معرفی هتل‌های هیلتون استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
معرفی هتل‌های هیلتون استانبول

انتخاب هتل‌های زنجیره‌ای شناخته شده دنیا، کم ریسک‌ترین کاری است که برای رزرو یک اقامتگاه خوب در طول سفر خود می‌توانید انجام دهید. یکی از معروف‌ترین این هتل‌ها که صدها شعبه در سرتاسر جهان و مقاصد گردشگری محبوب دنیا دارد، هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون هستند. خوشبختانه این مجموعه دارای شعبه‌هایی نیز در شهرهای گردشگری ترکیه به خصوص استانبول است. بنابراین مسافران ایرانی که قصد سفری راحت و همه چیز تمام را با تور استانبول دارند می‌توانند با اقامت هتل هیلتون استانبول خاطره‌ای به یادماندنی را برای خود رقم بزنند. همان طور که متوجه شده‌اید ما در این مقاله در کنار شما همراهان همیشگی هستیم تا به معرفی هتل‌های هیلتون استانبول بپردازیم.

 

هتل هیلتون استانبول بومونتی و مرکز کنفرانس (Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center)

هتل هیلتون استانبول بومونتی به دلیل امکانات رفاهی و خدماتی بالا توانسته در از همان ابتدا مورد توجه مسافران تجاری در این شهر قرار بگیرد. این هتل دارای ۸۴۰ اتاق و سوئیت مهمان بوده و دارای فضایی بسیار بزرگ برای برگزاری سمینارها و کنفرانس‌های مهم دنیا است که از فناوری‌های روز دنیا در تجهیز کردن آن استفاده کرده‌اند. همه اتاق‌های این هتل مجهز به  Wi-Fiرایگان بوده و از پنجره‌های سرتاسری برای به نمایش گذاشتن چشم‌انداز زیبا از شهر یا تنگه بسفر برخوردار هستند. کسانی که اقامت در این هتل هیلتون را برای سفرهای کاری خود در تور استانبول انتخاب می‌کنند، می‌توانند پس از تمام روز کاری سری به اسپا آن زده و از امکانات رفاهی آن نیز برای دور کردن خستگی و رسیدن به آرامش استفاده کنند.

علاوه بر موارد فوق، این هتل هیلتون دارای دو استخر و سه رستوران بوده و مسافران می‌توانند از غذاهای بین‌المللی منو آن به همراه خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌ها لذت ببرند. نکته قابل توجه اینکه تمامی این خدمات در مقایسه با هزینه اقامتی آن بسیار مقرون به صرفه بوده و تا کنون موفق شده جوایز متعددی را در بین هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون از آن خود کند. به عنوان نکته آخر توجه داشته باشید که این هتل کمی از مرکز شهر استانبول فاصله دارد. به عنوان مثال فاصله آن از میدان تاکسیم استانبول چیزی در حدود ۵ کیلومتر است.

  • آدرس: Silahsor Cad. No: 42 Bomonti Sisli Istanbul 34381

عکس: Kayak.com

 

هتل هیلتون استانبول بسفر (Hilton Istanbul Bosphorus)

مورد بعدی از هتل‌های متعلق به زنجیره هیلتون که در شهر زیبای استانبول قرار دارد، هتل هیلتون استانبول بسفر است. این اقامتگاه بی‌نظیر بیش از شش دهه است که پذیرای مهمانان در مرکز شهر استانبول بوده و به گفته مسافران خدمات بی عیب و نقصی را ارائه می‌دهد. غذاخوری‌هایی با غذاهای لذیذ، موقعیت مکانی مرکزی و مناظر باشکوه اطراف تنها گوشه‌ای از جنبه‌های مثبتی هستند که در این مجموعه امکان بهره‌مندی از آن‌ها را خواهید داشت. این هتل برای مسافران تجاری و تفریحی گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامت است. چرا که تقریبا در محدوده مرکز شهر قرار داشته و تنها چند قدم با فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و جاذبه‌های گردشگری استانبول نظیر میدان تاکسیم فاصله دارد.

این هتل دارای یک سالن لابی و یک بار، یک کافه استخر، یک بار در فضای باز و سه رستوران است که همه چیز را از غذاهای ترکی منطقه‌ای گرفته تا غذاهای هندی و غذاهای آسیایی سرو می‌کنند. همچنین این اقامتگاه دارای استخرهای سرپوشیده و روباز، زمین تنیس و اسکواش، پیست دویدن، مرکز تناسب اندام و مرکز تجاری نیز است. ناگفته نماند که هتل هیلتون بسفر واقع در استانبول برای کودکان نیز منویی جداگانه در نظر گرفته و خانواده‌ها می‌توانند به همراه کودکان خود اقامتی راحت را در آن تجربه کنند.

  • آدرس: 34367 Cumhuriyet Caddesi, Istanbul

 

معرفی هتل ۵ ستاره Elysium استانبول

عکس: Wikipedia.org

 

هتل هیلتون استانبول باکرکوی (Hilton Istanbul Bakirkoy)

مورد بعدی از هتل‌های متعلق به زنجیره هیلتون که در تور استانبول می‌توان برای اقامت خود انتخاب کرد، هتل هیلتون استانبول باکرکوی است. این مجموعه به دلیل دارا بودن سالن جلسه و کنفرانس بسیار بزرگ و همچنین اتاق‌های استراحت راحت و لوکس بیشتر توسط مسافرانی که قصد سفر کاری به استانبول را دارند انتخاب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به در بر داشتن دو اتاق هیئت و دو سالن رقص اشاره کرد. همچنین این هتل دارای فضایی بسیار بزرگ است که گفته می‌شود ظرفیت پذیرش ۱۵۰۰ مهمان را در رویدادهایی مثل اجرای تئاتر و غیره را دارد.

نکته قابل توجه دیگر اینکه این اقامتگاه در چند کیلومتری مرکز استانبول قرار داشته و از همین رو  می‌تواند برای توریست‌هایی که به دنبال دور شدن از شلوغی مرکز شهر هستند، مناسب باشد. البته چندین ایستگاه اتوبوس در چند قدمی هتل وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید توسط آن‌ها به نقاط مهم شهر دسترسی آسانی داشته باشید. اغلب اتاق‌های هیلتون باکرکوی دارای چشم‌اندازی زیبا از دریای مرمره هستند که در صورت تمایل می‌توان درخواست رزرو آن‌ها را داد. در نهایت نیز می‌توان به امکاناتی نظیر رستوران‌هایی با غذاهای ترکی و بین المللی، دو استخر (یکی سرپوشیده، دیگری در فضای باز)، مرکز تناسب اندام، سونا، اتاق بخار و حمام ترکی اشاره کرد.

  • آدرس: Kennedy Cad. No 103 Bakirkoy Istanbul 34142

عکس: tripadvisor.com

 

هتل هیلتون استانبول مسلک (Hilton Istanbul Maslak)

هتل هیلتون استانبول مسلک یکی دیگر از اقامتگاه‌های پرطرفداری است که در منطقه تجاری استانبول قرار گرفته و به دلیل موقعیت مکانی عالی خود توانسته مورد توجه بسیاری از گردشگران در تور استانبول قرار بگیرد. همچنین این هتل دارای ۲۲ سالن مختلف برای برگزاری جلسات و رویدادها است که همین سبب شده تا مورد توجه مسافرانی که قصد سفر کاری به استانبول را دارند نیز قرار بگیرد. سایر امکانات موجود در هتل هیلتون استانبول ماسلاک شامل مرکز تجاری، باشگاه ورزشی، زمین اسکواش، اسپا و استخر سرپوشیده و جکوزی، سالن رقص و تراس روی پشت بام است.

وقتی صحبت از رستوران به میان می‌آید، مهمانان این اقامتگاه می‌توانند برای خوردن غذاهای سبک و نوشیدنی‌هایی مانند ساندویچ، کیک، قهوه و چای از Lobby Lounge & Bar دیدن کنند یا برای صرف غذا به رستوران و بار زاکسی بروند. در مورد اقامت، این هتل دارای ۲۸۴ اتاق و سوئیت است که همگی دارای مینی بار، گاوصندوق، اتو و قهوه ساز و چای ساز هستند. علاوه بر این، اعضای Hilton Honors می‌توانند هنگام اقامت در اینجا امتیاز جمع کرده و در صورت تمایل از آن‌ها برای اقامتی رایگان استفاده کنند.

  • آدرس: Buyukdere Caddesi No: 233 Sariyer Istanbul 34485

 

معرفی هتل ۴ ستاره آنتوسا دیزاین

عکس: Cvent.com

 

هیلتون استانبول کوزیاتاگی (Hilton Istanbul Kozyatagi)

هتل هیلتون استانبول کوزیاتاگی یک هتل ۵ ستاره بی‌نظیر است که در محله Sahrayicedit Mah واقع شده است. بنابراین شما می‌توانید با اقامت در این هتل از تمامی امکانات و امتیازهای یک اقامتگاه ۵ ستاره بهره برده و تجربه یک اقامت راحت و به یادماندنی را در تور استانبول داشته باشید. از جمله اصلی‌ترین امکانات این مجموعه می‌توان به برخورداری از مرکز تجاری، چند استخر، ارائه وای فای رایگان و همچنین چند رستوران با بهترین غذاها اشاره کرد.

  • آدرس: Sahrayicedit Mah. Batman Sok 4 Istanbul 34734

عکس: interra.com.tr

 

هتل هیلتون پارک اس اِی استانبول (Hilton ParkSA Istanbul)

آخرین مورد از هتل‌های مربوط به زنجیره هیلتون در استانبول که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، هتل هیلتون پارک اس ای استانبول است. این یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره استانبول بوده که امکانات رفاهی قابل قبولی را برای مسافران خود عرضه می‌کند.  

  • آدرس: Bayildim Caddesi, No:12 Istanbul 34357

 

هتل ۵ ستاره Conrad Istanbul Bosphorus

عکس: ibooked.ca

 

منبع

 

۰۱ تیر ۱۴۰۲

نظرات کاربران