سه تا از بهترین هتل‌های ۵ ستاره کاپادوکیا

جاذبه‌های گردشگری کاپادوکیا
سه تا از بهترین هتل‌های ۵ ستاره کاپادوکیا

اگر به دنبال مقصد گردشگری رویایی و رومانتیک می‌گردید تور کاپادوکیا قطعا گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. سفر به کاپادوکیا با دیگر سفرهایی که تاکنون تجربه کرده‌اید کاملا متفاوت می‌باشد. چرا که این شهر زیبا با بافتی منحصر به فرد و بالن‌های درحال پرواز برفراز آسمان جلوه‌ای متفاوت پیدا کرده‌ است. به طوری که در سال‌های اخیر اغلب زوج‌ها برای گذراندن سفری رومانتیک و البته لوکس با تور ترکیه، این شهر را ترجیح می‌دهند. همین موضوع سبب شده تا هتل‌های لوکس متعددی برای اقامت گردشگران تاسیس شود. برای آشنایی با بهترین هتل‌های ۵ ستاره کاپادوکیا شما را به همراهی ما تا انتهای این مقاله دعوت می‌کنیم.

 

هتل دابل تری بای هیلتون آوانوس (DoubleTree By Hilton Hotel Avanos)

اگر به دنبال هتلی شیک و خوش منظره از شهر کاپادوکیا هستید، قطعا هتل دابل تری بای هیلتون آوانوس را به شما گردشگران پیشنهاد می‌دهیم. این هتل بی‌نظیر در یکی از مناطق محبوب شهر کاپادوکیا قرار دارد. امکانات فراهم شده در آن، رفتار کارکنان، نظافت و بهداشت اتاق‌ها، سبک معماری و چشم‌انداز زیبای هتل، همه و همه سبب شده‌اند تا این هتل به یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره کاپادوکیا تبدیل شود.

هتل دابل تری بای هیلتون آوانوس دارای ۱۲۶ عدد اتاق است. این اتاق‌ها دارای ویژگی‌های متفاوتی بوده و مسافران تور کاپادوکیا می‌توانند با توجه به بودجه و سلیقه خود مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کرده و اقامتی به یادماندنی را در آن سپری کنند. ساعت تحویل اتاق‌ها همانند اغلب هتل‌ها از ۲ بعدازظهر بوده و تخلیه آن تا ساعت ۱۲ ظهر است. به منظور دسترسی آسان در زیر آدرس دقیق این هتل را آورده‌ایم:

 

بهترین رستوران‌های کاپادوکیا

  • آدرس: Yeni, Kızılırmak Cd. No:1, 50500 Avanos/Nevşehir, cappadocia, Turkey

 

هتل یوناک اولری (Yunak Evleri Hotel)

یکی دیگر از بهترین هتل‌های ۵ ستاره کاپادوکیا، هتل دوناک اولری نام دارد. آنچه این هتل را از دیگر اقامتگاه‌ها متمایز کرده قرار گرفتن آن در منطقه تاریخی و توریستی کاپادوکیا و همچنین منظره منحصر به فرد آن از سطح شهر است. این هتل به قدری زیبا و دیدنی است که مسافران دیگر هتل‌ها برای تماشای منظره شهر کاپادوکیا و معماری خاص هتل به دیدن آن می‌روند. هتل بوناک اولری یک هتل غاری است. به این صورت که بنای هتل درون صخره‌ای از صخره‌های کاپادوکیا قرار گرفته است. تمامی اتاق‌ها به صورت اتاق غار لوکس با دکوراسیون زیبا می‌باشد. بنابراین مسافرانی که علاوه بر داشتن اقامتی راحت دوست دارند تا در مکانی خاص و متفاوت همچون هتل‌های غاری کاپادوکیا، سفر خود را بگذرانند انتخاب این هتل شدیدا توصیه می‌شود.

هتل یوناک اولری در کنار تمامی موارد عنوان شده در بالا نهایت سعی خود را دارد تا امکانات تفریحی و رفاهی را به بهترین نحو ممکن در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برای دسترسی آسان و دقیق به آن آدرس زیر را دنبال کنید:

  • آدرس: Musaefendi Mahallesi, Balcı Sk., 50400 Ürgüp/Nevşehir, Cappadocia, Turkey

 

هتل آوراسای کاپادوکیا (Avrasya Hotel Cappadocia)

سومین و آخرین مورد از بهترین هتل‌های ۵ ستاره کاپادوکیا که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، هتل آوراسای کاپادوکیا نام دارد. این هتل بی‌نظیر در شهر آوانوس کاپادوکیا واقع شده است. بنابراین با اقامت در آن می‌توانید به چند مورد از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری کاپادوکیا نیز دسترسی آسانی داشته باشید. از جمله جاذبه‌های گردشگری کاپادوکیا که در این حوالی قرار دارد می‌توان موزه فضای باز گورمه که در فاصله ۱۲ کیلومتری و دودکش‌های پری کاپادوکیا در فاصله ۵ کیلومتری هتل اشاره کرد. همچنین این هتل از مرکز شهر اورگوپ کاپادوکیا نیز فاصله تقریبی ۱۰ کیلومتری دارد و با چند دقیقه رانندگی کوتاه امکان دسترسی به آن فراهم می‌شود.

از جمله امکانات رفاهی و تفریحی تعبیه شده در هتل آوراسای کاپادوکیا می‌‌توان به استخر سرپوشیده، استخر روباز و اسپای لوکس آن اشاره کرد. بنابراین گردشگران می‌توانند در اوقات فراغت خود به یکی از این استخرها و یا اسپا رفته و تنش و استرس را از خود دور کنند. تمامی امکانات این هتل محدود به این موارد نبوده و علاوه بر آن‌ها می‌توان از حمام ترکی، سونا، باشگاه ورزشی و خدمات ماساژ نیز نهایت لذت را برد. گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند دغدغه پیدا کردن رستورانی باکیفیت را نخواهند داشت. چرا که هتل آوراسای دارای رستورانی بی‌نظیر با انواع غذاهای بین‌المللی است. پس برای سیر کردن شکم خود می‌توانید مستقیما مسیر رستوران هتل را در پیش بگیرید.

 

دانستنی‌هایی در مورد بالن‌سواری در کاپادوکیا

اگر تمامی این گفته‌ها برای شما جذاب بود در سفر خود به کاپادوکیا هتل ۵ ستاره آوراسای را انتخاب کنید. در زیر آدرس دقیق دستیابی به این هتل آورده شده است:

  • آدرس: Yeni, Kızılırmak Cd., 50500 Avanos/Nevşehir, Cappadocia, Turkey
۳۱ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران