بهترین هتل‌های منطقه بی‌اغلو استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین هتل‌های منطقه بی‌اغلو استانبول

بی‌اغلو یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های توریستی استانبول است که خود از ۴۵ محله مسکونی جذاب و دیدنی تشکیل شده است. بی‌اغلو پر از جاذبه‌های تاریخی و دیدنی، موزه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های مختلف بوده و شرایط فوق‌العاده‌ای برای اقامت به بازدیدکنندگان تور استانبول می‌دهد. بی‌جهت نیست که بیشتر افرادی که از این شهر دیدن می‌کنند برنامه اقامت در بی‌اغلو را در سر می‌پرورانند. این منطقه به قدری پر رفت و آمد و معروف است که در طول شبانه روز چند میلیون نفر از آن دیدن کرده و همیشه پر از جمعیت و شلوغی است. اگر می‌خواهید در بین جاذبه‌های اصلی شهر باشید و کم‌تر مجبور به استفاده از لوازم نقلیه شوید بی‌اغلو جایی است که باید در آن اقامت کنید. ما در ادامه به معرفی بهترین هتل‌های این منطقه پر زرق و برق اروپایی می‌اندازیم.

 

Hotel DeCamondo Galata

این هتل بسیار محبوب با بار و تراسی جذاب تنها در چند متری برج گالاتا و کمی بیش از ۱.۲ کیلومتری بازار ادویه واقع شده است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان اشاره کرد. این اقامتگاه خدمات دربان، خدمات بلیط و صرافی را برای مهمانان ارائه می‌دهد. هر روز صبح در هتل صبحانه قاره‌ای و الاکارته سرو می‌شود همچنین شما می‌توانید هنگام غروب خورشید به تراس هتل بروید و از تماشای منظره بی‌اغلو و نوشیدنی مورد علاقه‌تان لذت ببرید. اتاق‌های این هتل همگی شیک با دکوراسیونی مینیمالیستی و بسیار جذاب است. تضاد رنگ تیره چوب و پارچه‌های سفید در همان دم احساس راحتی را به شما القا می‌کند. در تمامی اتاق‌ها سیستم تهویه هوا، میز کار، تلوزیون صفحه تخت و اینترنت در دسترس بوده و سرویس بهداشتی همراه با دوش بارانی و لوازم ضروری در تمامی واحدها قرار داده شده است.

 

برترین هتل‌های استانبول در سال ۲۰۲۱

آدرس: Felek Sokak No.2, Beyoglu, 34421 Istanbul, Turkey

 

The Halich Hotel Istanbul Karakoy

این هتل ۴ ستاره جذاب که در کاراکوی واقع شده با مناظره خیره کننده از دریا و امکانات دلخواهی اقامتی بسیار دلچسب برای مهمانان خود فراهم می‌آورد. همچنین این هتل در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی تا برج گالاتا، دقیقه پیاده تا بازار ادویه و مسجد سلیمانیه استانبول فاصله دارد. اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق و حمام خصوصی با دوش، دمپایی و سشوار هستند. هتل هالیچ استانبول کاراکوی اقامتگاه‌های خاصی را با چشم انداز شهر فراهم می‌کند و هر اتاق دارای چای خوری برقی و ملحفه و حوله است. به علاوه هر روز صبح در این هتل با صبحانه بوفه آغاز می‌شود. همچنین شما برای استراحت و لذت بردن از هوای مطلوب می‌توانید به تراس هتل بروید.

آدرس: Emekyemez, Tersane Caddesi No:102, Beyoglu, 34421 Istanbul, Turkey

 

O'Pera Okanlı Suites

این هتل ۴ ستاره لوکس و جذاب اتاق‌هایی با چشم انداز زیبای رودخانه‌ای ارائه می‌دهد و در فاصله ۸ دقیقه‌ای برج گالاتا و ۱۵ دقیقه‌ای خیابان استقلال قرار گرفته است. اتاق‌ها مجهز به تهویه‌ی مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه کاملا مجهز با ناهارخوری و حمام اختصاصی با دمپایی هستند. همچنین برخی از واحدها دارای قسمت نشیمن و/یا پاسیو نیز هستند. هر روز صبح در این هتل با سرو صبحانه قاره‌ای آغاز می‌شود. برای افرادی که حیوانات خانگی دارند خبر خوب اینکه می‌توانند در اقامتی راحت حیوان خانگی خود را در این هتل و در کنار خود داشته باشند.

آدرس: Çatmamescid Mah. Çatmamescid Çeşme Sok. Okanlı Apt. No: 12 Beyoğlu, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

 

Witt Istanbul Suites

وبت هتل اقامتگاهی ۴ ستاره و مدرن است که در منطقه جهانگیر واقع شده و اتاق‌هایی لوکس از مهمانان خود میزبانی می‌کند. اتاق‌های شیک و لوکس هتل Witt Istanbul دارای فضای داخلی به سبک مدرن هستند که با کف پارکت و مبلمان چوبی ارگانیک تزئین شده است. هر اتاق دارای وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با دستگاه پخش دی‌وی‌دی، و آشپزخانه کوچک با دستگاه نسپرسو هستند. هر روز صبح، میهمانان می‌توانند از یک صبحانه خانگی تهیه شده با مواد محلی و ارگانیک، از جمله صبحانه سنتی ترکی مانند زیتون ترشی و پنیر سفید لذت ببرند. به علاوه سرویس اتاق ۷ روز هفته به صورت شبانه روزی در دسترس است. فضاهای عمومی این هتل محدود به لابی بار دنجی است، که مهمانان می‌توانند کتابی انتخاب کنند یا از Apple iMac برای بررسی ایمیل‌های خود و گشت و گذار در وب استفاده کنند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به باغ تراسی جذاب و دل‌انگیز و پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد.

 

بهترین هتل‌های محله سیرکجی در استانبول

آدرس: Defterdar Yokusu No:26 Cihangir, Beyoglu, 34433 Istanbul, Turkey

 

Fragments Hotel

این یکی دیگر از هتل‌های ۴ ستاره و لوکس بی‌اغلو است که اتاق‌هایی لوکس و چشم اندازی دیدنی به شهر ارائه می‌دهد. هتل فراگمنت تنها ۹ دقیقه با گالاتا فاصله دارد دسترسی بسیار راحتی به نقاط دیدنی اصلی ارائه می‌دهد که به راحتی با چند دقیقه پیاده روی در دسترس قرار می‌گیرند. این هتل ۴ ستاره دارای میز تور و فضای نگهداری چمدان است و پذیرش ۲۴ ساعته، حمل و نقل فرودگاهی، سرویس دربان و وای فای رایگان در سراسر هتل نیز ارائه می‌دهد. همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، چای خوری برقی، مینی بار، دوش، دمپایی و کمد هستند. این اتاق‌ها چیزهای بیشتری مثل گاوصندوق نیز در دسترس قرار می‌دهند در حالی که برخی از آن‌ها منظره دریا دارند. هر روز صبح صبحانه رایگان در هتل سرو می‌شود اما خبری از رستوران برای سرو ناهار و شام نیست. البته در کل منطقه انتخاب فراوانی برای غذا خوردن پراکنده شده است. همچنین از نقاط محبوب نزدیک هتل می‌توان به خیابان استقلال، میدان تقسیم و برج ساعت دلماباغچه اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول است که ۳۰.۶ کیلومتر از هتل فاصله دارد.

آدرس: Firuzağa Mahallesi Defterdar Yokuşu No :19 / 1 Cihangir/Taksim, Beyoglu, 34425 Istanbul, Turkey

 

Walton Gardens Pera

هتل والتون گاردنز یکی از هتل‌های لوکس و محبوب در بی‌اغلو است که در فاصله ۷ دقیقه پیاده تا خیابان استقلال و نیم کیلومتر از میدان تقسیم واقع شده است. این هتل دارای اقامتگاه‌هایی با وای‌فای رایگان، تهویه مطبوع، بار و سالن استراحت مشترک بوده و پارکینگ اختصاصی در محل را در دسترس قرار داده است. واحدهای این هتل همگی لوکس بوده و دارای کف چوبی هستند و آشپزخانه کاملا مجهز با یخچال، ناهارخوری، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره ای، و حمام اختصاصی با دوش و دمپایی را در دسترس قرار داده‌اند در حالی که برخی از واحدها دارای قسمت نشیمن و/یا پاسیو هستند. صبح‌ها در هتل صبحانه قاره‌ای یا ایتالیایی سرو می‌شود و بعد می‌توانید به گردش در منطقه بپردازید. همچنین برای رفع خستگی می‌توانید در جکوزی ارائه شده در داخل هتل استراحت کرده و خستگی‌های روز را در کنید. همچنین والتون تراس و باغی زیبا برای لذت بردن از هوای باطراوت هم ارائه داده است. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی باغ والتون پرا شامل برج گالاتا، برج ساعت دلما باغچه و مرکز کنگره استانبول می‌شود.

 

اقامت در هتل‌های ۴ ستاره آکسارای استانبول

آدرس: Hamalbaşı Caddesi no 22, Beyoglu, 34421 Istanbul, Turkey

 

Pera Palace Hotel

کاخ پرا که در سال ۱۸۹۲ توسط معمار فرانسوی-عثمانی الکساندر والوری تأسیس شد، یک هتل موزه خاص است که به سبک‌های نئوکلاسیک، هنر نو و شرقی طراحی شده است. این هتل مناظر فوق العاده‌ای از شاخ طلایی، یک استخر سرپوشیده، و اتاق‌های مجلل با منظره شهر در منطقه تاریخی پرا استانبول ارائه می‌دهد. مراکز خرید محبوبی مانند جواهر، کانیون و زورلو مال به راحتی ظرف ۲۰ دقیقه از طریق خط مترو قابل دسترسی هستند. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پرا پالاس به سبک کلاسیک و ترکیبی از تاثیرات اروپایی و عثمانی مبله شده‌اند. با کف‌های چوبی سخت و پنجره‌هایی از کف تا سقف، همه آن‌ها مجهز به تلویزیون و مینی بار هستند و در حمام‌های مرمری آن از حمام سنتی ترکی الهام گرفته شده است. اکثر اتاق‌ها با بالکن‌هایی با منظره پرا و گلدن هورن تکمیل شده‌اند. رستوران آگاتا غذاهای ترکی معاصر ارائه می‌دهد در حالی که بار و تراس Orient یک نقطه ملاقات محبوب برای افراد جامعه عالی استانبول و مسافران بین‌المللی است. همچنین سالن Kubbeli Saloon یک سالن چای است و موسیقی زنده ملایم با نوای پیانو به فضای جادویی می‌افزاید. اما اگر هوس شیرینی‌های خوشمزه کردید شیرینی‌پزی کلاسیک فرانسوی Patisserie de Pera کیک‌های خوشمزه ترکی و فرانسوی، ماکارون، گتو و شکلات‌های خانگی را سرو می‌کند.

اسپای هتل، Pera SPA by Spa Soul دارای یک حمام با سکوی مرمری گرم شده کلاسیک و حمام فوم است. مهمانان می‌توانند از حمام بخار، جکوزی، سونا و سالن بدنسازی کاملا مجهز لذت ببرند. استخر سرپوشیده با جت استریم قدرت شفابخش آب را هم در تابستان و هم در زمستان نیز ارائه می‌شود.

آدرس: Mesrutiyet cad. No:52, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

 

Soho House Istanbul

سوهو هاوس استانبول که در منطقه بی‌اوغلو واقع و دارای ۳ ساختمان اصلی از و باشگاه اعضا متعلق به قرن ۱۹ Palazzo Corpi است. باغ حیاط دارای رستوران Cecconi است و Cowshed Spa نیز باشگاه ورزشی و حمام سنتی ارائه می‌دهد. همه اتاق‌های سوهو هاوس استانبول که با سلیقه به سبک معاصر تزئین شده‌اند، دارای تخت‌های کینگ با ملحفه‌های پنبه‌ای مصری، تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار، چای و قهوه، بیسکویت‌های خانگی، و وای‌فای رایگان هستند. حمام‌های خصوصی نیز دوش جنگل بارانی و طیف وسیعی از محصولات ضروری را ارائه می‌دهد. همچنین برخی از اتاق‌ها دارای نیم طبقه و فضای نشیمن راحت با گلیم‌های آناتولی هستند. Cecconi’s یک رستوران کلاسیک ایتالیایی مدرن است که شام ​​را از سه شنبه تا یکشنبه با پاستاهای دست ساز، غذاهای دریایی، سیکتی و غذاهای شمال ایتالیا سرو می‌کند که هم فضای ناهار خوری سرپوشیده و هم میزهایی در فضای باز در میان درختان زیتون باغ دارد. این رستوران که در ونیز نشات گرفته است. همچنین می توانید از صبحانه قاره‌ای در آلیس بار لذت ببرید.

اگر نیاز به درمان‌های اسپا دارید، Cowshed Spa درمان‌های متعددی از جمله مانیکور، پدیکور، ماساژ، فیشال، اپیلاسیون و درمان‌های بدن را ارائه می‌دهد. می‌توانید در سالن بدنسازی Cowshed Active ورزش کنید و در حمام سنتی استراحت کنید.

 

هتل‌های محله مودا، نیمه آسیایی استانبول

آدرس: Mesrutiyet Cad. Evliya Celebi Mah. No:56 Beyoglu Istanbul, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

۰۶ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران