۲۰ تا از بهترین هتل های استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
۲۰ تا از بهترین هتل های استانبول

یکی از اولین چیزهایی که باعث می‌شود، سفری جذاب به پایتخت فرهنگی ترکیه داشته باشید، انتخاب از میان یکی از بهترین هتل های استانبول است. هتل‌هایی که در نوشته امروز به سراغشان رفته‌ایم، همگی با امکانات عالی در قیاس با قیمتشان و همچنین خدماتی که ارائه می‌کنند، همگی جزو برترین‌های این شهر به حساب می‌آیند.

 

بهترین هتل های استانبول: ۱۰ هتل برتر ۵ ستاره

اگر قصد دارید تور استانبول خود را در یکی از هتل‌های لاکچری استانبول بگذرانید، پیشنهاد می‌کنیم، یکی از این ۱۰ را مد نظر داشته باشید. اغلب این هتل‌ها در کنار داشتن امکانات و خدمات بسیار خوب و ظاهری شیک، منظره‌ای جذاب از شهر استانبول را نیز برایتان به تصویر می‌کشند.

هتل فور سیزن استانبول در بسفور

فور سیزن استانبول در بسفور (Four Seasons Hotel Istanbul at the Bosphorus) بدون شک یکی از بهترین هتل های استانبول است که دارای فضای لاکچری و بسیار زیبا بوده و در مرکز یکی از محله‌های توریستی شهر واقع شده است. ظاهر کلی این هتل چیزی مرکب از طراحی کلاسیک اروپایی و المان‌های محلی است و با قرار گیری در کنار تنگه بسفور و نمایی از این پهنه‌ی آبی، تجربه‌ای فوق‌العاده از سفر به دبی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. این هتل دارای امکانات کامل رفاهی در کنار مرکز اسپا، سالن فیتنس، استخر سرپوشیده، اینترنت رایگان، شاتل فرودگاهی و .. است.

آدرس: Ciragan Cad. No:28, Besiktas

شماره تماس: 00902123814000

 

بهترین هتل‌های محله بشیکتاش در استانبول

عکس: travelbeyond.se

 

شانگری لا بسفور

یکی دیگر بهترین هتل های استانبول که با اتاق‌های زیبا که طراحی هنرمندانه‌ای دارند، منظره‌ی جذاب تنگه ببسفور و امکانات بسیار خوب از جمله چند رستوران درجه یک از شما میزبانی می‌کند. هتل شانگری لا بسفور استانبول (Shangri-La Bosphorus) دارای اتاق‌های بزرگی است که بسیاری از آن‌ها دارای بالکن و فضای نشستن هستند و در خود مجموعه نیز چند رستوران، بار، سالن فیتنز و مرکز اسپا و سلامتی گنجانده شده است. همچنین برخی از جاهای دیدنی استانبول از قبیل کاخ دلمه باغچه، وودافون پارک، میدان بشیکتاش و کاخ ییلدیز در چند قدمی این هتل قرار گرفته‌اند.

آدرس: Sinan Pasa Mah. Hayrettin Iskelesi Sok. No:1 Besiktas

شماره تماس: 00902122758888

عکس: jetsetter.com

 

عمارت ایاصوفیه استانبول

عمارت ایاصوفیه استانبول (Hagia Sofia Mansions) متعلق به برند هیلتون بوده و در بین مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی واقع شده است. ظاهر این هتل و اتاق‌های آن تماما به شکل کاخ‌های عثمانی دوره شده و دارای یک مرکز اسپا و حمام ترکی سنتی نیز هست. این هتل فوق‌العاده مجلل نه تنها به خاطر امکانات و موقعیت جغرافیایی، بلکه به خاطر تجربه‌ی متفاوتی که از اقامت در استانبول برایتان به ارمغان می‌آورد، در لیست امروز ما قرار گرفته است.

آدرس: Sultan Ahmet, Kabasakal Cd. No:5, 34122 Fatih

شماره تماس: 00902129124212

 

بهترین هتل‌های منطقه اسکودار استانبول

عکس: tripadvisor.com

 

قصر چراغان کمپینسکی

چراغان در واقع بنای باشکوه مربوط به دوران عثمانی است که در قرن ۱۷ میلادی ساخته شده بود اما چند سال پیش، با یک نوسازی وسیع، تبدیل به یکی از لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین هتل‌های ۵ ستاره در استانبول بدل شد که نه تنها امکان اقامت در یک کاخ تاریخی و بسیار مجلل را برایتان فراهم می‌کند، بلکه حیاطی بزرگ با یک استخر رو باز چسبیده به تنگه را نیز به مهمانان خود ارائه می‌کند. قصر چراغان کمپینسکی (Cıragan Palace Kempinski) تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز در کنار چندین رستوران لوکس در خود داشته و اگر چه که جزو بهترین هتل های استانبول است، جزو گران‌ترین‌ها نیز به حساب می‌آید.

آدرس: Çırağan Caddesi 32, Besiktas

شماره تماس: 00902123264646

عکس: besiktas.bel.tr

 

رادیسون بلو هتل استانبول آسیا

یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای هتل‌های زنجیره‌ای در دنیا، حتما در استانبولِ محبوب نیز شعبه‌ای دارد. رادیسون بلو هتل استانبول آسیا (Radisson Blu Hotel Istanbul Asia) هتلی جذاب و مجلل با طراحی مدرن و هنرمندانه است. در طراحی اتاق‌های این هتل از دکورهای طبیعی و چوب استفاده زیادی شده و تقریبا تمامی واحدها دارای بالکن‌های اختصاصی بزرگ هستند. این مجموعه دارای رستوران‌های خیلی خوب، مجموعه اسپا و سلامتی، چند استخر و بارهایی بزرگ نیز هست. با این حال با توجه به موقعیت مکانی هتل، کمی از مراکز توریستی محبوب به دور است.

آدرس: Ataturk Mahallesi, Yakut Cd., 34758 Ataşehir

شماره تماس: 00902165791100

عکس: booking.com

 

رافلز استانبول

یکی دیگر از برندهای شناخته شده هتل‌های زنجیره‌ای در جهان که مجموعه‌ای پنج ستاره و بسیار شیک در بشیکتاش و در بنای زورلو سنتر ، بالای این مرکز خرید ساخته است. رافلز استانبول (Raffles Istanbul) دارای ۱۸۱ اتاق لاکچری و ۴۹ سوییت فوق‌العاده عالی با نمای تنگه بسفور است و یک اسپا به بزرگی سه هزار متر مربع دارد که جزو بهترین مراکز اسپا و سلامتی در کل استانبول به شمار می‌آید. دو استخر سرپوشیده، یک استخر روباز، سالن فیتنس مجهز و چند رستوران بسیار عالی همه از امکانات این مجموعه که یکی از بهترین هتل های استانبول است، به شمار می‌آیند.

آدرس: Levazım, Zorlu Center, Koru Sok., 34340 Beşiktaş

شماره تماس: 00902129240200

 

بهترین هتل‌های محله کادیکوی استانبول

عکس: blog.whatahotel.com

 

ماندارین اورینتال بسفور

ماندارین اورینتال بسفور (Mandarin Oriental Bosphorus) انتخابی عالی برای آن دسته افرادی است که به دنبال یک جای لوکس و در عین حال آرام هستند تا در تور استانبول، در آن‌جا اقامت داشته باشند. این مجموعه دارای طراحی هنرمندانه‌ و چند رستوران فوق‌العاده است و بسیاری از امکانات رفاهی همچون اسپا، استخر، سالن ورزش و .... که درباره دیگر هتل‌های ۵ ستاره استانبول گفتیم نیز درباره این هتل نیز صدق می‌کند.

آدرس: Kuruçeşme, Muallim Naci Cd. No: 62, 34345 Beşiktaş

شماره تماس: 00902123498888

عکس: cntraveller.com

 

اینترکانتیننتال استانبول

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در نزدیکی خیابان استقلال استانبول و در میدان تکسیم اقامت داشته باشید و از طرفی به دنبال یکی از بهترین هتل‌ های استانبول برای اقامت می‌گردید، اینترکانتیننتال استانبول (InterContinental Istanbul)، بهترین گزینه برایتان خواهد بود. این هتل باشکوه دارای امکانات گسترده‌ای از جمله سوییت‌های بزرگ همراه با جکوزی است و رستوران‌های بسیار خوبی نیز در خود دارد. همچنین اسپای اختصاصی این هتل، یک حمام ترکی مجلل نیز در اختیار مشتریان این هتل قرار می‌‌دهد. همچنین فراموش نکنید که رستوران زعفران که یکی از بهترین‌ها در کل شهر است نیز در این هتل واقع شده.

آدرس: Gümüşsuyu, Asker Ocağı Cd. No:1, 34435 Beyoğlu

شماره تماس: 00902123684444

 

بهترین هتل‌های منطقه بی‌اغلو استانبول

عکس: linkedin.com

 

هتل مولا

هتل پنج ستاره‌ی دیگری که در قلب استانبول و در فاصله‌ی یک کیلومتری از مسجد آبی استانبول قرار دارد. این مجموعه دارای فضایی شیک اما گرم بوده و یک تراس بزرگ دارد که از آن‌جا می‌توانید به منظره‌ی تنگه بسفور و همچنین مساجد تاریخی شهر نگاه بندازید. تمامی اتاق‌های این هتل دارای گاو صندوق اختصاصی و امکانات کامل هستند و از طراحی مدرن و مینی‌مالیستی بهره می‌برند.

آدرس: Küçük Ayasofya Mahallesi, Çayıroğlu Sk. No:46, 34122 Fatih

شماره تماس: 00904446852

عکس: otelz.com

 

دبلیو استانبول

یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره و لاکچری محله بشیکتاش که دور تا دور آن را کافه‌ها، رستوران‌ها و گالری‌های متنوع احاطه کرده‌اند و به بسیاری از مراکز خرید و پاساژ‌های معروف در این منطقه نیز دسترسی راحت خواهید داشت. این مجموعه دارای طراحی منحصر به فردی است که در آن سعی شده تا المان‌های سنتی با معماری مدرن ترکیب شده و در عین حال فضایی شاد را نیز دارا باشد و همین‌ها آن‌جا را به عنوان یکی از بهترین هتل های استانبول تبدیل کرده است. از نظر امکانات رفاهی نیز در این هتل همه چیز مهیاست و همچنین امکان بردن حیوانات خانگی به آن‌جا را نیز خواهید داشت.

آدرس: Suleyman Seba Cad No:22 Besiktas

شماره تماس: 00902123812121

 

بهترین هتل‌های نزدیک مسجد آبی استانبول

عکس: travelplusstyle.com

 

بهترین هتل های استانبول: ۵ هتل برتر ۴ ستاره

هتل‌های ۴ ستاره اغلب مناسب کسانی است که به دنبال اقامتگاهی شیک هستند اما قصد ندارند هزینه‌ای سنگین برای سفرشان بپردازند. در زمینه هتل‌های ۴ ستاره نیز استانبول انتخاب‌های بی‌شماری پیش پای شما می‌گذارد که ۵ نمونه زیر، جزو بهترین‌ها به حساب می‌آیند.

هتل آرمادا سلطان‌احمد

جایی در میان کوچه‌های خلوت و سنگ فرش شهر قدیم که تنها ۱۰ دقیقه دقیقه تا مسجد ایاصوفیه فاصله دارد، هتل آرمادا سلطان احمد (Armada Sultanahmet Hotel) واقع شده که با ۱۰۸ اتاق شیک و زیبا از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این هتل نیز ترکیبی از مهماری مدرن و المان‌های دوره عثمانی بوده و خیلی از اتاق‌هایش منظره‌ی دریا را پیش رو دارند. رستوران روف‌تاپ که از آن‌جا مساجد تاریخی استانبول نیز مشخص هستند، از دیگر امتیازهای این هتل به حساب می‌آیند.

آدرس: Ahirkapi Sok. No:24 Sultanahmet, Fatih

شماره تماس: 00902124554455

عکس: armadahotel.com

 

هتل ولیده سلطان کوناگی

هتل ولیده سلطان کوناگی (Hotel Valide Sultan Konagi) در عمارت قدیمی عثمانی که در قرن ۱۹ ساخته شده، قرار دارد. این مجموعه‌ی جذاب و محبوب نیز در قلب محله سلطان احمد واقع شده و بسیاری جاذبه‌های معروف شهر مثل ایاصوفیه، مسجد آبی، هیپودورم و ... در چند قدمی هتل قرار دارند. این بوتیک هتل کلاسیک و مجلل دارای ۱۷ اتاق بوده و سعی شده تا دکور اتاق‌ها، در عین راحتی و شیک بودن، آن حال و هوای تاریخی را حفظ کنند.

آدرس: Cankurtaran, Cankurtaran Mh İshak Paşa Cd, Kutlugün Sk. No:1, 34122 Fatih

شماره تماس: 00902126380600

عکس: tripadvisor.com

 

 هتل آلباتروس

هتل جذاب دیگری در محله سلطان احمد و در یک خانه قدیمی ساخته شده که به تازگی و در سال ۲۰۱۹ آن را نوسازی کرده‌اند و با امکاناتی و شرایطی که در حال حاضر دارد، آن‌جا را می‌توان یکی از بهترین هتل های استانبول لحاظ کرد. البته قدمت عمارتی که هتل آلباتروس (Albatros Hotel) در آن واقع شده، به قدم هتل قبلی نیست. این مجموعه در کل ۶۴ اتاق شیک داشته که آن‌جا هم دکوری به شکل کلاسیک و دوره عثمانی دارد. امکانات بسیار عالی در کنار موقعیت مکانی و قیمت مناسب باعث شده تا ما این هتل را در لیست امروزمان قرار دهیم .

آدرس: Küçük Ayasofya Mahallesi, Çayıroğlu Sk. No:1, 34122 Fatih

شماره تماس: 00902124587160

 

بهترین هتل‌های محله سیرکجی در استانبول

عکس: booking.com

 

والتون هتل گالاتا

والتون هتل گالاتا (Walton Hotels Galata) هم در یک عمارت قرن نوزدهمی ساخته شده و اگر چه در محله سلطان احمد قرار دارد اما از هتل‌های قبلی فاصله داشته و به میدان تکسیم استانبول نزدیک‌تر است. این مجموعه دارای ۲۷ اتاق بزرگ و زیباست که در آن از از تابلوهای نقاشی و دکور هنرمندانه مدرن استفاده شده است. با توجه به نزدیکی هتل والتون به ایستگاه تراموا، از آن‌جا خیلی راحت می‌توانید به خیابان تکسیم برسید.

آدرس: Bereketzade Mahallesi Bankalar Caddesi, Şair Eşref Paşa Sk. No:4

شماره تماس: 00902122432704

عکس: tripadvisor.com

 

آرتسیان استانبول ام‌گالری

این هتل با معماری مدرن و جذاب خود، دارای ۱۳۶ هتل شیک بوده که همگی دارای تراس هستند و بعضی از این اتاق‌ها نیز منظره‌ی تنگه بسفور را پیش رو دارند. محله‌ای که آرتسیان استانبول ام‌گالری (The Artisan Istanbul MGallery) در آن قرار گرفته، مملو از فروشگاه‌ها، مراکز خرید و کلا‌ب‌های مختلف بوده و بسیار سرزنده است. این مجموعه دارای رستوران‌های متنوع و امکانات رفاهی کامل بوده و تنها چند صد متری با محله قدیم و جاذبه‌های آن فاصله دارد.

آدرس: Gümüşsuyu, Omer Avni Mah Inonu Caddesi, Taksim No:42

شماره تماس: 00902129242727

 

بهترین هتل‌های منطقه فاتح استانبول

عکس: theartisanistanbul.com

 

بهترین هتل های استانبول: ۵ هتل برتر ۳ ستاره

مسلما بسیاری از ما که تمام روز را در استانبول مشغول گشت و گذار هستیم و تنها برای استراحت به هتل می‌رویم، ترجیح خواهیم داد تا در هتلی سه ستاره اقامت داشته و هزینه‌های تور استانبول را برای خودمان کم کنیم. اما این بدین معنی نیست که هتل‌های سه ستاره، اقامتگاه‌های بدی هستند، اتفاقا، مجموعه‌هایی که در پایین آن‌ها را لیست می‌کنیم، به نسبت قیمت خود، بدون شک به عنوان بهترین هتل های استانبول شناخته می‌شوند:

۱- Hotel Alilass: هتلی شیک و مدرن که در سال ۲۰۱۹ نوسازی شده و دارای اتاق‌هایی شکیل با تراس و یک روفتاپ بزرگ و جذاب است.

۲- Agan Hotel: این هتل در نزدیکی ایاصوفیه و مسجد آبی قرار گرفته و دارای ۲۴ اتاق خوب و ۴ سوییت بزرگ است.

۳- Sometimes Hotel: بوتیک هتلی که تنها ۱۳ اتاق بزرگ و شیک دارد که همگی دارای امکانات بسیار خوبی هستند. این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده با برج گالاتا، کاخ دلمه باغچه و بسیاری جاذبه‌های دیگر فاصله دارد.

۴- Blue House Hotel: هتلی دیگر در محله‌ی قدیمی شهر که با طراحی زیبا، اتاق‌های مناسب و نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری، محبوبیت بالایی برای خود دست و پا کرده است.

۵- Niles Hotel: هتل سه ستاره‌ای که در یک عمارت قدیمی عثمانی متعلق به قرن ۱۹ ساخته شده و دارای ۲۹ اتاق و ۱۰ سوییت فوق‌العاده عالی است.

عکس : tripadvisor.com

 

۰۸ آذر ۱۴۰۲

نظرات کاربران