معرفی مرکز خرید آستوریا استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
معرفی مرکز خرید آستوریا استانبول

استانبول شهری بسیار کهن و تاریخی است که بیشتر جاذبه‌های آن را نقاط تاریخی دیدنی مثل موزه‌ها، مساجد و کلیساها تشکیل داده‌اند. اما درست نیست که این شهر تلفیقی را به واسطه تاریخ کهن‌اش تک بعدی جلوه داد. زیرا در حال حاضر این شهر دارای نقاط لوکس و جذاب و خلاقانه‌ای است که شخصیت متفاوتی به شهر بخشیده‌اند. در تور استانبول در کنار رفتن به جاهای تاریخی و بازارهای محلی می‌توانید روحیه اروپایی شهر را در بهترین مراکز خرید آن پیدا کنید. در این مقاله مرکز خرید آستوریا را معرفی می‌کنیم.

 

معرفی مرکز خرید آستوریا

این مرکز خرید مدرن و نسبتا جدید در سال ۲۰۰۸ در منطقه پربازدید شیشیلی افتتاح شد. این برج تجاری و تفریحی با مساحت کلی ۳۵۰۰ متر مربع دارای ۲۵۰۰ متر مربع فضای داخلی است که در آن ۱۱۰ فروشگاه خرده فروشی جای گرفته است. این پروژه بزرگ از دو برج بلند و مستطیلی تشکیل شده که با فاصله ۴۹ متری بین آن‌ها سعی بر آن شده تا در ساعات روز نور به داخل واحد‌ها بتابد و نور طبیعی را برای محیط داخلی تامین کند. بخش تجاری در ۵ طبقه گسترده شده که در آن طیفی از انواع فروشگاه‌ها در دسترس قرار دارند. پارکینگ این مجموعه در ۵ طبقه به مساحت ۸۰۰ متر مربع گنجایش پذیرش همزمان هزار دستگاه را دارد. به علاوه رمپ‌های گسترده آن بر اساس استانداردهای آمریکایی طراحی شده‌اند.

 

معرفی مرکز خرید پالادیوم استانبول

فروشگاه‌ها

این مرکز خرید مدرن دارای ۵ طبقه مرکز خرید با ۱۱۰ فروشگاه خرده فروشی است که طیف گسترده‌ای اجناس شامل پوشاک زنانه، مردانه و کودکانه، کیف و کفش فروشی و لوازم جانبی و موارد خیلی بیشتری را در دسترس قرار می‌دهد. شما در این ۵ طبقه لوکس به بهترین لوازم با کیفیت‌های عالی دسترسی دارید. طرفداران مد و مارک‌های معروف می‌توانند در این مرکز خرید از نمایندگی‌های برندهای شناخته شده بین‌المللی و مارک‌های درجه یک ترکی خریدهای فوق‌العاده‌ای کنند و در به روزترین کالکشن‌های مد دنیا غرق شوند. بنابراین همان‌طور که انتظار می‌رود به هیچ وجه خبری از قیمت‌های مقرون به صرفه و پایین نیست. البته با آغاز فصل حراج در استانبول مثل تعطیلات کریسمس و پایان فصل، اگر با تور ترکیه به استانبول سفر کرده باشید می‌توانید بهترین محصولات را با قیمت‌های پایین‌تری خریداری نمایید.

امکانات و ویژگی‌های تفریحی

مانند هر مجتمع مدرن و امروزی، در اینجا نیز رویکرد تک بعدی بازاری نقض شده و به مجتمعی چند وجهی و تمام و کمال در آمده است. یعنی در اینجا نه فقط خرید کردن بلکه تفریح و وقت گذرانی با همراهان هم امکان‌پذیر است. بنابراین اگر نتوانستید چیزی بخرید اصلا ناراحت نباشید کارهای دیگری وجود دارد که در صورت تمایل بتوانید انجام دهید. خوشبختانه خانواده‌های دارای فرزند می‌توانند به منطقه بازی کودکان بروند و اجازه دهند تا دلبندشان فارغ از هیجان خرید به دنیای ماجراجویانه خودش بپردازد. به علاوه این مجتمع بزرگ ۲۶ طبقه دارای سالن بدن سازی و تناسب اندام هم است که مخصوصا برای ساکنین برج حائز اهمیت است و می‌توانند در آن وقت بگذرانند و تمرینات روزانه‌شان را دنبال کنند. پس اگر فرصت رفتن به مکان‌های تفریحی استانبول را در طول سفر خود ندارید اصلا نگران نباشید.

در این مرکز خرید تعدادی کافه و رستوران وجود دارد که برخی از آن‌ها مانند کافه استارباکس بسیار معروف و نام ‌آشنا هستند. در واقع انواع هایپرمارکت‌ها، رستوران‌های فست فودی، رستوران‌ برای صرف غذاهای ترکی مناسب هر ذائقه‌ در استانبول و انواع کافه‌های مدرن و جذاب در این مرکز خرید در دسترس وجود دارد که می‌توانید هر زمان گرسنه و خسته بودید به یکی از آن‌ها پناه ببرید. به علاوه بخشی از این محیط تجاری به سالن‌های نمایشگاهی مد، کارگاه‌های آشپزی و کارگاه‌های آموزشی اختصاص دارد.

 

تفریح در پارک آبی آکوا مارین استانبول

مجموعه اقامتگاهی kempinski Residences

در این مجتمع ۲۶ طبقه‌ای مدرن ۱۶۰ واحد آپارتمانی لوکس و مدرن با نمای زیبا و دیدنی استانبول وجود دارد که گردشگران می‌توانند برای مدت کوتاه و یا طولانی‌تر آن را اجاره کرده و به جای هتل در محیط خصوصی خودشان اقامت داشته باشند. به دلیل امکانات کاملی که در سطح بهترین هتل‌ها قرار دارند خیلی‌ها تمایل دارند به جای رفتن به هتل در این واحدها اقامتی آسوده داشته باشند.

چگونه به مرکز خرید آستوریا بروید

فرقی نمی‌کند در میدان تکسیم هستید یا هر جای دیگر، شما برای رسیدن به این مرکز خرید باید سوار خط متروی M2 شوید و در ایستگاه Gayrettepe (گایرتپه) پیاده شوید. سپس مسیری را در تعقیب تابلوهای راهنمای "به سمت مرکز خرید آستوریا" باید پیاده بروید. شما می‌توانید با مترو و با کم‌ترین هزینه به راحتی خودتان را به این مرکز خرید برسانید و قبل از آن از بهترین تفریحات در خیابان تکسیم استانبول لذت ببرید.

 

۶ تفریح بهاری در سفر به استانبول

آدرس: Esentepe, Büyükdere Cd., 34394 Şişli/İstanbul, Turkey

تلفن: 2222 215 212 90+

۱۹ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران