لوکس‌ترین هتل‌های در کارتال استانبول: قسمت اول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
لوکس‌ترین هتل‌های در کارتال استانبول: قسمت اول

کارتال به دلیل ارائه چشم‌اندازهای زیبای دریا و کوه، یکی از مهم‌ترین مکان‌های دیدنی استانبول به شمار می‌آید و با توجه به نزدیکی به جزایر پرنس، بسیار محبوب گردشگران تور استانبول است. این منطقه، از آب و هوای معتدل و نسیم ملایمی که از دریای مرمره می‌وزد برخوردار است و علاقمندان بسیاری را به پارک‌های ساحلی‌اش جذب می‌کند. جالب است بدانید تپه آیدوس که بلندترین نقطه استانبول است نیز در کارتال واقع شده است.

بعلاوه این منطقه علاوه بر مزایای اقلیمی و زیبایی شناختی، به مقصدی ارجح برای مالکیت املاک و مستغلات سطح بالا در پایتخت بدل شده است. آرامش متمایز آن و مناظر خیره کننده‌اش از دریای مرمره، انگیزه‌ای برای احداث انواع ساختمان‌های عظیم با طراحی‌های استثنایی بوده و علاوه بر این، مملو از مراکز خرید و امکانات خدماتی است که تمام نیازهای زندگی را پوشش می‌دهند. پیشنهاد می‌کنیم در مدت سفر با تور استانبول، در صورت برخورداری از تمکن مالی، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های منطقه کارتال را برای اقامت انتخاب نمایید.

 

Titanic Business Kartal

این ملک تاریخی زیبا، تنها ۱۵ دقیقه رانندگی تا فرودگاه صبیحا گوکچن استانبول فاصله دارد و استخر روی پشت بام و رستورانی شیک با آشپزی نمایشی را در بخش آسیایی استانبول به مخاطبان ارائه می‌دهد. بعلاوه از امکانات اسپا، مانند سونا، حمام سنتی و درمان‌های ماساژ جامع برخوردار است.

در اینجا ۱۹۲ اتاق زیبا را خواهید یافت که هر کدام دارای تلویزیون LCD ماهواره‌ای، وای‌فای رایگان و حمام‌های مرمر با دوش و امکانات لوکس بوده و از دکوراسیونی امروزی برخوردارند.

 

تجربه ۷ تفریح هیجان‌انگیز در استانبول

مهمانان همچنین می‌توانند از فروشگاه‌های داخلی هتل دیدن کنند. روف رستوران و بار Compass ، غذاهای متنوعی با چشم‌اندازی بی بدیل از مناظر دریای مرمره و جزایر پرنس ارائه می‌دهد. بعلاوه مهمانان می‌توانند در کافه بار پرجنب‌وجوش انگلیسی این هتل، به خوردن و آشامیدن و بازی بیلیارد بپردازند.  

این ملک ۵ ستاره، از موقعیت مکانی عالی نیز بهره‌مند است ومرکز خرید آناتولیوم و IKEA  تنها ۳ دقیقه رانندگی و ایستگاه مترو، ۱۰ دقیقه پیاده روی تا هتل فاصله دارند. بخش اروپایی استانبول نیز، از طریق بزرگراه به راحتی قابل دسترسی است. بندر کشتی بوستانچی سیابوس، ۸ کیلومتر دورتر واقع شده و فرودگاه استانبول نیز ۸۰ کیلومتر با اقامتگاه فاصله دارد. گفتنی است این هتل، خدمات شاتل فرودگاهی رایگان را ۳ بار در روز ارائه می‌دهد.

آدرس: Orta Mah. Kaptan-i Derya Cad. No:37 Kartal, Kartal, 34880 Istanbul, Turkey

 

The Grand Mira

این ملک مدرن، از فضایی آرامش‌بخش و موقعیت مکانی عالی در کارتال برخوردار بوده و در ۲۱ کیلومتری برج میدن واقع شده است. در اینجا می‌توانید از تماشای مناظر زیبای اطراف و استنشاق هوای تازه در تراس آفتابگیر و دلباز لذت ببرید و یا به استراحت و کسب آرامش در یکی از ۵۲ اتاق ملک بپردازید. هر اتاق، مجهز به کلیه امکانات رفاهی لوکس از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان است. بعلاوه، مهمانان می‌توانند برای شکم گردی به رستوران هتل بروند و از طعم خوشمزه غذاهای باکیفیت در تور استانبول نهایت لذت را ببرند. وای فای رایگان در سراسر ملک و رزرواسیون ۲۴ ساعته فراهمند.

 

راهنمای خرید در محله کادیکوی استانبول

گفتنی است این ملک ۴ ستاره، در چند قدمی حمل و نقل عمومی قرار دارد. موزه ایا ایرنه ۲۲ کیلومتر، پل بسفر ۲۲ کیلومتر، میدان تقسیم ۳۰ کیلومتر، میدان سلطان احمد ۳۸ کیلومتر و منطقه شیشلی ۳۰ کیلومتر با این اقامتگاه فاصله دارند. از طرفی دیگر، تونل اوراسیا که امکان دسترسی به سایر نقاط شهر را در زیر آب فراهم می‌کند، در فاصله ۲۲ کیلومتری از این ملک واقع شده است. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه صبیحا گوکچن است که در ۱۱ کیلومتری هتل قرار دارد و البته فرودگاه استانبول، ۸۰ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

آدرس: Kartal Istasyon Caddesi, Yukari Mahalle, Sarayli sokak No 11 , Kartal, 34800 Istanbul, Turkey

 

Ramada Encore

این ملک زیبا و به یادماندنی در کارتال با انواع امکانات رفاهی از جمله یک رستوران، استخر، یک مرکز تناسب اندام و وای فای رایگان به استقبال مسافران تور استانبول می‌آید. هر کدام از ۹۲ اتاق در این هتل ۴ ستاره، مجهز به تهویه مطبوع، میزکار، گاوصندوق شخصی، مینی بار و حمام اختصاصی دارای دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان است. در ضمن، از اتاق‌ها می‌توانید شاهد منظره زیبای شهر باشید.

 

بهترین رستوران‌های منطقه بی‌اغلوی استانبول: بخش اول

 از دیگر امکانات ارائه شده در این ملک می‌توان به رزرواسیون ۲۴ ساعته، سالن مشترک، خدمات بلیط و میز تور اشاره کرد. بعلاوه این اقامتگاه، دارای پارکینگ رایگان است. رفت و آمد از اینجا نیز بسیار راحت است، زیرا ایستگاه مترو کارتال ۸۰۰ متر با ملک فاصله دارد و دسترسی آسان به سایر نقاط شهر را فراهم می‌کند. در نهایت، باید گفت فرودگاه صبیحا گوکچن ۱۱ کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

آدرس: Cumhuriyet Mah. KartaL Cad. No:53 Yakacık Kartal İstanbul, Kartal, 34876 Istanbul, Turkey

 

Days

این هتل تازه تاسیس که در مارس ۲۰۲۱ در ۱۷ کیلومتری از برج میدن افتتاح شد، دارای رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و سالن استراحت مشترک است. این ملک ۴ ستاره، با داشتن ۸۰ اتاق خانوادگی و یک تراس بزرگ و آرامش‌بخش، فضایی عالی را برای استراحت و تکاندن خستگی‌های سفر از جسم و روح فراهم می کند.

تمامی اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، کتری، دوش، حوله، میزکار، کمد لباس، گاوصندوق شخصی و وای‌ فای رایگان هستند و برخی از آنها، به منظره زیبای دریا دید دارند. مرکز اسپا و سلامتی و امکاناتی نظیر حمام و سونا نیز، به امکانات ایده آل هتل می‌افزایند.

 

معرفی زیباترین کاخ‌های استانبول

در ضمن هر روز در این هتل، یک صبحانه قاره‌ای یا آلاکارت سرو می‌شود. رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، صرافی، میز تور، خدمات کرایه خودرو، مرکز تجاری همراه با دستگاه فکس و دستگاه فتوکپی نیز از دیگر مشخصه‌های این اقامتگاه خاطره‌انگیز به شمار می‌آیند.

به لحاظ دسترسی به جاذبه‌های پرطرفدار شهر نیز باید بگوییم پل شهدای ۱۵ جولای و کاخ توپکاپی استانبول، در ۱۷ کیلومتری هتل قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین‌المللی صبیحا گوکچن استانبول است که در ۱۴ کیلومتری این ملک واقع شده و هتل، خدمات ترانسفر فرودگاهی را برای مهمانانش فراهم می‌کند.

آدرس: Burcak Sokak No 16 Maltepe , Maltepe, 34848 Istanbul, Turkey

 

Ebrus'un Konagi

این اقامتگاه جذاب ۴ ستاره، ۴۲ اتاق دنج، تمیز و مدرن را در بخش آسیایی استانبول در خود جای داده که چشم‌اندازهایی باشکوه از مناظر زیبای جزایر پرنس را برای مهمانانش به ارمغان می‌آورند.

طراحی داخلی ساختمان، بسیار جادار و بکر بوده و اتاق‌های مهمان دارای تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، گاوصندوق شخصی استاندارد و حمام اختصاصی همراه با سشوار و لوازم آرایش رایگان هستند. یک آشپزخانه کوچک با یخچال نیز، در برخی واحدها موجود است. بعلاوه در صورت تمایل، می‌توانید صبحانه‌تان را در اتاق خود صرف کنید و یا به رستوران ۲۴ ساعته آلاکارت بروید و غذاهای کبابی لذیذ را نوش جان نمایید.

 

اینستاگرامی‌ترین کافه‌های استانبول

در اینجا، میز پذیرش شبانه روزی و دسترسی به وای فای رایگان فراهم است و در صورتی که با خودروی شخصی سفر می‌کنید، می‌توانید از پارکینگ اختصاصی برخوردار شوید. گفتنی است این ملک، در ۹ کیلومتری خیابان شیک و پرجنب‌وجوش بغداد واقع شده و ایستگاه متروی Huzurevi صد و پنجاه متر، فرودگاه صبیحا گوکچن ۲۳ کیلومتر و فرودگاه استانبول ۷۳ کیلومتر با هتل فاصله دارند. در ضمن این اقامتگاه، خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی را برای مهمانانش ترتیب می‌دهد.

آدرس: Eski Uskudar Cad.Elifce Sk.No:3 Zumrutevler, Maltepe, 34582 Istanbul, Turkey

 

Elite

این هتل لوکس، در ۱ کیلومتری بلوار ساحلی تورگوت اوزال واقع شده و فرودگاه صبیحا گوکچن ،در ۲۵ کیلومتری و فرودگاه آتاتورک در ۵۰ کیلومتری ملک قرار دارند. بعلاوه ایستگاه راه آهن مال تپه که به ترمینال فری حیدرپاشا متصل می‌شود، تنها ۱.۵ کیلومتر با اقامتگاه فاصله دارد. گفتنی است این هتل، می‌تواند سرویس رفت و برگشت به کادیکوی و خیابان بغداد را ترتیب دهد.

و اما به لحاظ امکانات این ملک ۵ ستاره ، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، امکانات اسپا با حمام و سونا، یک مرکز تناسب اندام، روم سرویس و رزرواسیون ۲۴ ساعته را ارائه می‌دهد. در اینجا، یک تراس و یک محوطه استخر با سکوهای آفتابگیر وجود دارند.

 

آشنایی با تفریحات آبی استانبول

در ضمن تمام ۱۳۲ اتاق این ملک، دارای تهویه مطبوع بوده و از تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، کف فرش شده، مینی بار و میز کار برخوردارند. برخی از اتاق‌ها نیز، چشم‌اندازی بی بدیل از دریای مرمره را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. برای خورد و خوراک، می‌توانید روز خود را با یک بوفه صبحانه غنی شروع کنند. کافه بار نیز، در طول روز نوشیدنی سرو می‌کند. و رستوران آلاکارت هتل، غذاهای ترکی و بین‌المللی را با چشم‌اندازی از جزایر پرنس استانبول ارائه می‌دهد.

آدرس: Piri Reis Cad. No:3 Dragos Maltepe, Maltepe, 34840 Istanbul, Turke

 

Inera

این هتل در منطقه پندیک، در بخش آسیایی استانبول و در حوالی کارتال واقع شده و تنها ۵ دقیقه پیاده روی تا ساحل دریا و بندر کشتی فاصله دارد. این اقامتگاه، دارای یک لابی با ظرفیت ۶۰ نفر می‌باشد. همچنین تراس با منظره دریا و مارینا و پارکینگ اختصاصی رایگان را به مهمانان ارائه می‌دهد.

 

معرفی بازارهای تاریخی استانبول

تعداد ۳۰ اتاق راحت و شیک در این اقامتگاه ۴ ستاره وجود دارند که مجهز به تلویزیون هوشمند صفحه ‌تخت ۴۲ اینچی، دستگاه قهوه / چای‌ساز رایگان، مینی‌بار، حمام اختصاصی، تشک‌های ارتوپدی و منوی بالش هستند. همچنین برخی از آنها، به منظره دریا دید دارند. بعلاوه رستوران این ملک، انواع غذاهای لذیذ و باکیفیت را ارائه می‌دهد. گفتنی است اسکله پندیک، ۶۵۰ متر و فرودگاه صبیحا گوکچن ۱۰ کیلومتر از هتل فاصله دارند.

آدرس: Bati Mah. Sabri Taskin Cad. No:29, Pendik, 34890 Istanbul, Turkey

 

Address Istanbul

این هتل مجلل، در آگوست ۲۰۲۱ در ۶ کیلومتری برج میدن و پل شهدای ۱۵ جولای افتتاح شد و فرودگاه بین‌المللی صبیحا گوکچن، در ۳۰ کیلومتری آن واقع شده است. این ملک دارای رستوران، مرکز تناسب اندام، بار و سالن استراحت مشترک بوده و خدمات کرایه خودرو و ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد. بعلاوه رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، وای فای رایگان در سراسر ملک، مرکز تجاری، حمام ترکی و سونا و صبحانه قاره‌ای و آلاکارت نیز در اینجا در انتظار مهمانان هستند.

 

۱۱ مقصد جذاب برای سفرهای نیم روزه از استانبول

این هتل ۵ ستاره، ۵۳۸ اتاق مجهز به تهویه مطبوع، میز، دستگاه قهوه‌ساز و مینی‌بار، گاوصندوق شخصی، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی بوده و برخی از اتاق‌ها، چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر را به مخاطبان هدیه می‌دهند.

آدرس: Unalan Mahallesi Libadiye Caddesi No 82F Blok G, Uskudar, 34700 Istanbul, Turkey

 

Cevahir

این فضای آرامش بخش، رومانتیک و ساحلی، در حوالی تپه دراگوس واقع شده و ۱۹۸ اتاق مدرن با تهویه مطبوع و وای فای رایگان را ارائه می‌دهد. تمام اتاق‌ها از دکوراسیون معاصر، تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق شخصی، کتری برقی با چای و قهوه رایگان و حمام مدرن دارای دوش و وان برخوردارند و برخی از اتاق‌ها، منظره‌ای از دریای مرمره و جزایر پرنس را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورند.

این هتل ۵ ستاره، همچنین دارای استخر روباز، استخر سرپوشیده، حمام ترکی و مرکز تناسب اندام است. همچنین رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، خدمات دربانی و پارکینگ اختصاصی رایگان را برای مهمانان فراهم می‌کند. در عین حال می‌توانید با پراخت هزینه اضافی، از خدمات خشکشویی و لباسشویی بهره‌مند شوید.

 

تاریخچه و محله‌های شاخ طلایی در استانبول

صبحانه روزانه، به صورت بوفه باز در هتل سرو می‌شود. رستوران‌هایی از جمله Antigoni Rotisserie، Pita Brasserie و Winter Garden نیز در این ملک، انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی بسیار لذیذ و باکیفیت را سرو می‌کنند. جالب است بدانید هر جمعه، موسیقی زنده در رستوران Pita Brasserie اجرا می‌شود.

در نهایت باید بگوییم اسکله بوستانچی، در ۵ کیلومتری هتل قرار دارد و دسترسی آسان به بخش اروپایی شهر را فراهم می‌کند. فرودگاه صبیحا گوکچن نیز ۲۰ کیلومتر و فرودگاه استانبول، ۷۴ کیلومتر با این ملک فاصله دارند.

آدرس: Yali Mahallesi Turgut Ozal Bulvari No: 261 Maltepe, Maltepe, 34844 Istanbul, Turkey

۲۹ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران