معرفی مرکز خرید واترگاردن استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
معرفی مرکز خرید واترگاردن استانبول

مراکز خرید به صورت کلی یک سری پارامترهای استانداردی دارند که این روزها این اصول اولیه شکسته شده و شکلی دیگر به خود گرفته است. شهرهای بزرگ و گردشگرپذیر نیز همیشه در شکستن این اصول اولیه پیشتاز بوده‌اند و به همین خاطر مراکز خاص و جالبی را در تور بانکوک، تور دبی و توراستانبول می‌بینید که تنها یک مرکز خرید نیستند.

یکی از نمونه‌های عالی در استانبول، مرکز خرید واترگاردن است که کاملا پا را فراتر گذاشته و به یک مجموعه‌ی خرید و سرگرمی بدل شده است. اگر تا به حال اسم واترگاردن استانبول را نشنیده‌اید، حتما مقاله‌ی امروز ما را دنبال کنید تا با یکی از جذاب‌ترین جاهای استانبول برای گردشگران آشنا شوید.

 

واترگاردن استانبول، بزرگ، زیبا و متنوع

مرکز خرید و سرگرمی واترگاردن استانبول مکانی متفاوت در این شهر است که در سال 2016 ساخته شده و از جمله جدیدترین مراکز خرید در استانبول به شمار می‌آید. این مکان در یک زیربنای بسیار بزرگ بنا شده و با یک آبنمای بزرگ که خط زیپلاینی طولانی بالایش وجود دارد و انبوهی از فروشگاه‌های مختلف، جایی عالی برای خرید به نظر می‌آید.

اما بخش جذاب در مورد واترگاردن، وجود انواع بخش‌های تفریحی در این مرکز است که شمایلی نو، متفاوت و مفرح به آن بخشیده است. واترگاردن استانبول در آتاشهیر و در بخش آسیایی استانبول واقع شده و مساحت آن به 165 هزار متر می‌رسد و بیش از 150 فروشگاه، انواع رستوران‌ها و ... را دارد که ما در ادامه به معرفی بخش‌های مختلف از آن می‌پردازیم.

فروشگاه‌ها و بخش‌های تجاری واترگاردن استانبول

 همانطور که گفتیم مجموه واترگاردن دارای بیش از 150 فروشگاه مختلف است. این فروشگاه‌ها تلفیقی از برندهای داخلی و خارجی بوده که تنوعی بسیار خوب به آنجا داده است. خیلی از فروشگاه‌ها به پوشاک اختصاص داده شده و برندهایی همچون ماوی و کوتون را می‌بینید که با غرفه‌هایی بزرگ، تجربه‌ای بسیار خوب از خرید را برایتان به همراه خواهند داشت.

فروشگاه‌های لوازم خانگی، لوازم آرایش، پوشاک و اسباب‌بازی کودکان و خیلی چیزهای دیگر نیز دیگر غرفه‌های این مرکز خرید بزرگ را تشکیل می‌دهند. جالب این که در کنار سوپرمارکتی بزرگ، فروشگاهی برای ارائه محصولات کشاورزی اورگانیک و محلی نیز در واترگاردن وجود دارد.

 

مرکز خرید کانیون استانبول را بهتر بشناسید

بخش‌های تفریحی در واترگاردن استانبول

وقتی به تور استانبول می‌روید، مسلما یکی از چیزهایی که به دنبالش خواهید بود، تفریح کردن و رفتن به سراغ پارک‌های بازی است. مجموعه واترگاردن انواع این تفریحات را در یک محیط برایتان فراهم آورده تا بتوانید حداکثر استفاده از زمان خود را ببرید. اولین چیزی که چشم شما را در این محل به خود معطوف می‌کند، آبنمای بزرگی است که شب‌ها با نمایش عالی آب و موزیک و نور، یک شو فوق‌العاده برای مهمانانش برپا می‌کند. همچنین بالای این آب نما یک خط زیپلاین نصب شده که با مبلغی نسبتا مناسب، می‌توانید سوار آن شده و از بالای آبنما حرکت کنید.

اگر با فرزندان خود به سفر استانبول آمده‌اید، بهتر است سری به پارک کارتون نتوورک بزنید. این مکان برای کودکان و نوجوانان مناسب بوده و می‌توانند همراه با شخصیت‌های کارتون‌های محبوب خود، بازی‌ها و فعالیت‌های متفاوتی را انجام دهند. اما برای این که بتوانید هیجانی عالی را برای تمامی اعضای خانواده به همراه داشته باشید، بهتر است سری به پارک اوکو (OKKO) بزنید که شامل پارک ترامپولین و چندین بازی متنوع برای سنین مختلف است و همچنین این امکان را بهتان می‌‌دهد تا روی یک تاب بزرگ بالای واترگاردن سواری کنید.

 

راهنمای خرید لباس در استانبول

OKKO همچنین یک پارک بازی‌های هیجان انگیز نیز دارد که شامل بازی‌هایی همچون راه رفتن روی پل معلق، بالا رفتن از دیوار و طناب و کارهای این چنینی می‌شود. مکان‌های تفریحی در واترگاردن به همینجا ختم نمی‌شود و بعد از آن تازه باید به سراغ پارک بازی Playland بروید. جایی که انواع بازی‌های میزی، دیجیتال و کودکانه در آن واقع شده و به راحتی ساعت‌ها شما را مشغول خود نگه می‌دارد. تازه در کنار همین پارک، یک سالن بولینگ عالی نیز واقع شده که اگر حالی برایتان ماند، می‌توانید به سراغ آن نیز بروید.

غیر سالن بزرگ کنسرت و تئاتر واترگاردن با نام دورو آتاشهیر و همچنین مجموعه‌ی بزرگ بازی‌های کامپیوتری رقابتی که بازی‌های بازرگی در سطح جهانی در آن برگزار می‌شود و شما می‌توانید تماشاگرش باشید، این مکان یک مجموعه‌ی سینمایی عالی با 8 سالن دارد که این سالن‌ها شامل پرده های سه بعدی، دو بعدی، سالن مخصوصا انیمیشن و همچنین سالن‌ VIP با ظرفیت بسیار پایین و پذیرایی نیز می‌شوند.

خیابان نوستالژی و رستوران‌ها و کافه‌های واترگاردن استانبول

یکی از چیزهای جالب در مجموعه واترگاردن، خیابانی کوتاه است که در آن‌جا ساخته و اسمش را نوستالوژی گذاشته‌‌اند. در این خیابان رستوران‌ها و کافه‌هایی قرار دارند که عموما برند آن‌ها قدمتی طولانی داشته و اسمی آشنا در استانبول هستند. در مجموع اما چندین و چند رستوران و کافه‌ی مختلف در واترگاردن وجود دارد که انواع خوراکی‌ها از جاهای مختلف دنیا را برایتان تهیه می‌کنند.

در این بین برندهای محبوبی همچون برگر کینگ، KFC، استارباکز، و هانگر نیز هستند که می‌توانید آن‌ها را برای خوردن فست فود یا یک قهوه‌ی خوشمزه انتخاب نمایید.

 

۵ مرکز خریدی که باید در استانبول ببینید

۲۹ شهریور ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 26 خرداد 1400)

نظرات کاربران