برای تجربه سفری لاکچری به استانبول در این ۶ هتل جذاب و لوکس اقامت کنید

جاذبه‌های گردشگری استانبول
برای تجربه سفری لاکچری به استانبول در این ۶ هتل جذاب و لوکس اقامت کنید

استانبول شهر جاذبه‌های پیدا و پنهان کشور ترکیه است. شهر جاذبه‌های جذاب شهری برای آنها که علاقه‌مند به پرسه‌زنی در شهر هستند. شهری که بهشت عاشقان قهوه‌ها و غذاهاست. چرا که بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها در این شهر واقع شده‌اند. در سفرتان با تور استانبول به این شهر اگر در یک جستجوی ثروتمندانه و بی‌دغدغه می‌خواهید آن را کشف کنید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۶ هتل جذاب و لاکچری این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Ciragan palace kempinski


در یک قصر مجلل و زیبا مربوط به دوره‌ی امپراطوری عثمانی در کشور ترکیه هتلی واقع شده است که یکی از شیک‌ترین و سمبلیک‌ترین هتل‌های این شهر است. جاییکه می‌شود اقامتی تاریخی را در آن تجربه کرد. جاییکه افراد معروف دنیا که تاکنون به استانبول آمده‌اند برای اقامت آن را انتخاب کرده‌اند. همچنین جشن عروسی بسیاری از ثروتمندان استانبول نیز در آن برگزار شده است و می‌شود. هتلی که بهترین رستوران‌های استانبول در آن واقع شده است و بهترین کباب‌های کشور ترکیه را می‌شود در آن نوش جان کرد. البته سرآشپزان معروف این هتل تنها غذاهای ترکی در آن طبخ نمی‌کنند و شما می‌توانید لذیذترین غذاهای ایتالیایی، یونانی و چینی را نیز در خوشمزه‌ترین حالت‌شان در رستوران‌های این هتل نوش جان کنید.

 

 

Ciragan palace

 


۲- Pera palace


یک هتل قدیمی در استانبول که برای بهترین مسافران جهان ساخته شده است. هتلی که تاریخ ساختش بازمی‌گردد به سال ۱۸۹۲ میلادی. هتلی که در و دیوار و سقفش یادگار تاریخ این کشور هستند و به نوعی یک موزه در شهر استانبول به حساب می‌آید. هتلی که در آن اتاق مصطفی کمال آتاتورک به همان صورتی که او در آن زندگی می‌کرده حفظ شده است. در سفرتان به استانبول می‌توانید بهترین اقامت را در این هتل ۵ ستاره تجربه کنید. چرا که امکانات فوق‌العاده‌ای دارد و تمامی این امکانات در یک بستر تاریخی و موزه‌ای به شما ارائه می‌گردد.

 

هتل لاکچری Pera Palace، اقامتی لوکس در قلب استانبول

 

 

 Pera palace

 


۳- Four season hotel


بهترین اتاق‌ها با شیک‌ترین مبلمان‌ها، بهترین رستوران‌ها در کنار بهترین مرکز مراقبت از زیبایی و ماساژ، بهترین استخرها در کنار یک حمام ترکی بی‌نظیر همه یک طرف، چشم‌انداز زیبایی که این هتل به مهمانانش ارائه می‌کند هم یک طرف. هتلی که مشرف به تنگه‌ی بسفر قرار دارد و از پنجره‌های بلند بالایش می‌توانید تصاویر زیبای استانبول در روز و شب را ببینید. هتلی که کافه‌ی شبانه‌اش شب‌های پرشوری برای شما می‌سازد. هتلی که در آن می‌توانید بهترین غذاهای مدیترانه‌ای را نوش جان کنید و خاطره‌هایی ماندگار از حضورتان در استانبول برای همیشه در ذهن بسازید.

 

 

 Four season

 


۴- Swissotel the bosphorus


یک هتل شیک و جذاب مشرف به تنگه‌ی بسفر که ۲۰۶ اتاق درجه یک دارد. اتاق‌هایی که پنجره‌هایی دلباز رو به بسفر و زیبایی‌هایش دارند. اتاق‌هایی که به بهترین صورت تزئین شده‌اند. رستوران، کافه، استخر، مرکز مراقب از زیبایی و سلامتی و مرکزی برای نگهداری کردن از کودکان تنها گوشه‌ای از امکانات بی‌نظیر این هتل هستند. هتلی که تعداد زیادی از اتاق‌هایش از قبل رزرو می‌شوند و همیشه در عین سکوت و آرامشی که دارد مملو از مسافران و گردشگران است. این هتل در چندین سال به عنوان بهترین هتل کشور ترکیه انتخاب شده است.

 

اقامتی باشکوه در کنار تنگه بسفر را در هتل لوکس Swissotel استانبول تجربه کنید

 

 

 Swissotel the

 


۵- Raffles Istanbul


مرکزخرید زورلو که یکی از معروف‌ترین مراکزخرید کشور ترکیه و جهان به حساب می‌آید در یکی از طبقاتش هتلی در خود جای داده است که نه تنها یکی از بهترین هتل‌های شهر استانبول که یکی از بهترین هتل‌های کشور ترکیه است. جاییکه که یک حمام ترکی فوق‌العاده در فضایی به اندازه‌ی ۳ هزار متر مربع دارد. سرآشپز این هتل یکی از بهترین سرآشپزهای شهر استانبول است و در آن انواع کباب‌های ترکی به لذیذترین صورت طبخ می‌شوند. اقامت در این هتل یعنی اقامت در یکی از شیک‌ترین و بهترین نقاط داخل شهر استانبول.

 

 

 Raffles Istanbul

 


۶- The st. regis Istanbul


در یک مجموعه‌ی مدرن و پیچیده یک هتلی واقع شده است که نقطه‌ی تلاقی سنت و مدرنیته در شهر استانبول است. هتلی که روزانه از تعداد زیادی مهمان پذیرایی می‌کند و طراحی پست مدرنی دارد. چرا که تلفیق سنت و مدرنیته است. سنتی که ریشه‌اش را از دوران امپراطوری عثمانی در این شهر می‌گیرد. بهترین رستوران‌ها، استخر، مرکز مراقبت از سلامتی و زیبایی استانبول در این هتل واقع شده است. جاییکه سالانه میزبان تعداد زیادی از عروسی‌های این شهر است و اگر شانس داشته باشید در سفر به استانبول و اقامت در این هتل می‌توانید چندین عروسی مجلل ترکی را به نظاره بنشینید.

 

هتل شانگری لا بسفروس؛ تجربه یک سفر لوکس و رویایی

 

 

 The st. regis Istanbul

 

۰۴ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران