باکیفیت‌ترین هتل‌های ۳ ستاره‌ در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
باکیفیت‌ترین هتل‌های ۳ ستاره‌ در استانبول

وقتی صحبت از تورهای نوروزی می‌شود، استانبول محبوب‌ترین مقصد برای چنین سفرهایی خواهد بود. شهری زیبا مملو از جاذبه‌های گردشگری متنوع. البته نزدیکی استانبول به ایران و هزینه‌ی نسبتا کم سفر به آن‌ نیز بی‌تاثیر نیست. با این حال انتخاب هتلی مناسب که در عین ارزان بودن امکانات خوبی نیز داشته باشد، برای کم کردن این هزینه‌ها اهمیت زیادی دارد.

عموما اگر بخواهید سفری با هزینه‌ی کم داشته باشید، بهتر است یک هتل سه ستاره را برای خود و خانواده‌تان انتخاب کنید. اما آیا بهترین هتل‌های سه ستاره برای سفر نوروزی را می‌شناسید؟ ما چند نمونه از بهترین‌های مقرون به صرفه را برای سفر با تور استانبول به شما معرفی کنیم.

 

Maxwell Hotel

هتل Maxwell فاصله‌ی کمی تا میدان تکسیم دارد و همین مسئله باعث شده تا در میان هتل‌های سه ستاره خوب استانبول، یکی از بهترین‌ گزینه‌ها باشد، زیرا در سفر نوروزی یکی از مهم‌ترین چیزها دسترسی راحت شما به نقاط مختلف شهر مخصوصا بخش‌های تفریحی خواهد بود. هتلی شیک با اتاق‌های جا دار که با طراحی زیبای خود سعی کرده تا بهترین استفاده را از فضای خود ببرد. هتل Maxwell دارای اینترنت رایگان در تمامی بخش‌های ساختمان است و صبحانه‌ی رایگان آن به صورت بوفه‌ی باز و با کیفیتی بسیار عالی ارائه می‌شود.

 

 معرفی هتل‌های استانبول با بهترین اینترنت بی‌سیم رایگان

Maxwell Hotel

 

با توجه به جایی که هتل قرار گرفته، دسترسی شما به بخش‌های گردشگرپذیر شهر بسیار راحت خواهد بود و می‌توانید به راحتی به جاهایی همچون خیابان استقلال، موزه پرا، برج گالاتا و برج ساعت Dolmabahce بروید. خیابان فرانسه، مرکز خرید Demiroren و پاساژ Cicek نیز چسبیده به هتل واقع شده‌اند. برای رفتن به یک کافه‌ی عالی نیز، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ Hard Rock Cafe که در استانبول بسیار معروف است بروید و در حمام ترکی گالاتاسترای، تجربه‌ی یک حمام سنتی در استانبول را داشته باشید. به طور کلی در فاصله‌ی ۲۰۰ متری از هتل، چندین رستوران عالی، پاساژ و فروشگاه وجود دارد که نشان از محل عالی قرار گیری هتل Maxwell دارد.

 

  ۷ کافه‌ی دنج استانبول با منویی از بهترین قهوه‌های ترک 

Maxwell Hotel

 

 اتاق‌های خانوادگی، برنامه‌های تفریحی شبانه، پارکینگ و همچنین بلد بودن زبان فارسی در میز پذیرش، از دیگر امکانات هتل Maxwell است. همچنین نباید فراموش کرد که اتاق‌های هتل دارای گاو صندوق هستند و شما می‌توانید مدارک و اشیا قیمتی خود را در آن نگهداری کنید.

آدرس: Huseyinaga Mahallesi Buyuk Bayram Sokak No:18, Beyoglu, 34435

 

Fide Hotel

فضای خاص و طراحی زیبایی که در هتل Fide می‌بنید، اولین چیزی است که چشمان شما را به خود معطوف می‌کند. اتاق‌های این هتل با تلفیق چوب و سنگ و استفاده‌ی حداکثری از فضاهای مختلف، یک ترکیب بسیار عالی ساخته‌اند که فراتر از انتظار شما از یک هتل سه ستاره می‌رود. همگی اتاق‌های این هتل دارای تلوزیون، کانال‌های ماهواره‌ای، نوشیدنی گرم آماده، حمام شیک، میز تحریر و ... هستند. همچنین نباید فراموش کنید که در هر جای هتل که بروید، اینترنت بی‌سیم رایگان و پرسرعت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

  چگونه در ۲۴ ساعت استانبول را سیر بگردیم 

Fide Hotel

 

از نظر موقعیت جغرافیایی، هتل Fide در فاصله‌ی ده دقیقه‌ای از میدان معروف تقسیم واقع شده است. با توجه به همین نزدیکی به میدان تقسیم است که شما به فروشگاه‌ها، پاساژ‌ها و مراکز خرید زیادی در شهر دسترسی راحت خواهید داشت. خیابان استقلال، پارک تکسیم گزی، مرکز فرهنگی آتاترک و ... بعضی از جاذبه‌های گردشگری هستند که با اقامت در هتل Fide، می‌توانید پای پیاده از آن‌ها بازدید کنید. همچنین در نزدیکی هتل و در فاصله‌ای کم‌تر از ۲۰۰ متر، رستوران‌های خوبی همچون Karadeniz Pide Takim وجود دارد که برای وعده‌های مختلف، می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید.

 

  گردش در قسمت اروپایی استانبول (قسمت اول) 

Fide Hotel

 

از امکانات پایه‌ی هتل باید به صبحانه‌ی رایگان در اتاق، گاو صندوق، خشک شویی، اتاق‌های خانوادگی و چیزهایی از این دست اشاره کرد. همچنین آشپزخانه‌ای نیز برای این مکان در نظر گرفته شده که به صورت اشتراکی همه می‌توانند از آن استفاده کنند. در واقع Fide، بوتیک هتلی با فضای گرم است که اتاق‌های خانوادگی آن نیز باعث شده برای سفر نوروزی همراه خانواده نیز کاملا عالی به نظر برسد. مسئولان هتل نیز در تمام طول ۲۴ ساعت و به گرمی پاسخگوی شما خواهند بود.

 

Fide Hotel

 

آدرس: Kalyoncukulluk Mahallesi Tarlabasi Bulvari No:266-268 Taksim / Beyoglu, Beyoglu, 34420

۰۶ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران