بهترین هتل‌های ۳ ستاره ازمیر

جاذبه‌های گردشگری ازمیر
بهترین هتل‌های ۳ ستاره ازمیر

انتخاب هتل مناسب تاثیر بسیار زیادی در کیفیت سفر گردشگران دارد. چرا که هتل مکانی برای استراحت آن‌ها در سفر بوده و بخش اصلی هزینه‌های هر توریستی را شامل می‌شود. ازمیر این روزها به یکی از شهرهای توریستی ترکیه تبدیل شده و به همین دلیل هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی در آن تاسیس گردیده است. اگر شما نیز به دنبال یک هتل مناسب و ارزان قیمت در تور ازمیر خود هستید می‌توانید با رزرو یکی از هتل‌های ۳ ستاره سفری به یادماندنی و خاطره‌انگیز در این شهر زیبا داشته باشید. تا پایان مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین هتل‌های ۳ ستاره ازمیر برای اقامت ارزان آشنا کنیم.

 

هتل ایبیس آلسنجاق ازمیر (Ibis Izmir Alsancak Hotel)

Ibis Izmir Alsancak یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از ازمیر بازدید می‌کنند. این هتل ۳ ستاره دارای محیطی دوستانه برای خانواده‌ها بوده و از امکانات مفیدی متعددی برای بهبود اقامت شما برخوردار است. این هتل در مجاورت خیابان کنیسه، میدان کوناک و برخی از برترین جاذبه‌های گردشگری ازمیر قرار دارد. بنابراین گردگرانی که اقامت در این هتل را انتخاب کرده‌اند به راحتی می‌توانند به نقاط مهم شهر دسترسی پیدا کنند. از جمله امکانات ایبیس آلسنجاق می‌توان به وای فای رایگان، اتاق‌های مجهز به تلویزیون صفحه تخت و تهویه هوا اشاره کرد. همچنین می‌توانید از رستوران این اقامتگاه با غذاهای لذیذ آن لذت ببرید. اگر به رستوران‌های غذاهای دریایی علاقه دارید، این هتل در نزدیکی رستوران کوردون ینگچ (Kordon Yengec) و رستوران دنیز (Deniz) قرار دارد که از بهترین رستوران‌های دریایی ازمیر هستند.

 

هتل پاریس پرستیژ (Hotel Paris Prestige)

هتل پاریس پرستیژ با مجموع ۳۶ اتاق که با الهام از معماری فرانسوی برای پاسخگویی به نیازها و راحتی مهمانان طراحی شده از دیگر هتل‌های پرطرفدار سه ستاره در ازمیر است. هتل پاریس پرستیژ دارای اتاق‌های متنوعی است که نیازهای تمامی مهمانان خود را برآورده می‌کند. این هتل دارای کارکنانی مهربان و صمیمی بوده و نهایت سعی خود را در ایجاد اقامتی راحت برای مهمانان می‌کنند. از جمله اتاق‌های آن می‌توان به ۳ سوئیت جونیور، ۳ سوئیت خانوادگی و ۲۰ اتاق استاندارد اشاره کرد. هتل پاریس پرستیژ در ۱۵ کیلومتری بندر آلسانجاک و ۳ کیلومتری بازار سنتی آن قرار دارد. همچنین در طول اقامت می‌توانید از اینترنت پرسرعت وای فای، پارکینگ، سشوار، تلفن، اتو و میز اتو استفاده کنید. این هتل در قلب شهر ازمیر واقع شده است.

 

معرفی بهترین هتل‌های لاکچری ازمیر

 

هتل هاکجان (Hakcan Hotel)

در میان هتل‌های ارزان قیمت و سه ستاره ازمیر نمی‌توان نامی از هتل هاکجان نبرد. این هتل در کنار تمامی امکانات رفاهی و خدمات بی‌نظیر خود به دلیل نزدیکی به مکان‌های دیدنی محبوب شهر توانسته مورد پسند بسیاری از گردشگران قرار بگیرد. اتاق‌های این هتل سه ستاره از امکاناتی مانند تهویه مطبوع، مینی‌بار و قسمت نشیمن برخوردار است. همچنین مسافران می‌توانند از وای‌فای رایگان ارائه شده توسط هتل بهره‌مند شوند. چنانچه در هتل هاکجان اقامت دارید می‌توانید به محض احساس گرسنگی مسیر رستوران بیزیم بالیکجی (bizim balıkcı) را در پیش بگیرید. این رستوران به سرو غذاهای دریایی لذیذ خود در ازمیر شهرت دارد.

 

هتل تانیک (Tanik Hotel)

مورد بعدی از بهترین هتل‌های سه ستاره‌ ازمیر که فرصت اقامت در آن را خواهید داشت، هتل تانیک نام دارد. این هتل زیبا با پذیرش ۲۴ ساعته خود در فاصله ۳۰۰ متری از میدان ایلول (EYLÜL MEYDANI) در نزدیکی نمایشگاه بین المللی ازمیر قرار دارد. تمامی اتاق‌های این هتل سه ستاره دوست داشتنی مجهز به تلویزیون LCD و امکانات رفاهی مورد نیاز اولیه هر گردشگری است. با انتخاب این هتل می‌توانید با بودجه کم اقامتی بسیار راحت و به یاد ماندنی را تجربه کنید.  

 

هتل ۵ ستاره‌ی ویندهام گرند ازمیر

 

هتل بوتیک لایف پوینت (Life Point Boutique Hotel)

اگر به دنبال هتلی سه ستاره با موقعیتی عالی و چشم‌اندازی زیبا هستید، هتل بوتیک لایف پوینت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این هتل در کنار دریا و در منطقه در چشمه چیفتلیکوی (Cesme Ciftlikkoy) واقع شده است. این موقعیت بی‌نظیر آن را به مکانی ایده آل برای تعطیلات آرام و دنج تبدیل کرده است. اتاق‌های این هتل دارای منظره‌ای زیبا رو به استخر و دریا هستند.

 

هتل ووکس ای دابلیو (Wox Ew Hotel)

چنانچه قصد اقامت در هتلی باکیفیت و سه ستاره را در قلب شهر ازمیر دارید، بهتر است هتل ووکس ای دابلیو را در لیست الویت‌های خود قرار دهید. چرا که شما می‌توانید با اقامت در این هتل به راحتی با پای پیاده به اکثر نقاط مهم شهر دسترسی پیدا کنید. این هتل سه ستاره سعی دارد تا آسایشی بسیار ایده‌آل را برای گردشگران خود فراهم کند. با انتخاب این هتل بدون شک رضایتی بسیار مطلوب را از سفر خود با تور ازمیر به دست خواهید آورد. ووکس ای دبلیو ادعا دارد که با یک بار اقامت در آن برای بارهای بعدی نیز تمایل به علاقه در آن را خواهید داشت.

 

هتل میرا آلسنجاک (Mira Otel Alsancak)

همه در سفر به دنبال اقامتگاهی بسیار آرام و دنج برای استراحت و دور کردن خستگی‌ طول روز خود هستند. هتل میرا آلسنجاک در ازمیر دقیقا همین گزینه برای شما خواهد بود. چرا که این هتل علاوه بر داشتن فضای آرام و دوست داشتنی خود به دلیل موقعیت مکانی نزدیک به رستوران‌ها و جاذبه‌های دیدنی معروف نیز شما را در داشتن سفری به یادماندنی همراهی خواهد کرد. تمامی اتاق‌های هتل از نهایت رفاه برخوردار بوده و امکان دسترسی به وای‌فای رایگان را نیز فراهم کرده‌اند. همچنین مهمانان می‌توانند از امکانات لوکسی نظیر اسپا، سونا و جکوزی نیز لذت ببرند. از جمله مکان‌های دیدنی اطراف این هتل می‌توان به کلیسای سنت پلیکارپ و میدان کوناک اشاره کرد. ناگفته نماند که شهر ازمیر خانه‌ استیک‌‌های زیادی دارد. بنابراین وقتی اینجا هستید، حتما سری به مکان‌های محبوبی مانند Delinin Sofrasi، Fish House و V Lounge بزنید و از خوردن خوشمزه‌ترین استیک‌ها لذت ببرید.

 

بهترین هتل‌های ازمیر برای ماه عسل

 

هتل مای (My Hotel)

هتل سه ستاره مای با ارائه ترکیبی ایده‌آل از توجه به خواسته‌های مهمانان و راحتی مجموعه‌ای از امکانات رفاهی را برای مسافران ارائه می‌دهد. در طول اقامت در هتل مای، گردشگران می‌توانند دسترسی بسیار آسان و سریعی به خیابان کنیسه (هاورا سوکاگی) آسانسور تاریخی ازمیر و برخی از برترین جاذبه‌های ازمیر را داشته باشند. همچنین تمامی اتاق‌ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع و مینی‌بار هستند. همه چیز محدود به این موارد نبوده و شما در طول اقامت خود می‌توانید از دسترسی به وای‌فای رایگان نیز نهایت بهره را ببرید. در کنار تمامی این موارد هتل مای داری رستورانی با منو غذایی خوشمزه بوده و مسافران می‌توانند بدون دغدغه پیدا کردن رستوران خوب در سطح شهر از خوردن غذاهای لذیذ و متنوع آن لذت ببرند. اگر به رستوران‌های هندی علاقه دارید، هتل مای در نزدیکی رستوران استان گاسترو قرار دارد که امکان دسترسی به آن را خواهید داشت.

 

هتل المپیا (Olampia Hotel)

هتل المپیا دارای محیطی بسیار دوستانه و صمیمی است. این هتل سه ستاره با دارا بودن اتاق‌های فوق‌العاده راحت با مبلمان ساده و Wi-Fi رایگان و تلویزیون صفحه‌تخت یک اقامت همه چیز تمام را با قیمتی مناسب برای شما رقم خواهد زد. همچنین مهمانان هتل المپیا این فرصت را خواهند داشت تا از صبحانه بوفه‌ای آن در طول اقامت خود استفاده کنند. رستوران این هتل دارای چشم اندازی زیبا از خیابان سرو بوده و مسافران آن می‌توانند غذای خود را در محیطی دوست داشتنی میل کنند. این هتل در مرکز تجاری شهر ازمیر قرار داشته و فاصله ۲ کیلومتری تا برج ساعت ازمیر و منطقه بازار کمرالتی را دارد.

 

سفری جذاب برای کودکان در تور ازمیر

 

هتل علیجان (Alican Hotel)

از دیگر هتل‌های ۳ ستاره ازمیر که اقامت در آن را به همه مسافران این شهر ساحلی و زیبا پیشنهاد می‌کنیم، هتل علیجان است. این هتل دارای محیطی صمیمی بوده و اتاق‌های آن از امکاناتی نظیر مبلمان ساده، Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه‌تخت و یخچال کوچک برخوردار هستند. هتل علیجان سرویس ۲۴ ساعته را در طول هفته برای مهمانان خود ارائه می‌دهد. فاصله هتل علیجان در نزدیکی خیابان اصلی و پرتردد شهر ازمیر قرار داشته و فاصله آن تا ایستگاه قطار بسمانه تنها ۲ دقیقه پیاده‌روی است. همچنین با ۱۲ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به ویرانه‌های باستانی در موزه فضای باز آگورا برسانید. این هتل از میدان کوناک نیز تنها ۳ کیلومتر فاصله دارد.

 

هتل نیو زیبک (The new zeybek Hotel)

هتل نیو زیبک در منطقه‌ای شلوغ با فروشگاه‌ها و رستوران‌های متنوع قرار داشته و امکان هر گونه تفریح و سرگرمی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. همچنین این هتل ۳ ستاره دوست داشتنی تا ایستگاه مترو ۳ دقیقه پیاده، تا موزه فضای باز آگورا ۱۱ دقیقه پیاده و تا دیگر جاذبه‌های گردشگری ازمیر مثل برج ساعت ۲ کیلومتر فاصله دارد. اتاق‌های این هتل دارای Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه‌تخت، یخچال کوچک به‌علاوه گاوصندوق در اندازه لپ‌تاپ هستند. همچنین مهمانان می توانند در هر ساعتی از خدمات سرویس اتاق بهره ببرند. امکانات دیگری که مزیت بزرگی برای این هتل به حساب می‌آیند عبارتند از: رستوران و بار، سالن لابی با شومینه، صبحانه بوفه‌ای و ... .

 

هتل لایف کورنر (Life corner Hotel)

پیشنهاد بعدی ما در بین بهترین هتل‌های ۳ ستاره ازمیر برای داشتن اقامتی به یادماندنی، هتل لایف کورنر است. این هتل در خیابانی پرجنب‌وجوش از شهر ازمیر واقع شده و فاصله آن از ایستگاه متروی بسمان گار ۲ دقیقه پیاده، موزه فضای باز آگورا ۱۱ دقیقه پیاده و تا حصار تاریخی متعلق به قرن شانزدهم ۱۳ دقیقه پیاده است. هتل لایف کورنر دارای اتاق‌های شیک بوده که همه آن‌ها دارای دسترسی به Wi-Fi هستند. همچنین می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه‌تخت، مینی‌بار، به‌علاوه امکانات تهیه چای و قهوه نیز در اتاق‌ها بهره ببرید. این هتل همه روزه با صبحانه‌ای متنوع و لذیذ از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. همچنین دارای بار و رستورانی دوست داشتنی با غذاهای منطقه‌ای و بین‌المللی است. همه چیز محدود به این موارد نبوده و علاقه‌مندان می‌توانند از اسپا با استخر غوطه‌ور، حمام سنتی ترکی و سونا در آن بهره ببرند.

 

معرفی ۱۴ رستوران برتر ازمیر

 

هتل گرند کورنر (Grand corner Hotel)

آخرین مورد از بهترین هتل‌های ۳ ستاره ازمیر که در لیست خود گنجانده‌ایم، هتل گرند کورنر نام دارد. این هتل دارای فضایی بسیار آرام بوده و حال ‌و هوای قدیمی دارد. چنانچه قصد اقامت در این هتل را در تور ازمیر خود کرده‌اید تنها ۴ دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی بسمانه و ۵ کیلومتر تا برج ساعت دیدنی شهر فاصله خواهید داشت. همه اتاق‌ها به صورت کاملا ساده طراحی شده و دارای بالکن، یخچال کوچک، چای‌ساز و قهوه‌ساز، قسمت نشیمن، دسترسی Wi-Fi و تلویزیون هستند. در هتل گرند کورنر اتاق‌های خانوادگی و سوئیت‌های زیبایی و دل‌باز نیز وجود دارند که با دکوراسیون آراسته به سبک عثمانی حس و حالی متفاوت و بسیار جذاب پیدا کرده‌اند. با رزرو این هتل می‌توانید از صبحانه، سالن استراحت زیبا در لابی، رستوران روی پشت بام و امکانات دیگر نظیر سونا، حمام، جکوزی و ماساژ نهایت استفاده را ببرید.

۲۴ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران