لوکس‌ترین هتل‌ها در شیشلی استانبول: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری استانبول
لوکس‌ترین هتل‌ها در شیشلی استانبول: بخش دوم

در گذشته فرهنگ فرانسه، تاثیر بسزایی بر منطقه شیشلی استانبول داشت. ساختمان‌های سنگی بزرگ با سقف‌های بلند کنار هم در جاده‌های وسیع شیشلی، همراه با بالکن‌های آهنی مدرن و آسانسورهایی که به طور سنتی در وسط پله‌ها ساخته می شدند، گواهی بر این مدعا هستند.

اگرچه این منطقه در کنار دریا واقع نشده، اما در خروجی پل بسفر قرار دارد که آسیا را به اروپا متصل می‌کند. اگر تصمیم  به سفر با تور استانبول گرفتید، حتما سری به این منطقه بزنید و از امکانات رفاهی بی شمارش بهره‌مند شوید. امروزه این محدوده بعنوان یک سکونتگاه جدید در نظر گرفته می‌شود که پس از اواسط قرن ۱۹، در شمال میدان تکسیم شکوفا شد. بیایید در ادامه مقاله قبل، با برخی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌ها در حوالی شیشلی استانبول آشنا شویم.

 

هالیفکس در شیشلی استانبول (Halifaks)

این فضای آرامش بخش، از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و در مسافت ۳۵۰ متری از ایستگاه مترو عثمان بی قرار دارد. بعلاوه در فاصله ۸۰۰ متری از انبوه کافه‌ها و فروشگاه‌های برند در منطقه نیشان تاشی استانبول واقع شده و با پارک وودافون ۲.۴ کیلومتر، با استادیوم ترک تلکام ۸ کیلومتر، با فرودگاه صبیحا گوکچن ۴۲ کیلومتر و با فرودگاه استانبول ۴۲ کیلومتر فاصله دارد.

گفتنی است این ملک ۴ ستاره با تم شرقی تزئین شده و با وای فای رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، رستوران، صبحانه بوفه، روم سرویس ۲۴ ساعته، کتابخانه، منطقه مطالعه، ۲ اتاق جلسه و ۲ آسانسور، امکانات راحتی را برای مهمانانش رقم می‌زند. برای شکم گردی می‌توانید به اسنک بار هتل بروید و از انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها برخوردار شوید. در ضمن خدمات خشکشویی نیز در صورت درخواست با پرداخت هزینه اضافی فراهم بوده و البته خدمات نظافتی، با محصولات ضد حساسیت تایید شده ارائه می‌شوند.

در اینجا ۸۰ اتاق با مبلمان چوبی و کف‌پوش ضد حساسیت را خواهید یافت که مجهز به عایق صوتی، سیستم گرمایش مرکزی، تلویزیون صفحه ‌تخت ۳۲ اینچی HD، کتری برقی، قهوه/چای ساز، گاوصندوق شخصی، میزکار و حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان هستند. مینی بار نیز، با پرداخت هزینه اضافی در دسترس است. در ضمن، برخی از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس هستند.

 

گردش یک روزه در بشیکتاش، استانبول

آدرس: 19Mayıs Mahallesi Kucukbahce Sokak No: 25 Şişli, Sisli, 34360 Istanbul, Turkey

 

بلو وی در شیشلی استانبول (Blueway)

این ملک تاریخی در شیشلی، در ۴۰۰ متری مرکز کنوانسیون و نمایشگاه استانبول و مرکز کنگره استانبول، ۵۰۰ متری  ایستگاه متروی عثمان بی، ۱۶ کیلومتری فرودگاه آتاتورک و ۵۰ کیلومتری فرودگاه جدید استانبول قرار دارد و با انواع امکانات مجلل، اقامتی خاطره انگیز را برای مسافران تور استانبول رقم می‌زند.

در ضمن خدمات شاتل رایگان به میدان تکسیم، هر روز و در هر ساعت ارائه می‌شود. گفتنی است میدان محبوب تکسیم حدود ۱۵ دقیقه پیاده روی تا این ملک فاصله دارد و در ضمن مهمانان می‌توانند از نزدیک‌ترین مراکز خرید میدان تکسیم، گشت و گذار در میان مغازه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های اطراف در محله نیشان تاشی نهایت لذت را ببرند.

در این اقامتگاه ۴ ستاره، ۲۵ اتاق بزرگ با تخت‌هایی بسیار راحت را خواهید یافت که از تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، روم سرویس، میز غذاخوری و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار برخوردارند. بعلاوه این اتاق‌ها دارای آشپزخانه خصوصی مجهز همراه با اجاق گاز، یخچال، ماشین ظرفشویی، ظروف آشپزخانه و قهوه ساز هستند که امکاناتی ایده آل را برای آشپزی در طول سفر فراهم می‌کنند. در ضمن، مهمانان می‌توانند از رزرواسیون ۲۴ ساعته در این ملک برخوردار شوند.

 

بهترین کارها در روزهای بارانی استانبول

آدرس: Bozkurt Mah. Dolapdere Cad No:199 Şişli-istanbul, Sisli, 34375 Istanbul, Turkey

 

سنت رجیس در شیشلی استانبول (The St. Regis)

این بنای تاریخی و بسیار زیبا، در قلب نیشان تاشی واقع شده و با امکاناتی مجلل از جمله یک مرکز اسپا و استخر سرپوشیده، یک تراس با نمای شهر،  وای فای رایگان در سراسر ملک، روم سرویس، رستوران و بار یکی از بهترین هتل‌های محله نیشانتاشی استانبول به شمار می‌ٰرود.

در این ملک ۵ ستاره، ۱۱۸ اتاق را خواهید یافت که همگی دارای نقاشی‌های دیواری و مجسمه‌های اصلی هنرمندان معاصر ترکیه هستند. بعلاوه از امکاناتی کامل از جمله تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، بطری آب و قهوه و چای رایگان، حمام خصوصی با دوش و وان و سشوار برخوردارند.

و اما برای شکم گردی، شرایطی ایده آل فراهم است. طعم‌های بین المللی را می‌توانید در روف رستوران هتل بچشید که در عین حال چشم اندازهایی باشکوه از مناظر شهری را ارائه می‌دهد. رستوران Brasserie St. Regis نیز غذاهای فرانسوی معاصر را، با اعمال تغییرات محلی سرو می‌کند و یکی از بهترین رستوران‌های فرانسوی در استانبول به شمار می رود. همچنین کافه بار این اقامتگاه، نوشیدنی‌های باکیفیت و گوارایی در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

به لحاظ دسترسی‌ها باید بگوییم این هتل تا مرکز همایش و نمایشگاه استانبول ۳۰۰ متر، تا مرکز کنگره استانبول ۳۰۰ متر و تا کاخ دولما باغچه ۱.۱ کیلومتر فاصله دارد. بعلاوه فرودگاه آتاتورک در ۱۶ کیلومتری و فرودگاه استانبول نیز، در ۵۰ کیلومتری این ملک واقع شده‌اند.

آدرس: Mim Kemal Oke Caddesi No:35 Nisantasi, Sisli, 34367 Istanbul, Turke

 

بوکه در شیشلی استانبول (Büke)

این هتل ۴ ستاره یک سالن استراحت مشترک، بار، رستوران، مرکز تجاری، رزرواسیون ۲۴ ساعته، بوفه صبحانه و ۵۷ اتاق بزرگ و راحت را ارائه می‌دهد. جالب است بدانید پرسنل پذیرش به زبان‌های عربی و آذربایجانی صحبت می‌کنند. بعلاوه اتاق‌های این ملک مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، قهوه ساز، حمام اختصاصی با دوش و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان، میز، فضای نشیمن و چشم اندازی جذاب به مناظر شهری هستند.  

به لحاظ موقعیت مکانی باید گفت این ملک، در فاصله ۱۱ دقیقه پیاده روی از نیشان تاشی واقع شده و ایستگاه متروی عثمان بی ۲۵۰ متر، میدان تکسیم ۱۰ دقیقه پیاده روی، مرکز کنوانسیون و نمایشگاه استانبول و مرکز کنگره استانبول  ۱.۲ کیلومتر از این هتل فاصله دارند. فرودگاه آتاتورک نیز در ۱۶ کیلومتری و فرودگاه استانبول، در ۵۰ کیلومتری این اقامتگاه زیبا و رنگارنگ واقع شده‌اند.  

 

خوردن صبحانه با چشم اندازی به بسفر

آدرس: 19Mayıs Mh. Samanyolu Sk. No 82 Osmanbey Istanbul, Sisli, 34360 Istanbul, Turkey

 

آرتز در شیشلی استانبول (Arts)

این هتل لوکس ۵ ستاره که از طراحی زیبا برخوردار است و به زیباترین نقاط استانبول دید دارد، در ۳۵۰ متری ایستگاه متروی عثمان ‌بی و در فاصله ۱۰ دقیقه پیاده روی تا میدان تکسیم و منطقه شیک نیشان تاشی واقع شده است.

تعداد ۱۰۰ اتاق با دکوراسیون معاصر را می‌توانید در اینجا بیابید که با سلیقه تزئین شده‌اند و از کلیه وسایل راحتی از جمله تلویزیون تعاملی صفحه‌ تخت با کانال‌های کابلی، حمم اختصاصی، بالکن و چشم اندازی به منظره تماشایی دریا و شهر بهره مند هستند.

رستوران، بار، اسپا همراه با حمام و سونا، مرکز تناسب اندام و رزرواسیون ۲۴ ساعته نیز در این ملک برای مهمانان فراهمند. بعلاوه، وای فای رایگان در سراسر ملک وجود دارد و پارکینگ اختصاصی، با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌شود.

در نهایت به لحاظ دسترسی‌ها باید گفت مرکز خرید سیتیز ۶۵۰ متر، مرکز خرید جواهر استانبول ۱.۸ کیلومتر، مرکز کنوانسیون و نمایشگاه استانبول ۲۰۰ متر، مرکز کنگره استانبول ۲۰۰ متر، فرودگاه صبیحا گوکچن ۴۴ کیلومتر و فرودگاه استانبول ۴۹ کیلومتر با این ملک فاصله دارند.

آدرس: Halaskargazi Cad. No:1 Harbiye, Sisli, 34367 Istanbul, Turkey

 

38 هتل در شیشلی استانبول (38Hotel)

این فضای دنج و زیبا، در می ۲۰۱۹، در فاصله ۱.۷ کیلومتری مرکز کنگره استانبول افتتاح شد. بعلاوه میدان تکسیم ۲.۹ کیلومتر و خیابان استقلال، ۳.۴ کیلومتراز این ملک فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه استانبول است که در مسافت ۳۴ کیلومتری واقع شده و هتل، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

 

خرید ارزان و تفریح در استانبول مال

گفتنی است این اقامتگاه به یادماندنی با امکاناتی جذاب از جمله بار، رستوران، سالن مشترک، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، وای فای رایگان و چشم‌اندازهایی قابل توجه از مناظر شهری، پذیرای مهمانان تور استانبول است.  بعلاوه صبحانه قاره‌ای، هر روز در اقامتگاه در دسترس است.

در نهایت این ملک، ۴۲ اتاق خانوادگی را در خود جای داده که مجهز به تهویه‌ مطبوع، میز، کتری، مینی‌بار، گاوصندوق شخصی، تلویزیون صفحه تخت، ملحفه، حوله و حمام اختصاصی هستند. اتاق‌های ویژه همچنین دارای آشپزخانه با مایکروویو، اجاق گاز و سایر وسایل مورد نیاز می‌باشند.

آدرس: cumhuriyet mahallesi,Ergenekon Caddesi,No:66 şişli/IST, Sisli, 34380 Istanbul, Turkey

 

مرکور بومونتی در شیشلی استانبول (Mercure Istanbul Bomonti)

این هتل لوکس ۵ ستاره، در قلب استانبول و در نزدیکی محله بومونتی استانبول واقع شده و یک تراس مشرف به مناظر شهری را ارائه می‌دهد. بعلاوه وای فای رایگان در سراسر ملک در دسترس بوده و امکاناتی همچون خدمات دربانی، رستوران، بار، مرکز اسپا و حمام ترکی فراهم هستند. گفتنی است مرکز اسپا درمان‌های متنوعی مانند رایحه درمانی، ماساژ سوئدی، درمان رفلکسولوژی، ماساژ تایلندی و خدمات ماساژ بالی را ارائه می‌دهد.

بعلاوه ۲۰۳ اتاق و سوئیت را با دکوراسیونی زیبا و مبلمان مجلل در اینجا شاهد خواهید بود که مجهز به تهویه مطبوع و عایق صوتی، یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق شخصی، حمام اختصاصی، امکانات تهیه چای و قهوه و بطری آب روزانه، مینی بار و میز کار هستند. همچنین مهمانان می‌توانند در رستوران این ملک پس از صرف یک صبحانه لذیذ و تماشای مناظر شهری، برای سایر وعده‌ها از غذاهای منحصر به فرد بین المللی و نوشیدنی‌های باکیفیت بهره مند شوند.

 

معرفی بازارهای تاریخی استانبول

این ملک از موقعیت مکانی عالی برخوردار بود و دسترسی آسان به بسیاری از مراکز خرید استانبول دارد از جمله اینکه مرکز خرید ترامپ در ۳ کیلومتری، زورلو در ۶ کیلومتری و مرکز خرید کانیون در ۷ کیلومتری اقامتگاه قرار دارند. همچنین این هتل، ۱۵ دقیقه پیاده روی تا مرکز کنگره استانبول و سالن کنگره و نمایشگاه لطفی کردار فاصله دارد. بعلاوه، ایستگاه مترو عثمان بی در مسافت ۵۰۰ متر دورتر از ملک واقع شده که دسترسی آسان به سایر مکان‌ها و جاذبه‌های استانبول را فراهم می‌کند. و در نهایت، فرودگاه استانبول ۴۷ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

آدرس: Ergenekon Cad. No:62/A Bomonti Sisli , Sisli, 34377 Istanbul, Turkey

 

ویتال فولیا در شیشلی استانبول (Vital Hotel Fulya)

این ملک جذاب منحصر بفرد که با طراحی داخلی دوست داشتنی در ژانویه ۲۰۲۰ افتتاح شد، از طرفداران بسیاری خصوصا در میان زوج‌ها برخوردار است. بعلاوه این اقامتگاه ۴ ستاره، ۲.۹ کیلومتر از میدان تکسیم، ۳ کیلومتر از کاخ دولما باغچه، ۳.۳ کیلومتر از مرکز کنگره استانبول و ۳۴ کیلومتر از فرودگاه استانبول فاصله دارد.

این بنا اقامتی به یادماندنی را با امکاناتی مفرح نظیر بار، رستوران، سالن استراحت مشترک، حمام ترکی، صبحانه قاره‌ای و بوفه و مرکز سلامتی با جکوزی و سونا ارائه می‌دهد. بعلاوه پارکینگ اختصاصی رایگان، خدمات کرایه خودرو، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس و صرافی نیز در دسترس مهمانان هستند.

در ضمن تمامی ۵۲ اتاق هتل دارای تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق شخصی، ملحفه، حوله و حمام اختصاصی با دوش، دمپایی و سشوار می‌باشند. و البته برخی اتاق‌های ویژه از آشپزخانه مجهز با مایکروویو، اجاق گاز و سایر وسایل موردنیاز برخوردارند.

 

آشنایی با تفریحات آبی استانبول

آدرس: FULYA MAH. MEHMETÇİK CAD. NO: 61 İÇ KAPI NO: 3 ŞİŞLİ/İSTANBUL , Sisli, 34365 Istanbul, Turkey

 

مر پارک در شیشلی استانبول (Mare Park)

سفر لوکس و مجلل خود را با سر زدن به این هتل و اسپای ۴ ستاره در منطقه شیشلی، در ۱.۸ کیلومتری مرکز همایش و نمایشگاه استانبول و ۶۰۰ متری ایستگاه متروی عثمان بی به پایان می‌رسانیم. این ملک در محله نیشان تاشی، با کافه‌های مجلل و فروشگاه‌های شیک استانبول احاطه شده و میدان تکسیم ۳ کیلومتر و کاخ دولما باغچه ۳.۱ کیلومتر با هتل فاصله دارند. در ضمن فرودگاه استانبول، در ۴۸ کیلومتری این هتل قرار دارد.

و اما به لحاظ امکانات می‌توانید در اینجا ۶۹ اتاق زیبا را شاهد باشید که از کلیه امکانات نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، چای/ قهوه ساز، حمام اختصاصی با حوله و دمپایی و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان و سشوار برخوردارند. بعلاوه برخی از اتاق‌ها برای راحتی بیشتر مهمانان، دارای فضای نشیمن هستند. در ضمن وای فای رایگان در سراسر ملک، رزرواسیون ۲۴ ساعته، رستوران و امکانات برگزاری جلسات نیز ارائه می‌شوند.

آدرس: Merkez Mahallesi Abide-i Hurriyet Cad. No: 85-87 Sisli, Sisli, 34381 Istanbul, Turkey

منابع:

https://luxuryhotel.guru/istanbul_Sisli/

https://travel.usnews.com/Hotels/Istanbul_Turkey/n-sisli/

https://www.tripadvisor.com/Hotels-g293974-zfn7811854-Istanbul-Hotels.html

۱۲ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران