بهترین هتل‌های منطقه فاتح استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین هتل‌های منطقه فاتح استانبول

تور استانبول پر از شگفتی و جاهای دیدنی بسیار زیبا و زنده است که تاریخ را به زمان حال پیوند زده‌اند. فاتح در استانبول به عنوان یکی از مهم‌ترین و توریستی‌ترین نقاط شهر میزبان جاذبه‌های تاریخی برجسته‌ای مثل ایاصوفیه بوده و با گالری‌های هنری و کافه‌های دنج صمیمی پر شده است. برای افرادی که می‌خواهند به جاهای اصلی و دیدنی شهر دسترسی راحتی داشته باشند، با چند دقیقه قدم زنی به بازار بزرگ استانبول برسند و فرصت‌های کافه گردی و خرید داشته باشند، منطقه فاتح انتخابی عالی محسوب می‌شود. در اینجا نگاهی به بهترین هتل‌های این قسمت از شهر می‌اندازیم.

 

Romance Istanbul Hotel Boutique Class

این هتل فوق‌العاده لوکس و زیبا با یک موقعیت جغرافیایی عالی و منحصر به فرد در فاصله چند دقیقه‌ای از بازار بزرگ قرار گرفته که بی‌نهایت فرصت خرید و کاوش را در اختیار شما قرار می‌دهد به علاوه شما می‌توانید به راحتی تا مسجد آبی استانبول بروید و از مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی که همگی در فاصله کمی از هم واقع شده‌اند دیدن کنید. اتاق‌های این هتل نیز هر کدام در نوع خودشان همچون اثری هنری در نهایت ظرافت و سلیقه طراحی شده‌اند. این اتاق‌ها دارای سیستم تهویه هوا، مبلمان چوبی و آثار هنری، مینی بار و تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای هستند و حمام خصوصی با لوازم بهداشتی و دمپایی، حوله و سشوار نیز در دسترس قرار گرفته است. رستوران Alaturca غذاهای بین‌المللی و غذاهای سنتی ترکی سرو می‌کند و کافه داخل هتل سالاد و غذاهای سبک‌تر سرو می‌کند به علاوه انواع نوشیدنی‌ها در بار ارائه می‌شود. همچنین شما می‌توانید در کلاس‌های آشپزی، سالن استخر و سونا سرگرم شوید.

 

بهترین رستوران‌های منطقه فاتح استانبول

آدرس: Hudavendigar cad. 5 Sirkeci, Fatih, 34112 Istanbul, Turkey

 

Miss Istanbul Hotel & Spa

این هتل ۴ ستاره شیک و زیبا که در فاصله ۵۰۰ متری از موزه باستان شناسی استانبول قرار گرفته است. از جمله نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل می‌توان به آب انبار باسیلیکا، گرند بازار و برج کنستانتین اشاره کرد. این هتل دارای امکانات رفاهی جذابی همچون استخر روباز فصلی، وای‌فای رایگان و مرکز آبگرم و درمان بوده و اتاق‌های آن مجهز به فضای نشیمن، کتری، سیستم تهویه هوا، تلوزیون و حمام اختصاصی است. صبح را می‌توانید در بوفه صبحانه از غذاهای خوشمزه‌ بخورید و برای ناهار و شام در رستوران هتل غذاهای ترکی فوق‌العاده‌ای را نوش جان کنید. به علاوه برای اوقات فراغت‌تان می‌توانید از امکانات داخلی هتل همچون وان آب گرم، سونا و حمام ترکی استفاده کنید.

آدرس: Hoca Paşa Mahallesi, Darüssade Sk. No: 3 34110 Sirkeci Fatih İstanbul, Fatih, 34110 Istanbul, Turkey

 

Skalion Hotel & SPA

هتل اسکالیون واقع در ۸۰۰ متری بازار بزرگ، ظرافت و تجمل را با نقاشی‌های روغنی اصیل رنگ آمیزی شده در سراسر هتل ترکیب کرده است. این هتل دارای اتاق‌های راحت و لابی بار برای استراحت است و وای‌فای رایگان در همه مناطق قابل دسترسی است. همه واحدهای هتل دارای مبلمان مدرن و دارای کتری برقی با چای و قهوه رایگان، تهویه مطبوع هوا ، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره ای هستند. حمام خصوصی دارای دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است و در صورت درخواست امکانات اتوکشی با کمی هزینه ارائه می‌شود. هر روز صبح صبحانه در بوفه فضای باز با تنوع زیاد غذا در دسترس بوده و همچنین می‌توانید از نوشیدنی‌های گوارا در بار لابی لذت ببرید. به علاوه می‌توانید برای اوقات فراغت‌تان از حمام بخار، سونا، حمام ترکی یا ماساژ آرامشبخش لذت ببرید.

 

هتل‌های ۵ ستاره شاخ طلایی استانبول

آدرس: Mimar Hayrettin Mah. Ciftegelinler Cad. No:6 Kumkapi Sultanahmet Fatih, Fatih, 34126 Istanbul, Turkey

 

Boutique Saint Sophia

بوتیک هتل ۴ ستاره سنت سوفیا در ساختمانی متعلق به قرن ۱۹ ساخته شده که در سال ۲۰۱۳ به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل دارای منظره‌ای خیره کننده رو به حیاط ایاصوفیه استانبول دارد و اتاق‌های مجلل تزئین شده با چوب مرمر و چوب ساج را ارائه می‌دهد. با اقامت در اینجا تنها چند دقیقه با آب انبار باسیلیکا و موزه ایاصوفیه فاصله خواهید داشت. اتاق‌های بوتیک هتل سنت سوفیا شامل تهویه مطبوع و ایستگاه اتصال آیپد بوده و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار رایگان و وای‌فای رایگان ارائه می‌دهند. حمام‌های مرمری با دیوارها و کف‌های کاشی کاری شده Bianco Carrara دارای سرویس بهداشتی بولگاری هستند. سوفیا پیتا کافه هتل انواع مختلفی از نوشیدنی‌های ترکی و بین‌المللی را ارائه می‌دهد در حالی که صبح‌ها در رستوران صبحانه الاکارت سرو می‌شود.

آدرس: Alemdar Cad.no:2 Sultanahmet, Fatih, 34122 Istanbul, Turkey

 

Best Western Empire Palace Hotel & Spa

این هتل درجه یک واقع در حاشیه منطقه سلطان احمد استانبولیکی از انتخاب‌های عالی برای اقامت و گذران در تور استانبول است. اتاق‌های هتل دارای دکوراسیونی با الهام از معماری ترکی بوده و شامل تختخواب‌های بلند، تلویزیون ماهواره‌ای و نشیمن با میز کار هستند و حمام مجهز به سشوار ارائه می‌دهند. هتل روبروی پارک گلخانه و کاخ توپکاپی واقع شده و فرصت‌های خوبی برای گشت و گذار در اطراف را ارائه می‌دهند.

 

مرکز خرید متروسیتی در استانبول

آدرس: Hocapasa Mah. Hudavendigar Cad. No: 17/19 Sirkeci, Fatih, 34110 Istanbul, Turkey

۰۷ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران