خرید ارزان و تفریح در استانبول مال

جاذبه‌های گردشگری استانبول
خرید ارزان و تفریح در استانبول مال

استانبول مال بزرگترین مرکز خرید و سرگرمی و یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری این شهر به شمار می‌آید که می‌توانید در سفر خود با تور استانبول از آنجا بازدید کنید. به طور کلی گردشگران، اعراب و مردم خلیج‌فارس گشت و گذار در این مجموعه را به دیگر مراکز خرید استانبول ترجیح می‌دهند. چرا که خانواده‌ها می‌توانند تمام نیازهای اقامتی، پوشاک، هدایا، وسایل الکترونیکی و غذا را یک جا فراهم کنند.

 

درباره مرکز خرید استانبول

مرکز خرید استانبول در سال ۲۰۱۴ با هفت برج الهام گرفته شده از شهر افتتاح شد. این مجموعه از چهار برج مسکونی، یک برج اداری، یک هتل بزرگ و ساختمان هتل و یک مرکز خرید بزرگ تشکیل شده است. برای دسترسی این مرکز خرید، باید به شاهراه اصلی اتصال فرودگاه آتاتورک و بزرگراه TEM با بزرگراه شمالی مرمره که دو قاره اروپا و آسیا را به هم متصل می‌کند، بروید. در این نقطه مرکزی استانبول مال، بزرگترین مرکز خرید مدرن و سرگرمی ترکیه، در منطقه بساک ساهیر واقع شده است که یکی از مهمترین مناطق رشد و توسعه شهری در بخش اروپایی استانبول به شمار می‌رود.

 

گشت و گذاری رمانتیک در استانبول

دسترسی مرکز خرید استانبول

برای رفتن به این مرکز خرید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی استانبول، می‌توانید از ینی‌کاپی یا آکسارای متروی M1 را سوار شوید. با استفاده از خط M1b به ایستگاه Kirazli بروید و سپس با قطار رایگان به ایستگاه iketelli در بشاکشهیر بروید، جایی که مرکز خرید را در ۸۰۰ متری آن خواهید دید. همچنین می‌توانید از اتوبوس‌های عمومی برای رسیدن به مرکز خرید از چندین ایستگاه مختلف استفاده کنید. برای مثال می‌توانید با استفاده از خط اتوبوس سرعت به ایستگاه Yenibosna دسترسی پیدا کرده، سپس با اتوبوس 98H یا 78B بروید و در Demirciler Sitesi پیاده شوید. در آنجا مرکز خرید را درست قبل از ایستگاه اتوبوس خواهید دید. برای رسیدن به منطقه فاتح هم با استفاده از اتوبوس شماره 146T  یا 142E  به مرکز خرید استانبول بروید و در همان ایستگاه اتوبوس مرکز خرید پیاده شوید. علاوه بر این، تاکسی و ماشین‌های شخصی با راننده از اکثر شرکت‌های گردشگری استانبول مانند سافارق در دسترس و آماده خدمت‌رسانی به شما هستند. استانبول مال همه روزه در طول هفته از ساعت ده صبح تا ده شب باز است.

بخش‌های مختلف مرکز خرید استانبول

مرکز خرید استانبول از چهار بخش اصلی تشکیل شده است:

  • مجتمع مسکونی: آپارتمان‌های مرکز خرید استانبول.
  • هتل با هتل آپارتمان: هتل مرکز خرید استانبول.
  • دفاتر تجاری: دفاتر مرکز خرید استانبول.
  • مرکز خرید: مرکز خرید استانبول.

 

آشنایی با تفریحات آبی استانبول

مجتمع مسکونی مجتمع مال آف استانبول رزیدنس

یک سازه فانتزی جدید در استانبول، با معماری نفیس و سبک زندگی بسیار متمایز، ترکیبی از تجمل با روح تاریخی استانبول، زیبایی را به چشمتان باز می‌تاباند. محیطی غنی در مرکز خرید استانبول که تنوع فرهنگی بیشتر از ۳۵ کشور جهان را در بر می‌گیرد، انتظار شما را می‌کشد. در حالی که برای لذت بردن از یک زندگی هماهنگ و باکیفیت، در مجتمع ۱۰۸۱ برج آپارتمانی، واقع در ۴ برج مسکونی گرد هم آمده‌اند. مصالح ساختمانی منتخب در آپارتمان‌های مرکز خرید استانبول، نهایت راحتی و ظرافت را با سیستم‌های مبتنی بر فناوری پیشرفته و به روز ارائه می‌دهد که مطابق با آخرین استانداردهای بین‌المللی است. با یک سیستم خانه هوشمند که دسترسی از راه دور را فراهم می‌کند و اجازه می‌دهد تا از راحتی و امنیت بیشتر لذت ببرید. هماهنگی ظریف بین طراحی و زیبایی با جزئیات منحصر به ‌فرد حاصل می‌شود که با بالاترین سطوح سلیقه و ظرافت در طراحی از درهای چوبی، پانل‌های شیشه‌ای شفاف تا کف‌های پارکت با عایق کاری خوب در اتاق‌های نشیمن و دیوارهای مرمر طبیعی حمام، همگی مطابقت دارند. همچنین نمای بیرونی واحدهای مسکونی مجلل در دسترس استانبول مال  با پوشش شیشه‌ای دیوارهای سنتی در همان ابتدا چشم شما را به خود خیره می‌کند تا با انرژی مثبت اشباع شوید. تصور کنید که نور طبیعی خورشید را هر روز صبح در خانه خود احساس کنید. سپس در امتداد فضای داخلی، بالکن‌ و فضای باز واحد خود یک فنجان قهوه ترکی را به همراه یک باقلوا یا شیرینی خوشمزه نوش جان کنید. بی‌شک لحظات خاطره‌انگیزی را در تور استانبول برای خود و عزیزانتان خواهید ساخت.

هتل مال استانبول و سوئیت‌های رزیدنس

مرکز خرید استانبول برای اقامتی مجلل در مجموعه‌ای از سوئیت‌ها و آپارتمان‌های دارای خدمات، زندگی شیک و مملو از فرصت‌های خیره‌کننده، خدمات منحصر به ‌فرد هتل و چشم‌انداز جدیدی از تجمل را برای استانبول ترکیب می‌کند.MOI HIGH RESIDENCE با همکاری هتل پنج ستاره معروف جهان، در موقعیتی عالی در برج هتل مال استانبول واقع شده است و منظره‌ای باشکوه از دنیای رنگارنگ استانبول زیبا را ارائه می‌دهد. هنگامی که اولین قدم‌های خود را در سالن‌های بزرگ با طراحی‌ زیبا و حرفه‌ای در عین حال تاریخی برمی‌دارید، از ظرافت آن شگفت‌زده خواهید شد. به طوری که می‌توانید یک سبک زندگی سلبریتی در سطح جهانی را در این هتل پنح ستاره تجربه کنید. در این صورت آسایش و رفاه را برای خانواده و عزیزانتان فراهم کرده و از امکاناتی همچون رستوران‌ها، کافه‌ها، فروشگاه‌ها، گالری‌های هنری، سالن اجتماعات، سالن بدنسازی، مرکز کنفرانس، اسپا و مرکز تناسب اندام استفاده کنید.

 

قهوه ترک در بهترین مکان‌های استانبول

هتل آپارتمان مرکز خرید استانبول

این ساختمان در قالب یک برج ۲۵ طبقه ساخته شده است و زندگی مجللی را برای شما فراهم می‌کند که تمام جزئیات مهم را در بر می‌گیرد.

دفاتر تجاری در استانبول مال

این بخش از استانبول مال، مکان مناسب برای راه اندازی یک مدل کسب و کار جدید و معتبر است. دفاتر مجلل این برج دارای رتبه A + با طیف گسترده‌ای از گزینه‌های نمایش در فضاهای داخلی، مراکز خرید، سرگرمی، خدمات و امکانات سرگرمی و اجتماعی است.

 

معرفی بهترین موزه‌های سمت آسیایی استانبول

مراکز خرید در استانبول مال

مرکز خرید استانبول با بیش از ۳۵۰ فروشگاه و هزاران برند لوکس در سطح محلی و بین‌المللی، خرید، فرهنگ و هنر را در کنار سرگرمی‌ها در یک مکان ترکیب می‌کند و به مفهوم خرید در سطح ملی ترکیه، به ویژه اروپایی، ارزش می‌بخشد. برخی از فروشگاه‌های مرکز خرید استانبول هنوز برای سرمایه‌گذاری و مالکیت در دسترس هستند. بنابراین اگر می‌خواهید در استانبول سرمایه‌گذاری کنید، این مکان می‌تواند فرصت طلایی شما باشد. مرکز خرید استانبول مال تقریباً ۱۵۶۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و در ۴ طبقه به زیبایی طراحی شده است. جزئیات معماری این مرکز خرید از معماری دقیق مسجد سلطان احمد، میدان تاریخی تقسیم و کاخ یلدیز عثمانی الهام گرفته شده است. مغازه‌های مراکز خرید، لوازم الکترونیکی، غذاهای سنتی، مبلمان منزل، اسباب‌بازی‌های کودکان و یک هایپر مارکت بزرگ را برای رفع نیازهای شما ارایه می‌کند. ناگفته نماند برپایی جشنواره افسانه‌ای ارزان قیمت که هر ساله در استانبول مال برگزار می‌شود و برندهای بین‌المللی را با قیمت‌های بسیار پایین برای مدت محدودی به فروش می‌رساند، موقعیت بسیار مناسبی برای خرید گردشگرانی است که در این زمان در استانبول حضور دارند.

رویدادهای سرگرمی مرکز خرید استانبول

در تئاتر مال استانبول، نمایش‌های محلی و بین‌المللی ترکی و کنسرت افراد مشهور برگزار می‌شود. این مرکز خرید همچنین میزبان نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های بین‌المللی زیادی است که جواهرات، نقاشی‌ها، صنایع دستی، صنایع دستی معتبر و تزئینات فصلی را که از سراسر جهان به استانبول می‌آیند به نمایش می‌گذارد. برای دوستداران سرگرمی، مرکز خرید استانبول، بزرگترین شهر تفریحی سرپوشیده اروپا، در بالاترین طبقه قرار دارد.

 

سینما مال استانبول: هنردوستان بزرگترین مجموعه سینمایی ترکیه را در استانبول مال خواهند یافت! مرکز خرید استانبول دارای بزرگترین مجموعه سینمایی در ترکیه به نام سینماتک است که اولین بار در سال ۲۰۰۶ برای تغییر مفهوم سینما در این کشور و افزودن ابعاد جدیدی به لذت تماشای فیلم تاسیس شد. اولین شعبه در آنتالیا و سپس بورسا افتتاح شد و اخیرا بزرگترین مجتمع سینمایی استانبول در این مرکز خرید افتتاح شده است. سینماهای Cinetech به همه چیز از انتخاب کارمندان، کیفیت خدمات ارائه شده تا لذت بردن بینندگان اهمیت می‌دهد و تجربه‌ای واقعی برای تماشای فیلم مطابق با بالاترین استانداردهای بین‌المللی را به شما ارائه می دهد. جدیدترین نوآوری‌ها در توسعه مهندسی سینماتوگرافی مانند تکنیک‌های سه بعدی و بیشتر پروژکتور سه بعدی در سینماهای مدرن و مجهز نیز در آنجا وجود دارد که با یک تجربه سینمایی منحصر به فرد، تمام حواس او را مخاطب قرار دهد.

 

هنر و فرهنگ در تئاتر استانبول مال:‌ سرگرمی‌های فصلی و ورزشی، نمایش‌های سیرک، تئاتر عروسکی و حتی نمایش‌های تعاملی کودکانه در این مرکز خرید با ۱۶ سالن تئاتر و ظرفیت ۳۰۵۰ صندلی قابل انجام است. در اطراف این مرکز خرید، خیابان‌های هنری مدرن و سنتی، مرکز اجرای هنری و گوشه‌های خلاقانه برای گرفتن عکس سلفی‌ خواهید دید!

 

استانبول پارک بزرگترین پارک سرپوشیده ترکیه: کرکره‌های فضایی پرسرعت، تونل‌های سرگرم کننده و ترسناک از ارواح که لحظات شما را مهیج کند. در خانه تفریحی، ترن هوایی، ماشین‌های کوچک، وسایل نقلیه تصادفی، ماهیگیری پلاستیکی، قایق پرنده و اسب‌سواری لبخند را بر لب کودکان شما می‌نشاند. همچنین انواع بازی‌های چالش‌برانگیز و رقابت بین بازیکنان و ورزش‌های مبتنی بر قدرت همچون سالن بولینگ مدرن نیز وجود دارد.

 

در نهایت هر یک از بازی‌های سرگرم کننده مرکز تفریحی و خرید استانبول مال باعث می‌شود تا افراد در همه سنین بازی و هیجان را در بهترین حالت خود تجربه کنند و بهترین اجناس را با قیمتی مناسب خریداری کنند. مجتمع استانبول مال با کسب جایزه بهترین مرکز خرید اروپا در بخش مراکز خرید مگا در سطح بین‌المللی نیز موفق بوده است. فراموش نکنید برای گشت و گذار در این مجموعه زمان زیادی را در نظر بگیرید.

 

بهترین رستوران‌های محله کادیکوی استانبول

۰۵ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران