معرفی برترین هتل‌های کاپادوکیا، ترکیه

جاذبه‌های گردشگری کاپادوکیا
معرفی برترین هتل‌های کاپادوکیا، ترکیه

کاپادوکیا یکی از منحصر به فرد ترین نقاط دنیا برای سفر است. جایی که با داشتن خانه‌ها و مراکز غاری و طبیعت صخره‌ای خاص، شبیه به هیچ منطقه‌ای از دنیا نیست. یکی از چیزهایی که خیلی‌ها را مجاب می‌کند تا با تور کاپادوکیا سفر کنند، اقامت در هتل‌های غاری یا صخره‌ای کاپادوکیا است. هتل‌هایی جالب و عجیب که تجربه‌ای متفاوت را برایتان رقم می‌زنند. از میان تمامی این هتل‌ها ما چند نمونه از بهترین‌هایشان را جدا کرده‌ایم تا به شما معرفی کنیم.

 


۱- هتل Museum


باشکوه‌ترین و بهترین هتل تمام کاپادوکیا را باید هتل Museum به حساب آورد که همچون اسمش، به واقع انگار شما در یک موزه‌ی باستانی اقامت دارید، آن هم با امکانات لاکچری قرن حاضر. جوایز بی‌شماری در سطح جهانی به این هتل تعلق گرفته و شما انتخاب‌های متنوعی در پیش روی خود خواهید داشت تا بین اتاق‌های صخره‌ای یا غاری یکی را برای اقامت برگزیده و از امکانات کلی هتل که شامل تراس‌هایی با نمای پانوراما از کاپادوکیا، چند استخر، اسپای لاکچری و بسیاری چیزهای دیگر است، استفاده نمایید.
همه چیز در این هتل به شکلی افراطی لوکس و مجلل است، از استخرهایی که با کنده‌کاری زیبا و سنگچین‌ها تزیین شده تا نورپردازی رویایی مکان‌های عمومی. اتاق‌ها نیز راحت و با امکانات کامل بوده و در همه‌ی آن‌ها به اینترنت رایگان دسترسی خواهید داشت.

 

 چیزهایی که قبل از سفر به کاپادوکیا باید در مورد آن‌ها بدانید 

 

 

 هتل Museum

 


۲- هتل غاری MDC


یکی دیگر از هتل‌های عالی و البته بسیار معروف شهر که با داشتن اتاق‌های غاری بسیار خوب و امکانات کامل، میزبانی ارزشمند در کاپادوکیا برای گردشگران محسوب می‌شود.
نور پردازی در اتاق‌ها به همراه امکانات رفاهی خوب همچون تلوزیون‌های بزرگ، اینترنت رایگان و حمام‌های اختصاصی لاکچری از نظر اقامت همه چیز را برای مسافران به بهترین شکل آماده کرده است. سرویس‌هایی همچون دوچرخه برای گشت زدن در شهر یا هماهنگی تورهای گردشی، از دیگر خدمات MDC محسوب می‌شود.

 

 

 هتل غاری MDC

 


۳- هتل غاری Charming


این هتل که در قلب گورمه قرار گرفته، از نظر محیطی جایی بسیار عالی است و به محظ اینکه از هتل بیرون می‌آیید، منظره‌ای بسیار زیبا را مشاهده خواهید کرد، منظره‌ای از صخره‌های آتشفشانی و جذاب که گورمه را شکل داده‌اند. دکور زیبای هتل با استایل ترکی نمایی بسیار عالی از هنر محلی را به بهترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد.
یکی دیگر از نکات جالب این هتل، رستوران بسیار خوبش است که غذاهای محلی ارائه کرده و همه‌ی آن‌ها با مواد کاملا اورگانیک پخته می‌شوند. صبحانه‌ها رایگان و به صورت بوفه‌ی باز است و مربا و عسل و پنیر و خامه‌ای که روی میز می‌رود، همگی از محصولات اورگانیک محلی هستند.

 

 ۱۰ فعالیت برتری که باید در کاپادوکیا تجربه کنید 

 

 

 هتل غاری Charming

 


۴- Old Town Stone House


یکی از هتل‌های صخره‌ای بسیار جذاب در کاپادوکیا که مکانی عالی برای کسانی است که نمی‌خواهند در هتل‌های غاری اقامت کنند اما کماکان علاقه دارند تا بتوانند تجربه‌ی بودن در مکانی تاریخی را داشته باشند.
هتل جذاب بوده و محیطی گرم و دوست داشتنی دارد. ترکیب آن همچون یک اثر باستانی است که به بهترین شکل و با امکانات مدرن آذین شده است و شما می‌توانید در مکانی عالی با پنجره‌های پر نور، کماکان محیط صخره‌ای کاپادوکیا را لمس کنید.

 

 

 Old Town Stone

 


۵- هتل Kayatas


یکی دیگر از هتل‌های لوکس و بسیار خوب کاپادوکیا که هم اتاق‌های غاری دارد و هم اتاق‌های صخره‌ای و با تراس‌های بزرگ و گسترده‌ی خود، نمایی جذاب از کاپادوکیا را هر روز برایتان به نمایش در می‌آورد. صبحانه‌ی هتل را می‌توانید در همین تراس‌ میل کنید و از آن بالا به کوره‌های جن و پری دید خواهید داشت.
هتل دارای امکانات و البته ظاهری مجلل است و کنده‌کاری‌های بسیار جذابی در دیوارها و دکور اتاق‌ها و سالن‌هایش به چشم می‌خورد. Kayatas دارای یک رستوران بسیار خوب هم هست که هم غذاهای محلی بسیار خوبی با کیفیت عالی در آن سفارش دهید.

 

 دانستنی‌هایی در مورد بالن‌سواری در کاپادوکیا 

 

 

 هتل Kayatas

 


۶- هتل Seraphim


از هتل‌های گران‌قیمت و لاکچری و خاص کاپادوکیا که اتاق‌های غاری و البته فضای بیرونی و داخلی‌اش در شهر زبانزد است. هتل دارای اتاق‌های فوق‌العاده زیبایی است و در همه‌ی آن‌ها یک حمام مجلل نیز در نظر گرفته شده است.
فضای بیرونی هتل یک حیاط سرسبز با تعدادی میز است که می‌توانید غیر از رستوران هتل که به ارائه غذاهای محلی می‌پردازد، آن‌جا نیز غذای خود را میل کنید و از نمای و محیط خوبش بهره ببرید. از طرفی هتل دارای استخر، اسپای بسیار عالی، اینترنت رایگان و بسیاری امکانات ریز و درشت دیگر نیز هست که آن را میان هتل‌های برتر کاپادوکیا قرار می‌دهد.

 

 

هتل Seraphim

۱۳ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران