بهترین هتل‌های ۵ ستاره سمت آسیایی استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین هتل‌های ۵ ستاره سمت آسیایی استانبول

استانبول شهری زیبا در منطقه ساحلی مرمره است که به واسطه تنگه بسفر به دو نیمه اروپایی و آسیایی بین دو قاره تقسیم شده و موقعیتی به شدت منحصر به فرد را از آن خود کرده است. همانطور که شهر به قسمت اروپایی و آسیایی تقسیم شده حال و هوای متفاوتی هم از خود نشان داده‌اند. در حالی که سمت اروپایی مدرن‌تر و شلوغ‌تر است سمت آسیایی آرامش بیشتری را به خود می‌بیند. سمت آسیایی سرسبزتر بوده و نقاط طبیعی بیشتری هم دارد. به علاوه این قسمت از شهر امنیت بالاتری هم به خود می‌بیند اگر تصمیم گرفتید محیطی آرام‌تر و دل‌انگیز را در تور استانبول تجربه کنید در این هتل‌های ۵ ستاره بمانید.

 

Hilton Istanbul Kozyatagi

این هتل ۵ ستاره جذاب در منطقه تجاری سمت آسیایی واقع شده و ۵ دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو و شاتل فرودگاه صبیحا گوچن فاصله دارد. در سراسر این هتل دسترسی به اینترنت وجود دارد و در اتاق‌های شیک، مبله وسیگار ممنوع آن تلوزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع، مینی بار و کتری برقی تجهیز شده‌اند. به علاوه تمامی اتاق‌های استاندارد دارای اتو و گاوصندوق هستند. امکانات غذا و نوشیدنی هم به شدت متنوع و گیراست. در حالی که Ziyade Fasıl با مفهوم میخانه مدرن منویی از مزه و وعده‌های غذایی اصیل را ارائه داده و Nispet مکانی است که در آن موسیقی زنده اجرا می‌شود. اگر هیچ کدام توجه‌تان را جلب نکردند در Mon Amour می‌توانید غذاهای فرانسوی و ترکی سفارش دهید. این هتل همچنین دارای ۶ اتاق خصوصی درمانی و مجموعه ماساژ زوجین است. با استخر ترکی یا شنای تازه در استخر سرپوشیده سرحال شوید یا از ورزش ۲۴ ساعته رایگان، سونا و وان آبگرم استفاده کنید.

 

معروف‌ترین مراکز خرید بخش آسیایی استانبول

آدرس: Sahrayicedit Mah. Batman Sok No:4, Kadikoy, 34734 Istanbul, Turkey

 

Wyndham Grand Istanbul Kalamış Marina Hotel

این هتل ۵ ستاره لوکس درست در کنار کالامیس مارینا و کالامیس پارک در سمت آسیایی واقع شده و فاصله کمی با ورزشگاه Fenerbahce Marina و استادیوم Fenerbahce Sukru Saracoglu دارد. این هتل دارای دو استخر روباز، یک استخر داخلی گرم، و یک مرکز آبگرم و تناسب اندام ۳۵۰۰ متر مربع است. بعد از یک تمرین در Shape Club، می‌ توانید از درمان‌های ماساژ درمانگران شرق دور در Blue Harmony Spa لذت ببرید. همه اتاق‌ها شامل تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، iPod player ، وای فای رایگان و تجهیزات چای و قهوه رایگان و همچنین ۲ بطری آب می‌شوند همچنین سرویس اتاق ۲۴ ساعته نیز در دسترس است. تصورش را بکنید با ۸ رستوران و کافه چه طیف گسترده‌ای از غذاها، دسرها و نوشیدنی‌ها در دسترس شما قرار داده شده است. به علاوه شما می‌توانید با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به خیابان بغداد استانبول برسید.

 

بهترین کافه‌های سمت آسیایی استانبول

آدرس: Fener Kalamis Caddesi No:38, Kadikoy, Kadikoy, 34726 Istanbul, Turkey

 

DoubleTree By Hilton Istanbul

هتل دبل تری هیلتون نیازی به معرفی نداشته و بیشتر گردشگران با این برند ۵ ستاره جهانی آشنا هستند. این هتل در مودا و در محله معروف کادیکوی استانبول واقع شده و توسط فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های زیادی احاطه شده و فقط چند قدم با بازار سنتی فاصله دارد. اکثر اتاق‌ها منظره دریا دارند ودر برخی از آن‌ها حمام آبگرم و دستگاه اسپرسوساز قرار داده شده است. از امکانات داخلی اینجا می‌توان به یک سالن ورزشی کاملاً مجهز، خدمات درمانی شامل سونا، انواع ماساژهای درمانگران خاور دور و حمام ترکی اشاره کرد. رستوران و کافه این هتل نیز طیف وسیعی از غذاهای خوشمزه را با گزینه‌ های ناهار خوری در محیط داخلی و خارجی سرو می‌کند. شما می‌توانید با چشم‌انداز مستقیم به شبه جزیره تاریخی، نوشیدنی خنک میل کنید یا از یک میان وعده سبک در استخر و کافه Rooftop Infinity لذت ببرید و آفتاب بگیرید.

آدرس: Caferaga Mah. Sozdener Cad. No:31 Kadikoy, Kadikoy, 34710 Istanbul, Turkey

 

Radisson Blu Hotel Istanbul Asia

این هتل ۵ ستاره تازه ساخت در آتاشهیر (عطاشهر) در قسمت آسیایی استانبول واقع شده و امکانات جذابی همچون استخر سرپوشیده و روباز، خدمات درمانی مثل حمام ترکی ، سونا و اتاق بخار را ارائه داده است. اتاق‌هایی با پنجره از کف تا سقف که به صورت ایده آل طراحی شده اند، چشم انداز تماشایی از شهر و همچنین یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و مینی بار دارند. حمام‌ها شامل لوازم بهداشتی رایگان با کیفیت عالی هستند، به علاوه  اتوبخار و چای / قهوه‌ساز در اتاق‌ها قرار داده شده است. رستوران Core Grill با دو محیط داخلی و خارجی غذاهای محلی و بین‌المللی را با مواد تازه باغ سرو می‌کند. شما می‌توانید مجموعه‌ای از کباب و غذاهای دریایی مختلف را در رستوران میل کنید. همچنین می‌توانید صبحانه را در راحتی اتاق خود نوش جان کنید.

 

تفاوت قسمت آسیایی و قسمت اروپایی استانبول

آدرس: Ataturk Mahallesi Yakut Cad Atasehir, Atasehir, 34758 Istanbul, Turkey

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران