بهترین هتل‌های نوشهیر در کاپادوکیا

جاذبه‌های گردشگری کاپادوکیا
بهترین هتل‌های نوشهیر در کاپادوکیا

هر چقدر که از زیبایی‌های بسفر و آبی دریا بگوییم و یا درباره تفریحات آبی آنتالیا و کوش آداسی سخنرانی کنیم در نهایت زمانی هم فر می‌رسد که می‌خواهیم جایی جز ساحل و دریا را در ترکیه اکتشاف کنیم، اگر در این نقطه از برنامه ریزی برای سفر بعدی‌تان هستید اجازه دهید شما را به تور کاپادوکیا دعوت کنیم که نمایی کاملا متفاوت و دیدنی از ترکیه‌ای که هرگز نشناخته‌ای رائه می‌دهد. کاپادوکیا منطقه‌ای بزرگ و تاریخی به مرکزیت کاپادوکیا و چند شهرستان اطراف آن است که به خاطر خانه‌های غاری و ستون‌های عجیب سنگی‌اش در دنیا شناخته شده است. در این مقاله می‌خواهیم بهترین هتل‌های نوشهیر در کاپادوکیا را بررسی کنیم.

 

کاپاوکیا اینر کیو در ترکیه (Cappadocia Ennar Cave)

اینجا یکی از بهترین هتل‌ غارهای کاپادوکیا است که در دل سنگ واقع شده، ۱۰ کیلومتری قلعه اوچیسار، محل اقامتی با بار، پارکینگ خصوصی رایگان، سالن استراحت مشترک و باغ ارائه می‌کند. از جمله امکانات این ملک می‌توان به آشپزخانه مشترک و سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. این هتل دارای استخر سرپوشیده، کارائوکه و میز پذیرش ۲۴ بوده و هر روز صبح، صبحانه قاره‌ای سرو می‌کند. اتاق‌های سنگی اینجا در عین حال این که سبک سنتی دارند با رنگ‌های روشن و تزئینات خاص شدیدا حس و حالی صمیمی دارند. تراس روباز هتل با چیدمان سنتی یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هتل محسوب می‌شود. در اینجا امکانات باربیکیو در نظر گرفته شده و کرایه دوچرخه و کرایه ماشین در اقامتگاه موجود است و این منطقه برای دوچرخه سواری و ماهیگیری محبوب است. موزه فضای باز Zelve در ۲۰ کیلومتری و صومعه Nikolos در ۲۲ کیلومتری هتل قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نوشهیر کاپادوکیا است که در ۲۷ کیلومتری هتل قرار گرفته، به علاوه این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز ارائه می‌دهد.

آدرس: Orta Mahalle Çavuş Sokak Nu 3, 50130 Nevsehir, Turkey

 

غار سوییت سلیچه در کاپادوکیا ترکیه (Saliche Cave Suite)

سوئیت غار Saliche در ۱۰ کیلومتری قلعه اوچیسار واقع شده  و وای‌فای رایگان، چک‌این و چک‌اوت سریع و خدمات دربان ارائه می‌کند. این ملک با داشتن اتاق‌های خانوادگی، تراس را نیز برای مهمانان فراهم می‌کند. به علاوه در اینجا دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان نیز ارائه می‌شود. تمامی اتاق‌های هتل دارای قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی با دمپایی و دوش بوده و برخی واحدها با منظره شهر هستند این در حالی است که در تمامی اتاق‌ها امکانات عمومی مثل کتری هم ارائه شده است. دراین اقامتگاه همه اتاق‌ها با ملحفه و حوله مجهز شده‌اند. هر روز صبح در اینجا صبحانه کانتیننتال سرو می‌شود و قول می‌دهیم تراس دلباز آن برای سرو صبحانه به جای هر چیزی که فکر می‌کنید کافی و جذاب باشد. همچنین به لحاظ جغرافیایی، موزه فضای باز Zelve در ۲۰ کیلومتری هتل و صومعه نیکولوس در ۲۲ کیلومتری آن قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نوشهیر کاپادوکیا است که در ۲۷ کیلومتری سوئیت غار Saliche قرار گرفته است و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی هم ارائه می‌دهد.

 

راهنمای اولین سفر به کاپادوکیا

آدرس: Nar Orta Mahalle Aliağa Sokak no:58 Nar/Nevşehir, 50130 Nevsehir, Turkey

 

ویوا سوئیتز کاپادوکیا ترکیه (Viva Suites Cappadocia)

سوییت‌های غاری ویوا که در نوشهیر واقع شده است، ۸.۳ کیلومتر تا قلعه اوچیسار و ۱۸ کیلومتر تا موزه فضای باز Zelve، چشم‌انداز شهر و وای‌فای رایگان دارد. هر واحد دارای آشپزخانه با ماشین ظرفشویی و یخچال، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، وسایل اتو، میز و یک قسمت نشیمن با مبل است و در هر واحد حمام اختصاصی با دوش، دمپایی، سشوار و لوازم آرایش رایگان وجود دارد. صومعه نیکولوس و موزه اورگوپ تا این هتل ۲۰ کیلومتر فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نوشهیر کاپادوکیا در ۲۸ کیلومتری محل اقامت است و خدمات ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه ارائه می‌شود.

آدرس: Gürbüz Sokak, 50160 Nevsehir, Turkey

 

کاسیا کیو سوییتز در کاپادوکیا ترکیه (Casia Cave Suites)

سوییت‌های کاسیا واقع در نوشهیر و با صومعه نیکولوس در ۶.۴ کیلومتری قابل دسترسی است. این ملک در ۶.۹ کیلومتری موزه اورگوپ و ۹.۴ کیلومتری قلعه اوچیسار، دارای باغ و تراس است و اقامتی دوست داشتنی و جذاب را برای شما رقم می‌زند. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان تور کاپادوکیا هم هست. اتاق‌های مهمان در هتل دارای قسمت نشیمن، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام خصوصی با حوله و جکوزی هستند و هر اتاق با ملحفه و حوله مجهز است. به علاوه این اقامتگاه بوفه یا صبحانه حلال ارائه می‌دهد. موزه فضای باز Zelve در ۱۱ کیلومتری هتل و شهر زیرزمینی Özkonak در ۲۸ کیلومتری هتل قرار دارند. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه نوشهیر کاپادوکیا است که در ۴۳ کیلومتری هتل قرار گرفته و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز ارائه می‌دهد.

 

۱۰ فعالیت برتری که باید در کاپادوکیا تجربه کنید

آدرس: Resul bey sokak Eski mahalle No:12, 50650 Nevsehir, Turkey

 

سوییت غار ماهپری کاپادوکیا در ترکیه (Mahperi Cappadocia Cave Suit)

این هتل جذاب و سنگی که در نوشهیر و در ۱۲ کیلومتری قلعه اوچیسار واقع شده از جاهای برجسته جذابی است که اقامتی فراموش نشدنی را برای شما در سفر به کاپادوکیا رقم می‌زند. این ملک در ۲۲ کیلومتری موزه فضای باز Zelve و ۲۳ کیلومتری شهر زیرزمینی Tatlarin واقع شده و دارای باغ و تراس است. این اقامتگاه پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی را برای مهمانان فراهم می‌کند. در هتل، هر اتاق دارای کمد لباس و سیستم گرمایش است و همه آن‌ها حوله و ملحفه ارائه می‌دهند. به علاوه هر روز صبح در اینجا صبحانه قاره‌ای یا الاکارته ارائه می‌شود. صومعه نیکولوس ۲۴ کیلومتر و موزه اورگوپ در ۲۴ کیلومتری ملک واقع شده‌اند. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه نوشهیر کاپادوکیا است که در ۳۱ کیلومتری هتل قرار گرفته و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

آدرس: Baş Mahalle Demirlikapı Caddesi No 13, 50100 Nevsehir, Turkey

 

کاپادوکیا نار کیو هتل در ترکیه (Cappadocia Nar Cave Hotel)

این غار هتل جذاب که در دل کوه واقع شده جایی عالی برای اقامتی سنتی و در عین حال همراه با امکانات رفاهی توریستی است. این هتل با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، بار و سالن استراحت مشترک است و داشتن خدمات اتاق و تراسی دلباز اقامتی جذاب را برای مهمانان فراهم می‌کند. این اقامتگاه میز پذیرش ۲۴ ساعته، آشپزخانه مشترک و صرافی هم در دسترس مهمانان خود قرار داده است. تمامی اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و کتری هستند، در حالی که برخی اتاق‌ها دارای پاسیو و برخی دیگر دارای منظره باغ هستند. به علاوه تمامی اتاق‌های هتل مجهز به ملحفه و حوله هم هستند. شما می‌توانید هر روز صبح در اینجا از صبحانه کامل قاره‌ای یا انگلیسی/ایرلندی لذت ببرید. کرایه دوچرخه و کرایه ماشین در هتل غار کاپادوکیا نار موجود است و این منطقه برای دوچرخه سواری و ماهیگیری محبوب است. لازم به ذکر است این هتل خدمات اتو و امکانات تجاری مانند فکس و فتوکپی ارائه می‌دهد.

 

تجربه فعالیت‌های متفاوت در سفر به کاپادوکیا

آدرس: Nar Kasabasi Yildiz Sokak, 50130 Nevsehir, Turkey

 

لاریسا کیو هتل در کاپادوکیا ترکیه (Larissa Cave Hotel)

این هتل واقع در نوشهیر، کم‌تر از ۱ کیلومتر از صومعه نیکولوس، اقامتگاهی با سالن استراحت مشترک، پارکینگ خصوصی رایگان، باغ و تراس ارائه می‌دهد. از جمله امکانات این ملک می‌توان به سرویس اتاق و میز تور و وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، آشپزخانه مشترک و صرافی برای مهمانان است. تمامی واحدهای هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی مجهز به دمپایی هستند، در حالی که برخی از اتاق‌های هتل Larissa Cave یک قسمت نشیمن نیز برای مهمانان فراهم می‌کنند. در اقامتگاه هر اتاق با ملحفه و حوله همراه است. صبحانه بوفه هر روز در هتل غار لاریسا در دسترس است. اگر در زمستان به تور ترکیه سفر می‌کنید شاید بد نباشد بدانید که این منطقه برای اسکی بسیار محبوب است. به علاوه موزه اورگوب ۷۰۰ متر و موزه فضای باز Zelve در ۱۲ کیلومتری هتل قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه نوشهیر کاپادوکیا است که در ۴۷ کیلومتری اقامتگاه قرار دارد و خدمات ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه ارائه می‌شود.

 

بهترین سوغاتی‌های کاپادوکیا

آدرس: Duayeri Mahallesi, Dutlu Cami Sokak No:5/A Ürgüp/Nevşehir, Turkey, 50400 Nevsehir, Turkey

 

هتل و اسپا کاپادوکیا هیل در ترکیه (Kapadokya Hill Hotel & Spa)

بی‌شک یکی از بهترین جاها برای اقامتی فراموش نشدنی در کاپادوکیا این هتل ۵ ستاره شیک و لاکچری است که تمامی امکانات لوکس و مدرن را در دسترس مهمانان خود قرار می‌دهد. هتل کاپادوکیا هیل با وای فای پرسرعت رایگان، مرکز اسپا و سلامتی، مرکز تناسب اندام و استخر روباز فصلی، اقامتگاهی در گور ارائه می‌دهد و میهمانان می‌توانند در رستوران هتل از خوردن غذاهای خوشمزه ترکی لذت ببرند. پارکینگ خصوصی رایگان نیز در محل موجود است. اتاق‌های هتل و اسپا کاپادوکیا هیل دارای تلویزیون LED با کانال‌های پخش تیویبو با کیفیت بالا و دسترسی به فیلم‌های رایگان هستند. مهمانان می‌توانند سرویس اتاق سفارش دهند و اطلاعات مربوط به خدمات اسپا، رستوران و دربان را از تلویزیون هوشمند خود دریافت کنند. همه واحدها دارای یک قسمت نشیمن برای راحتی شما هستند. در اینجا می‌توانید از یک فنجان چای یا قهوه در حین تماشای کوه‌ها و خرابه‌های گورمه لذت ببرید. همه اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی مجهز به جکوزی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم آرایش رایگان هستند. همچنین میز پذیرش ۲۴ ساعته در این هتل وجود دارد و یک سالن استراحت چند منظوره در هتل برای شما در نظر گرفته شده است اما همه این‌ها که به کنار رود پس از یک روز شلوغ، شما می‌توانید یک ماساژ آرامش بخش همراه با درمانگران حرفه‌ای در مرکز اسپا لذت ببرید.

آدرس: Afetevler Mahallesi, Niğde Yolu 4. km Göre Kasabası, 50170 Nevsehir, Turkey

 

منبع  

۰۹ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران