معرفی هتل ۴ ستاره پورت بسفروس استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
معرفی هتل ۴ ستاره پورت بسفروس استانبول

استانبول جذاب‌ترین شهر ترکیه است که می‌شود به آن سفر کرد و خوش گذراند. شهری که برترین جاذبه‎های تاریخی و معماری را در خود دارد و در کنار امکانات رفاهی و اقامتی بی‌نظیرش، درجه‌یک ترین تفریحات را نیز برای مهمانانش پدید آورده است. شهری با مرکزخریدهای مجلل و بزرگ. شهری با محله‌های منحصر به فرد که هرکدامشان به نوعی جاذبه گردشگری به حساب می‌آیند. در سفرتان با تور استانبول اگر به دنبال آشنایی با یک هتل ۴ ستاره عالی هستید همراه ما باشید تا هتل ۴ ستاره پورت بسفروس این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


هتل ۴ ستاره پورت بسفروس (Port Bosphorus Hotel)

یک هتل عالی واقع شده در محله اروپایی استانبول که ۱۱۱ اتاق دارد. هتلی که در میان گردشگران توانسته است نامی برای خودش دست و پا کند و از بهترین‌های استانبول به حساب می‌آید. هتلی که امکانات بسیار مناسبی دارد و همین امر سبب شده است پرطرفدار باشد. هتلی که اقامت کودکان زیر دو سال در آن رایگان است و برایشان گهواره در اتاق قرار می‌دهد و فرزندان زیر ۱۲ سال‌تان نیز می‌توانند با تخفیفات ویژه در کنار شما در این هتل اقامت کنند. هتلی که اتاق‌هایش امکان اضافه کردن تخت را به شما می‌دهند. هتلی که مهمترین امکانات اتاق‌هایش به شرح زیر است:

 

۱۰ هتل ۳ ستاره‌ی استانبول که می‌توانید اقامتی ارزان در آنها داشته باشید

Port Bosphorus Hotel


فضای حمام جداگانه، حوله دست و صورت، سشوار، وسایل بهداشتی و حمام رایگان، دستگاه چای‌ساز و قهوه‌ساز، یخچال، اینترنت وای‌فای، تلوزیون LCD، تراس‌هایی عالی رو به شهر و زیبایی، مبل راحتی، میز مطالعه، کمد لباس و رخت‌آویز، گاوصندوق، دیوارهای عایق صدا، انواع حوله، وسایل سرمایشی و گرمایشی عالی، ملافه‌های تمیز، کمد دیواری و آینه.
لازم به ذکر است بدانید تمامی اتاق‌های این هتل در طول روز حداقل یک بار نظافت می‌شوند. انواع اتاق‌های این هتل به شرح زیر هستند:

 

Port Bosphorus Hotel

 

  • اتاق‌های استاندارد: اتاق‌هایی که یک تخت دونفره در خود دارند و وسعت‌شان ۲۰ متر مربع است. برخی از اتاق‌های استاندارد این هتل نمایی رو به دریا دارند.
  • اتاق‌های خانوادگی: اتاق‌هایی به وسعت ۴۰ متر مربع که نمایی رو به دریا و تنگه بسفر دارند. اتاق‌هایی که ظرفیت ۴ نفر بزرگسال را دارند که در یک اتاق‌شان دو تخت یک نفره و در اتاقی دیگرشان یک تخت دونفره وجود دارد.
  • اتاق دولوکس: اتاقی به مساحت ۳۰ متر مربع که ظرفیت ۳ نفر بزرگسال را در خود دارد. برخی از اتاق‌های دولوکس این هتل نمایی رو به دریا دارند و برخی‌های دیگر نمایی رو به شهر.
  • سوئیت با تراس: سوئیت‌هایی به مساحت ۴۵ متر مربع که ظرفیت ۴ نفر بزرگسال را در خود دارند و نمایشان رو به دریای مارماره است.
  • اتاق اکونومی: اتاقی به مساحت ۲۰ متر مربع که یک تخت دونفره در خود دارد و جزو اتاق‌های ارزان این هتل به حساب می‌آید.

 

معرفی هتل پنج ستاره و لوکس Elite World در استانبول

Port Bosphorus Hotel


رستوران و کافه هتل ۴ ستاره پورت بسفروس

رستوران و کافه این هتل جزو بهترین‌های استانبول به حساب می‌آید که با رفتن به آن می‌توانید برترین غذاهای ترکی از گوشتی تا گیاهی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. البته غذاهای این رستوران محدود به غذاهای ترکی نمی‌شوند و در منویش می‌توانید غذاهای بین‌المللی فراوانی نیز بیابید اما از آنجا که غذاهای ترکی پرطرفدار هستند بیشتر از غذاهای دیگر در این هتل سفارش داده می‌شوند. کافه‌ی این هتل نیز از کافه‌های عالی استانبول به حساب می‌آید که نمایی رو به دریا دارد و بهترین قهوه‌های ترک استانبول را برای مشتریانش سرو می‌کند. کافه‌ای که جدای از نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع دسرهای عالی را نیز در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

Port Bosphorus Hotel


امکانات تفریحی هتل ۴ ستاره پورت بسفروس

یکی از امکانات ویژه تفریحی این هتل میز تورهای گردشگری آن است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید در تمامی روزهای سال می‌توانید با مراجعه به این هتل در تورهای مختلف گردشگری که برگزار می‌کند شرکت کنید و با آنها به دیدن جاذبه‌های استانبول بروید. تورهایی که دامنه‌شان از گشت و گذار درون شهر استانبول و اماکن تاریخی شروع می‌شود و تا رفتن به مرکزخریدهای استانبول ادامه می‌یابد.

 

Port Bosphorus Hotel


امکانات خدماتی هتل ۴ ستاره پورت بسفروس

یکی از ویژگی‌های عالی خدماتی این هتل، چک این و چک اوت سریع می‌باشد و علاوه بر این باید بدانید این هتل به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مهمان انجام می‌دهد. همچنین اگر بخواهید می‌توانید سرویس ترانسفر فرودگاهی در این هتل بگیرید. اینترنت رایگان نیز از دیگر خدمات مورد توجه هتل ۴ ستاره پورت بسفروس است.

 

Port Bosphorus Hotel


فاصله تا دیدنی‌های شهر

یکی از ویژگی‌های عالی هتل ۴ ستاره پورت بسفروس نزدیکی آن به مرکز شهر است. این هتل در فاصله چند صدمتری از خیابان استقلال قرار دارد و با برج گالاتا تنها ۹۰۰ متر با آن فاصله دارد.

۱۸ مهر ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 26 تیر 1400)

نظرات کاربران