هتل‌های ۵ ستاره شاخ طلایی استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
هتل‌های ۵ ستاره شاخ طلایی استانبول

شاخ طلایی استانبول محل آبراهه اصلی شهر است که آن را به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم نموده و همچنین محل اتصال دو دریای سیاه و اژه هم هست. بهترین جاذبه‌های اصلی تور استانبول نیز در شاخ طلایی واقع شده به طوری که می‌توان گفت این منطقه گل سر سبد کل شهر محسوب می‌شود. این بخش از شهر سالانه هزاران مسافر از سراسر دنیا را به خود می‌بیند به همین دلیل هیچ عجیب نیست که بسیاری از هتل‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های شهر در این قسمت متمرکز شده‌اند.

 

Millennium Istanbul Golden Horn

این هتل ۵ ستاره و بسیار شیک در فاصله کمی از مسجد ایوب واقع شده و محیطی به شدت لوکس و کمالگرا را فراهم آورده است. در اینجا نه فقط اتاق‌ها لوکس و زیبا هستند و دکوراسیونی پر زرق و برق دارند بلکه امکانات کاملی مثل سالن تناسب اندام، اسپا و خدمات ماساژ، اینترنت رایگان، باغ و تراس و همچنین امکان کرایه اتومبیل نیز فراهم آمده است. در داخل اتاق‌ها دکوراسیونی لوکس و شاهانه دارند و دارای امکانات کامل و مناسبی مثل تهویه مطبوع هوا، میز تحریر و مبل، تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند.

 

گشت و گذار در بازارهای محلی استانبول

آدرس: Ayvansaray Mahallesi Ayvansaray Kuyusu Sokak No 8 Fatih, Fatih, 34087 Istanbul, Turkey

 

Clarion Hotel Golden Horn

این هتل جذاب ۵ ستاره اتاق‌هایی روشن و راحت ارائه می‌دهد که همگی آن‌ها مجهز به تلویزیون ۴۲ اینچی با شبکه‌های ماهواره‌ای، گاو صندوق، حمام اختصاصی با دوش هستند؛ و در حالی که تمامی آن‌ها تخت خواب‌هایی راحت برای استراحت کردن ارائه داده‌اند فقط برخی از آن‌ها مجهز به تراس و منظره تماشایی به شاخ طلایی هستند. در سفر با تور ترکیه با رزرو اتاق در اینجا در روز ورودتان با یک سبد میوه رایگان در اتاق از شما پذیرایی می‌شود. شما می‌توانید روزتان را با خوردن صبحانه در بوفه آغاز کنید. همچنین برای انواع نوشیدنی‌ها می‌توانید به بار داخل هتل بروید.

آدرس: Imrahor Cad Sivaseli Sok No 10 Beyoglu Sutluce, Beyoglu, 34445 Istanbul, Turkey

 

Mövenpick Istanbul Hotel Golden Horn

این هتل ۵ ستاره تنها ۵ دقیقه با ماشین از تپه نمادین پیر لوتی و منطقه بالات با خانه‌های رنگارنگ عثمانی که به ثبت میراث جهانی یونسکو درآمده‌اند فاصله دارد. این هتل با طراحی معاصر با ترکیب تاریخ شاخ طلایی، اتاق‌های جادار را ارائه می‌دهد که اکثر آن‌ها دارای چشم‌اندازهای فوق‌العاده از شاخ طلایی هستند. به علاوه امکاناتی همچون چای یا قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت ۴۰ اینچی با کانال‌های ماهواره‌ای، گاو صندوقی به اندازه لپ تاپ و حمام در همه اتاق‌ها استاندارد قرار داده شده است. برخی از اتاق‌ها بالکن نیز ارائه می دهند. خدمات نگهداری از کودکان در صورت درخواست ارائه می‌شود و نیاز به رزرو قبلی دارد. رستوران CulinArt با آشپزخانه اوپن در تمام روز، طیف گسترده‌ای از غذاهای نوآورانه مدیترانه‌ای و همچنین غذاهای سوئیسی و ترکی را ارائه می‌دهد. بوفه صبحانه نیز در همین راستا غذاهای لذیذ از جمله انواع مختلف پنیر، املت، نیمرو، انواع نان و آب میوه‌های تازه فشرده را در میان بسیاری از اقلام دیگر ارائه می‌دهد. منوی کودک Healthy Power Bites نیز در دسترس است. همچنین می‌توانید بیش از ۱۵۰ نوع پنیر را در فروشگاه اختصاصی پنیر آریسته هتل میل کنید. همچنین قلیان در تراس اتاق‌های خاصی نیز موجود است. میهمانان می‌توانند در مرکز سلامتی Serenity که شامل سالن بدنسازی ۲۴ ساعته، سونا، حمام بخار و حمام ترکی می‌شود استراحت کنند. مجموعه وسیعی از امکانات ماساژ نیز با هزینه اضافی در دسترس است. در کنار تمامی این‌ها یک پزشک در محل وجود دارد که می توانید در طول روز با او مشورت کنید.

 

هزینه خوردن غذای خیابانی در استانبول

آدرس: Pierre Lotti Golden Horn Silahtaraga Cad. No:87 Eyup Sultan, 34050 Istanbul, Turkey

 

Legacy Ottoman Hotel

همانطور که نام این هتل ۵ ستاره انتظار می‌رود در ساختمان تاریخی سبک بیزانس در مرکز امینونو واقع شده است. این هتل لوکس دارای استخر سرپوشیده با جکوزی، حمام ترکی، آبگرم و ماساژ بوده و خدمات منحصر به فردی مثل سونا، اسکراب بدن، و خدمات زیبایی ارائه می‌دهد. همه چیز از خشکشویی تا اتوشویی و خدمات خانه داری در اختیار شما قرار دارند که می‌توانید با کمی شارژ اضافی از آن‌ها را در دسترس خواهید داشت. اتاق‌ها نیز به طبع امکانات مدرن را در کنار طراحی تاریخی ارائه داده‌اند. در تمامی این اتاق‌ها تهویه مطبوع هوا جود داشته و همچنین امکانات رایج همچون سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، کمد و اینترنت رایگان هستند. به علاوه اتاق‌های لوکس جکوزی هم ارائه می‌دهند.

آدرس: Hobyar Mahallesi Hamidiye Caddesi No:16 Sirkeci, Fatih, 34112 Istanbul, Turkey

۳۱ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران