بهترین هتل‌های محله شیشلی استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین هتل‌های محله شیشلی استانبول

منطقه شیشلی که در سمت اروپایی استانبول واقع شده از نقاط امروزی و مدرن شهر است که با جاذبه‌های دیدنی به یکی از مراکز مهم تجاری در استانبول تبدیل شده است. مراکز خرید آنچنانی و آسمان خراش‌های زیبا و چشمگیر در کنار ساختمان‌های دوره عثمانی به شدت دیدنی به نظر می‌رسند. شیشلی با بشیکتاش، ایوب و بی‌اغلو همسایه بوده و دسترسی راحتی به این قسمت‌ها دارد. همچنین به خاطر نزدیکی این محله به تنگه زیبای بسفر استانبول سرمایه گذاری‌های زیادی برای ساخت و احداث هتل در آن شده است. شما با اقامت در این محله می‌توانید به بسفر و محلات برجسته‌ای مثل بی‌اغلو در استانبول دسترسی داشته باشید و در عین حال بین بهترین مراکز خرید استانبول قرار داشته باشید. اما برای اقامت در تور استانبول باید به کدام هتل‌ بروید؟ بین تعداد هتل‌ها و نام‌های تجاری مختلف به کدام یک اعتماد کنید؟ در ادامه با ما باشید.

 

Fairmont Quasar Istanbul Hotel

این هتل که به خط افق شهر پر جنب و جوش و تنگه بسفر استانبول نمای زیبایی دارد هتلی ۵ ستاره با امکانات فوق‌العاده است. اتاق‌ها دارای عایق صدا با تلویزیون و کانال‌های ماهواره‌ای، بلندگوی بی‌سیم و همچنین آی‌پد ارائه می‌شود. همه اتاق‌ها دارای قسمت نشیمن، میز ناهارخوری و میز کار برای راحتی شما هستند و پرده‌های موتوری یک دکمه دارند در حالی که برخی از اتاق‌ها دارای وان حمام یا دوش بارانی و برخی دیگر دارای حمام گرم ترکی هستند. سوئیت‌ها و برخی اتاق‌های ویژه هم بالکن خصوصی مشرف به تنگه بسفر را در دسترس قرار می‌دهند. این هتل دارای اسپای Willow Stream با یک سالن بدنسازی کاملا مجهز و استخر سرپوشیده و فصلی در فضای باز، مجموعه‌ای متنوع از رستوران‌ها، بارها و اسپا است. رستوران Stations صبحانه و ناهار ارائه می‌دهد و گزینه‌های فصلی و تازه را که توسط سرآشپزها در ایستگاه‌های آشپزی زنده تهیه می‌شود، سرو می‌کند. صبحانه روزانه به‌عنوان بوفه باز و غنی با اقلام کلاسیک صبحانه، انواع شیرینی، ایستگاه‌های تخم‌مرغ، انواع نانوایی‌های سنتی و بین‌المللی و بسیاری دیگر سرو می‌شود. به علاوه Demlique by Tonka مجموعه‌ای غنی از شیرینی‌های فرانسوی تازه و شکلات دست‌ساز را در دسترس قرار می‌دهد.

 

راهنمای سفر در تور نوروز ۱۴۰۱ به استانبول

آدرس: Büyükdere Caddesi No:76 Mecidiyeköy Şişli, Sisli, 34394 Istanbul, Turkey

 

The St. Regis Istanbul

این هتل ۵ ستاره لوکس که در منطقه شیشلی و در قلب نیشانتاشی استانبول قرار گرفته یکی از اقامتگاه‌های فوق‌العاده جذاب و همه چیز تمامی است که تراسی با نمای بی‌نظیر شهر ارائه می‌دهد. همه اتاق‌های هتل دارای نقاشی‌ها و مجسمه‌های اصلی هنرمندان معاصر ترکیه از مجموعه هنری مشهور دمسا هستند. هر اتاق در اینجا تهویه مطبوع، مینی بار و کانال‌های بین‌المللی هستند به علاوه حمام خصوصی دارای دوش و سشوار نیز در دسترس قرار داده شده‌اند. سرویس پیشخدمت، ۲ بطری آب و قهوه و چای به صورت رایگان در هر اتاق ارائه می‌شود. در رستوران غذاهای فوق‌العاده خوشمزه بخورید و سپس به اسپای ۹۵۰ متری ایریدیوم فرار کنید، جایی که سه استخر بازیابی کننده قوا بعد از یک روز خاطره‌انگیز در تور استانبول، نوید آرامشی عالی را می‌دهند. همچنین در تمام هتل دسترسی به اینترنت رایگان برای مهمانان وجود دارد.

آدرس: Mim Kemal Oke Caddesi No:35 Nisantasi, Sisli, 34367 Istanbul, Turkey

 

Grand Hyatt Istanbul

این هتل مجلل ۵ ستاره که در قلب شهر واقع شده در چند قدمی میدان تقسیم، و مراکز اصلی کنفرانس و نمایشگاه قرار دارد. همچنین این هتل دارای استخر روباز، مرکز اسپا و تناسب اندام، و اتاق‌های جلسه مدرن و کلی امکانات لوکس رفاهی است. گراند حیات استانبول دارای اتاق‌های لوکس است که با رنگ‌های روشن تزئین شده‌اند و به قسمت نشیمن، تلویزیون ال سی دی و فضای کار مجهز هستند. این اتاق‌ها دارای حمام‌های مرمرین با وان و دوش بارانی شیشه‌ای هستند و وای فای رایگان در دسترس قرار می‌دهند. رستوران ۳۴ با گزینه‌های گسترده‌ای غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای ارائه می‌دهد و Mezzanine Lounge & Bar مکان مناسبی برای استراحت در فضایی دنج و زنده است. مرکز اسپا و تناسب اندام گایا درمان‌های مدرن آبگرم و آیین‌های حمام معتبر ارائه می‌دهد. همچنین یک زمین تنیس نورگیر در محل وجود دارد که تماما روز شما را می‌سازند.

 

بهترین فعالیت‌های مناسب کودکان در تور استانبول

آدرس: Harbiye Mah. Taskisla Caddesi No:1 34367, Sisli, Sisli, 34337 Istanbul, Turkey

 

Hilton Istanbul Bomonti

هتل هیلتون استانبول بومونتی مستقیما در قلب بومونتی واقع شده است و تنها با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه مترو عثمان‌بی و تنها یک ایستگاه تا میدان تقسیم فاصله دارد. این هتل با ارائه اتاق‌های بزرگ با چشم‌اندازهای خیره‌کننده از سمت اروپایی تا سمت آسیایی، دارای یک رستوران و ۲ بار، اتاق‌های جلسه، و یک مرکز تجاری برای نیازهای حرفه‌ای شما در تور استانبول است. وای فای رایگان در مناطق عمومی قابل دسترسی است. همه اتاق‌های هیلتون استانبول بومونتی با دکوراسیونی زیبا با مبلمان مجلل، تهویه مطبوع، فضای کاری مجزا و پنجره‌های کف تا سقف، چشم‌اندازی پانوراما از شهر یا بسفر دارند در حالی که برخی از اتاق‌ها دسترسی رایگان به Executive Lounge دارند. شما می‌توانید در طول روز از صبحانه بوفه، نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های سبک لذت ببرید. شما همچنین می‌توانید تلویزیون تماشا کنید، روزنامه‌های روزانه خود را بخوانید یا کارهایتان را در مرکز تجاری خصوصی پیگیری کنید.

رستوران The Globe در تمام طول روز مجموعه‌ای از غذاهای بین‌المللی و همچنین غذاهای ویژه ترکی را سرو می‌کند به علاوه مهمانان می‌توانند از مزه های سرد و گرم تهیه شده با مواد اولیه با کیفیت معتبر از سراسر کشور لذت ببرند. این هتل برنده جوایز اسپای لوکس جهانی Eforea Spa دارای یک استخر سرپوشیده به همراه سونا، حمام ترکی، مرکز تناسب اندام، اتاق بخار، اتاق‌های درمان و امکانات اسپا خصوصی برای زوج‌ها بوده و آرایشگاهی نیز در لابی در دسترس قرار داده است. در کنار تمامی این‌ها شما می‌توانید با پرداخت هزینه از استخر روباز فصلی هم استفاده کنید.

آدرس: Silahsor Cad. No: 42 Bomonti-Sisli, Sisli, 34381 Istanbul, Turkey

 

Istanbul Marriott Hotel Sisli

هتل ماریوت استانبول شیشلی با استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی و مرکز تناسب اندام، در یکی از مراکز تجاری استانبول واقع شده است. اتاق‌های مجهز به تهویه‌ی مطبوع در هتل ماریوت استانبول، دارای مینی‌بار، امکانات اتو، صندوق امانات، میز، تلویزیون صفحه‌ تخت ماهواره‌ای ۴۲ اینچی هستند و سشوار، حمام خصوصی و حوله نیز دارند در حالی که تنها برخی از اتاق‌ها منظره دریا هم دارند. به علاوه در سراسر هتل دسترسی به اینترنت رایگان هم وجود دارد. در اینجا شما یک مرکز آبگرم و سلامتی، رستوران الاکارته و رستوران بوفه در دسترس دارید و از دیگر امکانات ارائه شده نیز می‌توان به سالن استراحت مشترک، میز تور و انبار چمدان اشاره کرد.

 

بهترین غذاهای خیابانی در استانبول

آدرس: Abide-i Hurriyet Caddesi. No.142,Sisli · Istanbul, Sisli, 34381 Istanbul, Turkey

 

Hilton Istanbul Bosphorus

هیلتون استانبول بسفر که در مرکز شهر قرار دارد، مناظر خیره کننده‌ای از تنگه بسفر ارائه می‌دهد و تنها ۱۰ دقیقه پای پیاده تا میدان تقسیم فاصله دارد. این هتل ۵ ستاره لوکس با داشتن یک استخر روباز و سرپوشیده، باغ‌های سبز زیبا، حمام ترکی سنتی و ۶ رستوران و بار، اقامتگاه‌های استراحتگاهی در قلب شهر ارائه می‌کند. همچنین ایستگاه متروی تکسیم ۵ دقیقه پای پیاده و ایستگاه مترو عثمان‌بی ۱۳ دقیقه پیاده فاصله دارد. هیلتون استانبول بسفر دارای اتاق‌های روشن با بالکن مشرف به باغ‌ها یا بسفر بوده و هر اتاق با دکوراسیون سنتی و ویژگی‌‌های ترکی دارای پنجره‌های بزرگ، قسمت نشیمن جداگانه و حمام مرمری است. برای خوردن غذا نیز Executive Lounge صبحانه قاره‌ای، نوشیدنی‌ها و میان‌وعده‌ها را در طول روز سرو می‌کند. غذاهای کانتونی و سچوانی در رستوران دراگون، رستوران‌های روباز با مناظر پانوراما از طبیعت سرو می شود و غذاهای لذیذ منطقه‌ای مانند غذاهای دریایی و گوشت کبابی نیز در رستوران Bosphorus Terrace ارائه می‌شوند. لازم به ذکر است که Veranda Bar&Terrace با یکی از بهترین مناظر بسفر و دکوراسیون مدرن هم بخشی از این هتل است. برای گذراندن اوقات فراغت در تور استانبول شما گزینه‌های زیادی در دسترس دارید که شامل امکانات تنیس و راکتبال و کلاس‌های ایروبیک می‌شود و حمام ترکی دارای ۲ سونا، ۲ اتاق بخار و خدمات ماساژ نیز در دسترس هستند. این هتل همچنین گزینه‌ها و امکانات سرگرمی متنوعی برای فرزندان شما از جمله باغی با زمین‌های بازی نوپاها و کودکان، و اقلام مختلف از جمله گرمکن شیشه‌ای و کالسکه نوزاد در نظر گرفته است.

آدرس: Cumhuriyet Caddesi Harbiye, Sisli, 34367 Istanbul, Turkey

 

Wyndham Grand Istanbul Levent

این هتل لوکس ۵ ستاره دسترسی مستقیم به ایستگاه متروی لونت و مراکز خرید متعدد از جمله پارک Ozdilek را از طریق خط مترو ارائه می‌دهد. میهمانان هتل می‌توانند انواع درمان‌های بهداشتی و زیبایی را در اسپای وسیع ۷۹۰۰ متر مربعی، از جمله استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، سونا و حمام ترکی دریافت کنند. به علاوه هر اتاق با تهویه مطبوع و با اثاثیه زیبا، تلویزیون صفحه تخت ۴۷ اینچی با کانال‌های ماهواره‌ای را ارائه می‌دهند. همچنین وای فای رایگان و اینترنت سیمی، مینی‌بار، گاوصندوق و میز کار نیز ارائه شده است. در هر اتاق برای کارهای خانه‌داری یک کتری برقی با چای و اتو و میز اتو قرار داده شده و بیشتر اتاق‌ها چشم‌انداز شهر را نیز دارند. ۷ رستوران شامل بوفه و رستوران آلاکارته و سالن استراحت در دسترس هستند می‌توانید روز خود را با یک بوفه صبحانه غنی با طیف گسترده‌ای از غذاها شروع کنید. رستوران Plaza 177 و رستوران Caréme غذاهای بین‌المللی و غذاهای ترکی سرو می‌کنند. همچنین نوشیدنی در کافه و براسری ورتیک یا در تراس خوش آب و هوای رستوران Carême در دسترس هستند.

 

بهترین کلاس‌های آشپزی در استانبول

آدرس: Esentepe Mahallesi Buyukdere Caddesi No 177-183 Sisli , Sisli, 34394 Istanbul, Turkey

۲۰ بهمن ۱۴۰۰

نظرات کاربران