بهترین هتل‌های نزدیک ساحل ازمیر

جاذبه‌های گردشگری ازمیر
بهترین هتل‌های نزدیک ساحل ازمیر

سفر به ازمیر در تور ترکیه، تجربه‌ای جذاب برای هر مسافری خواهد بود. شهری که در یک روز آن می‌توانید، کشتی‌ سواری در آب‌های آزاد، بازدید از معابد باستانی و سر زدن به بازارهای دوره بیزانتین را تجربه کنید. شهری که در عین زیبایی فوق‌العاده‌اش، مدرن و امروزی بوده و مراکز تفریحی و خرید متعددی در خود دارد. ازمیر دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی نیز هست و دو میراث جهانی یونسکو در ترکیه، در این شهر واقع شده‌اند.‌

یکی از امتیازات ازمیر داشتن هتل‌های جذابِ نزدیک ساحل بوده که امروز قصد معرفی بهترین‌هایشان را به شما داریم. هتل‌هایی که با نزدیکی به تفریحات آبی، منظره‌ای زیبا از دریا را برایتان به نمایش می‌گذارند و تجربه‌ای دلپذیر از سفر به تور ازمیر را برای شما به همراه خواهند داشت.

 

ماریوت هتل ازمیر، اقامتی لاکچری نزدیک به دریا

این هتل ۷ طبقه‌ی بسیار زیبا، دارای ۱۴۹ اتاق بوده که اغلب آن‌ها با ظاهری بسیار شیک و جذاب رو به دریای اژه قرار دارند و منظره‌ای جذاب را برایتان به تصویر می‌کشند. هتل ماریوت ازمیر (Izmir Marriott Hotel) چندین سوییت فوق‌العاده نیز داشته که یک اقامت لاکچری و کم‌نظیر را برایتان مهیا می‌کند و یکی از بهترین هتل‌های لاکچری ازمیر شناخته می‌شود. ماریوت که از جمله برندهای مهم هتل‌های لاکچری در دنیا به شمار می‌رود، ویژگی‌های متعددی دارد که می‌وان به خاطرش، آن‌جا را برای اقامت در تور ازمیر انتخاب کرد.

آن‌ها که به دنبال یک اقامت لاکچری هستند، این‌جا یکی از بهترین گزینه‌هایشان خواهد بود. داشتن یک هتل بدون لبه زیبای روباز، یک استخر سرپوشیده، مرکز اسپا و سلامتی، چند رستوران فوق‌العاده و نزدیکی به ساحل طلایی اورلا کوم دنیزی (Urla Kum Denizi) تنها بخشی از این ویژگی‌ها به شمار می‌روند.

آدرس: Akdeniz Mahallesi Gazi Bulvari 1 Alsancak, 35220 Konak

شماره تماس: 00902324970000

 

هتل مووین پیک ازمیر، انتخاب تجار

این هتل دو بار به عنوان برترین اقامتگاه تجاری در ترکیه انتخاب شده اما این موضوع، بدین معنی نیست که نمی‌توان آن‌جا را برای سفرهای خانوادگی یا برای زوج‌ها پیشنهاد کرد. هتلی که ۷ نوع اتاق و سوییت‌های مختلف داشته که خیلی از آن‌ها رو به دریا قرار گرفته‌اند و دارای ظاهری زیبا و شکیل هستند.‌ سوییت‌های هتل مووین پیک ازمیر (Mövenpick Hotel Izmir) دارای جکوزی اختصاصی، منظره‌ای زیبا و امکانات عالی بوده و همه چیز را برای بهترین اقامت ممکن به شما ارائه خواهند داد.

این هتل نه تنها رستوران‌هایی معرکه دارد، بلکه دارای کافه‌ای معروف نیز هست که دسرهای خوشمزه‌ی آن زبانزد هستند. اینجا یکی از هتل‌های ۵ ستاره ازمیر است که دارای مرکز اسپا و سلامتی، چند بار، سالن ورزشی بزرگ و مجهز و همچنین استخر سرپوشیده بوده و در مکانی بسیار خوب از شهر واقع شده است تا بتوانید به بازارها و مراکز تجاری دسترسی داشته باشید.

 

هتل ۵ ستاره مووینپیک ازمیر

آدرس: Cumhuriyet Blvrd.No:138 Pasaport-Alsancak, Konak

شماره تماس: 00902324881414

 

هتل کلید ازمیر، بوتیک هتلی شیک

بوتیک‌ هتل‌ها همیشه انتخابی متفاوت با فضایی آرامش بخش هستند که برای دسته‌ای از مسافران، انتخابی عالی به شمار می‌روند. هتل کلید (Key Hotel) ازمیر نیز چنین شرایطی داشته و تنها ۳۴ اتاق دارد که همه‌ی آن‌ها لوکس و زیبا هستند. اتاق‌هایی که طراحی هر کدام از آن‌‌ها تقریبا با دیگری متفاوت بوده و امکانات بسیار خوبی نیز در هر کدامشان تهیه دیده شده است.

بنای اصلی هتل در سال‌های ۱۹۵۰ میلادی ساخته شده و در ابتدا یک بانک معروف در منطقه کوناک به حساب می‌آمد اما در سال‌های اخیر یک نوسازی اساسی در آن صورت گرفت و در نهایت به این هتل زیبا تبدیل شد. اتاق‌های مجموعه بزرگ و جا دار هستند و بزرگ‌ترین آن‌ها، گرند سوییت بوده که دارای ۸۵ متر مربع وسعت، جکوزی، تراس بزرگ رو به خلیج ازمیر و امکانات عالی بوده و البته دیگر اتاق‌ها نیز ویژگی‌هایی مشابه دارند. این هتل دارای رستورانی معرکه، اتاق‌های خانوادگی، بار، پارکینگ رایگان و بسیاری امکانات دیگر است و انتخابی معرکه در سفر به ازمیر به حساب می‌آید.

آدرس: Akdeniz, Atatürk Cd. No:36, 35210 Konak

شماره تماس: 00902324821111

 

هتل پارک آی‌ان‌ان بای رادیسون ازمیر، جذاب و لوکس

چیزی که هتل پارک آی‌ان‌ان بای رادیسون ازمیر (Park Inn by Radisson Izmir) را نسبت به دیگر هتل‌های نزدیک ساحل ازمیر لیست ما متمایز می‌کند، فضای شاد و رنگارنگی است که در این بنای ۸ طبقه زیبا تدارک دیده شده و حس و حالی عالی را در طول تعطیلات برایتان به همراه خواهد داشت. این هتل ۴ ستاره طراحی منحصر به فرد و فوق‌العاده جذابی داشته و صبحانه بوفه باز آن بر روی روفتاپ ارائه می‌شود و از همان اول صبح، شما با منظره‌ی زیبای دریا، روز خود را آغاز خواهید کرد.

این طراحی رنگارنگ نه تنها در فضاهای عمومی بلکه در اتاق‌ها نیز دیده می‌شود و امکانات رفاهی گسترده‌ای از جمله گاو صندوق، حمام شیک همراه وان، تلوزیون بزرگ با کانال‌های ماهواره‌ای و از این دست برای این اتاق‌ها در نظر گرفته شده و از نظر فضا و تعداد تخت نیز متنوع هستند. مجموعه دارای چند رستوران، سالن ورزشی بسیار مجهز، چند بار و اینترنت رایگان پر سرعت نیز هست. نزدیکی به بسیاری از مراکز تفریحی و تجاری نیز، انتخاب این هتل را برای شما راحت‌تر می‌کند.

 

بهترین هتل‌های رو به آب در ازمیر

آدرس: Alsancak Mahallesi, Cumhuriyet Blv No:124, 35210 Konak

شماره تماس: 00902324044242

 

هتل ویندهام گرند ازمیر اوزدیلک، لاکچریِ مفرح

این اقامتگاه که در نزدیکی خلیج در بالچوا (Balçova) قرار گرفته، از جمله هتل‌های لوکس و گران‌قیمت ازمیر است که فضایی بسیار شیک و جذاب دارد. هتل ویندهام گرند ازمیر اوزدیلک (Wyndham Grand Izmir Ozdilek) دارای بنایی متفاوت و استوانه‌‌ای شکل بوده که اتاق‌هایی مجلل و با منظره‌ی زیبای دریا را برایتان به همراه خواهند داشت. این هتل نه تنها از نظر امکانات رفاهی از بهترین‌هاست بلکه امکانات تفریحی خوبی نیز برای مهمانانش در نظر گرفته است.

از استخر روباز و سرپوشیده گرفته تا کلاب شبانه اوزون (Ozone) که در محیط خود هتل قرار گرفته است و از جمله کلاب‌های معروف شهر به حساب می‌آید. این هتل همچنین مرکز اسپا و سلامتی بسیار شیک و تمیزی هم دارد که می‌‌تواند در کنار شلوغی‌های این هتل، آرامش را نیز برایتان به همراه بیاورد. فارغ از امکانات متعدد هتل ویندهام گرند که نمی‌توان از همه‌ی آن‌ها در این نوشته نام برد، یکی از ویژگی‌های آن، امکان بردن حیوانات خانگی است که برای برخی از مسافران، یک گزینه‌ی مهم برشمرده می‌شود.

آدرس: 67, İnciraltı Cd

شماره تماس: 00902322921300

 

بست وسترن پلاس هتل کوناک ازمیر، 4 ستاره شیک

اول از همه از موقعیت مکانی بست وسترن پلاس هتل کوناک (Best Western Plus Hotel Konak) برایتان بگوییم. جایی که منطقه ساحلی و پارکی محبوب در چند قدمی شما خواهد بود، سالن تئاتر و بازار کمرالتی (Kemeralti) در همان نزدیکی‌هاست و به بسیاری از مراکز تفریحی و خرید نیز دسترسی خواهید داشت. خود هتل بنایی زیبا، مشرف به دریا دارد که شامل ۷۷ اتاق استاندارد، ۷ سوییت جونیور و دو سوییت بزرگ شده، فضای شیکی در داخل داشته و اتاق‌های آن زیبا و مدرن هستند.

امکانات رفاهی کامل و داشتن یک فضای سبز کوچک و باغ نیز به جذابیت‌های این محل اضافه می‌کند. بست وسترن پلاس از هر نظر هتلی کامل است. اتاق‌های آن دارای تمامی امکانات رفاهی از جمله اینترنت رایگان پر سرعت، گاو صندوق اختصاصی، حمام شیک و ... بوده و از طرفی امکانات کلی مجموعه نظیر رستوران‌ها، بار و چیزهایی از این دست نیز به خوبی برای مهمانان آماده شده است. همچنین در این هتل نیز امکان این را دارید تا حیوانات خانگی خود را همراه داشته باشید.

 

اینستاگرامی‌ترین مکان‌ها در ازمیر

آدرس: Yeşiltepe, Mithatpaşa Cd. No: 128, 35260 Konak

شماره تماس: 00902324891500

 

کوردون هتل پاسپورت ازمیر، منظره‌ای شگفت‌انگیز

کوردون هتل پاسپورت (Kordon Hotel Pasaport) در مرکز شهر ازمیر و نزدیک به بازار، کولتورپارک (Kulturpark) و همچنین موزه، مرکز هنری و تئاتر روباز قرار دارد. هتل با کلاس و ۴ ستاره‌ای که از پنجره‌ی اتاق‌هایش، منظره‌ای فوق‌العاده جذاب از دریای اژه و بندرگاه و دیگر بخش‌های مرکز شهر پیداست و می‌توان این منظره را از رستوران‌ها و بارهای آن‌جا نیز تماشا کرد.

جدا از اتاق‌های پرتعداد این مجموعه، کوردون دارای ۶ سوییت فوق‌العاده نیز هست که فضای بزرگی دارند، دارای جکوزی اختصاصی بوده و طراحی داخلی آن‌ها، شیک، کلاسیک و بسیار زیبا به شمار می‌روند. این هتل برای آن‌ها که نمی‌خواهند، هزینه‌ی هتل‌های لاکچری ۵ ستاره را پرداخت کنند، در عوض امکان دسترسی به مراکز شهری و بندرگاه‌ها در فضایی شیک به همراه امکانات رفاهی خوب را دارند، انتخابی ایده‌آل است. این هتل دارای یک رستوران، یک بار، اینترنت پرسرعت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی و امکان ریز و درشت زیادی است و یکی از بهترین هتل‌های خانوادگی در ازمیر محسوب می‌شود.

آدرس: Akdeniz, Akdeniz Cd. No:2, 35210 Konak

شماره تماس: 00902324848181

 

پاسپورت پایر هتل در ازمیر، مناسب ماه عسل

یکی از بهترین هتل‌های ازمیر برای ماه عسل که فضای لوکس و منحصر به فرد آن معروف بوده و سعی شده تا اقامتی لاکچری را برای مهمانانش مهیا کند. پاسپورت پایر هتل (Pasaport Pier Hotel)  یک بنای ۷ طبقه است که در کنار اتاق‌های شیک و جذابش، ۵ سوییت بزرگ داشته که از نظر طراحی، امکانات و وسعت، قابل مقایسه با این اتاق‌ها نیستند.

جدا از طراحی داخلی و امکانات لاکچری این هتل مدرن، پاسپورت پایر دارای رستوران و باری بوده که آن‌ها نیز مشرف به نمایش زیبای دریای اژه هستند و صرف غذا و نوشیدنی در این مکان‌ها نیز، لذتی ویژه خواهد داشت. نزدیکی به مرکز شهر و بسیاری از مراکز فرهنگی و تفریحی در کنار امکاناتی که از آن‌ها یاد کردیم، پاسپورت پایر هتل را به مکانی عالی برای اقامت در تور ازمیر بدل می‌کند.

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره ازمیر

آدرس: Akdeniz Mahallesi, Cumhuriyet Bulvarı, No:105, Pasaport, 35210 Konak

شماره تماس: 00902324847425

 

منبع ۱

منبع ۲

۲۴ آبان ۱۴۰۱

نظرات کاربران