اقامت نوروزی سوپرلاکچری در هتل چراغان پالاس استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
اقامت نوروزی سوپرلاکچری در هتل چراغان پالاس استانبول

هتل چراغان پالاس با هر اقامتگاه دیگری در استانبول متفاوت است. هتلی کم‌نظیر که می‌تواند سفر نوروزی شما را به سطحی متفاوت رسانده و تعطیلاتی شاهانه را برایتان رقم بزند. هتلی که شما می‌توانید در زمان خرید تور استانبول نوروز 99، آن را مستقیما از مقتدرسیر تابان رزرو کرده و تعطیلات خود را در کنار تنگه‌ی زیبای بسفر سر کنید. اما قبل از چنین سفری، بهتر است کمی از چراغان پالاس معروف برایتان بگوییم.

 

معرفی هتل چراغان پالاس

تنها یک قصر عثمانی در ترکیه و هر جای دیگری در دنیا وجود دارد که به یک هتل لاکچری تمام عیار تبدیل شده وآن هتل چراغان پالاس است. بنای این هتل متعلق به قرن ۱۹ میلادی بوده، اما چیزی که حالا شما می‌بینید، نمایی کلاسیک با درون‌مایه‌ای مدرن و شگفت انگیز است که تمامی امکانات ممکن رفاهی را برایتان به ارمغان می‌آورد. این هتل مجموعا ۲۷۹ اتاق و ۲۰ سوییت در بنای اصلی و ۱۱ سوییت در بخش اقامتگاه شاهانه دارد.

 

  هتل ۵ ستاره Sura Hagia Sophia استانبول 

هتل چراغان پالاس

 

طراحی‌ اتاق‌ها در هتل چراغان پالاس مجلل و زیباست. فضای بزرگ، تراس‌هایی رو به تنگه و همچنین مبلمان زیبا در  آن کار شده، اما تمام این تم کلاسیک و زیبا، همراه شده با بهترین امکانات تکنولوژیک، از جمله تلویزیون بزرگ، کانال‌های ماهواره‌ای، داک آیفون و ... . در بخش حمام نیز شما با دکور مرمری بسیار زیبا مواجهید که کاملا با حس و حال اتاق و کلیت هتل همخوانی دارد.

عبارت "هتل لاکچری" در مورد چراغان پالاس کاملا معنی پیدا می‌کند. این بنای بزرگ، حیاطی وسیع دارد که بخشی از آن را باغی زیبا پوشانده و بخشی دیگر استخر روبازی مشرف به تنگه‌ی زیبای بسفر. وقتی در چراغان پالاس اقامت داشته باشید، می‌توانید هر زمان که بخواهید در یک محیط اختصاصی از بودن در کنار تنگه لذت ببرید. این فرصت وقتی در تور نوروزی استانبول باشید، با توجه به آب و هوای بسیار خوب بهاری، بسیار لذت‌بخش‌تر هم خواهد شد.

 

هتل چراغان پالاس

 

چرا نوروز 99در هتل چراغان پالاس اقامت کنیم؟

ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل لوکس باعث شده تا آن را انتخابی عالی برای تور نوروز 99 استانبول بدانیم. این هتل همانطور که گفتیم باغی زیبا رو به تنگه دارد که برای ایام بهاری عالی به نظر می‌رسد. تنوع اتاق‌ها، سوییت‌ها و همچنین اتاق‌های خانوادگی آن باعث می‌شود هر کس با هر سلیقه و جمعی که به استانبول سفر کند، بتواند در آن اقامت داشته باشد و با توجه به دارا بودن مراکزی همچون یک اسپای بسیار لوکس و مجلل، می‌توان روزهایی آرامش بخش را در آن سر کرد که در نهایت بری شروع سالی جدید، ایده‌آل به نظر می‌آید.

 

  خرید از برندهای محبوب لباس ترک در استانبول

هتل چراغان پالاس

 

امکانات هتل چراغان پالاس

هتل چراغان پالاس در مجموع ۴ رستوران دارد که هر کدام با کیفیت غذاهای خارق‌العاده‌شان، از بهترین‌ها در استانبول محسوب می‌شوند. از جذابیت‌های این رستوران‌ها جدا از غذای خوبش، می‌توان به دکور فوق‌العاده زیبا و در بعضی موارد نمای بسیار جذابی است که در هنگام خوردن غذا از تنگه بسفر خواهید دید.

 

  یک شام شاهانه و خاطره‌انگیز در رستوران توگرای استانبول 

هتل چراغان پالاس

 

ایام بهار موقع مناسبی برای شنا در استخر بیرونی هتل نیست، اما یک استخر سرپوشیده‌ی عالی برای مسافران تدارک دیده شده که می‌توانند در آن شنا و آبتنی کنند. همچنین اسپای لاکچری هتل جایی ایده‌آل برای شماست تا خستگی سفر را از تن بیرون کنید و با ماساژ به آرامش برسید. البته مجموعه‌ی سلامتی هتل چراغان پالاس شامل بخش‌های دیگری از جمله سونا، جکوزی، سالن بسیار مجهز ورزشی و ... را نیز در خود دارد.

 

هتل چراغان پالاس

 

اینترنت رایگان در تمامی بخش‌های هتل، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، تورهای اختصاصی بازدید از شهر، اتاق کنفرانس و ... از دیگر امکاناتی هستند که باید از آن‌ها نام برد.

 

بشیکتاش، محله‌ای عالی برای اقامت در تور نوروزی استانبول

یکی از دلایلی که اقامت در محله‌ی بشیکتاش، آن هم در سفر نوروزی به استانبول انتخابی عالی محسوب می‌شود، همین نزدیکی به تنگه بسفور است. هوای بهاری را می‌توانید با گردش در این تنگه سپری کنید و شب‌ها روی قایق‌های تفریحی به جشن بپردازید. البته این محله به رستوران‌ها و کافه‌هایش، بازارهایی که در آن برپا می‌شود و چندین موزه‌ای که در محدوده آن قرار گرفته نیز معروف است.

 

۳ تور کشتی سواری پرطرفدار در تنگه بسفر استانبول

هتل چراغان پالاس

۱۲ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران