بهترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول برای سفر نوروزی

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول برای سفر نوروزی

سفرهای لاکچری، همیشه یک انتخاب عالی برای سفر با تور استانبول به حساب می‌آیند. اما تنها هزینه کردن کافی نیست، باید با شناخت مناسب، بهترین هتل ۵ ستاره‌ و لوکسی را انتخاب کنید که مناسب سلیقه شما و خانواده‌تان باشد . ما در نوشته‌ی امروز، قصد داریم به شما در این انتخاب کمک کنیم.

 

چرا باید هتل‌های ۵ ستاره را برای سفر به استانبول انتخاب کرد؟

 تور نوروز استانبول ، یک سفر معمولی نیست، سفر در بهترین تعطیلات سال است و روزهایی که قرار است آغازگر سال جدید شما باشد. به همین دلیل ما هتل‌های ۵ ستاره را برای سفر به شما پیشنهاد می‌کنیم، زیرا این هتل‌ها دارای امکاناتی عالی هم از نظر رفاهی و هم از نظر تفریحی هستند. برای مشتریان خود سرویس‌های ویژه‌ای در نظر می‌گیرند و شما می‌توانید بسیاری از برنامه‌هایی که در شهر دارید را با کمک گرفتن از هتل و بدون مشکل به انجام برسانید.

 

  ۶ تفریح خیابانی در سفر به استانبول 

 

این هتل‌ها همگی دارای پرسنلی حرفه‌ای بوده و اغلب (تمام مواردی که در لیست ما قرار داده شده) دارای اسپاهای لوکس و زیبا هستند که ساعاتی آرامش بخش را برایتان فراهم می‌کنند. در ضمن اگر برنامه‌ای در هتل برگزار شود، عموما مختص مسافران هتل بوده و شما می‌توانید به راحتی‌ در آن‌ها شرکت کنید.

 

تور نوروزی استانبول

تورهای نوروزی امسال با پروازهای ایران تور و ماهان انجام می‌شود. این تورها بین ۴ تا ۶ شب خواهد بود، اما همانطور که در تمامی بخش‌ها کارشناسان ما در مقتدرسیر دست شما را برای انتخاب‌های متعدد باز گذاشته‌اند، شما می‌توانید روزها و هتل‌های مختلف را برای سفر انتخاب کنید تا همه چیز طبق میل شما باشد.

 

Four Seasons Hotel Istanbul at the Bosphorus

هتل Four Seasons  در بسفر، اقامت در یکی از باشکوه‌ترین و زیباترین هتل‌های استانبول است. هتلی در قلب استانبول با امکاناتی تمام عیار و منظره‌ای که در شهر لنگه‌ی آن را پیدا نخواهید کرد. بنای هتل Four Seasons در بسفر در قرن ۱۹ ساخته شده و یک قصر عثمانی محسوب می‌شود، بعدها اما با یک بازسازی کامل، ساخت یک استخر زیبای سرپوشیده و استخری بزرگ و دیدنی در فضای روباز، با منظره‌ی تنگه، آن را به یکی از بهترین هتل‌های استانبول بدل کردند. جایی که می‌توانید هوای بهاری را تجربه کرده و در تور استانبول نوروز ۹۹، لحظات فرح‌بخشی را تجربه کنید.

 

  معروف‌ترین مراکز خرید بخش آسیایی استانبول 

Four Seasons Hotel Istanbul

 

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل، همچون یک اقامتگاه شاهانه، همه‌ی چیزهایی که باید را در اختیارتان می‌گذارند. طراحی اتاق‌ها تجملی، چشم‌نواز و زیباست و در همه‌ی جاهای هتل شما به اینترنت رایگان پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در خود اتاق نیز امکان دیدن کانال‌های ماهواری‌ای را دارید و یک گاو صندوق نیز برای نگهداری اشیای قیمتی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

Four Seasons چند رستوران اختصاصی دارد که از بهترین‌ها در کل استانبول به حساب می‌آیند. یکی از آن‌ها رستوران آکوا است که با تراسی زیبا، هنگام غذا خوردن، منظره‌ی بسفر را رو به شما نمایش می‌دهد. رستوران‌های ترکی، ایتالیایی و ... نیز در مجموعه وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. حتی امکان سفارش گریل در کنار استخر را نیز دارید که تجربه‌ای عالی هنگام اقامت در هتل محسوب می‌شود.

 

  از گالاتا تا قایق سواری در تنگه بسفر استانبول 

Four Seasons Hotel Istanbul

 

اگر نیاز به یک اسپای لاکچری با بهترین امکانات و متخصصان برتر ماساژ داشتید، نیازی نیست از هتل بیرون روید، چون خود هتل در کنار سالن ورزشی، استخر و زمین‌های ورزشی مختلف، یک اسپای عالی نیز دارد. برای رفتن به نزدیکی تنگه بسفر نیز، تنها چند دقیقه پیاده روی نیاز دارید. باقی دیدنی‌های شهر همچون میدان بشیکتاش، پارک و قصر ییلدیز، قصر Dolmabahce و خیلی‌ جاهای دیگر نیز، همگی در نزدیکی هتل قرار دارند و با طی فاصله‌ای کوتاه با ماشین نیز می‌توانید به اکثر نقاط دیدنی شهر همچون مسجد ایاصوفیه برسید. در واقع در تورهای نوروزی مقتدرسیر تابان، این هتل را برای اقامت انتخاب کنید، کم‌تر پیش می‌آید که دلیلی برای خارج شدن از هتل داشته باشید

آدرس: Ciragan Cad. No:28, Besiktas, Besiktas, 34349

 

Shangri-La Bosphorus

Shangri La Bosphorus هتلی متفاوت و فوق‌العاده لوکس و مجلل است که این تجمل را در جای جای آن می‌توانید مشاهده کنید. از مرمرهای فوق‌العاده‌ی به کار رفته در حمام اتاق‌ها، تا لابی باشکوه و رستوران‌های زیبایی که چشمان شما را محو خود خواهند ساخت. با این حال یکی از زیبایی‌های Shangri-La  استفاده از طرح‌های مدرن در اتاق‌هاست که شکلی زیبا و منحصر به فرد به اقامتگاه‌ها داده است و تمام آن‌ها، با امکانات الکترونیک تمام و کمال و کاملا به روز تکمیل می‌شوند.

 

Shangri-La Bosphorus

 

هتل در جایی میان قصر Dolmabahce تا موزه Naval قرار گرفته که از بهترین جاها برای اقامت است و هوای مطبوع تنگه و نزدیکی به نقاط دیدنی شهر را برایتان فراهم می‌کند. اما جدا از نزدیکی به نقاط دیدنی شهر، خود هتل نیز در کنار امکانات متعددش، برنامه‌های تفریحی زیادی نیز برای مسافران در نظر می‌گیرد. مراسم خاص چای استاد کونگ فو، اجراهای موسیقی، گردش با قایق و البته بازی در زمین‌های ورزشی از جمله‌ی این برنامه‌ها هستند. همه‌ی این‌ها باعث می‌شوند سفر نوروزی شما به استانبول، رنگ و بویی متفاوت و مفرح به خود بگیرد.

 

  ۷ تفریح جذاب برای آنهایی که تنهایی به استانبول سفر می‌کنند 

Shangri-La Bosphorus

 

Shangri-La رستوران‌ها و مراکز ارائه نوشیدنی اختصاصی بسیار خوبی نیز دارد.  رستوران‌های ژاپنی، مدیترانه‌ای، ترکی و ... که غذاهای در حد و اندازه‌ی این هتل لاکچری ارائه می‌هند. از طرفی یک مرکز ورزشی و سلامت نیز در هتل تعبیه شده که شامل اسپایی لوکس، استخر سرپوشیده‌ی عالی و همچنین سالن و ورزشی می‌شود. اتاق‌های خانوادگی نیز باعث می‌شوند بتوانید سفر نوروزی خود را همراه خانواده در این هتل سر کنید و از امکانات تفریحی آن به صورت جمعی بهره ببرید.

 

Shangri-La Bosphorus

 

اگر اهل گردش‌های آبی هستید، غیر از امکانات هتل، باید بدانید که اسکله فری‌های بشیکتاش تنها چند قدم از هتل فاصله دارد. جایی که می‌توانید همراه قایق‌ها و کشتی‌ها به دیدن نقاط مختلف شهر از سمت دریا بروید و حتی از جزایر نزدیک استانبول بازدید به عمل آورید.

آدرس: Sinan Pasa Mah. Hayrettin Iskelesi Sok. No:1 Besiktas, Besiktas, 34353

 

Sofitel Istanbul Taksim

میدان تقسیم از بهترین جاهای شهر برای اقامت محسوب می‌شود و یکی از بهترین هتل‌های استانبول نیز تنها ۵۰ متر با این میدان فاصله دارد. هتل Sofitel  یک مکان اتثنایی برای اقامت است. جایی که می‌توانید سفر نوروزی خود را به بهترین شکل ممکن سر کنید و همه چیز را یک جا داشته باشید. اتاق‌های بسیار شیک، تلوزیون بزرگ، وسایل راحتی کامل، نمای زیبا از پنجره‌ها و همچنین تنوع در انتخاب اتاق و سوییت، از جمله ویژگی‌هایی هستند که در Sofitel می‌توانید به دنبالشان باشید.

 

  ۹ هتل لاکچری استانبول برای استراحت و گذراندن روزهای خاطره‌انگیز 

Sofitel Istanbul Taksim

 

یکی از بخش‌های بسیار خوب Sofitel، داشتن استخر سرپوشیده‌ی زیبا، یک اسپای بسیار خوبِ لوکس و سالن‌های ورزشی آن است. با توجه به این که هتل در مرکز شهر واقع شده، داشتن فضای کافی برای چنین امکاناتی واقعا عالی است.

اگر می‌خواهید بدانید مکان قرار گیری هتل Sofitel تا چه اندازه خوب است، باید در نظر بگیرید که این هتل تا میدان تقسیم، ایستگاه متروی این میدان، خیابان استقلال، حمام معروف ترکی گالاتاستراس و خیلی جاهای دیگر، تنها چند قدم فاصله دارد و از طرفی برح گالاتا، بازار ادویه، ایاصوفه و خیلی دیگر از مهم‌ترین دیدنی‌هاش استانبول نیز فاصله چندانی با آن ندارند. یعنی شما بهترین رستوران‌ها، کافه‌ها، مراکز خرید، تفریحات شبانه و پاساژها را نیز کنارتان خواهید داشت و برای هر چه که بخواهید، کافی است از در هتل بیرون آمده و کمی قدم بزنید.

 

  ۷ کافه‌ی دنج استانبول با منویی از بهترین قهوه‌های ترک 

Sofitel Istanbul Taksim

 

در آخر از رستوران اختصای هتل Sofitel نیز بگوییم که هم فضایی سرپوشیده دارد و هم میزهایی بر روی تراس که از دور نمای تنگه را برایتان به نمایش می‌گذارد و شب‌ها نیز چراغانی شهر زیبایش می‌کند. برای صرف نوشیدنی نیز محلی در هتل در نظر گرفته شده تا بهترین نوشیدنی‌ها از سال‌ها و برندهای مختلف در آن به فروش می‌رسد.

آدرس: Gumussuyu Mah Siraselviler Cad No 13 Taksim, Beyoglu, 34437

۰۳ فروردین ۱۳۹۹

نظرات کاربران