانات لوکس را در هتل Renaissance Izmir کشف کنید. هتل مدرن ما در مرکز شهر پر جنب و جوش ازمیر ، ترکیه واقع شده است و درست در ساحل دریا قرار دارد ، چند قدم از تفرجگاه برجسته کردون فاصله دارد. از دسترسی آسان به بازار آگورا و فرودگاه عدنان مندرس ازمیر لذت ببرید. هتل شیک ما اقامتگاههای زیبایی با حمام‌های زیبا و مرمر ، سرویس اتاق ۲۴ ساعته ، تختخواب سفارشی و پنجره هایی از کف تا سقف ارائه می دهد - بسیاری از آنها دارای منظره شهر یا آب هستند.

غذاهای مدیترانه ای را در رستوران و بار پشت بام با مناظر پانوراما از مرکز شهر ازمیر و خلیج ازمیر میل کنید. خود را با درمان های تسکین دهنده در اسپای هتل با خدمات کامل دلگرم کنید. در مرکز تناسب اندام مدرن و ۲۴ ساعته ۷ و یا استخر غوطه وری خود راحت شوید. فضاهای مختلف رویداد ، ایده آل برای اجتماعات تجاری و اجتماعی را که با خدمات عالی غذا ، برنامه ریزی و سمعی و بصری تکمیل می شوند ، کاوش کنید.

 

برترین فعالیت‌ها در سفر به ازمیر

آدرس: Akdeniz Mah., Gaziosmanpasa Bulvari, No:16 Konak , Konak, 35210 Izmir

 

هتل ویندهام گرند ازمیر اوزدیک (Wyndham Grand Izmir Ozdilek)

هتل ویندهام گرند ازمیر اوزدلیک از هتل های ۵ ستاره و مشهور در منطقه ساحلی ازمیر است. این مجموعه در مرکز شهر قرار دارد. هتل دارای اتاق هایی لوکس با پنجره های بزرگ می باشد که روشنایی بسیاری به اتاق ها می دهد . علاوه بر آن مرکز اسپا و بدنسازی نیز دارد. خدمات ترنسفر به نقاط مختلف شهر روزانه ۲ بار انجام می گیرد و پارکینگ هتل نیز رایگان است. تمامی اتاق های ویندم گرند ازمیر مجهز به تهویه کننده هوا ، تلویزیون و ماهواره و اینترنت رایگان Wi-Fi می باشند.

مرکز اسپا و سلامت این هتل نیز دارای امکاناتی نظیر استخر روباز و سرپوشیده ، حمام ترکی و جکوزی و ماساژ می باشد. صبحانه و ناهار در رستوران هتل سرو می شود. میهمانان می توانند انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران هتل میل کنند. خدمات ترنسفر فرودگاهی به درخواست مسافرین انجام می گیرد. فرودگاه عدنان مندرس ازمیر در ۲۳ کیلومتری این هتل قرار دارد. ازمیر برای افرادی که علاقه به خرید کردن ، گشت و گذار در شهر دارند انتخاب مناسبی می باشد.

آدرس: Inciralti Caddesi No:67 Balcova, Balcova, 35340 Izmir

 

مووین هتل ازمیر (Mövenpick Hotel Izmir)

هتل Movenpick Hotel Izmir یکی از هتل‌های پنج‌ ستاره لوکس در شهر ازمیر واقع در کشور ترکیه است. این هتل ۱۸۵ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به استخر سرپوشیده، سالن ورزشی، سونا، ماساژ، اسپا، اجاره خودرو، وای‌فای رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. اتاق‌های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت، مینی‌بار و سرویس بهداشتی اختصاصی هستند. رستوران هتل انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را سرو می‌کند.

هتل از فرودگاه عدنان مندرس ۱۴.۹ کیلومتر، از میدان جمهوری ۱۰۰ متر، از برج ساعت ازمیر ۱.۱ کیلومتر و از مرکز خرید آگورا ۷.۹ کیلومتر فاصله دارد. اقامت در این هتل به زوج‌ها پیشنهاد می‌شود. همچنین، بعضی از اتاق‌های هتل موون پیک دارای ویوی حیرت‌انگیز رو به دریا هستند.کارکنان مودب هتل هم به طور شبانه روزی تمام تلاش خود را جهت آرامش بیشتر میهمانان می‌کنند.

 

بهترین پارک‌های بازی و آبی ازمیر

آدرس: Cumhuriyet Blvrd.No:138 Pasaport-Alsancak, Konak, 35210 Izmir

 

هتل کایا ازمیر (Kaya İzmir Thermal & Convention)

هتل کایا ازمیر احاطه شده توسط جنگل های کاج در خلیج Izmir، میباشد هتل ۵ ستاره کایا برای لذت بردن از تعطیلات دارای یک استخر آبگرم لوکس میباشد.این هتل دارای مرکز مدرن و سالنهای سلامتی در شهر ازمیر با حوضچه های آبگرم با دمای ۶۵ تا ۹۰ درجه، مرکز فیزیوتراپی و توانبخشی است تا مهمانان احساس کنند با فیزیک خوبی تعطیلات و هتل کایا را ترک میکنند. Kaya Izmir اتاق های لوکس با منظره دریا و طبیعت، سالن کنفرانس، جلسات، مراسم عروسی را دارا میباشد. مرکز کسب و کار کایا ازمیر با مساحت ۵.۸۰۰ متر مربع با ۸ متر ارتفاع  سقف است و صندلی های لوکس اتاق نشیمن مختلف، فضای باز ۶۰۰۰ متر مربع مناسب کنگره‌ها و جلسات با زیر ساخت های مجهز به آخرین محصولات تکنولوژیکی میباشد.

سایر امکانات هتل نیز شامل ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، استخر سرباز (تمام فصول)، اتاق و امکانات برای معلولین، تنیس، مرکز بدنسازی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، صرافی، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی، سرویس مستخدم، منوهای رژیمی، امکانات اتاق VIP، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، سیستم تهویه مطبوع، بار، باغ، رستوران، بوفه، بار مخصوص تنقلات و ... می باشد

آدرس: Ilica Mahallesi, Zeytin Sokak, No: 112 Balcova, Narlidere, Izmir, 35320 Izmir

 

هتل آن لیو (ON'LIVE HOTEL)

هتل آن لایو ازمیر، هتل ۵ ستاره عالی در محله جمهوریت ازمیر است که اقامت راحت، دلنشین و لوکس برای مهمانان تأمین می‌نماید. هتل با در نظر گرفتن امکانات رفاهی و خدماتی فوق‌العاده سعی دارد استقبال بی‌نظیر از مهمانان ازمیر به عمل آورد. مهمانانی که در فصل تابستان برای لذت بردن از آب و هوای ساحلی ازمیر و تفریحات آبی به ازمیر سفر می‌کنند، رزرو هتل آن لایو ازمیر بهترین کار ممکن برایشان به حساب می‌آید. وجود خدمات تفریحی متنوع در هتل، نزدیک بودن به ساحل، استخرهای روباز، و ... اقامت در این هتل را جذاب‌تر می‌کنند. ازمیر جزو مقاصد گردشگری محبوب به خصوص در فصل‌های بهار و تابستان است. ازمیر جاذبه‌های ارزشمند زیادی دارد و پیشنهاد می‌شود بازدید از معبد آرتمیس، کادیفکاله، ساختمان آسانسور ازمیر، مراکز خرید ازمیر را از دست ندهید. در هتل آن لایو ازمیر اقامت دلچسب و خاطرات خوش در انتظار مهمانان است. چرا که کارکنان هتل ON’LIVE HOTEL Izmir بسیار خوش برخورد، زحمتکش و کاردان هستند و به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

در هتل آن لایو ازمیر امکانات و خدمات متنوع و لوکس برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما ازمیر با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، آسانسور، و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است.

 

تفریحاتی جذاب در تور ازمیر

آدرس: Cumhuriyet Mahallesi 4310 sok no: 1/2, 35930 Izmir

۰۷ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران