معرفی هتل ۵ ستاره بارسلو در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
معرفی هتل ۵ ستاره بارسلو در استانبول

استانبول دارای هتل‌های ۵ ستاره بسیاری است که هر کدام آن‌ها به شیوه‌ی منحصر به خود، سعی دارند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند. در میان هتل‌های لاکچری پرتعدادی که در این شهر قرار دارند ما امروز به سراغ مجموعه مدرن و زیبای بارسلو رفته‌ایم. هتلی زیبا و خاص که شعبه‌هایی در کشورهای مختلف دنیا داشته و دارای امکانات متعددی است که در ادامه از آن‌ها برایتان می‌گوییم.

 

کوتاه درباره هتل بارسلو استانبول

همان طور که گفتیم، هتل‌های ۵ ستاره‌ی زیادی در استانبول واقع شده‌اند اما هتل بارسلو درست در قلب شهر در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته و به خیلی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری استانبول و مناطق خرید شهر از جمله خیابان تکسیم، بسیار نزدیک است و در اکثر مواقع، پای پیاده هم می‌توانید به دیدن خیلی از این مراکز بروید.‌ دور تا دور هتل مملو از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های مختلف بوده و حال و هوای شاد و سرزنده‌ای در این محله جاری‌ست و به کلاب‌ها و تفریحات شبانه نیز دسترسی راحت دارد.

بنای اصلی هتل یک ساختمان ۱۲ طبقه بزرگ و شیک است که در بالای خود برای واحدهای پنت‌هاوس، جکوزی‌هایی در محیط روباز دارد. لابی هتل با پنجره‌های بزرگ شیشه و یک بار نسبتا بزرگ، فضایی مجلل دارد و می‌توانید غیر از بار ورزشی، در این محل نیز استراحت کنید و به تماشای برنامه‌های مختلف از تلوزیون بزرگ آن‌جا بپردازید. در کل ساختمان هتل شیک و لوکس است اما ویژگی خاصی ندارد که بتوان روی آن دست گذاشت و همان ویژگی باعث به یاد ماندن هتل بارسلو شود. اما در داخل اوضاع متفاوت بوده و طراحی بسیار زیبایی برای بخش‌های مختلف آن در نظر گرفته شده است.

این مجموعه دارای ۲۷۰ واحد اقامتی بوده و مکانی مدرن و مجلل برای اقامت در این شهر زیباست. امکانات رفاهی در آن‌جا به بهترین شکل ممکن فراهم شده و و در طراحی داخل بنا نیز سعی شده تا در کنار تجمل آن سادگی مینی‌مالیستی هم حفظ شود. اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌های مجموعه، مرکز اسپا و سلامتی لاکچری و فوق‌العاده دیدنی باسلو است که حتما باید در زمان اقامت سری به آن‌جا بزنید و از فضا و امکانات معرکه‌اش استفاده کنید. همچنین این محل دارای چند سالن اجتماعات بوده که برای موضوعات مختلف می‌توانید آن‌ها را در اختیار بگیرید. در مجموع بارسلو، هتلی درخشان، لوکس و با موقعیت جغرافیایی عالی بوده و در زمره هتل‌های خوب ۵ ستاره شهر قرار می‌گیرد.

 

گالاتاپورت، جدیدترین جاذبه دیدنی استانبول

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل بارسلو استانبول

همانطور که گفتیم، ۲۷۰ اتاق و سوییت برای این هتل در نظر گرفته شده و تعداد انتخاب‌های شما در این مکان بسیار بالاست. ارزان‌ترین انتخاب شما در این هتل، اتاق‌های سوپریور بوده که ۳۵ متر وسعت دارد و یک تخت بزرگ در آن قرار داده شده است. این اتاق‌ها دارای تلوزیون بزرگ، مینی‌بار، سرویس بهداشتی و حمام شیک، سیستم تعویه هوای مطبوع، دستگاه قهوه و چای ساز، گاو صندوق اختصاصی در اندازه‌ی لپتاپ و امکاناتی از این دست است.

اتاق‌های دلوکس ۳۹ متری هستند و تمام مشخصه‌های اتاق‌های سوپریور را داشته با این تفاوت که مبلمان بیشتری برایشان در نظر گرفته شده و همچنین کمی ظاهر شیک‌تری دارند.‌ یک سری اتاق‌های دلوکس هم هستند که با پسوند دارای "حمام" ارائه می‌شوند که ۴۸ متری بوده و در خود یک حمام سنتی کوچک ترکی دارند.

سوییت‌های متنوعی برای این مجموعه در نظر گرفته شده که سوییت جونیور پایین‌تری قیمت را در میانشان دارد. این واحدها ۵۹ متری بوده و دارای طراحی داخلی بسیار شیکی هستند و دارای مبلمان کامل بوده و انتخابی مناسب برای زوج‌های جوان به حساب می‌آیند. این واحدها دارای حمام اختصاصی سنتی بوده و فضای مجزای اتاق خواب از سالن پذیرایی و وجود وان در حمام از ویژگی‌های دیگر آن‌جا به حساب می‌آید. سوییت‌های معمولی همراه با آشپزخانه نیز هم قیمت سوییت‌های جونیور بوده اما آن واحدها ۵۵ متری بیش‌تر به اتاق‌های دلوکس شباهت دارند که مبلمان کامل و یک فضای آشپزخانه برایشان در نظر گرفته شده است.

 

هتل ۴ ستاره دوسو دوسی در استانبول

سوییت‌های بزرگ چند موردی در هتل وجود دارد که گران‌ترین و لاکچری‌ترینشان، سوییت‌های پنت هاوس سلطان بوده که ۲۵۰ متری هستند، منظره‌ای زیبا از استانبول را برایتان به نمایش گذاشته و دارای یک بالکن بزرگ نیز هستند. این واحدها دارای آشپزخانه کامل بوده و اتاق خواب ۴۰ متری دارند. جکوزی اختصاصی، حمام ترکی با استفاده از مرمر مرغوب در طراحی داخلی و خیلی امکانات خاص و لاکچری این چنینی برای سوییت‌های سلطان در نظر گرفته شده و البته هزینه‌ای بسیار سنگین برایشان گرفته می‌شود.

خوراکی و نوشیدنی در بارسلو استانبول

رستوران اصلی هتل بارسلو چادیر نام دارد که در آن انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی پخت می‌شود. در این رستوران سعی شده تا غذاها با مواد اولیه تازه و سالم پخت شوند. همچنین هر روز صبح شما می‌توانید، صبحانه‌ی بوفه باز رایگان هتل را در محل همین رستوران میل کنید. یک لانج روف‌تاپ عالی نیز برای بارسلو در نظر گرفته شده که در طبقه ۱۲ این ساختمان قرار دارد. البته لانج تنها بین ماه‌های مِی تا اکتبر که هوا گرم است فعال بوده و در دیگر مواقع سال به خاطر سرما، غیر فعال خواهد بود. در این مکان شما می‌توانید در کنار انواع نوشیدنی، اسنک نیز سفارش دهید.

مجموعا دو بار در بارسلو وجود دارد که یکی از آن‌ها بار لابی بوده که ترکیبی عالی از انواع نوشیدنی‌های مختلف را در خود دارد. همچنین امکان رفتن به بار ورزشی مجموعه را نیز دارید و می‌توانید در کنار سفارش نوشیدنی‌های مختل، از منو غذای این بار نیز چیزی برای خود سفارش دهید و در همین حین، به تماشای مسابقات ورزشی زنده یا موسیقی بپردازید.

 

۶ هتل نزدیک به پارک دلفین استانبول

مرکز اسپا و سلامتی

همان طور که گفتیم، یکی از نقاط قوت مهم این هتل، همین مرکز اسپا و سلامتی مجللی است که در این هتل ساخته شده و در مجموع مساحتی به اندازه ۱۲۰۰ متر مربع دارد. طراحی داخلی این بنا شگفت‌انگیز بوده و از مرمر زیبا و رنگ بندی دیدنی در آن استفاده شده است و آن حس آرامشی که باید را به شما منتقل می‌کند. مرکز اسپا و سلامتی هتل بارسلو در طبقه ۱۱ واقع شده و شامل دو سونا بزرگ، اتاق بخار، دو حمام ترکی جدا برای بانوان و آقایان، حمام رومی چشم‌نواز و اتاق‌های ماساژ خصوصی و زوج و امکاناتی از این دست. همچنین شما می‌توانید، پکیج‌های مختلف این اسپا را که شامل انواع ماساژ و موارد مراقبت از پوست و مو می‌شود را انتخاب نمایید.

همچنین این بخش از هتل دارای یک سالن فیتنس بزرگ و مجهز است که از بخش‌های جذاب آن، وجود پنجره‌های بزرگ شیشه‌ای بوده و دستگاه‌ها همگی رو به این پنجره‌ها قرار دارند و شما هنگام ورزش کردن، می‌توانید از طبقه یازدهم هتل، به استانبول در زیر پای خود نگاه کنید. سالن فیتنس بسیار تمیز و شیک است و از اول صبح تا آخر شب باز بوده تا هر زمان که خواستید، بتوانید به ورزش روزانه خود بپردازید.

سالن‌های اجتماعات و مراسمات

در مجموع ۷ سالن با کاربری مختلف و امکانات کامل صوتی تصویری در هتل بارسلو وجود دارد که بزرگ‌ترین آن‌ها ظرفیتی به اندازه ۶۰۰ نفر داشته و برای نشست‌های کاری و تجاری مناسب هستند. اینترنت پرسرعت Wi-Fi به شما این امکان را می‌دهد تا در هنگام این نشست‌ها، فایل‌های ویدیویی خود را از روی اینترنت اجرا کنید یا این که با تماس تصویری، آن‌هایی که در جلسه نیستند را نیز به نشست دعوت کنید. محیط این سالن‌ها نیز بسیار شیک بوده و تجهیزات و چینش صندلی‌ها و میزها نیز بر اساس سلیقه شما و نوع استفاده‌تان از سالن، متغیر خواهد بود.

 

هتل‌های اطراف بازار بزرگ استانبول

مراکز گردشگری مهم نزدیک هتل

پیش‌تر گفتیم که هتل بارسلو در یکی از بهترین جاهای استانبول برای توریست‌ها قرار گرفته است و خیلی از مراکز گردشگری درست در نزدیکی آن‌جا قرار دارد. میدان تکسیم چند ده متر با درب هتل فاصله داشته و ایستگاه تراموای معروف خیابان استقلال و خود خیابان نیز تنها ۵۰۰ متر با محل هتل فاصله دارند. از مراکز خرید معروف و نزدیک به هتل می‌توان به Demiroren اشاره کرد.

اگر طرفدار بازدید از کاخ‌های معروف تاریخی هستید، باید در نظر بگیرید که کاخ دلمه باغچه در فاصله‌ی ۱ کیلومتری از هتل قرار داشته و برج گالاتا نیز ۱.۹ کیلومتر از بارسلو دور است. محله سلطان احمد ۳ کیلومتر با هتل فاصله دارد و در آن‌جا می‌توانید به دیدن جاذبه‌های گردشگری مثل بازار بزرگ استانبول، ایاصوفیه، مسجد آبی، باسیلیکا سیترن، ستون کنستانین و خیلی موارد دیگر بروید. این هتل از فرودگاه جدید استانبول ۳۱.۵ کیلومتر فاصله دارد و با توجه به این که در مرکز شهر واقع شده، با وسایل نقلیه عمومی خیلی راحت می‌توانید به فرودگاه رفته یا موقع ورود خود را با هزینه‌ای پایین به هتل برسانید.

نکاتی که درباره هتل بارسلو باید بدانید

  • این هتل دارای اینترنت Wi-Fi پر سرعت و رایگان است.
  • امکان بردن حیوانات خانگی را به محل هتل ندارید.
  • پذیرش کودکان زیر دو سال رایگان بوده و در صورت درخواست، تخت مخصوص نیز مجانی در اختیارتان گذاشته می‌شود.
  • پذیرش کودکان زیر ۱۱ سال به ازای هر شب ۴۰ دلار است.
  • هتل دارای پارکینگ بوده که البته رایگان نیست.
  • زمان پذیرش مهمانان ساعت ۱۴ بوده و زمان تحویل اتاق ۱۲ ظهر است.
  • این هتل به گونه‌ای طراحی شده تا افراد با معلولیت جسمی به راحتی بتوانند در آن حرکت کنند و یک سری امکانات نیز برای این افرا د در نظر گرفته شده است.
  • حداقل سن استفاده از مرکز اسپا و سلامتی ۱۶ سال بوده و کودکان و نوجوانان اجازه‌ی ورود به این بخش را ندارند.

۱۸ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران