معرفی هتل‌های نزدیک به فرودگاه استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
معرفی هتل‌های نزدیک به فرودگاه استانبول

آن‌هایی که برای مدتی کوتاه به استانبول سفر می‌کنند، سفری کاری به این شهر را تجربه خواهند کرد و یا همراه تور استانبول نیستند، بیشتر سعی می‌کنند تا در هتل‌های نزدیک به فرودگاه سکونت داشته باشند. هتل‌های خوب زیادی نیز اطراف فرودگاه استانبول وجود دارد که ما در این نوشته بعضی از آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

YOTEL – Airport Hotel

این برند معروف انگلیسی، هتلی نزدیک به فرودگاه جدید استانبول دارد که در واقع از دو بخش کاملا مجزا درست شده و سر جمع ۴۵۱ اتاق کوچک اما بسیار شکیل و عالی را شامل می‌شود. فضای لابی آن بزرگ و زیبا بوده و امکانات خوبی برای تفریح، خوردن غذا و نوشیدنی و همچنین تماشای تلوزیون دارد. بسیاری از اتاق‌ها کوچک و البته با امکانات رفاهی کامل هستند و در آن‌ها از رنگ‌بندی شاد استفاده شده. همچنین شما می‌توانید اتاق‌ها بزرگ‌تر با گنجایش نفرات بیشتر را نیز سفارش دهید که عموما در آن‌ها از یک تخت دو نفره و یک تخت دو طبقه دیگر استفاده شده است.

 

رسیدن به تقسیم از فرودگاه جدید استانبول

آدرس: Tayakadın Mahallesi, Terminal Caddesi No:1, Arnavutköy

 

Durusu Club Hotel

Durusu Club Hotel را شاید بهترین هتل در نزدیکی فرودگاه استانبول باید به حساب آورد. یک مکان زیبا و بزرگ با فضایی سرسبز و آرامش بخش که در آن از امکانات مدرن و جذابی استفاده شده است. تمامی اتاق‌ها در این هتل دارای امکانات رفاهی کامل، سرویس بهداشتی و حمام زیبا و همچنین گاوصندوق اختصاصی هستند. اتاق‌ها بزرگ و زیبا هستند و پنجره‌ای رو به فضای سبز دارند. همچنین یک استخر عالی، باغ به همراه فضای سبز برای قدم زدن و استراحت و همچنین رستوران اختصاصی نیز در Durusu Club Hotel وجود دارد.

آدرس: Boyalık, Durusu Park Cd., 34283 Arnavutköy

 

Park Inn by Radison Istanbul Odayeri Hotel

این هتل بزرگ و محبوب حدودا یک ربع تا فرودگاه جدید استانبول فاصله داشته و دارای ۹۷ اتاق است که در همگی آن‌ها به همراه فضای کلی هتل، اینترنت پر سرعت بی‌سیم به صورت رایگان در اختیارتان قرار داده می‌شود. Park Inn را باید یک هتل مدرن و زیبا در نظر بگیرید که یک فضای سبز جذاب بالای سقف یکی از ساختمان‌هایش دارد، اتاق‌هایش به شکلی زیبا با نورپردازی فوق‌العاده تزیین شده‌اند، یک استخر عالی در آن وجود دارد و همچنین شما می‌توانید از رستوران اختصاصی، کافه-کتابحانه و بخش‌های متنوع دیگری که در آن قرار داده شده، استفاده کنید.

آدرس: Odayeri Mah. Selcuk, Döngü Sokagi No. 27, 34076 Eyüpsultan

 

Menalo Hotel Premium Istanbul Airport

اگر به دنبال یک هتل شیک، ساده و با قیمت مناسب می‌گردید که یکی دو روزی در نزدیکی فرودگاه در آن اقامت داشته باشید، Menalo احتمالا بهترین انتخاب شما باشد. اتاق‌های این هتل شکیل بوده و نورپردازی جذابی در آن‌ها به کار رفته شده و همگی دارای اینترنت پرسرعت بی‌سیم رایگان، تلوزیون بزرگ و همچنین امکانات رفاهی قابل قبول هستند. این هتل هر روز صبح یک صبحانه عالی به صورت بوفه باز برایتان به همراه خواهد داشت و بعضی از اتاق‌هایش نیز تراس دارند. Menalo دارای رستوران اختصاصی نیز هست و یک باغ کوچک نیز دارد که می‌توانید از آن‌ها نیز بهره ببرید.

 

راهنمای فرودگاه صبیحه گوکچن، استانبول

آدرس: Doktor Hilmi Demirci Caddesi, 34283 Arnavutköy

 

Your Home

Your Home بیشتر از این که یک هتل باشد، یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های استانبول با مجموعه‌ای از خانه‌های کوچک دو اتاقه شیک است که امکانات کاملی از جمله اینترنت رایگان، تلوزیون به همراه کانال‌های ماهواره‌ای، سرویس بهداشتی اختصاصی زیبا و همچنین تراس برای هر کدام از واحد‌ها را به همراه دارد. تراس‌ها یک سری امکانات پایه از جمله صندلی‌های آفتاب گیر در آن‌ها نصب شده اما آشپزخانه به صورت اشتراکی است. این مکان یک باغ کوچک زیبا هم دارد که می‌توانید بعد از ظهر‌ها در آن‌جا استراحت کرده و چای بنوشید.

آدرس: Maraşel fezi çakmak mahallesi Leman sokak Milkent Sitesi c 28 blok daire 4

 

IST Airport Guest House

این هتل حدود ۵ دقیقه از فرودگاه فاصله دارد و از جمله انتخاب‌های عالی در نزدیکی فرودگاه محسوب می‌شود. اتاق‌های IST Airport Guest House شیک و مناسب بوده و فضای نسبتا خوبی دارند. همچنین امکاناتی از جمله تلوزیون، اینترنت پرسرعت بی‌سیم و سرویس بهداشتی و حمام بزرگ و تمیز نیز برایشان در نظر گرفته شده است. انتخاب‌های شما در این مکان کمی محدود است و بین واحد‌هایی که از دو اتاق تشکیل شده‌‌اند و واحد‌های بزرگ خانوادگی می‌توانید یکی را انتخاب کنید. به همین دلیل، این مکان را برای کسانی که به صورت جمعی سفر کرده‌اند بیشتر پیشنهاد می‌کنیم.

 

بهترین هتل‌های منطقه تقسیم استانبول

آدرس: M.Fevzi Cakmak Mah Devran Sok Dskpı no 5 Arnavutkoy, 34283 Arnavutköy

۰۳ شهریور ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 23 تیر 1400)

نظرات کاربران