خاص‌ترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
خاص‌ترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول

به واسطه‌ی حجم بسیار بالای‌ گردشگرانی که هر ساله به استانبول سفر می‌کنند، هتل‌های بسیار زیاد و متنوعی در این شهر ساخته که خب، خیلی‌ از آن‌ها را هتل‌های ۵ ستاره و لوکس شکل می‌دهند. در این میان اما بعضی از هتل‌ها، شاهکارهای هنری بوده و اقامت در آن‌ها یک تجربه منحصر به فرد و متفاوت در تور استانبول خواهد بود. هتل‌هایی که قصد داریم امروز، به مرور بعضی از مهم‌ترین و متفاوت‌ترین‌هایشان بپردازیم.

 

عمارت ایاصوفیه استانبول (Hagia Sofia Mansions Istanbul)

این هتل زیبا و چشم نواز در منطقه سلطان‌احمد استانبول و در فاصله‌ی کمی از مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و قصر توپکاپی قرار گرفته است و از نظر موقعیت مکانی، برای گردشگران ایده‌آل است. تمامی بخش‌های این هتل به شکل ابنیه عثمانی در اوج دوران خود ساخته شده و حتی یک حمام ترکی زیبا نیز به همین شکل در آن تهیه شده است. این مجموعه دارای یک کافه باغ زیبا بوده و از تراس این مجموعه، می‌توانید منظره‌ای زیبا از بخش مهم از شهر را ببینید. این هتل ترکیبی شگفت‌انگیز از طراحی کلاسیک، تجملات و امکانات مدرن بوده و همه را یک‌جا در خود دارد.

 

تاریخچه و محله‌های شاخ طلایی در استانبول

 

آدرس: Sultanahmet, Kabasakal Cd. No:5, 34122 Fatih

شماره تماس: 00902129124212

 

کاخ چراغان کمپینسکی استانبول (Ciragan Palace Kempinski)

یکی از کاخ‌های تاریخی استانبول که شما امکان اقامت در این مجموعه را خواهید داشت. این قصر شاهانه در قرن ۱۷ میلادی ساخته شده و حالا به عنوان یکی از گران‌قیمت‌ترین و خاص‌ترین هتل‌های ۵ ستاره در استانبول به فعالیت می‌پردازد. هتلی که چسبیده به به تنگه بسفور قرار گرفته و خود یکی از جاذبه‌های گردشگری‌ست که در تورهای کروز سواری در تنگه، گردشگران را برای دیدنش به این مکان می‌آورند. کاخ چراغان استانبول جدا از تجمل رویایی، دارای امکاناتی مدرن بوده و یک باغ و استخر بزرگ در کنار تنگه دارد که به جذابیت‌های آن می‌افزاید. هنوز هم در اتاق‌ها و سالن‌های عمومی این مجموعه و حتی مرکز اسپا و سلامتی و حمام ترکی، سعی شده تا از همان سبک دکور بندی اصلی مجموعه استفاده شود.

آدرس: Yıldız, Çırağan Cd. No:32, 34349 Beşiktaş

شماره تماس: 00902123264646

 

کراون پلازا استانبول (Crowne Plaza)

از جمله دیگر ابنیه تاریخی و باشکوه استانبول که اگر چه قدمت کاخ چراغان را نداشته اما در سال‌های ۱۹۲۰ میلادی ساخته و بعد از نوسازی‌های صورت گرفته، حالا به عنوان یک هتل لاکچری ۵ ستاره خدمات می‌دهد. این مجموعه بزرگ و جذاب در نزدیکی بازار بزرگ استانبول قرار گرفته و از نظر موقعیت مکان، واقعا عالی است. همان طور که حدس می‌زنید، این کاخ به سبک عثمانی ساخته شده و دارای امکانات بسیار زیادی از جمله حمام ترکی، استخر سرپوشیده بزرگ و تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز است و در تمامی بخش‌های هتل تجمل و دقت به جزییات موج می‌زند. یکی از امتیازات این هتل، وجود رستوران لاله است که با غذاهای فوق‌العاده خوشمزه ترکی که همگی به شکل کلاسیک زمان عثمانی پخت می‌شوند بوده که برای صرف شام در آن‌جا باید از قبل جایی برای خود رزرو کنید.

 

بهترین هتل‌های منطقه اسکودار استانبول

آدرس: Balabanağa, Fethibey Cd No:2, 34134 Fatih

شماره تماس: 00902125149000

 

هتل سورا ایاصوفیه استانبول (Sura Hagia Sophia Hotel)

این هتل هم فاصله‌ی کمی تا مسجد آبی استانبول و مسجد ایاصوفیه و جاذبه‌های گردشگری محله سلطان احمد استانبول دارد. هتل سورا ایاصوفیه مجموعه‌ای از اتاق‌های زیبا و سوییت‌های فوق‌العاده جذاب بوده و در داخل، فضایی شیک و مدرن را برای مشتریان خود به وجود آورده است. این هتل از جمله لوکس‌ترین‌هاست و دارای امکانات رفاهی خیلی خوبی است و البته وقتی که در استخر روباز آن شنا می‌کنید، می‌توانید از دور گنبد مسجد ایاصوفیه را نیز مشاهده کنید. گنبدی که شب‌ها زیر نورپردازی با چراغ‌های متعدد، تصویری فوق‌العاده را برایتان به نمایش می‌گذارد.

آدرس: Alemdar, Ticarethane Sk. No:10, 34122 Fatih

شماره تماس: 00902125223200

 

سنت رجیس استانبول (The St. Regis Istanbul)

بر خلاف ظاهر کلاسیک اغلب هتل‌هایی که تا این جای لیست به آن‌ها پرداخت کردیم، سنت رجیس طراحی مدرن و نوآورانه‌ای داشته و بخشی از مجموعه آن شامل بارها، رستوران‌ها، کافه‌ها و حتی فروشگاه‌هایی از برندهای مهم بین‌المللی می‌‌شود. این مکان هم یک هتل نام آشنا و لاکچری است و هم یک گالری هنری و طراح آن نیز چندین جایزه بین‌المللی به دست آورده است. اتاق‌های این هتل مدرن و جذاب یا به سمت پارک ماچکا هستند یا رو به تنگه بسفر قرار گرفته‌اند و در هر دو حالت، منظره‌ای زیبا پیش رو دارند. از نظر امکانات رفاهی نیز این مکان هیچ چیز کم نداشته و کاملا هم تراز با بهترین هتل‌های ۵ ستاره شهر است.

 

معرفی هتل ۵ ستاره بارسلو در استانبول

آدرس: Mim Kemal Oke Cad 35 Nisantasi, 34367 Şişli

شماره تماس: 00902123680000

 

ووگ هتل سوپریم استانبول (Vogue Hotel Supreme Istanbul)

اگر به دنبال هتل لاکچری دیگری در محله سلطان احمد می‌چرخید، باید ووگ را به شما معرفی کنیم که کاملا رو به ایاصوفیه ساخته شده و منظره‌ی این مسجد تاریخی و مهم را در پیش رو دارد. این هتل دارای یک روفتاپ فوق‌العاده عالی نیز هست که شب‌ها لذت صرف غذا یا نوشیدنی و تماشای منظره‌ی چراغانی شهر را به شما داده و البته در روزهای گرم سال، می‌توانید از استخر نیز استفاده کنید. اتاق‌های شکی و مجلل، امکانات رفاهی بسیار خوب و خدمات دهی معرکه از دیگر امتیازات این هتل هستند که در کنار هم، آن‌جا را به انتخابی عالی برای تور استانبول بدل می‌کنند.

آدرس: Alemdar, Yerebatan Cd. No:13-15 D:17, 34122 Fatih

شماره تماس: 00902125131616

 

هتل سی‌وی‌کِی پراک بسفوروس استانبول (CVK Park Bosphorus Hotel Istanbul)

سی‌وی‌کِی هتلی باشکوه و بسیار بزرگ است که در حد فاصل بین منطقه بشیکتاش استانبول تا تقسیم قرار گرفته و با طراحی مدرن، اتاق‌ها و سوییت‌های متعدد، چندین تراس عالی به تنگه بسفر و اتاق‌های شیک و زیبایش، از جمله پر طرفدارترین‌ها در استانبول به شمار می‌رود. هر کدام از طبقات این به نام مادرانِ یکی از سلطان‌ها نام گذاری شده و در خیلی جاهای هتل، سعی شده تا از دکورهای دوران عثمانی و استفاده از المان‌های هنری آن دوران استفاده شود. هتل سی‌وی‌کِی اقامتگاه مجلل، شیک، مدرن و بسیار زیباست که منظره‌ای فوق‌العاده دیدنی را در طول شبانه‌ روز برایتان به تصویر می‌کشد.

 

بهترین هتل‌های منطقه بی‌اغلو استانبول

آدرس: Gümüşsuyu, İnönü Cd. No: 8, 34437 Beyoğlu

شماره تماس: 00902123778888

 

اینترکانتینتال استانبول (InterContinental Istanbul)

نام این برند هتل سازی بسیار معروف کافی‌ست تا بدانیم با هتلی با کیفیت و مدرن مواجه هستیم. اما برج بلند این هتل، از انتظارات خیلی‌ها بالاتر است. برجی که در منطقه تکسیم خودنمایی می‌کند و اقامت شما را در یکی از شلوغ‌ترین و سرزنده‌ترین بخش‌های استانبول ممکن می‌کند. نیمی از اتاق‌ها و سوییت‌ها هتل، رو به تنگه بسفور قرار گرفته‌اند و از نظر امکانات رفاهی نیز این مجموعه در بهترین شرایط ممکن قرار دارد. مجموعه اسپا و سلامت آن یکی از بهترین‌ها در شهر بوده و رستوران‌هایش نیز همیشه جزو بهترین‌ها بوده‌اند. در کل اینترکانتینتال استانبول، یکی از کامل‌ترین‌ مجموعه‌های اقامتی لاکچری در شهر بوده و جزو برترین‌ انتخاب‌ها در سفر به استانبول محسوب می‌شود.

آدرس: Gümüşsuyu, Asker Ocağı Cd. No:1, 34435 Beyoğlu

شماره تماس: 00902123684444

 

فور سیزن هتل استانبول در بسفور (Four Seasons Hotel Istanbul At The Bosphorus)

و اما یکی دیگر از باشکوه‌ترین هتل‌های استانبول که در یک کاخ تاریخی متعلق به قرن ۱۹ میلادی ساخته شده و دارای فضایی بسیار بزرگ، استخر چسبیده به تنگه، باغ‌های زیبا و درختانی تنومند دور تادورش است و یک فضای لاکچری و شاهانه را برای اقامت پدید آورده است. این کاخ جدا از این که چسبیده به تنگه است و هر روز فضایی آرامش بخش با چنین منظره‌ای را برایتان به همراه خواهد داشت تا کاخ دلما باغچه نیز فاصله‌ای ندارد و به راحتی می‌توانید به یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری استانبول دسترسی داشته باشید. این هتل از بسیاری جهات قابل مقایسه با کاخ چراغان بوده و تجربه‌ای نزدیک به آن محل را برایتان به همراه خواهد داشت.

 

بهترین هتل‌های محله کادیکوی استانبول

آدرس: No:28, Çırağan Cd., 34349 Beşiktaş

شماره تماس: 00902123814000

 

شانگری-لا بسفوروس استانبول (Shangri-La Bosphorus Istanbul)

این هتل ۵ ستاره‌ی بزرگ در سمت اروپایی استانبول و درست بین کاخ دلما باغچه و موزه دریایی قرار گرفته است. این مجموعه باشکوه از نظر اقامتگاهی ایده‌آل و شیک برای اقامت در سفر به استانبول است. دارای اتاق‌هایی بسیار مجلل بوده که از بهترین متریال‌ها درشان استفاده شده، منظره‌ی بسفور در هر حالتی پیش چشمان شماست، بهترین خدمات به مهمانان ارائه شده و در هر گوشه‌ای آن تجمل رویایی به چشم می‌خورد. رستوران‌های عالی، چندین بار، مرکز اسپا و سلامتی و طراحی داخلی هنرمندانه‌ از جمله دیگر ویژگی‌های هتل شانگری لا استانبول به حساب می‌آیند. مضاف بر تمام این‌ها، موقعیت مکانی شانگری-لا، باعث می‌شود تا مهمانان هتل، خیلی راحت به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی استانبول و بعضی از مراکز خرید نیز دسترسی داشته باشند.

آدرس: Sinanpaşa, Hayrettin İskelesi Sk. D:No.1, 34353 Beşiktaş

شماره تماس: 00902122758888

 

آجوا سلطان احمد استانبول (AJWA Sultanahmet)

و آخرین هتل این لیست یکی از هتل‌های بسیار معروف و البته گران‌قیمت شهر بوده که با طراحی داخلی فوق‌العاده زیبایش شهرت پیدا کرده است. از همان لحظه‌ای که از دروازه ورودی هتل که به شکلی هنرمندانه درست شده وارد می‌شوید، تفاوت آجوا سلطان احمد با باقی هتل‌های شهر برایتان مشخص می‌شود. ترکیبی زیبا از هنر معماری مدرن با المان‌های شاهانه عثمانی و استفاده از بهترین امکانات رفاهی، این هتل را به مکانی استثنایی بدل کرده است. این تم در همه جای هتل از جمله رستوران، اتاق‌ها، حمام ترکی و ... دیده می‌شود. هتلی که در هر گوشه‌ای می‌توان یک عکس زیبا ثبت کرد.

 

بهترین هتل‌های نزدیک مسجد آبی

آدرس: Emin Sinan, Piyer Loti Cd. No:30, 34126 Fatih

شماره تماس: 00902126382200

 

منبع

 

۰۷ آبان ۱۴۰۱

نظرات کاربران