بهترین هتل‌های محله کادیکوی استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین هتل‌های محله کادیکوی استانبول

کادیکوی که یکی از محله‌های قدیمی تور استانبول محسوب می‌شود در سمت آسیایی شهر قرار گرفته صدها سال پیش تنها دهکده‌ای خارج از سمت اروپایی و دور از حکومت بیزانس بود. بعدها عثمانی‌ها بر سر کار آمدند، قرن‌ها گذشت و کادیکوی به عنوان بخشی از استانبول به خورد شهرسازی استانبول رفت و به یکی از محلات محبوب آن تبدیل شد. در اینجا سه شنبه بازار، پاساژهای جذاب، خیابان معروف بغداد استانبول و خیلی جاذبه‌های دیگر برای بازدید و کشف کردن وجود دارد که انتظار شما را می‌کشند. همچنین این قسمت شهر آرام‌تر و کم ترافیک‌تر بوده و هتل‌های خوبی نیز برای افرادی که به دنبال آرامش بیشتر هستند ارائه می‌دهد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پرداریم.

 

Wyndham Grand Istanbul Kalamış Marina Hotel

این هتل ۵ ستاره که درست در کنار مارینا کالامیس و پارک کالامیس در سمت آسیایی استانبول قرار دارد، در چند قدمی مارینا فنرباغچه و ورزشگاه فنرباغچه سوکرو ساراچوغلو واقع شده است. از امکانات لوکس و کلاس جهانی آن می‌توان به ۲ استخر روباز، یک استخر سرپوشیده گرم، و یک مرکز اسپا و تناسب اندام به مساحت ۱۱۴۸۳ فوت مربع اشاره کرد. شما می‌توانید پس از تمرین در Shape Club، از ماساژ درمانگران خاور دور در Blue Harmony Spa لذت ببرید. همچنین این هتل نوساز دارای اتاق‌های شیک با منظره دریا، اسکله یا شهر است که تلوزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، پخش‌کننده آیپد، وای‌فای رایگان، چای‌ساز و قهوه‌ساز رایگان، و همچنین ۲ بطری آب ارائه می‌دهند.

همچنین این هتل دارای ۸ رستوران و کافه است که غذاهای بین المللی سرو می کنند. رمینا صبحانه را به صورت بوفه سرو می‌کند، رستوران اوزو بام با مفهوم مدرن خود غذاهای دریایی ارائه می‌دهد و Lobby Lounge و Jigger Kitchen & Bar هر دو کوکتل‌هایی طعم‌های ملایم سرو می‌کنند.

آدرس: Fener Kalamis Caddesi No:38, Kadikoy, Kadikoy, 34726 Istanbul, Turkey

 

Hotel Suadiye

هتل ۴ ستاره سودیه که ساحل سودیه و خیابان معروف بغداد را قطع می‌کند، موقعیتی عالی در کنار دریای مرمره در سمت آسیایی شهر ارائه می‌دهد. میهمانان می‌توانند از مناظر خیره کننده دریا و جزایر پرنس از تراس آن لذت ببرند. این هتل همچنین دارای سونا، مرکز تناسب اندام و وای فای رایگان است. همچنین خیابان پرجنب‌وجوش بغداد با برندهای لوکس متعدد تنها ۲ دقیقه پیاده تا این هتل فاصله دارد. هر یک از اتاق‌های سودیه که به زیبایی مبله شده‌اند، منظره‌ای زیبا از دریا یا باغ دارند. این اتاق‌ها دارای تلویزیون ماهواره‌ای و قسمت نشیمن، تهویه مطبوع و مینی بار هستند.

در حالی که سودیه مجهز به یک قسمت تجاری هم هست، مهمانان آن می‌توانند از ماساژ آرامش بخش استفاده کنند تا خستگی فعالیت روزانه را از تن بیرون کنند. هچین در این هتل روز را منوی بوفه صبحانه آغاز می‌کنند در حالی که برای ناهار و شام منوی الاکارته در داخل یا روی تراس با چشم‌اندازهای دیدنی دریا و جزایر پرنس ارائه می‌شود. لابی بار نیز جایی است که می‌توانید برای شب نشینی‌های بعد شام به آن پناه ببرید.

 

معرفی هتل پنج ستاره و لوکس Elite World در استانبول

آدرس: Bagdat Caddesi Plajyolu Sokak No:25 Suadiye, Kadikoy, 34740 Istanbul, Turkey

 

DoubleTree By Hilton Istanbul

این هتل ۵ ستاره که با پای پیاده تنها ۴ دقیقه از ساحل فاصله دارد توسط مغازه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های متعدد احاطه شده است. اتاق‌های جادار این هتل دارای پنجره‌های سرتاسری هستند که به زیبایی مبله شده و بیشتر اتاق‌ها دارای منظره دریا هستند. در حالی که برخی از اتاق‌ها به سالن Executive Lounge دسترسی دارند و یا در برخی اتاق‌ها حمام آبگرم و دستگاه اسپرسوساز وجود دارد اما همگی آن‌ها دارای سیستم تهویه مطلوب هوا، تلوزیون صفحه تخت، مینی‌بار، اینترنت و تلفن هستند.

هتل هیلتون یک باشگاه تنهاسب اندام برای مهمانانی که درطول سفر ورزش می‌کنند هر نظر گرفته همچنین اسپای المنتال شامل سونا، انواع ماساژ از طرف ماساژورهای حرفه‌ای خاور دور، و حمام ترکی است. رستوران دابل و کافه و بار La Gazetta طیف وسیعی از غذاهای لذیذ را با گزینه‌های غذاخوری در فضای داخلی و خارجی سرو می‌کند. درست رو به شبه‌جزیره تاریخی، می‌توانید در حین نوشیدن یک نوشیدنی خنک یا یک میان‌وعده سبک در استخر و بار اینفینیتی پشت بام، آفتاب بگیرید.

آدرس: Caferaga Mah. Sozdener Cad. No:31 Kadikoy, Kadikoy, 34710 Istanbul, Turkey

 

Holiday Inn Istanbul - Kadikoy, an IHG Hotel

هتل هالیدی استانبول هتلی ۴ ستاره است که در فاصله ۶ کیلومتری از برج مایدن واقع شده است. این هتل دارای امکانات مدرن و سطح بالای خوبی است و مرکز تناسب اندام و خدمات حمام و اسپا ارائه می‌دهد اگرچه خبری از استخر در آن نیست. همه اتاق‌های این دارای تلوزیون صفحه تخت، سیستم تهوه هوا، اینترنت رایگان، مینی‌بار و دمپایی هستند. همچنین برای راحتی بیشتر حمام خصوصی همراه با حوله و لوازم آرایش رایگان نیز در دسترس قرار داده شده است.

 

هتل شانگری لا بسفروس استانبول

آدرس: Egitim Mah. Poyraz Sok. No: 6 Kadikoy, Kadikoy, 34722 Istanbul, Turkey

 

Hilton Istanbul Kozyatagi

این هتل ۵ ستاره لوکس در منطقه تجاری بخش آسیایی استانبول واقع شده است و تا ایستگاه مترو و شاتل فرودگاه صبیحه گوکچن ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد. اتاق‌های مهمان غیرسیگاری هیلتون استانبول کوزیاتاگی با مبلمان شیک دارای تلویزیون صفحه‌تخت ۴۲ اینچی با کانال‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع، مینی‌بار و کتری برقی هستند و اتو و گاوصندوق استاندارد در هر واحد وجود دارد.

رستوران-بار و سالن الشرق غذاهای سنتی خاورمیانه و منوی قلیان را ارائه می‌دهد. غذاهای فرانسوی و ترکی را می‌توانید در Mon Amour به همراه برنامه‌های سرگرمی زنده مانند موسیقی زنده میل کنید. همچنین دو مورد کافه نیز برای وقت گذرانی و سفارش نوشیدنی هم در این هتل وجود دارد. اسپای هتل هیلتون درمان‌های متفاوتی را برای ناراحتی‌های خاص شما ارائه می‌دهد و به بازیابی سلامت، تندرستی و تعادل بهینه کمک می‌کند. همچنین دارای ۶ اتاق خصوصی درمانی و مجموعه ماساژ زوجین است. شما می‌توانید در حمام ترکی یا شنا در استخر سرپوشیده استراحت کنید. مهمانان همچنین از باشگاه رایگان ۲۴ ساعته، سونا و جکوزی بهره مند می‌شوند.

آدرس: Sahrayicedit Mah. Batman Sok No:4, Kadikoy, 34734 Istanbul, Turkey

 

Byotell Hotel Istanbul

این هتل ۵ ستاره که در منطقه تجاری در بخش آسیایی استانبول واقع شده است، اتاق‌های بزرگی را در منطقه تجاری کوزیاتاگی ارائه می‌دهد. این اتاق‌های مهمان در برج دیواری شیشه‌ای Byotell واقع شده‌اند و چشم‌اندازی پانوراما از شهر دارند. تلویزیون‌های صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و مبلمان مدرن تنها برخی از امکانات مدرن اتاق هستند. در حالی که از امکانات این هتل می‌توان به سالن تناسب اندام اشاره کرد بایتل آسیا دارای یک مرکز سلامتی پیشرفته است که کلاس‌های پیلاتس، اسپینینگ و ایروبیک را ارائه می‌کند. میهمانان می‌توانند در استخر سرپوشیده آب تنی کنند یا در اسپا با سونا و ماساژ استراحت کنند. همچنین شما می‌توانید از شیرینی های انحصاری و قهوه‌های تازه دم در شیرینی پزی واقع در هتل نیز لذت ببرید.

 

بهترین هتل‌های محله شیشلی استانبول

آدرس: Saniye Ermutlu Sok. No:3 Kozyatağı Kadıköy, Kadikoy, 34742 Istanbul, Turkey

 

Hotel Bossuite Business

هتل Bossuite Business با امکانات مناسب و کاملی همچون یک رستوران، کافه، یک سالن مشترک و باغ از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و با ارائه اتاق های خانوادگی، و تراس محیط دلچسبی برای تمامی گروه‌های مسافران تور استانبول فراهم می‌آورد. این هتل همچنین میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی هم در دسترس مهمانان خود قرار داده است. این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با میز، چای خوری برقی، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. در نهاین اضافه کنیم که صبحانه آلاکارته هر روز در این اقامتگاه در دسترس است.

آدرس: Rasimpaşa mahallesi Yavuztürk Sokak No: 21, Kadikoy, 34716 Istanbul, Turkey

 

The Marmara Suadiye Residence

این هتل که ۳ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد آپارتمان‌های خود را با چشم اندازی از دریای مرمره، دکوراسیون با کیفیت و با موقعیت مکانی مطلوب ترکیب می‌کنند و برای اقامت کوتاه مدت و بلندمدت در استانبول جایی عالی فراهم می‌آورد. این اقامتگاه که در منطقه خرید محبوب در سمت آسیایی استانبول واقع شده است، شامل ۳۲ آپارتمان بزرگ و با خدمات کامل است. یک وعده غذایی را در آشپزخانه باز خود آماده کنید یا در قسمت لژ به استراحت بپردازید این انتخاب کاملا به شما داده شده است. در فضای آپارتمان‌ها برای راحتی و احساس امنیت بیشتر از رنگ‌های روشن استفاده شده و امکانات کاملی در تمامی آن‌ها همچون آشپزخانه مجهز، اتاق خواب کامل، فضای نشیمن و تلوزیون و اینترنت در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید از بالکن خود بیرون را تماشا کنید یا ایمیل‌هایتان را از طریق اینترنت بی سیم رایگان بررسی کنید.

آدرس: Bagdat Cad. 435, Suadiye, Kadikoy, 34740 Istanbul, Turkey

 

The Bostancı Otel

هتل بوستانچی در استانبول، در فاصله ۱۰ کیلومتری از برج مایدن، دارای امکاناتی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، بار و سالن استراحت مشترک است. هر اقامتگاه در این هتل ۴ ستاره دارای منظره شهر است و مهمانان می توانند از دسترسی به باغ و مرکز آبگرم و سلامتی لذت ببرند. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان نیز هست. اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و کتری هستند و حمام خصوصی شامل سشوار و لوازم آرایش رایگان و دمپایی نیز برای رفاه بیشتر مهمانان فراهم شده است. در تمامی واحدها میز و کمد لباس نیز ارائه شده تا شما در مدت اقامتتان حس کنید در خانه خودتان هستید. هر روز صبح در هتل با بوفه صبحانه شروع می‌شود. شما می‌توانید تمام روز را بگردید سپس برای رفع خستگی به سونای واقع در هتل پناه ببرید.

 

اقامت در هتل‌های ۴ ستاره آکسارای استانبول

آدرس: Bostancı Mehmet şevket paşa cad. No 20, Kadikoy, 34744 Istanbul, Turkey

۰۸ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران