بهترین هتل‌های کاپادوکیا متناسب با تمامی بودجه‌ها

جاذبه‌های گردشگری کاپادوکیا
بهترین هتل‌های کاپادوکیا متناسب با تمامی بودجه‌ها

کاپادوکیا که به شهر بالن‌های رنگارنگ معروف است این روزها به مرکز توجه گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شده است. از آنجایی که تور کاپادوکیا تورهای پرطرفدار گردشگری می‌باشد طبیعتا هزینه سفر به آن نیز بالا خواهد بود. چرا که بلیط هواپیما و همچنین اقامت در این شهر تاریخی و توریستی در مقایسه با دیگر مقاصد کمی بیشتر است. البته با کمی تحقیق می‌توان هتل‌های باکیفیت و ارزان قیمتی را نیز برای اقامت در کاپادوکیا پیدا کرد. هدف ما از این مقاله معرفی بهترین هتل‌های کاپادوکیا متناسب با تمامی بودجه‌ها است. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را از لوکس و گران‌ترین هتل‌های کاپادوکیا گرفته تا هتل‌های باکیفیت اما ارزان آن آشنا کنیم.

 

معرفی بهترین هاستل‌های کاپادوکیا

قبل از اینکه بهترین هتل‌های کاپادوکیا را معرفی کنیم بهتر است چند گزینه اقامت در هاستل‌ها را ارائه دهیم. هاستل‌های ارزان بسیاری در کاپادوکیا وجود دارند که اقامت در آن‌ها تا حد بسیار زیادی هزینه سفر شما را کاهش خواهند داد. اغلب این هاستل‌ها در محدوده گورمه، اورگوپ و اوچیسار قرار دارند. برخی از هاستل‌ها استانداردهای واقعا بالایی دارند و با انتخاب آن‌ها می‌توانید اقامت راحتی را تجربه کنید. البته باید در نظر بگیرید که مهم‌ترین ویژگی‌ هاستل‌ها مشترک بودن حمام و آشپزخانه آن با دیگر مسافران است. اگر با این موضوع مشکلی ندارید برای آشنایی با بهترین هاستل‌های کاپادوکیا همراه ما باشید:

هاستل غاری هوم استی (Homestay Cave Hostel)

این هاستل دوست داشتنی در گورمه واقع شده و برای گردشگرانی که به دنبال یک سفر اقتصادی در کاپادوکیا هستند، عالی است. موزه فضای باز گورمه در فاصله چند قدمی آن قرار داشته و هاستل برای علاقه‌مندان دوچرخه رایگان ارائه می‌دهد. از جمله امکانات این هاستل می‌توان به سرو صبحانه، وای فای رایگان، آشپزخانه مشترک، قسمت نشیمن در همه اتاق‌ها و دارا بودن آشپزخانه با مایکروویو و کتری اشاره کرد.

 

۷ رستوران و کافه عالی در کاپادوکیا

هاستل غاری کاملیا (Kamelya Cave Hostel)

خوابگاه غار کاملیا از دیگر هاستل‌های محبوب کاپادوکیا در بین گردشگران خارجی می‌باشد که در گورمه واقع شده است. اگر قصد اقامت در هاستل‌ را دارید با انتخاب کاملیا تجربه بسیار راحت و به یاد ماندنی را با قیمتی بسیار پایین خواهید داشت. از جمله مزایای این هاستل می‌توان به دسترسی آسان آن به جاذبه‌های گردشگری کاپادوکیا اشاره کرد. به عنوان مثال موزه فضای باز گورمه تنها ۱ کیلومتر از هاستل کاملیا فاصله دارد. امکانات دیگر آن شامل صبحانه، وای فای رایگان، آشپزخانه مشترک و خدمات نظافت روزانه است.

 

هاستل غاری کاپادوکیا سنتر (Cappadocia Center Cave Hostel)

مورد بعدی از بهترین هاستل‌هایی که همانند دیگر گزینه‌های پیشنهادی در منطقه گورمه واقع شده، هاستل غاری کاپادوکیا سنتر نام دارد. این اقامتگاه ارزان قیمت نیز از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار بوده و با اقامت در آن می‌توانید از صبحانه، وای فای رایگان، آشپزخانه مشترک، امکانات باربیکیو، سالن مشترک و سیستم تهویه مطبوع برخوردار شوید.

 

معرفی بهترین هتل‌های ارزان در کاپادوکیا

چنانچه قصد سفری ارزان به کاپادوکیا را دارید اما اقامت در هاستل نیز برای شما خوش‌آیند نیست، بهتر است به سراغ هتل‌های ارزان قیمت بروید. از آنجایی که در کاپادوکیا می‌توانید هتل‌های مختلفی را متناسب با هر بودجه و سلیقه‌ای پیدا کنید، انتخاب یک هتل قیمت مناسب و باکیفیت کار دشواری نخواهد بود. برای این منظور با ما همراه باشید تا شما را با فهرست بهترین هتل‌های ارزان در کاپادوکیا آشنا کنیم:

 

حقایقی که درباره کاپادوکیا نمی‌دانید

هتل غاری وینیارد (Vineyard Cave Hotel)

هتل غاری وینیارد در محدوده گورمه و در میان دودکش‌های پری واقع شده و با اقامت در آن می‌توانید از منظره زیبای کاپادوکیا نیز بهره‌مند شوید. همچنین اقامت در این هتل به شما این امکان را می‌دهد تا صبحانه خود را در تراس میل کنید و از منظره دودکش‌های پری لذت ببرید. از امکانات هتل وینیارد می‌توان صبحانه، وای فای رایگان، حمام اختصاصی برای تمامی اتاق‌ها، حمام ترکی در بعضی از اتاق‌ها، شومینه اختصاصی در بعضی از اتاق‌ها، رستوران غذاهای ترکی و ... اشاره کرد.

هتل اتاق‌های غاری گورمه (Goreme Cave Rooms Hotel)

مورد بعدی از هتل‌های ارزان قیمتی که برای گردشگران تور کاپادوکیا پیشنهاد می‌کنیم، هتل اتاق‌های غاری گورمه است. همان طور که از نام آن معلوم می‌شود این هتل در منطقه گورمه و در میان دودکش‌های پری واقع شده است. همچنین این امکان را خواهید داشت تا صبحانه خود را در تراس هتل و حال تماشای منظره دودکش‌های پری میل کنید. این هتل دوست داشتنی و ارزان امکاناتی نظیر صبحانه، وای فای رایگان، حمام اختصاصی، حمام ترکی و شومینه در برخی از اتاق‌ها و رستورانی با منو غذایی ترکی را به مسافران خود ارائه می‌کند.

هتل خانه‌های سنگی رویال (Royal Stone Houses Hotel)

چنانچه به دنبال هتلی ارزان در کاپادوکیا هستید اما نمی‌توانید از منظره زیبای برافراشتن بالن‌های هوای و دودکش‌های پری نیز منصرف شوید، هتل خانه‌های سنگی رویال گزینه ایده‌آلی برای شما خواهد بود. چرا که این هتل امکان میل کردن صبحانه سنتی ترکی را در تراس و با تماشای مناظر برافراشتن بالن‌ها و دودکش‌های پری فراهم می‌کند. در این هتل امکاناتی نظیر سرو صبحانه، وای فای رایگان؛ حمام اختصاصی در همه اتاق‌ها و سنتی تنها در بعضی از آن‌ها نیز فراهم هستند. این هتل در گورمه قرار دارد.

 

سه تا از بهترین هتل‌های ۵ ستاره کاپادوکیا

هتل خانه سنگی الیف (Elif Stone House Hotel)

هتل الیف با دارا بودن دکوراسیونی از مبلمان چوبی دست ساز، قالیچه‌های سنتی، تابلوهای قدیمی، اتاق‌های شیک و از همه مهم‌تر قیمت پایین یکی از بهترین هتل‌های کاپادوکیا است. همه چیز محدود به این موارد نبوده و با انتخاب این هتل شما فرصت خوردن صبحانه در کنار استخر را نیز خواهید داشت. هتل خانه سنگی الیف در منطقه اوگوپ قرار گرفته و از امکاناتی نظیر صبحانه، وای فای رایگان، حمام اختصاصی،  لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان در اتاق‌ها، چای و قهوه و استخر نیز برخوردار است.

هتل غاری هاس کناک (Has Cave Konak Hotel)

هاس کنانک بر اساس یک عمارت تاریخی و با بافت غاری ساخته شده و همین موضوع سبب شده تا از محبوبیت بالایی بین گردشگران برخوردار گردد. نقطه عطف این هتل دوست داشتنی نمای پانورامایی است که از تراس آن می‌توانید تماشا کنید. اتاق های این هتل به زیباترین شکل ممکن تزیین شده و اقامتی راحت و دوست داشتنی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. این هتل ارزان قیمت در منطقه اورگوپ قرار داشته و امکاناتی از قبیل صبحانه،  وای فای رایگان، حمام اختصاصی، شومینه (بعضی اتاق‌ها) و مبلمان سنتی در بعضی اتاق‌ها را دارا است.

 

معرفی بهترین هتل‌ها با قیمت متوسط ​​در کاپادوکیا

اگر احساس می‌کنید که می‌توانید بودجه بیشتری را برای اقامت در کاپادوکیا اختصاص دهید اما این مبلغ برای رزرو اتاق در یک هتل ۵ ستاره و لوکس کافی نیست، نگران نباشید. چرا که کاپادوکیا برای این دسته از افراد نیز گزینه‌های پیشنهادی بسیار خوبی دارد. از جمله پرطرفدارترین هتل‌های قیمت متوسط در کاپادوکیا با توجه به نظر مسافرین عبارتند از:

 

راهنمای خرید در کاپادوکیا

هتل غاری چارمینگ (Charming Cave Hotel)

اولین گزینه پیشنهادی ما به عزیزانی که دنبال هتل قیمت مناسب در کاپادوکیا هستند، هتل غاری چارمینگ است. همه اتاق‌های این هتل جذاب دارای حمام خصوصی بوده و به دلیل قرار گرفتن آن بر روی صخره‌های آتشفشانی با سبک سنتی از جذابیت بیشتری برخوردار است. شما می‌توانید از وجود جکوزی در همه اتاق‌ها بهره‌مند شده و با رزرو اتاق تراس‌دار از تماشای منظره زیبای کاپادوکیا نهایت لذت را ببرید. هتل غاری چارمینگ در محدوده گورمه قرار دارد.

سوئیت‌های غاری الیت (Elite Cave Suites)

سوئیت‌های غاری الیت با بافت سنتی خود از دیگر موارد پیشنهادی ما برای مسافران تور کاپادوکیا است. این هتل دارای یک رستوران سنتی در غار ساریحان بوده و همه اتاق‌ها بافت غاری و فضای نشیمن برای راحتی بیشتر مسافران است. هتل الیت در محدوده گورمه واقع گشته و از امکاناتی نظیر صبحانه، وای فای رایگان، حمام، دسترسی به تراس از اتاق‌ها و پارکینگ رایگان برخوردار است.

هتل غاری آیدینلی (Aydinli Cave Hotel)

آیدینلی یک هتل غاری کوچک و خانوادگی در گورمه است. در کنار قیمت مناسب برخورداری همه اتاق‌ها از قسمت نشیمن و شومینه امتیاز بزرگی برای آن به حساب می‌آید. تمام اتاق‌های این هتل دوست داشتنی بافت غاری داشته و شما می‌توانید در طول اقامت خود از صبحانه مفصل و وای فای رایگان آن استفاده کنید.

 

کاوش در دره‌ها و تپه‌های کاپادوکیا

سوئیت‌های غاری آرتمیس (Artemis Cave Suites)

سوئیت‌های آرتمیس واقع در محدوده گورمه توانسته‌اند با امکانات رفاهی استانداردی که به مهمانان خود ارائه می‌دهند و همچنین قیمت مناسبی که دارند به یکی از بهترین انتخاب توریست‌ها در تور کاپادوکیا تبدیل شوند. این هتل دارای یک تراس و باغ فوق‌العاده زیبا است که می‌توانید در اوقات فراغت خود از آن‌ها لذت ببرید. هتل آرتمیس به مسافران خود امکاناتی نظیر صبحانه، وای فای رایگان، کتری و قسمت نشیمن در اتاق‌ها و باربیکیو را فراهم می‌کند.

هتل غاری عارف (Arif Cave Hotel)

هتل غاری عارف در بالای منطقه گورمه واقع شده است. موقعیت قرار گیری این هتل در ارتفاعات سبب شده تا گردشگران بتوانند در طول اقامت خود منظره‌ای پانوراما از شهر کاپادوکیا و دره‌های زیبای آن را در اختیار داشته باشند. آنچه که این اقامتگاه‌ را در بین هتل‌های قیمت متوسط کاپادوکیا پر رنگ‌تر می‌کند خدمات عالی و منظره تماشایی آن است.

 

معرفی بهترین هتل‌های لوکس و گران در کاپادوکیا

اگر به دنبال راحتی بیشتر برای خود یا خانواده در سفر به کاپادوکیا هستید و بودجه بیشتری دارید، می‌توانید به سراغ هتل‌های لوکس بروید. این هتل‌های ۵ ستاره و لاکچری هر آنچه را که از یک سفر راحت انتظار دارید را برای شما برآورده کرده و در داشتن سفری منحصر به فرد همراه شما خواهند بود:

 

سفری عاشقانه به کاپادوکیا

هتل موزه کاپادوکیا (Museum Hotel Cappadocia)

امکان ندارد در مورد بهترین هتل‌های کاپادوکیا صحبت کرد و نامی از هتل موزه نبرد. بنابراین هتل موزه کاپادوکیا را به عنوان اولین مورد در لیست بهترین هتل‌های لوکس کاپادوکیا معرفی می‌کنیم. این هتل لوکس برنده جایزه‌های متعددی شده و تجربه یک اقامت بی‌نظیر در موزه را ارائه می‌دهد. برخی از اتاق‌های این موزه دارای دیوارهای سنگی هستند. این هتل در منطقه اوچیسار قرار داشته و امکاناتی نظیر وای فای رایگان، حمام،  نوشیدنی در اتاق، گاوصندوق و ... را دارا است.

هتل غاری پریمیوم کایاکاپی (Kayakapi Premium Caves)

غارهای پریمیوم کایاکاپی در اورگوپ قرار گرفته و بافت آن غارهای تاریخی واقع در کاپادوکیا است. با انتخاب سوئیت‌های این هتل می‌توانید اقامتی به یاد ماندنی با طراحی زیبا و چشم‌انداز خیره کننده از منطقه اورگوپ را داشته باشید. از جمله امکانات این هتل لوکس کاپادوکیا می‌توان صبحانه مفصل، وای فای رایگان، حمام اختصاصی، گرمایش از کف، دستگاه نسپرسو در همه اتاق‌ها،  شومینه و تراس در برخی از اتاق‌ها را نام برد.

هتل آرگوس کاپادوکیا (Argos Cappadocia Hotel)

این هتل بی‌نظیر که در گذشته به عنوان یک صومعه بهره‌ برداری میشد امروزه به یک اقامتگاه لوکس در منطقه اوچیسار تبدیل شده است. آنچه این هتل را برای مسافران خاص‌تر می‌کند وجود تونل زیرزمینی در برخی از اتاق‌ها است. همچنین برخی از اتاق‌ها منظره زیبایی از دره کبوتر را به نمایش می‌گذارند.

 

بهترین رستوران‌های کاپادوکیا

هتل راکس کاپادوکیا (Rox Cappadocia Hotel)

هتل راکس در مجاورت قلعه اوچیسار واقع شده و دارای چشم‌اندازی از دره گوورسینلیک و نمای پانوراما از گورمه است. این هتل لوکس تمامی خدماتی را که از یک هتل ۵ ستاره انتظار دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد. مثلا صبحانه ارگانیک، وای فای رایگان، حمام اختصاصی،  دستگاه چایساز و قهوه ساز در اتاق‌ها تنها گوشه‌ای از امکانات آن هستند.

سوئیت‌های غاری میل استون (Millstone Cave Suites)

آخرین مورد از هتل پیشنهادی ما برای داشتن اقامتی لوکس در کاپادوکیا، هتل میل استون است. این هتل دارای اتاق‌های زیبا و راحت با دیوارهای سنگی است که با دست حکاکی شده‌اند. اتاق‌ها به سبک سنتی و قدیمی طراحی شده و مسافران می‌توانند اقامتی رویایی را در این هتل برای خود و خانواده رقم بزنند. این هتل بی‌نظیر در منطقه اوچیسار قرار دارد.

 

دانستنی‌هایی در مورد بالن‌سواری در کاپادوکیا

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظرات کاربران