بهترین هتل‌های اطراف خیابان استقلال

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین هتل‌های اطراف خیابان استقلال

خیابان استقلال در استانبول جزو شلوغ‌ترین قسمت‌های استانبول است که با فضای خرید و گردش سالانه پذیرای میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا می‌شود. این خیابان جذاب و طولانی که ۴/۱ کیلومتر در استانبول گسترده شده پر از رستوران‌ها و کافه‌ها جذاب، مراکز خرید و پاساپزهای قدیمی از دوره عثمانی تا مراکز خرید مدرن و جدید، سینما و چایخانه‌های فضای باز است. در کنار تمام این شور و هیجانی که به راه می‌افتد نوازنده‌های خیابانی جوان نیز در گوشه و کنار این خیابان حال و هوای دل انگیزی ایجاد می‌کنند. از فرصت پیاده‌روی و خرید استقلال جایی برای تمام سلیقه‌هاست. مطمئنا اقامت در حوالی این خیابان، تور استانبول را خاطره‌انگیزتر خواهد کرد.

 

Gezi Hotel Bosphorus, Istanbul

این هتل لوکس ۵ ستاره در مرکز شهر استانبول، در کنار میدان ایستگاه مترو تقسیم قرار گرفته و خیابان پر جنب و جوش استقلال نیز تنها چند قدمی هتل واقع شده یعنی شما با پیاده‌روی بسیار کوتاهی به رستوران‌ها، کافه‌ها، بارها، مغازه‌ها و گالری‌های هنری فاصله دارید. به علاوه از اینجا شاتل فرودگاه هاواتاس در فاصله کمی پیاده روی قرار دارد. تمام اتاق‌های هتل مجهز به کف چوبی و حمام مرمری هستند و حمام لوکس و نمای بسفر یا پارک ارائه می‌دهند. در حالی که بعضی از اتاق‌ها از دوش منظره بسفر برخوردارند، همه اتاق‌ها با تلویزیون‌های روز وشبکه‌های ماهواره‌ای و WiFi رایگان تجهیز شده‌اند. شما می‌توانید از ماساژ آرامش بخش در اسپا که دارای مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، وان آبگرم و سونا است نیز لذت ببرند. این هتل همچنین شامل دوش‌های رایحه درمانی، تخت‌های آب درمانی و یک چشمه یخ هم هست. در بار و رستوران هتل از انواع غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای لذت ببرید و به تماشای منظره بسفر بنشینید.

 

بهترین هتل‌های منطقه تقسیم استانبول

 

 آدرس: Mete Cd. 34 Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

 

CVK Park Bosphorus Hotel Istanbul

این هتل که در قلب شهر واقع شده و فقط ۱۵۰ متر با میدان تقسیم فاصله دارد با فضای داخلی شیک، ۲ استخر شنا و یک مرکز تناسب اندام و اسپا Livera گسترده در ۸۵۰۰ متر مربع ساخته شده است. مهمانان می‌توانند در اینجا از سونا، حمام ترکی، اتاق بخار و امکانات ماساژ بهره‌مند شوند. اتاق‌های مجلل هتل  دارای تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان و کتری برقی همراه با چای و قهوه رایگان است. همچنین در بعضی اتاق‌ ها وان آبگرم وجود دارد. سه رستوران مختلف، انواع غذاهای خوشمزه شامل منوی گستره مزه‌ها و انواع کباب‌ها و طیف گسترده‌ای از غذاهای سوشی را سرو می‌کنند.

آدرس: Gumussuyu Mah. Inonu Cad. No:8 Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

 

Hilton Istanbul Bosphorus

این هتل با چشم‌انداز خیره کننده بسفر در مرکز شهر واقع شده و دسترسی فوق‌العاده به نقاط اصلی دارد. این هتل ۵ ستاره لاکچری دارای استخر روباز و استخر سرپوشیده، باغ‌های سبز، حمام ترکی سنتی و ۶ گزینه رستوران و بار، اقامتگاه‌های تفریحی بوده و با ایستگاه مترو تکسیم ۵ دقیقه پیاده روی و با ایستگاه مترو عثمان‌بی در ۱۳ دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل دارای اتاق‌های روشن با بالکن مشرف به باغ‌ها یا بسفر است که هر اتاقی با دکوراسیون سنتی وبا لهجه ترکی تزئین شده. در واقع این اتاق‌ها دارای پنجره‌های بزرگ، یک نشیمن جداگانه و یک حمام مرمر هستند. شما می‌توانید در اکسپنسیو لژ از خوردن صبحانه قاره‌ای، نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های رایگان در طول روز  لذت ببرید و در تراس رستوران بسفر از غذاهای لذیذ محلی مانند غذاهای دریایی و گوشت کبابی سفارش دهید. گزینه‌های غذاخوری فراوان و متنوعند و تمامی سلیقه‌ها را راضی می‌کنند. مخصوصا این که منوی کودک هم موجود است. از امکانات تفریحی داخل هتل می‌توان به کلوپ سلامت ۲۴ ساعته، تنیس و راکتبال و کلاس‌ های ایروبیک نام برد. حمام ترکی دارای ۲ سونا، ۲ اتاق بخار، و ماساژ درمانی است. همچنین گزینه‌های تفریحی و امکانات متنوعی برای جوان ترها، از جمله باغی با زمین بازی برای کودکان در نظر گرفته شده است.

 

معرفی هتل ۵ ستاره Elysium استانبول

Cumhuriyet Caddesi Harbiye, Sisli, 34367 Istanbul, Turkey

 

The Marmara Taksim

اینجا یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول است که با اتاق‌هایی مدرن با تلوزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان و چشم انداز بسفر هر توریستی را به خود جذب می‌کند. اتاق‌های بزرگ با کف پارکت، کمد لباس و میز کار، حمام اختصاصی مرمرین با وان و سشوار ارائه شده‌اند. رستوران‌های این هتل انواع غذاهای ترکی، آناتولی و کباب‌ها را با نمای دل انگیز بسفر سرو می‌‌کنند. همچنین یک فروشگاه بی‌نظیر شکلات هم وجود دارد که توصیه می‌کنیم حتما سری به آن بزنید و برای سوغاتی از شکلات‌های باکیفیت خریداری کنید.

آدرس: Taksim Meydani, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

 

Pera Palace Hotel

ساختمان این هتل در سال ۱۸۹۲ توسط معمار فرانسوی-عثمانی الکساندر والوری ساخته شد. هتل پرا پالاس استانبول به شدت جذاب است که در طراحی آن از سبک‌های نئوکلاسیک، هنر نو و شرقی الهام گرفته شده است. هتل در منطقه تاریخی پرا در استانبول واقع شده و اتاق‌های آن چشم اندازهایی از شاخ طلایی، استخر سرپوشیده و منظره شهر ارائه می‌دهد. مراکز خرید معروف مانند مرکز خرید Cevahir ، کانیون و زرلو مال در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای با خط مترو قرار گرفته‌اند. اتاق‌ها و سوئیت‌ های هتل به سبک کلاسیک با تأثیرات اروپایی و عثمانی مبله شده‌اند. همه آن‌ها با کفپوش‌های سخت و پنجره‌های از کف تا سقف مجهز به تلویزیون و مینی بار هستند. اکثر اتاق‌ها با بالکن‌هایی ارائه شده‌اند که نمایی از پرا و شاخ طلایی دارند. به علاوه Pera SPA by Spa Soul دارای حمامی با سکوی مرمر گرم شده کلاسیک و وان کف است. شما می‌توانید از حمام بخار، وان آبگرم، سونا و سالن بدن سازی کاملا مجهز استفاده کنید و در استخر سرپوشیده جت استریم تفریح کنید. رستوران Agatha غذاهای معاصر ترکی را ارائه می‌دهد در حالی که Orient Bar & Terrace یک نقطه ملاقات محبوب برای جامعه عالی استانبول و مسافران بین المللی است. Kubbeli Saloon یک سالن استراحت چای با موسیقی ملایم پیانوی زنده است.

 

باکیفیت‌ترین هتل‌های ۳ ستاره‌ در استانبول

آدرس: Mesrutiyet cad. No:52, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران