بهترین هتل‌های غاری در کاپادوکیا

جاذبه‌های گردشگری کاپادوکیا
بهترین هتل‌های غاری در کاپادوکیا

کاپادوکیا یک منطقه‌ی خاص است و وقتی برای تور ترکیه این منطقه را انتخاب می‌کنید، بهتر است شما نیز در یک جای متفاوت اقامت داشته باشید. برای این منظور، هتل‌های غاری بهترین انتخاب در کاپادوکیا هستند. هتل‌هایی در رنج‌های مختلف قیمتی که بعضا بسیار مجلل با امکاناتی بی‌نظیر هستند.

اگر به دنبال انتخاب هتل‌های غاری عالی در کاپادوکیا هستید، ما چند نمونه از بهترین‌هایشان را برای شما در زیر لیست کرده‌ایم.

 

Mithra Cave Hotel

این هتل در گورمه واقع شده و از جمله معروف‌ترین و البته برترین هتل‌های غاری در کاپادوکیه است که تراس شگفت‌انگیز آن یکی از بهترین مناظر در میان هتل‌های این منطقه را برایتان به همراه خواهد داشت. مکانی عالی با امکانات بسیار خوب که صبح‌ها می‌توانید از آن پرواز بالن‌ها را بر فراز کاپادوکیا ببینید و یک صبحانه عالی میل نمایید. Mithra  یکی از هتل‌های گران در ناحیه است اما به خاطر محبوبیتی که دارد، باید از قبل برای اقامت خود جایی رزرو کنید، چون همیشه اتاق‌های آن پر است.

 

بهترین رستوران‌های کاپادوکیا

Kale Konak Hotel

این هتل در اوچیسار و درست در کنار قلعه واقع شده است و یک منظره‌ی بی‌نظیر از دره را برای مسافران تور کاپادوکیا به همراه خواهد داشت. امکانات و سرویس دهی این هتل در سطح بسیار خوبی قرار گرفته و دکور داخلی آن نیز به شکل کلاسیک و شکیل طراحی شده است. در واقع وقتی Kale Konak را برای اقامت انتخاب می‌کنید، در کنار محیطی دوستانه و یک فضای کلاسیک، تمامی امکانات مدرن را نیز در دسترس خواهید داشت.

Cappadocia Cave Suites

این بوتیک هتل بسیار جذاب، مجموعه‌ای از سوییت‌های مجلل را در دل غارهای کاپادوکیا در اختیارتان می‌گذارد. جالب این که صاحب هتل، این مکان که از جمله غارهای مهم و معروف منطقه است را در سال ۹۸ خریداری کرد و با اضافه کردن دو غار دیگر، در نهایت آن را تبدیل به این هتل جذاب نمود که حالا طرفداران بی‌شماری دارند. از بیرون ظاهر این غارهای به همان شکل گذشته‌ی خود حفظ شده تا نمادی باشد برای این محل، اما در داخل شما با سوییت‌های مدرن و جذاب مواجه هستید که از هر نظر عالی به نظر می‌آیند.

 

۱۰ فعالیت برتری که باید در کاپادوکیا تجربه کنید

Kayakapi Premium Caves

این هتل ۵ ستاره‌ی غاری یکی از بهترین‌ها هتل‌های کاپادوکیا بوده و از گران‌ترین‌ها در اوگوپ است که اکثر هتل‌های لاکچری در آن‌جا حضور دارند. امتیازات این هتل در تمامی سایت‌های سفری عالی بوده و با استخر جذابی که رو به طبیعت زیبای کاپادوکیا دارد و امکاناتی از جمله سونا و جکوزی و تراس اختصاصی برای اتاق‌ها، این امتیازات به هیچ وجه عجیب نیست. اتاق‌های این هتل در داخل نیز فوق‌العاده هستند و با یک معماری زیبا، در دل غار ساخته شده‌‌اند.

Artemis Cave Suites

یکی دیگر از هتل‌های بسیار خوب گورمه که ترکیبی از اتاق‌های بسیار خوب و سوییت‌های بزرگ است که در غارهای بالادست این بخش از کاپادوکیه واقع شده و مناظری زیبا را برایتان به همراه خواهد داشت. یکی دیگر از مزیت‌های جایی که Artemis Cave Suites در آن واقع شده، آرامشی است که وقتی روی تراس‌های آن مشغول استراحت هستید، متوجهش خواهید شد.جدا از امکانات عالی هتل، این محل یکی از زیباترین مناظر طلوع خورشید را نیز برایتان به همراه خواهد داشت.

 

دانستنی‌هایی در مورد بالن‌سواری در کاپادوکیا

Museum Hotel

"هتل موزه" در اوچیسار واقع شده و یکی از هتل‌های زنجیره‌ای Relais & Chateaux محسوب می‌شود که خود به شما خواهد گفت با چه مکان لاکچری مواجه خواهید هستید.  این هتل از بسیاری جهات بهترین در کل کاپادوکیه است. از نظر منظره‌ای که برایتان به همراه خواهد داشت، مجلل بودن اقامتگاه‌های غاری‌اش، استخری که دارد و حتی رستورانی که در یک تراس بزرگ ساخته شده تا مهمانان هتل بتوانند در یک شرایط ایده‌آل، غذایی با کیفیت بخورند. تنها دلیلی که "هتل موزه" در این جای لیست ما واقع شده، هزینه‌ی زیادی است که باید برای اقامت در آن پرداخت کنید.

Anatolian Houses Cave Hotel

این هتل در ۷ "دودکش جن" اصیل و قدیمی بنا شده و همین امر باعث شده تا یکی دیگر از هتل‌های نمادین در کاپاوکیا باشد. تجهیزات آنتیک زیادی نیز در دکور این هتل مجلل مورد استفاده قرار گرفته و دو استخر فوق‌العاده و چند باغ نیز برای آن در نظر گرفته شده است. فضای کلی این هتل نسبت به دیگر هتل‌های غاری تفاوت‌هایی دارد که می‌توانید آن‌ها را در عکس‌ها مشاهده کنید. موقعیت قرار گیری آن نیز ایده‌آل بوده و به راحتی می‌توانید قدم زنان به مرکز گورمه رسیده و از نقاط مختلف این ناحیه دیدن نمایید.

 

چیزهایی که قبل از سفر به کاپادوکیا باید بدانید

۰۱ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران