بهترین هتل‌های منطقه اسکودار استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین هتل‌های منطقه اسکودار استانبول

اسکودار، منطقه‌ای در استانبول ترکیه است که در سمت آسیایی استانبول، در کنار دریای بسفر و درست روبروی بشیکتاش واقع شده است. قدم زدن در اطراف میدان اسکودار، تماشای جمعیت، استراحت و نوشیدن چای یا قهوه در یکی از کافه‌های متعدد در کنار تنگه بسفر، طرفداران بسیار دارد. اینجا به خاطر خط ساحلی زیبا، برج مایدن، تپه کاملیکا، بیشه فتحی پاشا، بناهای تاریخی نظیر مساجد قرن شانزدهمی، فواره‌ها و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری استانبول شهرت دارد. در این رابطه می توانید مقاله بهترین جاذبه‌های گردشگری اسکودار استانبول را برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.

گفتنی است اسکودار یکی از بهترین محله‌های استانبول است، به خصوص اگر می‌خواهید از ازدحام گردشگران شهر فرار کنید حتما این محدوده را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اما مهمترین دغدغه مسافران تور استانبول که به اسکودار می‌آیند، یافتن اقامتگاهی امن و راحت با امکانات کافی است تا بتوانند خستگی‌های گشت و گذار در شهر را از روح و تن بتکانند و ساعاتی را همراه عزیزانشان به دورهمی و استراحت بگذرانند. بنابراین خالی از لطف نخواهد بود که پیش از سفر، با برخی از بهترین هتل‌های منطقه اسکودار آشنا شوید.

 

آدرس استانبول (Address Istanbul)

این هتل ۵ ستاره بسیار لوکس و زیبا، از کلیه امکانات مدرن برخوردار بوده و با یک بار، رستوران، مرکز تناسب اندام، سالن استراحت مشترک، پارکینگ رایگان، استخر، مرکز اسپا، کلاس‌های یوگا، خدمات کرایه خودرو، وای فای رایگان در سراسر اقامتگاه، رزرواسیون ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی، خدمات دربان، انبار چمدان، خدمات خشکشویی، سالن جلسه و ضیافت، روم سرویس، به استقبال مسافران تور استانبول در منطقه مفرح اسکودار می‌آید.

در ضمن مرکز تناسب اندام با تجهیزاتی پیشرفته و مربیانی حرفه‌ای، پذیرای علاقمندان به فیتنس است. مرکز اسپا نیز از سونا و حمام ترکی و جکوزی بهره مند بوده و خدمات دلپذیرماساژ، اسکراب و درمان‌های بدن و صورت و خدمات زیبایی را ارائه می‌دهد.

از طرفی، میهمانان می‌توانند هر روز از طعم لذیذ صبحانه قار‌ ای یا آلاکارت لذت ببرند. در عین حال امکاناتی برای پذیرایی از حیوانات خانگی نیز درنظر گرفته شده‌اند. جالب است بدانید پرسنل هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی با مهمانان تعامل دارند.

همچنین این هتل، یکی از بهترین مکا‌نها برای اقامت خانواده‌هایی است که با فرزند خردسال سفر می‌کنند. زیرا در اینجا، خدمات نگهداری از کودک ارائه می‌شود و در عین حال، بچه ها می‌توانند از سرگرمی‌های باشگاه کودکان و استخر کودکان برخوردار شده و رستوران هتل نیز منوی مخصوص کودکان را ارائه می‌دهد.

 

اقامت در هتل‌های ۴ ستاره آکسارای استانبول

در این هتل، به اتاق‌هایی جذاب و جادار دسترسی خواهید داشت که از وسایل آسایش و آرامش به بهترین نحو برخوردار هستند. این اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، بالکن مبله، میز کار، گاوصندوق شخصی، کتری برقی، دستگاه قهوه ساز، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی بوده و برخی از آنها به منظره شهر نیز دید دارند.

در نهایت به لحاظ موقعیت مکانی باید گفت پل شهدا ۱۵ جولای در ۶ کیلومتری، برج مایدن در ۶ کیلومتری و فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن در ۳۰ کیلومتری این اقامتگاه واقع شده‌اند.

آدرس: Unalan Mahallesi Libadiye Caddesi No 82F Blok G, Uskudar, 34700 Istanbul, Turkey

 

وولی هتل استانبول (Volley)

هتل Volley با موقعیت مکانی خاص خود، یکی از بهترین هتل‌های محله اسکودار در سمت آسیایی استانبول به شمار می‌آید. این هتل ۴ ستاره، از طراحی مجلل و مدرن و چشم اندازهایی خیره کننده به مناظر اطراف برخوردار است. بعلاوه تمامی اتاق‌ها دارای مبلمان مدرن و سیستم عایق صوتی هستند و بدین ترتیب، اقامتی آرام و راحت را به مخاطبان هدیه می‌دهند. همچنین امکاناتی نظیر بالکن، مینی بار، فضای غذاخوری، حمام اختصاصی و تلویزیون تخت را شامل می‌شوند.

مهمانان در این اقامتگاه به تراس آفتابگیر، روم سرویس، صرافی، میز تور، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، سالن جلسات، سالن ورزشی، جکوزی، سونا و اسپا و خدمات ماساژ دسترسی دارند. جالب است بدانید پرسنل پذیرش به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی و ترکی مسلط هستند و تعاملی عالی با مهمانان برقرار می‌کنند.

 

هتل‌های ۵ ستاره شاخ طلایی استانبول

رستوران هتل، غذاهای اروپایی و خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های لذیذ منطقه‌ای از جمله چای ترکی سرو می‌کند و منو متناسب با هر نوع سلیقه و رژیم غذایی ارائه می‌شود. در ضمن، مهمانان می‌توانند از یک نوشیدنی گوارا و باکیفیت در بار لذت ببرند. از دیگر خدمات هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی و خدمات کرایه خودرو اشاره کرد.

به لحاظ موقعیت مکانی باید گفت این هتل، ۱۰ دقیقه رانندگی از مرکز خرید Tepe Nautilus فاصله دارد که با بیش از ۱۰۰ فروشگاه به استقبال علاقمندان خرید می‌آید. ایستگاه راه‌آهن حیدرپاشا ۲ کیلومتر و بندر کشتی کادیکوی ۴ کیلومتر با هتل فاصله دارند. بعلاوه فرودگاه صبیحا گوکچن در ۳۸ کیلومتری و فرودگاه استانبول در ۶۷ کیلومتری این اقامتگاه لوکس واقع شده‌اند.

آدرس: Barbaros, Seyit Ahmet Deresi Sokağı No:5 D:2, 34662 Üsküdar/İstanbul, Turkey

 

مرکور استانبول آلتونی زاده (Mercure Istanbul Altunizade)

این هتل، یکی از زیباترین اقامتگاه‌های شهر به شمار می‌آید. اتاق‌های مدرن این هتل ۴ ستاره از دکوراسیونی ساده به رنگ‌های قهوه‌ای و بژ برخوردار بوده و دارای تمامی امکانات رفاهی از قبیل عایق صوتی، تهویه مطبوع، با مبلمان مجلل، بالکن با چشم اندازی به منظره شهر، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی، چای و قهوه، مینی بار، گاوصندوق شخصی، حمام اختصاصی و سشوار هستند.

امکانات شکم گردی نیز به بهترین نحو فراهم بوده و صبحانه روزانه، به صورت بوفه آزاد در هتل سرو می‌شود. رستوران، خوشمزه‌ترین غذاهای ترکی و خوشمزه‌ترین غذاهای بین المللی را برای همه سلیقه‌ها سرو کرده و کافه بار نیز با نوشیدنی‌ها و اسنک‌های لذیذ، از مخاطبانش پذیرایی می‌کند. 

 

معرفی هتل ۵ ستاره بارسلو در استانبول

مهمانان این اقامتگاه از مرکز اسپا همراه با استخر سرپوشیده گرم، سالن بدنسازی، سونا و حمام ترکی برخوردار خواهند شد. بعلاوه یک باغ زیبا، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، پارکینگ سرپوشیده رایگان، خدمات دربان، فکس، فتوکپی، امکانات برگزاری جلسه و ضیافت، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته و روم سرویس نیز مهیا هستند.

همچنین مکان‌های توریستی بسیاری در نزدیکی هتل وجود دارند، از جمله مرکز خرید کاپیتول استانبول که ۵۰۰ متر با این هتل فاصله دارد. مرکز خرید آکاسیا که دارای فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های لوکس بسیاری است نیز در ۶ کیلومتری، مرکز خرید عمار در ۴.۳ کیلومتری، کاخ بیلربی در مسافت ۵ دقیقه رانندگی، فرودگاه صبیحا گوکچن در ۳۲ کیلومتری و فرودگاه استانبول در ۵۷ کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

آدرس: Altunizade, Altunizade Mah. Kisikli Cad, Oymacı Sk. No:9, 34662 Üsküdar/İstanbul, Turkey

 

اسپا و هتل کوئین در اسکودار استانبول (Queen Hotel and Spa)

اینجا یکی از هتل‌های مجلل در سمت آسیایی استانبول بوده و چشم اندازی باشکوه از شهر را به مخاطبانش هدیه می‌دهد. این اقامتگاه با امکاناتی جذاب نظیر سونا، اتاق بخار، استخر، بار کنار استخر، مرکز تناسب اندام و اسپا، محیط رمانتیک و موقعیت مکانی عالی با دسترسی آسان به جاذبه‌های پرطرفدار استانبول به استقبال مهمانانش می‌آید. خدمات دربانی، پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس نیز برای مهمانان فراهم هستند. بعلاوه رستوران هتل، غذاهایی متنوع از سراسر جهان را با کیفیت و طعمی عالی ارائه می‌دهد.

این هتل ۴ ستاره، اتاق‌هایی با دکوراسیون زیبا را در خود جای داده که مجهز به تکنولوژی پیشرفته، وای فای رایگان و تلویزیون‌های LCD هستند. این اتاق‌ها از تهویه مطبوع، مینی‌بار، فضای نشیمن فوق‌العاده‌ راحت، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و سایر امکانات رفاهی برخوردارند.

پیشنهاد می‌کنیم در طول اقامتتان در این هتل، از گالری‌های هنری محبوب این حوالی نظیر Les Arts Turcs Tours، Heritage Nomadic Art Gallery و Dolmabahce Art Gallery دیدن کنید. همچنین باید گفت تپه کاملیکا در ۲.۱ مایلی و کاخ عادیله سلطان، در ۱.۹ مایلی این اقامتگاه جذاب واقع شده‌اند.

 

بهترین هتل‌های منطقه بی‌اغلو استانبول

آدرس: Bulgurlu Mah.Libadiye Cad.Toygar Cesme Sokak. No:91 CamlIca-Uskudar, Istanbul 34696 Turkey

 

سوماهان در اسکودار استانبول (Sumahan)

این هتل ۴ ستاره، در ساختمان یک کارخانه تقطیر بازسازی شده قرن نوزدهمی قرار دارد و درست در سواحل تنگه بسفر واقع شده است. اتاق‌های مجلل، سقف‌های چوبی داشته و چشم‌اندازی به بسفر ارائه می‌کنند و بسیاری از آن‌ها دارای حمام‌های مرمری به سبک ترکی هستند. بعلاوه هر اتاق با امکاناتی مانند مینی بار، مبلمان مدرن، شومینه، گاوصندوق شخصی، تلفن، تهویه مطبوع، سشوار، میز، تلویزیون صفحه تخت و دی وی دی پلیر پذیرای مهمانان است.

در اینجا سالن کنفرانس با چشم اندازی به بسفر برای برگزاری جلسات کاری، رویدادها و ضیافت‌ها درنظر گرفته شده است. بعلاوه خدمات نگهداری و مراقبت از کودک، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ اختصاصی رایگان، وای فای رایگان و روم سرویس فراهم هستند. بعلاوه این هتل امکاناتی نظیر مرکزسلامتی همراه با یک حمام سنتی ترکی، یک مرکز تناسب اندام و خدمات دلپذیر ماساژ را ارائه می‌کند.

کافه رستوران این اقامتگاه، یک فضای شیک است که روز را با سرو بوفه آزاد صبحانه شروع می‌کند و منوی غذای ترکی و بین‌المللی را در تمام طول روز به صورت آلاکارت ارائه می‌دهد. تراس نیز مکانی عالی برای صرف چای بعد از ظهر، نوشیدنی‌های غروب آفتاب یا جشن گرفتن یک رویداد خاص است.

به لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم این هتل، تنها ۵ دقیقه پیاده تا اسکله چنگل کوی فاصله دارد که مستقیما با قایق به سمت اروپایی استانبول متصل می‌شود. مرکز خرید کاپیتول با فروشگاه‌ها و غذاخوری‌های فراوان نیز ۵ کیلومتر، مرکز خرید میدان عمار ۸.۳ کیلومتر و مرکز خرید آکاسیا ‍‍۱۱ کیلومتر از اقامتگاه فاصله دارند.

آدرس: Kuleli Cad. No:43 Cengelkoy, Uskudar, İstanbul

 

آسپرا هتل آلتونی زاده در اسکودار استانبول (Aspera Hotel Altunizade)

این هتل ۴ ستاره شیک که از جمله هتل‌های زنجیره‌ای رامادا به شمار می‌آید، در ۷.۹ کیلومتری مرکزشهر واقع شده و به راحتی از پل بسفر قابل دسترسی است. اینجا اقامتی لوکس و مدرن را با انواع امکانات از جمله باغی آراسته، مرکز تناسب اندام، وای فای رایگان، خدماتی سطح بالا، سالن کنفرانس و ضیافت، پارکینگ اختصاصی رایگان و شاتل فرودگاهی رقم می‌زند. بعلاوه مهمانان می‌توانند برای ریلکس کردن، از خدمات اسپای دلپذیر این هتل بهره مند شده و به سونا حمام ترکی، امکانات ماساژ و سونا دسترسی داشته باشند.  

هر روز، یک صبحانه غنی بوفه آزاد با غلات، میوه‌ها و نان خانگی در رستوران Agio سرو می‌شود و برای ناهار و شام نیز می‌توانید از صرف غذاهای بین المللی در رستوران آلاکارت این اقامتگاه لذت ببرید. و البته نوشیدنی‌های گوارا در بار، برای به پایان رساندن یک روز مفرح، عالی هستند.

 

بهترین هتل‌های منطقه فاتح استانبول

در اینجا انواع اتاق‌های ضدحساسیت دونفره، خانوادگی و سوئیت فراهم بوده که از فضای داخلی مجلل و راحت با امکانات مدرن و عایق صوتی برخوردارند. این اتاق‌های شیک با سلیقه و در رنگ‌های ملایم مبله شده‌اند تا فضایی آرام را ایجاد کنند. همچنین هر اتاق با لوسترها و کاغذ دیواری‌های زیبا تزئین شده و دارای کلیه امکانات رفاهی از جمله مینی بار، گاوصندوق شخصی، تلفن، تهویه مطبوع، سشوار، میز و وسایل اتو هستند و از بالکنی با چشم اندازی باشکوه به مناظر زیبای شهر و باغ دارند.

گفتنی است نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آتاتورک استانبول است که در ۱۹.۳ کیلومتری هتل واقع شده و تنها چند قدم تا ایستگاه متروی آلتونی زاده فاصله دارد. مرکز خرید میدان عمار ۱۵ دقیقه رانندگی، ورزشگاه Vakıfbank ۱.۲ کیلومتر، مرکز خرید کاپیتول تنها ۳۵۰ متر، مرکز خرید آکاسیا ۳.۵ کیلومتر، مرکز خرید ویاپورت و فرودگاه صبیحا گوکچن نیز ۳۹ دقیقه رانندگی و فرودگاه استانبول ۵۷ کیلومتر با هتل فاصله دارند. جالب است بدانید این اقامتگاه، در مسافت ۱۰۰ متری جاده اصلی واقع شده که آسیا را به اروپا وصل می‌کند.

آدرس: Mahir Iz Cad. No:32 Altunizade Uskudar, Uskudar, 34662 Istanbul, Turkey

 

عثمان سوئیت بای سرا هاوس در اسکودار استانبول (Ottoman Suites by Sera House)

اینجا یکی از هتل‌های ۳ ستاره استانبول است که در یک ساختمان تاریخی ۱۲۰ ساله واقع شده که دارای معماری سنتی عثمانی است و در فاصله چند قدمی بندر کشتی اسکودار قرار دارد. این اقامتگاه با یک باغ زیبا و مفرح، وای فای رایگان، خدمات خشکشویی، فکس/ فتوکپی، پارکینگ اختصاصی، سالن استراحت مشترک و روم سرویس پذیرای مهمانانش است. بعلاوه این فضای پربازدید و سرسبز، دوستدار حیوانات خانگی بوده و به گرمی به استقبالشان می‌آید.

 

بهترین هتل‌های محله سیرکجی در استانبول

برای شکم گردی، مهمانان می‌توانند از غذاهای لذیذ رستوران این اقامتگاه بهره مند شوند که با استفاده از محصولات تازه و طبیعی تهیه و طبخ می‌شوند.  بعلاوه هر روز، صبحانه خوشمزه‌ای نیز در این هتل سرو می‌شود.  

مهمانان می‌توانند در اتاق‌هایی بزرگ و راحت استراحت کنند که از کفپوش چوبی یا پارکت، عایق صوتی، تهویه مطبوع، بالکن مبله با منظره باغ، گاوصندوق شخصی، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، کمد لباس، امکانات اتو، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و آشپزخانه مجهز  برخوردارند.

نزدیکترین فرودگاه نیز، فرودگاه آتاتورک استانبول است که در ۱۸.۶ کیلومتری هتل قرار دارد. فرودگاه صبیحا گوکچن نیز در ۳۶ کیلومتری اقامتگاه واقع شده و این هتل، خدمات شاتل فرودگاهی را با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌دهد.

آدرس: Icadiye Mah.Cemil Meric Sok. No:31 Baglarbasi, Uskudar, Uskudar, İstanbul, Turke

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

منبع ۴

۲۴ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران