بهترین هتل‌های ارزان استانبول سال ۲۰۱۹

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین هتل‌های ارزان استانبول سال ۲۰۱۹

سفر با تور استانبول می‌تواند با انتخاب هتل نامناسب، اصلا آن چیزی نشود که می‌خواهید. مخصوصا وقتی به دنبال یک هتل ارزان‌قیمت در استانبول می‌گردید، باید جایی را انتخاب کنید که امکانات مناسبی داشته باشد و درعین حال در منطقه‌ای خوب قرار گرفته باشد و از نظر مشتریانش تا به حال، امتیازات مناسبی کسب کرده است. هتل‌هایی که ما در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم، همین مشخصه‌ها را دارند و شما می‌توانید از میان آن‌ها آن هتلی که به سلیقه شما بیشتر می‌خورد را برای سفر به استانبول انتخاب کنید.


Alp Guesthouse

این هتل در قلب محله‌ی سلطان احمد قرار گرفته و به ایاصوفیه، مسجد آبی و قصر توپکاپی بسیار نزدیک است. خود این بنا نیز دارای یک تراس بزرگ بر بالای سقف است که نمای زیبایی از تنگه بسفر را به شما ارائه کرده و در داخل نیز دکور و ساختاری نزدیک به آن چه در بناهای دوره‌ی عثمانی می‌دیدید را دارا می‌باشد. این هتل امکانات رفاهی خوبی از جمله اتاق‌های شیک، تلوزیون بزرگ به همراه کانال‌های کابلی، گاو صندوق و ... دارد و یک صبحانه کامل و بسیار خوب نیز هر صبح به صورت رایگان و بوفه در اختیارتان قرار داده می‌شود.

 

 Alp Guesthouse


آدرس: Akbiyik Cad. Adliye Sok. No:4 Sultanahmet, Fatih


Peninsula

یکی دیگر از انتخاب‌های شما در محله سلطان احمد که قیمت پایین‌تری نیز نسبت به گزینه‌ی قبلی دارد، Peninsula خواهد بود. یک هتل نسبتا کوچک با فضایی گرم و دوست داشتنی که از قضا، آن هم یک تراس خوب و عالی بر روی سقف داشته تا بتوانید پشت میزهایش نشسته و منظره‌ی تنگه بسفر را تماشا کنید. این هتل نیز به مراکز معروف گردشگری در استانبول نزدیک بوده، اتاق‌های شیک و تمیز با امکاناتی خوب دارد که دکورش بیشتر به اتاق‌های مهمان خانه‌ها شبیه است تا یک هتل.

 

 Peninsula


آدرس: Akbuyuk Cad. Adliye Sokak No:6 Sultanahmet, Fatih


Nena Hotel

هتل نِنا از آن جمله هتل‌های ارزانی است که بین مسافرانی که به استانبول سفر می‌کنند، طرفداران زیادی داشته و این از نمرات این هتل در سایت تریپ ادوایزر کاملا مشخص است. هتل دارای بنای رنگی و شیکی است و در محله‌ی سلطان‌ احمد قرار گرفته است، پس برای دیدن نقاط جذاب شهر نگران نخواهید بود. اتاق‌های این هتل بسیار شیک است، یک رستوران عالی با سقف شیشه‌ای دارد و همچنین تراسی برای تماشای تنگه نیز در آن در نظر گرفته شده است. صبحانه‌ی بسیار خوب بوفه، اتاق‌های خانوادگی و اینترنت رایگان از دیگر امتیازات این هتل به حساب می‌آیند.

 

 از گالاتا تا قایق سواری در تنگه بسفر استانبول 

 Nena Hotel


آدرس: Binbirdirek Mah. Klodfarer Cad. 8-10 Sultanahmet, Fatih


Karakoy Port Hotel

از فتیح و محله‌ی سلطان احمد می‌شد انتخاب‌های بیشتری نیز قید کرد، اما اگر بخواهید در دیگر محله‌های استانبول همچون محله دیدنی بی‌اغلو سکونت داشته باشید، می‌توانید Karakoy Port Hotel را برای این کار انتخاب کنید. این هتل نیز یک رستوران عالی دارد که نمای پاناروما نسبت به دریا برایتان به تصویر می‌کشد. حمام علی پاشا، موزه مدرن استانبول و چندین جاذبه‌ی گردشگری دیگر شهر نیز در نزدیکی هتل قرار دارند. در خود هتل نیز شما امکاناتی بسیار خوب به همراه اینترنت رایگان در اتاق‌های شیک آن خواهید داشت که دکور زیبا و کجللی دارند و خیلی شبیه به آن چیزی نیست که با این قیمت انتظارش را داشته باشید.

 

 در استانبول چگونه از اینترنت ارزان و رایگان استفاده کنیم؟ 

 Karakoy Port Hotel


آدرس: Kemankeş Mah. Kılıçalipaşa Cad. No : 10 Beyoğlu , Beyoglu


Ilkay Hotel

دوباره به سلطان احمد برگردیم و دو هتل آخرمان را نیز از این محله به شما معرفی کنیم که نسبت به دیگر نقاط استانبول پرطرفدارتر است. Ilkay جزو ارزان‌ترین انتخاب‌های شما در میان هتل‌های خوب شهر است. این هتل شیک و مدرن ساختاری به دور از تجمل دارد اما در عین حال امکانات کاملی را به شما ارائه می‌کند. Ilkay یک رستوران غذاهای ترکی بسیار خوب، اینترنت رایگان در تمام بخش‌های هتل و همچنین صبحانه عالی دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

 Ilkay Hotel


آدرس: Hudavendigar Cad. No: 44-46 Sultanahmet Sirkeci, Fatih


Walnut Shell

در آخر این هتل زیبا و رنگارنگ را هم به شما معرفی کنیم که جایی شاد و فوق‌العاده عالی برای اقامت است، به نقاط گردشگرپذیر شهر نزدیک است و در آن استقبال گرمی از شما به عمل می‌آید. اتاق‌ها در این هتل تنوع و قیمت‌های متفاوتی داشته و بعضی‌هایشان دارای بالکن با نمای دریا هستند. یک رستوران خوب در هتل در نظر گرفته شده و صبحانه نیز به صورت رایگان و بوفه در اختیار شما قرار داده می‌شود.

 

 Walnut Shell


آدرس: Kucuk Ayasofya Mah. Aksakal Sok. No:22 Sultanahmet, Fatih

۰۷ مهر ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 31 تیر 1400)

نظرات کاربران

علیرضامعتمدى

عالى وبینظیر