معرفی مرکز خرید عمار استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
معرفی مرکز خرید عمار استانبول

اگر تا امروز به تور استانبول رفته باشید، حتما می‌دانید که در این شهر چندین مرکز خرید لوکس و بزرگ وجود دارد که هر کدام امکانات خاص خود را دارند. امروز هم طبق روال گذشته، ما یکی از بهترین مراکز خرید این شهر را به شما معرفی خواهیم کرد. مرکز خرید عمار (Emaar) که نه تنها جایی عالی برای خرید از برندهای مطرح دنیاست، بلکه دنیایی از جاذبه‌های تفریحی را نیز در اختیار شما می‌گذارد.

 

کوتاه درباره مرکز خرید عمار

این مرکز خرید در سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرد و در فضایی حدودا ۱۳۹ هزار متر مربعی، ۴۹۱ فروشگاه از برترین برندهای بین‌المللی و ترکی را در یک مجموعه گرد هم آورده است. شما می‌توانید فروشگاه‌هایی از برندهای ایتالیایی، آلمانی، فرانسوی، آمریکایی و همچنین کشورهای شرق آسیا در این مکان ببینید که هم اجناسی گران‌قیمت و لاکچری و هم اجناسی با قیمت نسبتا متوسط را ارائه می‌کنند.

در مرکز خرید عمار چندین رستوران و کافه، چند بخش تفریحی همچون مجموعه سینمایی، پارک بازی، پارک بازی واقعیت مجازی، سالن بولینگ و موزه توهم و ... وجود دارد که در ادامه هر کدام از این بخش‌ها را به صورت مجزا به شما معرفی خواهیم کرد.

 

واکسن کرونا برای مسافران تور استانبول

تجربه خرید در عمار

همانطور که پیش‌تر گفتیم، ۴۹۱ فروشگاه مختلف در مرکز خرید عمار وجود دارد که اولین ویژگی آن‌ها، تنوع بسیار بالای محصولات است. در این مکان شما انواع اجناس از پوشاک و وسایل شخصی، تا تجهیزات الکترونیک، ساعت، لوازم آرایشی بهداشتی، جواهرات، اسباب بازی و ... را پیدا خواهید کرد. در بخش لباس که برندهای مطرح از جمله Gucci، Ramsey، Lacoste، Zara، Mavi و ...  جمع هستند و به روزترین مجموعه‌های خود را در این مجموعه به فروش می‌رسانند.

جدا از فروشگاه‌های مختلفی که در این محل وجود دارد، مرکز خرید عمار جایی عالی برای خرید جواهرات لوکس نیز محسوب می‌شود. هم برندهای جذاب بین‌المللی این دسته در عمار هستند و هم این که می‌توانند طلا و سنگ‌های قیمتی از فروشگاه‌های ترک خریداری کنید. در مجموع این مکان اگر چه بیشتر برای خریدهای لاکچری و گران پیشنهاد می‌شود، اما این طور نیست که اگر در آن‌جا بگردید، نمی‌توانید اجناسی با قیمت متوسط پیدا کنید.

جذابه‌های تفریحی مرکز خرید عمار

شاید باور نکنید، اما خیلی‌ها این مرکز را بیش از این که برای خرید به شما پیشنهاد کنند، برای تفریح در تور ترکیه معرفی خواهند کرد. دلیل هم تنوع بخش‌های تفریحی مختلف در عمار است که به صورت خیلی خلاصه یک به یک آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

 

آکواریوم عمار: در این آکواریوم بسیار بزرگ و جذاب، بیش از ۲۰ هزار ماهی و آبزیان مختلف رنگارنگ زندگی می‌کنند و شما می‌توانید در آکواریوم‌های بسیار بزرگ و یا تونل شیشه‌ای، به تماشایشان بنشینید. همچنین یک مجموعه برای خزندگان نیز وجود دارد که چند خزنده نیز در آن‌جا به نمایش گذاشته شده است.

 

تفریحات رایگان در استانبول

پارک واقعیت مجازی: جدیدترین و البته یکی از جذاب‌ترین بخش‌های تفریحی در مرکز خرید عمار، پارک واقعیت مجازی این مجموعه است. چندین بازی بسیار معروف در این زمینه به همراه تجهیزات عالی برای آن تدارک دیده شده که کوچک‌ترها و بزرگ‌ترها می‌توانند عناوین مخصوص به خود را در آن‌جا بازی کنند.

مجموعه سینمایی: وقتی نام Cinemaximum را بر بالای مجموعه سینمایی این مرکز خرید می‌بینید، مطمئن خواهید شد که با سالن‌های بسیار مجهز و عالی مواجه هستید. این مکان ۱۲ سالن مختلف دارد که شامل سینمای‌ ۴ بعدی نیز می‌شود.

موزه توهم: با باز شدن درهای موزه توهم استانبول در مرکز خرید عمار، حالا استانبول هم یکی از این موزه‌ها در خود دارد که کیفیت آن به پای خیلی از موزه‌های اینچنینی در دنیا می‌رسد. در این محل دکورها به گونه‌ای درست شده که از زاویه‌‌ای خاص و به وسیله‌ی پرسپکتیو، چشمان شما گول خواهد خورد و فاصله‌ها و اندازه‌ها را به شکلی دیگر تصور می‌کنید.

Kaydirax: در واقع Kaydirax یک سرسری پیچ در پیچ است که از طبقه سوم شروع شده و تا طبقه اول ادامه می‌یابد که البته شما برای استفاده از آن نیز باید مبلغی را بپردازید.

 

۸ جاذبه‌ی گردشگری طبیعی در استانبول

سالن بولینگ: سالن بولینگ مجموعه عمار با ۸ خط بازی و دکور جذاب، یکی از سالن‌های بولینگ بسیار عالی در کل استانبول است.

پارک بازی کودکان: یک پارک بازی مخصوص کودکان و نوجوانان نیز در این مجموعه تدارک دیده شده که در آن می‌توانند به بازی بپردازند.

The Jump: یک بخش تفریحی دیگر برای کودکان و نوجوانان که یک پارک ترامپولین محسوب می‌شود و در کنار بازی‌های پرشی، بعضی فعالیت‌ها و مسابقه‌های جالب دیگر نیز در خود دارد.

 

هزینه خوردن غذای خیابانی در استانبول

خوراکی و نوشیدنی

در مجموع ۳۸ رستوران و کافه برای این مجموعه در نظر گرفته شده که همانطور که می‌توانید حدس بزنید، اسم رستوران‌های زنجیره‌ای همچون KFC، مک دونالود و استارباکز در لیست هستند. با این وجود شما از غذاهای ترکی تا غذاهای ایتالیایی و فرانسوی و حتی سوشی و غذاهای آسیایی را نیز در عمار می‌توانید برای خود سفارش دهید.

۰۷ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران