بهترین هتل‌های استانبول در سال 2020

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین هتل‌های استانبول در سال 2020

اگر نگاهی به گفته‌های نقادان هتل و یا نظرتان کاربران در شبکه‌های مختلف مجازی و امتیازاتی که به هتل‌های استانبول داده‌اند بندازیم، لیستی از بهترین‌ها می‌توانیم داشته باشیم که سلیقه‌های مختلف را در بر بگیرد. چنین لیستی در ابتدای سال برای تصمیم گیری در انتخاب مناسب برای سفر با تور استانبول از اهمیت بالایی برخوردار است، پس در ادامه همراه ما باشید تا مروری بر بهترین هتل‌های استانبول برای سفر به این شهر در سال ۲۰۲۰ داشته باشیم.

 

در مجموع بهترین: White House Hotel Istanbul

White House Hotel Istanbul سال‌هاست به عنوان بهترین هتل در سایت تریپ‌ادوایزر از نگاه گردشگرانی که به استانبول سفر کرده‌اند شناخته می‌شود و از طرفی با توجه به قیمتی که دارد و امکاناتی که در این هتل ۴ ستاره ارائه می‌شود، کم‌تر کسی در قرار گیری نامش در این جایگاه شک می‌کند. White House Hotel Istanbul در بخش قدیمی شهر قرار گرفته  تنها ۵ دقیقه از ایاصوفیه فاصله دارد. فضا و ساختار آن نیز شبیه به خود شهر، تلفیقی از المان‌های غربی و شرقی با هم است و با ۲۲ اتاق رنگارنگ و زیبا، میزبانی عالی برای سفر شما خواهد بود.

 

 ۷ تفریح جذاب برای آنهایی که تنهایی به استانبول سفر می‌کنند

White House Hotel Istanbul

 

بهترین هتل مرقون به صرفه: Hotel Niles

Hotel Niles در فاصله‌ی ۵ دقیقه‌ای از بازار بزرگ استانبول قرار گرفته و بسیاری از دیدنی‌های شهر در فاصله‌ای کم از آن جای دارند و به راحتی می‌توان پای پیاده از آن‌ها بازدید کرد. با توجه به قیمت پایین هتل، همه چیز در آن بسیار عالی و شیک است و شما مطمئنا از دکور و امکاناتش راضی خواهید بود. شما می‌توانید در این هتل اتاق یا سوییت انتخاب نمایید و از اینترنت رایگان، تلویزیون بزرگ و تمام امکانات رفاهی در کنار خدمه‌ای عالی، لذت ببرید.

 

 Hotel Niles

 

بهترین بوتیک هتل: ابراهیم پاشا

 یکی از معروف‌ترین هتل‌های استانبول که در واقع دو خانه‌ی بزرگ قرن بیستمی است که در نزدیکی مسجد آبی واقع شده است. این بوتیک هتل دارای ۲۴ اتاق است که همگی دکورهایی با المان‌های ترکی زیبا دارند. از نظر امکانات بسیار عالی هستند و همگی دارای تلوزیون ماهواره‌ای، اینترنت رایگان و سیستم سرمایشی و گرمایشی مطلوب هستند. همچنین در زمینه انتخاب اتاق نیز دستتان باز است و از اتاق معمولی تا یوسست‌های دلوکس را می‌توانید برای خود برگزینید.

 

هفت واقعیت جالب درباره مسجد آبی استانبول

 ابراهیم پاشا

 

بهترین برای خانواده‌ها: سوییت‌های سلطان احمد

این سوییت‌ها شامل ۱۱ آپارتمان شیک و زیبا می‌شود که برای خانواده‌هایی که به استانبول سفر می‌کنند، عالی به نظر می‌رسد. مجموعه سوییت‌های سلطان احمد دقایقی پیاده تا مکان‌های دیدنی از جمله ایاصوفیه و بازار بزرگ فاصله دارد و همگی شامل دو اتاق خواب و سالن پذیرایی جداگانه بوده که با همچون یک خانه‌ی محلی تزیین شده‌اند. اینترنت رایگان، آشپزخانه مدرن و مجهز و همچنین داشتن لباسشویی باعث می‌شود که خانواده‌ها بتوانند همه‌ی کارهای خود را در خانه انجام داده و مبلغ خوبی در سفر به استانبول صرفه جویی کنند. همچنین برای خانواده‌های خیلی پر جمعیت یا جمع‌های بزرگ، امکان ارائه سوییت‌های مرتبط با هم نیز مهیا شده است.

 

معرفی هتل‌های استانبول با بهترین اینترنت بی‌سیم رایگان

 سوییت‌های سلطان احمد

 

بهترین برای یک سفر عاشقانه: Hotel Empress Zoe

درست مابین تنگه بسفر و مسجد آبی، هتل Empress Zoe در یک بنای تاریخی زیبا واقع شده است. بنایی که مربوط به قرن ۱۵ میلادی می‌شود اما با همان متریال طبیعی همچون چوب و سنگ، بازسازی کاملی رویش انجام شده و با یک دکور زیبا و دیدنی، حس و حالی رمانتیک پیدا کرده است. ۲۵ اتاق و سوییت زیبا و راحت برای این هتل در نظر گرفته شده که یکی از بهترین‌ انتخاب‌ها برای سفر ماه عسل یا در مجموع یک سفر دو نفره عالی به حساب می‌آید.

 

Hotel Empress Zoe

 

بهترین هتل لاکچری: Raffles Istanbul

انتخاب‌ها در میان هتل‌های لاکچری استانبول کمی سخت بود، اما باید Raffles Istanbul را در بالای لیست قرار می‌دادیم. هتلی که بهترین امتیازها را از نقادان و البته مسافرانی که در آن سکونت پیدا می‌کنند، دریافت کرده است. این هتل دارای چند استخر، اتاق‌های زیبا، سوییت‌های لوکس و نمایی زیبا و فوق‌العاده از تنگه‌ی بسفر است و رستوران‌هایش نیز در شهر، از شهرت بالایی برخوردار هستند. از میان امکانات کامل Raffles Istanbul، شاید استخر روی سقف، اسپای لوکس و بسیار عالی و حمام‌های ترکی آن بیشتر توی چشم باشد.

 

 چگونه در ۲۴ ساعت استانبول را سیر بگردیم

 Raffles Istanbul

 

بهترین برای تاجران: Wyndham Grand Istanbul Levent

در میان هتل‌هایی که در بخش‌های تجاری شهر قرار دارند، Wyndham Grand Istanbul Levent با قیمت و امکانات بسیار خوبی که دارد، بهترین گزینه خواهد بود. از همین رو آن را برای تجاری انتخاب کردیم، که برای کسب و کار به سفر استانبول می‌روند و می‌خواهند در هتلی زیبا و شکیل، به همراه استخر، رستوران و البته اینترنت رایگان اقامت داشته باشند.

 

Wyndham Grand Istanbul Levent

۱۲ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران