بهترین هتل‌های محله نیشانتاشی استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین هتل‌های محله نیشانتاشی استانبول

استانبول شهری منحصر به فرد و معروف در دنیا است که به خاطر تنگه بسفر در دو قاره اروپا و آسیا به دو نیم تقسیم شده است. با این که همه شهز زیباست اما مسافران تور استانبول غرق در نیمه اروپایی آن می‌شوند. بشیکشاش یکی از محله‌های قسمت اروپایی شهر است که در منطقه شیشلی استانبول واقع شده است. این محله که یکی از قسمت‌های بسیار قدیمی و لوکس و دیدنی استانبول است از آن دسته از جاهایی است که نباید بازدید از آن را به هیچ وجه از دست بدهید.

 

Ramada Plaza By Wyndham Istanbul City Center

این هتل مجلل که در فاصله کم‌تر از ۲ کیلومتری از میدان تقسیم واقع شده و فاصله پیاده‌روی کمی تا موزه نظامی استانبول و مرکز نمایشگاه و همایش استانبول دارد یکی از بهترین نقاط نیشانتاشی برای اقامت است. این هتل زیبا استخر پشت بام و امکانات آبگرم بازسازی شده را در کنار حمام ترکی ارائه می‌دهد. درست روبروی ملک ورودی به ایستگاه مترو Osmanbey وجود دارد که رفت و آمد را برای شما آسان می‌کند. اتاق‌ها فضایی جذاب و صمیمی دارد و به امکانات مدرنی همچون تلوزیون صفحه تخت با وای فای رایگان، حمام با وان یا دوش و سشوار تجهیز شده‌اند. بعضی از اتاق‌ها دارای یک آشپزخانه یا یک اتاق نشیمن هستند در بعضی اتاق‌ها وان آبگرم نیز وجود دارد. شما می‌توانید در فضای هتل به رستوران Pancaldi بروید و از غذاهای ترکی و بین‌المللی خوشمزه‌ای نوش جان کنید. همچنین صبحانه به صورت بوفه آزاد سرو می‌شود. شما می‌توانید در اتاق بخار مرمر یا سونا استراحت کنید، یا یک ماساژ درمانی دریافت کنید. همچنین یک سالن ورزشی در محل وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا در طول اقامت خود را در فرم خود حفظ کنید.

آدرس: Halaskargazi Cad No 63 Osmanbey, Sisli, Sisli, 34373 Istanbul, Turkey

 

The St. Regis Istanbul

این هتل در قلب محله نیشانتاشی واقع شده و امکانات بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. اتاق‌های این هتل همگی مدرن و راحت و جذاب هستند و به سیستم تهویه هوا، تلوزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای مجهز هستند. برخی از این اتاق‌ها منظره زیبایی از منطقه ارائه می‌دهند. در حمام اختصاصی واحدها حوله، دمپایی و لوازم آرایشی و بهداشتی برایتان گذاشته شده است. نکته متمایزکننده این که در تمامی این ی هتل همگی دارای نقاشی‌ها و مجسمه‌های اصلی از هنرمندان معاصر ترکیه هستند. همچنین سرویس باتلر، ۲ بطری آب و قهوه و چای سازی در هر اتاق به صورت رایگان ارائه می‌شود.

 

تفریح در میدان سلطان‌احمد استانبول

آدرس: Mim Kemal Oke Caddesi No:35 Nisantasi, Sisli, 34367 Istanbul, Turkey

 

Arts Hotel Istanbul - Special Class

این هتل منحصر به فرد زیبا در فاصله کوتاهی از مترو و میدان تقسیم استانبول واقع شده است. با اقامت در اینجا به رستورانی با بهترین غذاها، اینترنت رایگان و پارکینگ (با پرداخت هزینه) و فضایی متفاوت دسترسی خواهید داشت. اتاق‌های با سلیقه تزئین شده دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی و سیستم تهویه هوا هستند. هنگام خیره شدن به دریا یا شهر از یک فنجان چای لذت ببرید و آرامشی عمیق را با اقامت در اینجا تجربه کنید. هر اتاق دارای یک حمام اختصاصی مجهز به دوش است که برای راحتی شما روپوش حمام و دمپایی هم ارائه می‌دهند. از امکانات داخلی لوکس هتل می‌توانیم به سالن بدن‌سازی، حمام و اسپا و سونا نام ببریم. از اینجا شما به نقاط برجسته شهر همچون مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های استانبول، مرکز کنگره استانبول و همینطور بیمارستان‌های Amerikan و Taksim Acibadem دسترسی خواهید داشت.

 

معرفی آجوا هتل سلطان احمد در استانبول

آدرس: Halaskargazi Cad. No:1 Harbiye, Sisli, 34367 Istanbul, Turkey

 

Park Hyatt Istanbul - Macka Palas

هتل ۵ ستاره پارت حایات نیاز به معرفی ندارد زیرا آوازه آن را تمام دنیا شنیده است. این هتل ۵ ستاره شیک اقامت در ساختمانی قدیمی را با المان‌های خلاقانه و نوآورانه امروزی ارائه می‌دهد. اتاق‌های این هتل دلباز و بزرگ هستند و محیطی لوکس با حمام‌های مدرن و شیک ارائه می‌دهند. همچنین سالن غذاخوری The Lounge at Park Hyatt فضایی غیررسمی و در عین حال زیبا را برای صبحانه آرام و صرف غذا در طول روز فراهم می‌کند. همچنین وعده‌های غذایی سبک، میان وعده‌های خوب، چای بعد از ظهر و بهترین دسرها را می‌توان در این غذاخوری مدرن و شیک پیدا کرد. شما می‌توانید برای پر کردن اوقات فراغت‌تان به سالن بدن سازی واقع در هتل بروید و یا برای درمان و از بین بردن درد‌های عضلانی در اسپای مدرن آن ماساژهای درمانگر دریافت کنید.

 

بهترین هتل‌های استانبول رو به بسفر

آدرس: Tesvikiye, Bronz Sokak No: 4, Macka, Sisli, 34367 Istanbul, Turkey

۲۴ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران