بهترین هتل‌های ۴ ستاره کاپادوکیا

جاذبه‌های گردشگری کاپادوکیا
بهترین هتل‌های ۴ ستاره کاپادوکیا

تور کاپادوکیا یکی از جاذبه‌های برجسته و جذاب در ترکیه است که به خاطر سازه‌های سنگی و دودکش‌هغی پری در جهان معروف بوده و مخصوصا این سال‌ها در گردشگری تور ترکیه به شدت مطرح شده است. حس و حال عجیب  این شهر سنگی و بالن‌های هوای گرمی که بر فراز آسمانش همیشه خودنمایی می‌کنند آنقدر فتوژنیک است که هر توریستی را به خودش جذب می‌کند. با سرازیر شدن سیل توریست‌ها این شهر حالا پر از هتل‌های عالی و لوکس برای اقامتی رویایی است. در این مقاله بهترین هتل‌های ۴ ستاره این شهر سنگی را بررسی می‌کنیم.

 

Selfie Cave Hotels Cappadocia - Special Class

این هتل جذاب و لوکس و ۴ ستاره در فاصله ۷ دقیقه پیاده روی از قلعه اوچیسار واقع شده و دارای رستوران، بار و میز پذیرش ۲۴ ساعته و همچنین اینترنت رایگان برای راحتی شماست. اتاق‌های شیک این هتل دارای تخت و صبحانه یک قسمت نشیمن با تلویزیون و حمام خصوصی با حوله، دمپایی و دوش هستند و برخی از واحدها دارای فضای غذاخوری و/یا پاسیو هستند. به علاوه هر روز صبح گزینه‌های صبحانه الاکارته و حلال هم سرو می‌شود. اقامتگاه دارای جکوزی است و میز تور و دوچرخه کرایه وجود دارد، در حالی که مرکز تجاری دستگاه فکس و دستگاه فتوکپی نیز دارد. مهمانان این اقامتگاه می‌توانند از اسکی و دوچرخه سواری در نزدیکی لذت ببرند یا از باغ بهترین استفاده را ببرند.

 

۱۰ فعالیت برتری که باید در کاپادوکیا تجربه کنید

آدرس: Tekelli Mahallesi Zeki Aras (Küme Evler) No:15 Uçhisar Beldesi, 50240 Uçhisar, Turkey

 

Hikmet's House

یکی از اقامتگاه‌های جذاب در کاپادوکیا سوییت‌های حکمت است که با ظاهری سنگی و جذاب بهترین امکانات و اقامت را برای شما فراهم می‌آورند. سوئیت‌های این اقامتگاه با تزئینات سنتی دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های کابلی و ماهواره‌ای هستند و حمام خصوصی با دوش، سشوار نیز ارائه می‌دهند و همچنین هر کدام یک مینی بار و یک کتری برقی نیز دارند. این ملک می‌تواند امکاناتی مانند کرایه اتومبیل و خدمات ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه دهد و خدمات خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌شود. به علاوه دسترسی رایگان به وای فای در سرتاسر موجود است. می‌توانید صبحانه روزانه را در رستوران هتل میل کنید به علاوه رستوران‌های زیادی در این نزدیکی وجود دارد که می‌توانید غذاهای متنوعی را برای ناهار و شام میل کنید. شما هیچ کاری هم نکنید، نمای سوییت‌ها آنقدری دیدنی و دلنواز هستند که دوست دارید فقط لم بدهید و استراحت کنید.

آدرس:Orta Mah. Cerit Sok. No:3 Kapadokya, 50500 Avanos, Turkey

 

Divan Cave House

در گورمه، خانه غار دیوان که توسط یک خانواده اداره می‌شود و کسب و کاری خانوادگی است، دارای تراس بزرگی با چشم انداز پانوراما از کاپادوکیا بوده و دارای یک رستوران ترکی است. به علاوه اتاق‌های سبک غاری آن با وای فای رایگان ارائه شده‌اند. اتاق‌های مهمان دارای کف چوبی سخت و دیوارهای سنگی هستند. آن‌ها شامل ملافه‌های لوکس و اثاثیه سفارشی هستند و هر اتاق شامل فرش‌های سنتی، یک یخچال کوچک و تلویزیون ماهواره‌ای است. هر روز صبح هتل یک صبحانه بوفه با مربا و قهوه داغ سرو می‌کند. رستوران Divan غذاهای محلی تهیه شده از مواد اولیه محلی تازه سرو می‌کند. مهمانان Cave House می‌توانند در جکوزی استراحت کنند یا دوچرخه کرایه کنند و دره را کاوش کنند. فعالیت‌های تفریحی در اطراف شامل پیاده‌روی، سافاری با جیپ و بالون‌سواری است. خانه غار دیوان کم‌تر از نیم کیلومتر با ایستگاه اتوبوس در گورمه فاصله دارد و ۱۵ دقیقه پیاده تا موزه فضای باز گورمه فاصله دارد. این هتل خدمات پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد.

 

کارهای مفرح و سرگرم کننده در کاپادوکیا

آدرس: Aydinli Mhl. Gorceli Sk. No 8, 50180 Göreme, Turkey

 

Old Town Stone House

این اقامتگاه سنگی جذاب که در گورمه واقع شده، یک تراس آفتاب‌گیر و اقامتگاه‌هایی با جزئیات چوبی دست ساز ارائه می‌دهد که به شدت گیرا و تاثیرگذار است. وای فای رایگان در سرتاسر محل در دسترس است و موزه فضای باز گورمه ۱۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. همچنین اتاق‌های هتل Old Town Stone House با وسایل چوبی طبیعی دارای دکوراسیونی روستایی هستند. هر کدام دارای امکانات مدرن از جمله تلویزیون ال سی دی، مینی بار، گاوصندوق و امکانات تهیه چای/قهوه هستند. صبحانه روزانه به صورت بوفه ارائه می‌شود و مهمانان می‌توانند صبحانه خود را در اتاق خود میل کنند و همچنین یک رستوران آلاکارته در محل وجود دارد. مجموعه‌ای از فعالیت‌ها از جمله پیاده روی، دوچرخه سواری و اسب سواری را می‌توان در سایت انجام داد. فرودگاه نوشهیر کاپادوکیا در ۲۷ مایلی هتل قرار دارد.

آدرس: Orta Mah. Harim Sok. No:20 Nevsehir, 50180 Göreme, Turkey

 

Mak's Cave House

یکی دیگر از غارهتل‌های کاپادوکیا این اقامتگاه شیک و سنگی است که در Uçhisar در منطقه آناتولی مرکزی واقع شده و با قلعه Uchisar در نزدیکی آن فاصله کمی دارد. این هتل اقامتگاه‌هایی با وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان ارائه می‌دهد. واحدهای دارای تراس، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی با دوش و حوله هستند. در برخی از واحدها فضای نشیمن و/یا غذاخوری وجود دارد. مهمانان می‌توانند از صبحانه در تخت و یا در محیط رستوران از صبحانه قاره‌ای لذت ببرند. هم خدمات کرایه دوچرخه و هم خدمات کرایه ماشین در خانه غاری مک موجود است، در حالی که می‌توانید از دوچرخه‌سواری در نزدیکی آن لذت ببرید.

 

دیدنی‌ترین جاهای کاپادوکیا برای گشت و گذار

آدرس: Aşağı Mahalle Kolsuz Sokak no:5 Uçhisar/Nevşehir, 50240 Uçhisar, Turkey

 

Arinna Cappadocia

آرینا کاپادوکیا واقع در گورمه، ۱.۷ مایلی از موزه فضای باز گورمه و ۱.۷ مایلی تا کلیسای دارک، دارای اقامتگاه‌هایی با وای فای رایگان و باغ است. همچنین این هتل دارای یک تراس با چشم انداز پانوراما از بالن‌های هوای گرم و دودکش‌های پری هم که مناظری به شدت فتوژنیک و اینستاگرامی در دسترس شما قرار می‌دهد. واحدهای دارای پاسیو مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش و سشوار هستند و برای راحتی بیشتر، می‌توان حوله و ملحفه را با هزینه اضافی دریافت کرد. صبحانه بوفه هر روز صبح در تخت و صبحانه در دسترس است و مهمانان در Arinna Cappadocia می توانند از وان آب گرم استفاده کنند. به علاوه در صورت درخواست می‌توان سفرها و تورهای یک روزه را ترتیب داد.

آدرس: aydınlı mahallesi aydınlı sokak no:25A Goreme/ Nevsehir, 50180 Göreme, Turkey

 

Caftan Cave Suites

این یکی از اقامتگاه‌های لوکس و ۴ ستاره در گورمه است که دارای امکاناتی با وای فای رایگان، چشم‌انداز باغ، و دسترسی به جکوزی است. هر واحد دارای حمام و دوش خصوصی، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار بوده و برخی از واحدها دارای قسمت نشیمن و/یا بالکن هستند. صبحانه بوفه هر روز صبح در تخت و صبحانه در دسترس است. به علاوه این هتل دارای تراسی دلباز است و هم خدمات کرایه دوچرخه و هم خدمات کرایه ماشین در اقامتگاه موجود است.

آدرس: orta mah. cami sok. numara 11 Göreme, 50180 Göreme, Turkey

 

Cappadocia Cave Land Hotel

هتل Cappadocia Cave Land با تراسی با مناظر پانوراما از کاپادوکیا توسط ۸ دودکش پری در گورمه احاطه شده است. این اقامتگاه به سبک عثمانی است و خدمات دربان ارائه می دهد. به علاوه وای فای رایگان در سرتاسر محل در دسترس است و خدمات شاتل رایگان در گورمه ارائه می‌شود. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل با دکوراسیون شیک شامل تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری برقی و گاوصندوق هستند و در هر واحد یک اتو در نظر گرفته شده است. حمام خصوصی مجهز به وان یا دوش، سشوار، لوازم آرایش رایگان و دمپایی نیز در تمامی این واحدها قرار داده شده است. می‌توانید روز خود را با یک صبحانه سنتی ترکی غنی در تراس هتل، داخل خانه یا بیرون از خانه شروع کنید یا می‌توانید آن را در اتاق خود سرو کنید. به علاوه در صورت تمایل گزینه‌های غذاخوری متعددی را می‌توان در مجاورت هتل یافت در حالی که امکانات باربیکیو فراهم شده است. کارکنان، 24 ساعت شبانه روز، در اجاره دوچرخه و ماشین کمک می‌کنند و اطلاعاتی در مورد جاذبه‌های محلی ارائه می‌دهند. موزه فضای باز گورمه در ۱.۲ مایلی ملک و فرودگاه نوشهیر کاپادوکیا در ۲۸ مایلی قرار دارند و خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز با هزینه اضافی ترتیب داده می‌شود.

 

حقایقی که درباره کاپادوکیا نمی‌دانید

آدرس: Gaferli Mah. Hafiz Sukru Efendi Sok. No:1 Nevsehir, 50180 Göreme, Turkey

 

Chelebi Cave House Hotel

خانه غار چلبی واقع در گورمه، در یک خانه سنگی یونانی بازسازی شده در یکی از خیابان‌های پرپیچ و خمی که به مرکز شهر منتهی می‌شود، واقع شده است. این هتل دارای ۲ تراس با منظره پانوراما از شهر و صخره‌های معروف آن است و اینترنت رایگان در مناطق عمومی در دسترس است. با حفظ ساختار و شخصیت اصیل ساختمان، اتاق‌های هتل که به صورت خانوادگی اداره می‌شود، دارای حمام خصوصی با دوش یا حمام آبگرم هستند. ساختار سنگی طبیعی اتاق‌ها آن‌ها را در تابستان خنک نگه می‌دارد و گرما را در زمستان حفظ می‌کند. هر روز صبح صبحانه سرو می شود. رستوران غار در طبقه زیرزمینی غذاهای محلی تازه و خانگی ارائه می‌دهد. فقط ۶۰۱ متر از مرکز شهر فاصله دارد و گزینه‌های غذاخوری دیگری نیز در این مجاورت آن وجود دارد. و اگر نیاز به کمک داشته باشید کارکنان اطلاعاتی در مورد کاپادوکیا، از جمله بهترین مسیرهای پیاده روی و مکان‌های کم‌تر شناخته شده دیدنی در این منطقه ارائه می‌دهند.

 

سه تا از بهترین هتل‌های ۵ ستاره کاپادوکیا

آدرس: Aydinli Mah. Aydinli sok.no/6, 50180 Göreme, Turkey

۰۲ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران