بهترین نقاط پیکنیک بانکوک در سفر نوروز 99

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
بهترین نقاط پیکنیک بانکوک در سفر نوروز 99

با فرا رسیدن بهار در حالی که هوا به سمت گرم شدن می‌رود و زمین جانی دوباره می‌گیرد طبیعت هم رنگ و شکلی دیگر به خود می‌گیرد. حال آن که تایلند همیشه آب و هوای گرمی داشته و حتی در سردترین حالت هم یخبدان به خود نمی‌بیند. با این همه شکفتن گل‌ها، و شکوفه دادن درختان فرصت خوبی برای سفر با تور تایلند است ،همراه خانواده خود از دستفروشان خیابانی بانکوک چند پرس غذا بخرید و در یکی از پارک‌های سرسبز و باصفای شهر پیکنیک کنید. در ادامه از بهترین نقاط بانکوک برای پیکنیک خواهیم گفت.

 

پارک Rama IX

این پارک که یکی از زیباترین فضاهای سبز بانکوک را ارائه می‌دهد در بهار حال و هوایی ملایم و دلنشین داشته و آرامشی عمیق را به شما تزریق می‌کند. پارک رامای ۹ با داشتن ۲۰۰ هکتار زمین بزرگ‌ترین پارک پایتخت نیز محسوب می‌شود. این پارک جنگلی آنقدر بزرگ است که نمی‌توانید یک جا از همه آن دیدن کنید اما نقاط برجسته آن همیشه مورد بازدید توریست‌ها قرار دارد. این پارک در سال ۱۹۸۷ تاسیس شده و کمی از مرکز شهر دور است اما جایی آرام با امکانات پیکنیک به شما و همراهانتان می‌دهد.

 

  چطور از فرودگاه بانکوک به شهر برویم؟ 

 پارک Rama IX

 

آدرس: Khwaeng Nong Bon, Khet Prawet Krung Thep Maha Nakhon, 10250, Thailand

 

پارک لومپینی

پارک لومپینی در بانکوک همچون سنترال پارک در نیویورک است. این پارک که دقیقا در مرکز شهر واقع شده یک فرار واقعی  سریع از سرو صدلی شهر را برای ساکنین و بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد. با ورود به این پارک تمامی همهمه پایتخت را پشت سر خواهید گذاشت و غرق در آرامش می‌شوید. البته بهار باشد و هوا عالی، احتمالا افراد زیادی مثل شما به آن فرار کنند اما نگران نباشید این شلوغی آزاردهنده نخواهد بود. لومپینی یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین پارک‌های بانکوک است که می‌توانید خیلی کلیشه‌ای پتویی چهارخانه پهن کنید و از خوردن کلی خوراکی‌های خوشمزه لذت ببرید.

 

 پارک لومپینی

 

‌آدرس: Khwaeng Lumphini, Khet Pathum Wan Krung Thep Maha Nakhon, 10330, Thailand

 

کوه کرت

در اطراف جزیره مصنوعی کوه کرت می‌توانید آلاچیق‌های سبک تایلندی جذابی را پیدا کنید. این آلاچیق‌ها مجهز به میز و صندلی‌های چوبی یا سیمانی هستند که برای دورهمنشینی و پیکنیک عالی‌اند. این جزیره تنها در فاصله ۲۰ کیلومتری از شمال بانکوک واقع شده اما به دلیل کمبود زیرساخت‌های جدید شهری و حالت قدیمی آن به نظر می‌رسد خیلی بیشتر از این حرفا از مرکز شهر فاصله دارد. کسانی که آخر هفته به اینجا سفر می‌کنند می‌توانند وسایل پیک نیک را از یکی از فروشندگان بازار آخرهفته بخرند و یا کوله‌ای شامل لوازم مورد نیاز با خود بیاورند.

 

  گردش در بازارهای شلوغ و جذاب بانکوک 

 کوه کرت

 

آدرس: Ko Kret Island, Pak Kret District, Nonthaburi 11120

 

پارک چاتوچاک

چندین زمین بازی، پل‌های زیبا، یک دریاچه و مسیرهای پیاده‌روی، اکثر قسمت‌های پارک چتوچاک را تشکیل می‌دهند. این پارک که دقیقا در کنار بازار آخرهفته چاتوچاک واقع شده برای بازدیدکنندگان یک تیر و دو نشان است. شما در اینجا می‌توانید کل روزتان را به کاوش چیزهای جذاب بگذرانید. در بازار چیزهای زیبایی بخرید و از گردش و پیاده‌روی در مناظر سر سبز و باصفا لذت ببرید. به علاوه بازار چاتوچاک پر از پیشنهادات غذای خیابانی مقرون به صرفه است.

 

 پارک چاتوچاک

 

پارک بنجاسیری

تنها در فاصله چند قدمی ورودی پارک بجاسیری جاده پر پیچ و خم سوخومویت وجود دارد. این یکی دیگر از پارک‌های شهر است که به محض ورود تمامی سر و صدای شهر را در گوش شما خاموش می‌کند. این پارک با این که در شهر قرار دارد اما توانسته کمی بیش از ۱۱ هکتار زمین را از آن خود کند. این پارک که از سال ۱۹۹۰ در حال گسترش و ساختن بوده حالا مجهز به تجهیزات ورزشی، زمین بازی، زمین بسکتبال و موارد دیگر بوده و برای سلیقه‌های زیادی ویژگی‌هایی ارائه می‌کند. حتی تعدادی از تاسیسات هنری نیز وجود دارد که در ارزش و زیبایی پارک تاثیر مثبت داشته‌اند.

 

  ۵ مکان عالی در بانکوک برای تجربه ماساژ تایلندی 

 پارک بجاسیری

 

آدرس: Khwaeng Khlong Tan, Khet Khlong Toei Krung Thep Maha Nakhon, 10110, Thailand

 

پارک رامای ۳

پارک رامای سوم در امتداد سواحل رودخانه چائو فرایا واقع شده است. همانطور که از نام این پارک پیداست، به افتخار پادشاه راما سوم ساخته شده که بین مردم هم از استقبال و محبوبیت زیادی برخوردار شده است. شما می‌توانید برخی از زیباترین و چشمگیرترین مناظر شهر را از روی پل رامای سوم تماشا کنید. رامای سوم دارای تعداد زیادی آلاچیق است که شما را از باد و آفتاب محفوض نگه می‌دارد. به همین دلیل خانواده‌ها مخصوصا آن‌هایی که با فرزندشان سفر کرده‌اند از این پارک استقبال می‌کنند.

 

  ۵ شهربازی معروف و هیجان‌انگیز بانکوک 

 پارک رامای 3

 

آدرس: Rama III Park, Rama VIII Rd, Khwaeng Bang Yi Khan, Khet Bang Phlat, Krung Thep Maha Nakhon 10700

۱۱ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران