معرفی مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
معرفی مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول

گشت وگذار و خرید در مراکز خرید لوکس و زیبا در شهرهای بزرگ، یکی از لذت‌های سفر به چنین مقاصدی است و استانبول چندین مورد از این مراکز خرید جذاب را در اختیارتان قرار می‌دهد. مرکز خریدی که امروز ما به مسافران تور استانبول معرفی می‌کنیم، از لوکس‌ترین‌هاست و در منطقه‌ای بسیار خاص قرار گرفته است. پس بدون فوت وقت به سراغ معرفی مرکز خرید سیتیز نیشنتاشی می‌رویم.

 

سیتیز نیشنتاشی در کجا قرار گرفته است

سیتیز نیشنتاشی یکی از مناطق بسیار مرفه و مجلل در منطقه شیشلی استانبول به حساب می‌آید و مرکز خریدی که در این منطقه قرار گرفته نیز با همین نام خوانده می‌شود. جایی مرفه‌ترین خانه‌های مسکونی و مجلل‌ترین ساختمان‌های تجاری در آن ساخته شده و کاملا مشخص می‌کند که با چه نوع مرکز خریدی مواجه خواهید بود. این مکان فاصله‌ی چندانی با میدان تکسیم استانبول ندارد و به با توجه به این که اکثر گردشگران از این میدان و خیابان استقلال بازدید می‌کنند، در همین موقع می‌توانید به سراغ مرکز خرید سیتیز نیشنتاشی هم رفته و اگر خرید هم نمی‌کنید، حداقل گشتی در آن بزنید.

آدرس: استانبول، منطقه اروپایی شیشلی، محله تشویکیه، خیابان تشویکیه، پلاک 162

کوتاه درباره سیتیز نیشنتاشی

از بیرون این مرکز خرید بزرگ و زیبا یک ظاهر کلاسیک دارد و بر دیوارهایش می‌توانید پوسترهایی بزرگ از برندهای مختلفی که در آن میزبانی می‌شوند ببینید. ورودی این بنا با فرش قرمز آذین شده و حس خوبی به شما خواهد داد. اما در داخل ظاهر مدرن و زیبای سیتیز نیشنتاشی کاملا خود نمایی می‌کند. جایی که شما بهترین برندها را با فروشگاه‌های بزرگ خود در طبقات مختلف می‌بینید و معماری جذاب داخل بنا نیز که بسیار زیبا انجام شده، به شما این اجازه را می‌دهد تا در فضایی باز و راحت به بازدید از تمامی این فروشگاه‌ها بپردازید. در این مکان می‌توانید به راحتی به خرید از برندهای محبوب لباس ترک در استانبول بپردازید.

امتیازات زیادی در مورد مرکز خرید سیتیز نیشنتاشی وجود دارد که مسلما اولی آن حضور برندهای مطرح و بسیار خوب در این مجموعه است. همچنین از نظر تفریحی نیز یک سینمای عالی در ساختمان بوده و شما می‌توانید در انواع رستوران‌ها و کافه‌های این محل نیز چیزی برای خوردن یا نوشیدن سفارش دهید. فروشگاه‌های آثارهنری، مرکز اسپای لوکس و زیبا، پارکینگ اختصاصی بزرگ و یک سالن ورزشی مجهز و عالی، از دیگر امکاناتی هستند که مرکز خرید سیتیز نیشنتاشی از آن‌ها بهره می‌برد.

 

معرفی مرکز خرید پالادیوم استانبول

فروشگا‌ه‌ها

مجموعا ۱۵۰ فروشگاه در سیتیز نیشنتاشی وجود داشته و در زمینه لباس، چند مورد از بهترین برندهای جهان در این مرکز خرید حضور دارند. از Tommy Hilfiger ، U.S. Polo Assn ، Mavi، Mango و Lacoste تا Koton، Jimmy Key و Bluemint. بهترین‌ها در دنیا در کنار هم جمع شده‌اند تا شما در زمان خرید در سیتیز نیشنتاشی انتخابی عالی و به روز داشته باشید. همچنین در زمینه‌ی لباس کودک، کیف و کفش و وسایل شخصی نیز وضعیت به همین منوال است. فروشگاه‌های لباس زیر معروف همچون ویکتوریا سکرت را نیز می‌توانید در میان طبقات این مرکز خرید پیدا کنید.

اما اگر می‌خواهید وسایل الکترونیک یا وسایل خانگی نیز بگیرید، نگران نباشید چون فروشگاه‌های رسمی بوش، سامسونگ، تکنو و تروی اپل نیز در این مرکز خرید موجود هستند. فروشگاه‌های لوازم آرایش، آثار هنری و همچنین دکور و وسایل ورزشی نیز از دیگر گزینه‌های شما در این مکان برای خرید محسوب می‌شود.

 

راهنمای خرید محصولات چرمی در استانبول

رستوران‌ها و کافه‌ها

در مجموع ۱۳ رستوران و کافه در مرکز خرید سیتیز نیشنتاشی وجود دارد که اکثر آن‌ها اسم‌هایی آشنا برای گردشگران هستند. البته یکی از خوبی‌هایی که در این مرکز خرید مشاهده می‌کنید، ترکیب بسیار خوب از کافه‌ها و رستوران‌های زنجیره‌ای همه‌ پسند تا رستوران‌ها و کافه‌های لوکسی است که غذای بسیار با کیفیت و البته گران به روی میزهایشان می‌برند.

دیگر بخش‌های مرکز خرید سیتیز نیشنتاشی

یک طبقه کامل از مرکز خرید سیتیز نیشنتاشی به سینما اختصاص داده شده است و Cinemaximum که معتبرترین و معروف‌ترین سینماهای زنجیره‌ای در ترکیه را دارد، شعبه‌ای در این محل ساخته است. سالن‌های این سینما از بهترین امکانات روز دنیا بهره می‌برند و فیلم‌های روز بین‌المللی نیز در آن‌ها پخش می‌شوند. این سالن‌ها شامل سالن پخش فیلم‌های سه بعدی و صدای دیجیتال و سالن VIP نیز خواهند شد.

همانطور که گفتیم این مجموعه دارای یک سالن ورزشی بسیار بزرگ است که البته بیشتر به درد مردم محلی می‌خورد. از دیگر امکانات مهم مرکز خرید سیتیز نیشنتاشی می‌توانیم به اینترنت رایگان در تمامی بخش‌ها، اتاق نگهداری بچه، کالسکه‌ی رایگان بچه، صندوق امانات، اتاق بهداری و همچنین صرافی اشاره کرد.

 

برترین مراکز خرید محله آتاشهیر در استانبول

۱۲ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران