بهترین هتل‌های سمت اروپایی استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین هتل‌های سمت اروپایی استانبول

استانبول زیبا و دیدنی از ۲ بخش اروپایی و آسیایی تقسیم شده و به لطف تنگه زیبای بسفر موقعیتی بسیار منحصر به فرد در دنیا پیدا کرده است. در حالی که هر دو سمت این شهر در تور استانبول دیدنی هستند اما سمت اروپایی میزبان اصلی‌ترین جاذبه‌های شهر بوده و گردشگری پویاتری دارد. به همین دلیل هتل‌های خیره کننده‌ای در آن سمت ساخته شده است. پرداختن به همه این هتل‌ها از حوصله این مطلب خارج است به همین دلیل ما بهترین هتل‌های سمت اروپایی استانبول با بالاترین رنکینگ در سایت معتبر بوکینگ را بررسی می‌کنیم.

 

Swissotel The Bosphorus Istanbul

این هتل ۵ ستاره و لوکس با داشتن مجوز سطح اجرایی Safe Hotels برای سال ۲۰۱۶ – ۲۰۱۷ محیطی به شدت آرام و همه چیز تمام را برای مهمانان خود فراهم آورده و با استخر اختصاصی روی پشت بام، اسپای مشهور و نمایی خیره کننده از بسفر توریست‌های تور استانبول پذیرایی می‌کند. به علاوه این هتل در فاصله کمی از محله جذاب و به روز نیشانتاشی و فرصت‌های خرید فاصله دارد. تمامی اتاق‌های این هتل دارای طراحی بی‌نظیر ترکی با امکانات رفاهی مدرن هستند و دسترسی به اینترنت نیز در سراسر هتل فراهم شده است. همچنین این هتل با رستوران‌های شیک خود که طعم‌های منحصر به فرد غذاهای جهان را سرو می‌کنند جایی عالی برای وقت گذرانی محسوب می‌شود. کافه سوئیس به ویژه برای غذاهای آخر هفته خود از غذاهای ترکی، سوئیسی و جهانی شناخته شده است. شما می‌توانید یک نوشیدنی یا کوکتل سفارش دهید و شام را در رستوران 16 ROOF و بار در بالای سقف هنگام تماشای نمای زیبای بسفر بخورید. همچنین خدمات درمانی لوکس اسپا نیز شامل ۱۴ اتاق درمان، مرکز تناسب اندام، استخرهای داخلی و خارجی بوده و می‌توانید از طیف گسترده‌ای از خدمات هتل از جمله زمین تنیس لذت ببرید.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره سمت آسیایی استانبول

آدرس: Visnezade Mah Acısu Sok No:19 Maçka, Besiktas, 34357 Istanbul, Turkey

 

Çırağan Palace Kempinski Istanbul

این هتل ۵ ستاره که در کاخ مجلل دوره عثمانی مربوط به قرن نوزدهم واقع شده را به جرات می‌توان شاهانه‌ترین هتل استانبول دانست که با منظره استخر بی نهایت با نمای بسفر به استقبال مهمانان خود می‌رود. شما با اقامت در این هتل به مرکز آبگرم و درمان و اتاق‌ های مجلسی زیبا با وای فای رایگان دسترسی خواهید داشت. اتاق‌های لوکس سیراکان تختخواب‌های لوکس و پنجره‌هایی از کف تا سقف بوده و بالکن با چشم انداز باغ ها یا دریا ارائه می‌دهند. بسفر گریل رستوران جذاب این هتل است که نمایی دیدنی از پل بسفر و برج مایدن فراهم آورده و شما می‌توانید غذاهای بین المللی و ترکی را با انواع مختلف انتخاب گوشت و غذاهای دریایی با نمای دیدنی بسفر نوش جان کنید. رستوران‌های هتل سیراگان استانبول با منوهای مختلف انتخاب گسترده‌ای از غذاها را فراهم آورده‌اند.

 

معروف‌ترین مراکز خرید بخش آسیایی استانبول

آدرس: Çırağan Caddesi 32, Besiktas, 34349 Istanbul, Turkey

 

Shangri-La Bosphorus, Istanbul

شانگری لا بسفر استانبول بین کاخ دولماباحچه و موزه نیروی دریایی در سواحل اروپایی بسفر واقع شده است. این هتل مجلل دارای یک استخر سرپوشیده، اسپا و اتاق‌هایی با دکوراسیون زیبا و امکانات مدرن بوده و مجهز به اینترنت پرسرعت رایگان، تلویزیون صفحه تخت و ایستگاه اتصال iPod است. همچنین هر سوییت یک اتاق نشیمن جداگانه و دو تراس با نمای بسفر ارائه می‌دهد. حمام‌های مرمر گرم، وان و لوازم بهداشتی بولگاری نیز در اتاق‌ها قرار داده شده‌اند. با چندین رستوران شما در اینجا می‌توانید از گسترده غذاهای ژاپنی، آسیای جنوب شرقی، مدیترانه ای و ترکی همچنین غذاهای چینی را در محیطی با دکوراسیونی مدرن سفارش دهید. به علاوه اسپای هتل شامل یک استخر داخلی گرم، سونا، حمام ترکی سنتی، وان آبگرم و اتاق‌های بخار است.

آدرس: Sinan Pasa Mah. Hayrettin Iskelesi Sok. No:1 Besiktas, Besiktas, 34353 Istanbul, Turkey

 

Dosso Dossi Hotels Old City

هتل قدیمی Dosso Dossi Hotels در منطقه سلطان احمد استانبول واقع شده و با مکان‌های تاریخی مانند موزه ایاصوفیه، آب انبار باسیلیکا و مسجد آبی فاصله بسیار کمی دارد. ایستگاه تراموا سلطان احمد فقط 4 دقیقه پیاده تا Dosso Dossi فاصله دارد. این ملک امکاناتی از جمله حمام ترکی، سونا و مرکز تناسب اندام را ارائه می‌دهد. اتاق‌های این هتل مجهز به عایق صدا هستند و پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات دربان و WiFi رایگان نیز در سراسر ملک در دسترس است. اتاق‌های این هتل شیک و لوکس دارای سیستم تهویه هوا، تلوزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، صندوق امانات، کتری برقی و حمام اختصاصی با دوش هستند. به علاوه برخی از اتاق‌ ها همچنین دارای میز، مبل و دستگاه قهوه ساز هستند. در این هتل نه تنها زمین بازی برای کودکان فراهم شده بلکه منوهای ویژه کودک و بوفه، شیر روزانه، ماست میوه‌‌ای و میوه‌های تازه، صندلی تغذیه ای، کالسکه، روپوش کودک، وان کودک نیز برای راحتی شما ارائه شده. در کنار این‌ها امکاناتی نظیر DVD و کانال‌های تلویزیونی ویژه برای کودکان نیز موجود است. شما می‌توانید پس از یک روز شلوغ در حمام ترکی سنتی، سونا و اتاق بخار هتل استراحت کنید. یک مرکز تناسب اندام مدرن و کاملاً مجهز نیز در دسترس است. جلسات ماساژ سنتی و مدرن در صورت درخواست ارائه می‌شود.

 

تفاوت قسمت آسیایی و قسمت اروپایی استانبول

آدرس: Alemdar Mah. Alaykosku Sok. No:12 Sultanahmet, Fatih, 34110 Istanbul, Turkey

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران